toidupildid

Ma ei ole kunagi eeldanud, et ma oskaks teha väga häid toidupilte, kui ma võrdlen neid teiste omadega. No Sandra Vungi ja Jaanika ja Britt teevad aeg-ajalt nii ilusaid, et ma võin endal pool kööki kaerahelbeid ja fooliumi täis loopida, aga no ei saa sellist mõnusat tausta ja kombot, nagu neil see õnnestub. Seega ärge arvake, et mina arvan, et ma selles alas väga hea oleks.

Samas ei arva ma, et ma kõige hullem ka oleks. Hehe, mõnikord arvan ka, siis kui ma telefoniga teen kiire pildi oma söögist, et ma ei unustaks toidupäevikusse kirja panna, mis ma too päev sõin. Need pildid näevad küll ikka alla igasugust arvestust välja, sest ega ma ei ole just ka kõige kaunimalt oma sööki taldrikule loopinud, kui ma selle kohe kavatsen enda sisse panna, ilma igasuguse peenutsemiseta.

Ühesõnaga tahtsin ma jõuda selleni, et ühel ilusal päeval nägin ma ühes tervislikus FB’i grupis pilti, kus olid sealiharullid kenasti ringi laotud ja salat minu mäletamist mööda kunstiliselt keskele asetatud ja no oli näha, et inimene on ikka vaeva näinud oma toidu laotamisega….aga. Midagi oli nagu valesti, sest mulle reaalselt tundus, et sinna prae peale oli pandud peotäis südamekujulisi kummikomme.

“Ei, need ei saa kindlasti kummikommid olla. Kes paneks enda PRAELE kummikomme?” juurdlesin ma omaette ja kirjutasin pildi alla kommentaari, et haha, mulle tundus, et need on kummikommid seal pildil. Ma ise eeldasin, et ju siis on inimene redist nii ilusti siin lõikunud vms. Ja kaege perra, vastuseks tuli, et noh, peale õhtusööki võib ju natsa patustada kah ja tema tahtis lihtsalt pilti kaunistada.

Esiteks ma ei saa mööda vaadata faktist, et tegu oli siiski tervisliku toitumise seotud grupiga. See on sama hea, kui ma lisaksin sinna pildi salatist, kuhu peale ma olen laotanud juustuburgereid, sest a) ma tahan kaunistada, b) patustada ju ikka võib. Teiseks mis kuramuse KAUNISTUS on kummikomm?  Sorri, aga ma hakkasin lausa kõva häälega naerma. Selles suhtes, et raudselt on see naine näinud netis lahedaid toidupilte ja mõtles, et hoidke nüüd oma piip ja prillid, ma teen ka täna sellise taldrikutäie, et kõik hakkavad selle ilust nutma! Ja seejärel….viskas jumala korraliku prae peale peotäie südamekujulisi kummikomme 😀 Olgu, jäägem faktide juurde, ei olnud ta neid teps vianud, vaid surkas ilusti, terav ots ees, oma sealiha rulli sisse ja nägi ilmselt palju vaeva.

Ma siis vastasin talle, et see ei ole kuigi ilus, et kaunistuseks võiks järgmine kord kasutada nt redist ja teha nendest südamed, kui nii suur tahtmine on. Reaalselt ma leidisin, et see on jube naljakas ja ma ei mõelnud selle all seda vaest püüdlikku naist kuidagi mõnitada vms, lihtsalt lõõpisin heatahlikult, nagu ma oleks seda teinud ka siis, kui mõni mu sõbranna oleks säärast huumorit teinud.

Aga no püha püss, kus kõik läksid alles närvi. “Mida sa mõnitad?! See polegi mingi toidufotode grupp! Inimene tahtis ainult kaunistada!” lendasid nad kõik mulle kaela. Ma siis rehmasin, et kui toidu kaunistamisel oluline pole, kui hästi, või kas üldse, see toiduga kokku sobib, siis miks ei võiks järgmine kord kaunistada näiteks kuuseehetega. Need ju ka väga ilusad 😀 Ma ei hakka mainimagi, et kõik läksid veel rohkem närvi ja siis ma tulin üldse sealt grupist ära, kus kõik arvavad, et iga väike huumorinoodikene on kohe räme sõim ja solvang. Mis maailmas me elame?!

Aga ok, ma lähen söön nüüd ühe banaani, mille ma kaunistan ära kingalusikaga ja lähen siis trenni. Aga lõpetuseks üks päriselt ilus toidufoto, mille ma röövisin internetist. Toiduga ei mängita, kurat!

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

59 Comments
  • kelly
    February 16, 2016

    😀 😀 😀 😀
    uskumatu

  • Maarja
    February 16, 2016

    Mis grupis see oli? Tahan ennast ribadeks naerda ?!

    • Aveli
      February 16, 2016

      No tegelikkuses pole ikkagi oluline, millega ja kas sa oma toitu kaunistad.. Seal grupis tõesti pole fotokonkurss ja inimesed
      näevad kõvasti vaeva. Ja miks mitte lubada endale paar kummikommi?:) Pilte ei laeta sinna ilu pärast vaid selleks, et endal hea
      vaadata, mida sõid ja mida jõid… nagu toitumise veebipäevik.

      Paar nädalat tagasi sõid sa ka rämpsu ja jõid kokat. See konkreetne naisterahvas võttis alla 30 kilo, minu pärast söögu või kilo
      komme, tal hea rütm sees ja tema saab sellest kilost lahti. Nendele, kes tahavad minna ennast ribadeks naerma minna, palun
      ärge tulge sinna gruppi:) Me oleme seal kõik üksteisega väga sõbralikud ja toredad ja selliseid “nalju” me ka ei tee..

      Mariann, mul hea meel, et sul on vunk sees – toitud tervislikult ja teed trenni ja puha ja et su üleskutsed on saavutanud üle-
      Eestilised mastaabid aga….

      Olen ise ka huumorimeelega inimene ja seal grupis ka pole üldiselt kellegi huumorimeelega midagi viga. Aga sa ju ise tead ka,
      kuidas osad su ütlemised kõlada võivad:)

      Nt:
      Selles suhtes, et raudselt on see naine näinud netis lahedaid toidupilte ja mõtles, et hoidke nüüd oma piip ja prillid, ma teen ka
      täna sellise taldrikutäie, et kõik hakkavad selle ilust nutma! Ja seejärel….viskas jumala korraliku prae peale peotäie
      südamekujulisi kummikomme ? Olgu, jäägem faktide juurde, ei olnud ta neid teps vianud, vaid surkas ilusti, terav ots ees, oma
      sealiha rulli sisse ja nägi ilmselt palju vaeva.

      See lõik on iga väga inetusti öeldud. See inimene (nagu ma mainisin on 30 kg alla võtnud), on võtnud end kokku väga ammu.
      Muutnud kogu oma toitumist ja elustiili ja olnud selles edukas. Meil pole õigus kritiseerida inimest, kes on olnud selles edukas,
      milles me alles algajad:)

      Päikest ja jätka ikka sama tublilt!

      • Aveli
        February 16, 2016

        Kommentaar oli siis üldiselt Mallukale, mitte eelmise kommentaari autorile:) No natuke kommentaari autorile ka;)

        • Mallukas
          February 16, 2016

          Kallis Aveli, ma ei saa sinuga
          nõustuda, et see on inetusti öeldud,
          sest arvatavasti ta ju tahtiski kunsti
          teha vms, mis siin inetut :)?

          Ma ei tee tema saavutusi kuidagi
          maha, ei ole seda isegi grammivõrd
          soovinud, lihtsalt räägin, et raske
          on nii elada, kui väikest lõõpimist
          võetakse kohe solvanguna 🙂

          • Aveli
            February 16, 2016

            Kaalulangetusgruppides on inimesed tundlikud tihtipeale, see on fakt:) Ülekaal ja üldse kaal on selline tundlik
            teema..Mõjub psühholoogiliselt teistmoodi:)

            Ja noh, siiski..vaevalt, et ta mõtles, et ta nüüd on ka masterchef ja tuunib prae kauniks…;)
            Väga raske on ka siis kui sa pead mõtlema, mida süüa..Lisaks sellele veel ka see, kuidas see taldrikul välja näeb:)

          • Gaidi Randmäe
            February 16, 2016

            Nüüd sain pihta mis grupist ja mis
            kommentaariumist jutt..ok..no
            sorry aga ma ei saa ikkagi naeru
            pidama ????

          • Aveli
            February 16, 2016

            Gaidi, vat kui tore..:) Sa ise ju samas grupis…

          • iSiil
            February 17, 2016

            Miks peaks selle naise 30 kilo langetus üldse kuidagi sellesse mõjuma, et kas Mallu tohib nalja teha selle üle, et
            kummikommid olid seaprae sees? Mumst ma hakkaks ka kiiresti lõkerdama, kui sellist pilti näeks, mõttekäik oleks
            umbes järgmine, et “Oo, mõnus sealiha, ei tea, mis tal seal peal on… oot? Mida? Kummikommid? Eee….” Ja siis
            ütleks aju wtf ja see ongi juba üks huumorivorm, mida võiks uhkelt nimetades kutsuda non sequitor. Su aju ei saa
            aru, kuidas need kaks asju seotud on ja sul hakkab naljakas. Sest noh… teinekord võiks siis ju vahukoorekorvikesi
            lõhetükikestega kaunistada ja peterselliga üle puistata. Päris elus on selle nimi lihtsalt nigel maitse.

      • ML
        February 16, 2016

        No ei taha kedagi solvata vms, aga kooslus seapraad ja kummikommid on ikka tõesti kummaline, olgu see siis garneeringuks
        või milleks iganes ja isegi kui on tegu kaalulangetajate grupiga, kus hellahingelised koos, siis minu meelest tegi küll Mallukas
        õiglase kommentaari. Mul tuli kohe meelde see lastesaade, vist oli Kessu ja Tripp, kus neil mingi masin katki läks ja
        vahukoort pekitükkidega tegi- mõjub minu jaoks samuti nagu sealiha kummikommidega, pilti näinud küll pole, aga
        kujutlusvõime hakkas tööle.

      • L
        February 16, 2016

        Aa, et kui sa oled 30kg alla võtnud, siis on õigus maitsetuid pilte üles panna kuskile. Like for real,
        kummikommidega praadi kaunistada!?

      • G
        February 16, 2016

        Kui inimene on ikka PRAELE KUMMIKOMME peale pannud, siis pole kindlasti mitte tegu lihtsalt toidupildiga, et näete, söön
        head seapraadi, vaid on tahetud ka natuke ilu sisse tuua. Patustamine pole keelatud, aga miks kummikommid just praes?
        Miks mitte kausiga kõrval vms? Ju sellel pildistajal oligi mingi idee, mida ta üritas luua lisaks oma toidu näitamisele. Mariann
        pole midagi valesti öelnud, sest minu pähe ka ei mahu, miks kokku panna praad ja kummikommid. Kas sul endal ei tekita see
        küsimust? Keegi ei naera siin ju pildi autori üle, vaid lihtsalt kooslus pildil tundub naljakas. Keegi meist ei söö koos sealiha,
        kastet, kartult ja kummikomme. Viimaseid võetakse ikka kui magustoitu või kui (ebatervislikku) vahepala.

        • G
          February 16, 2016

          Ja muidugi see faktor, et miks kaalulangetajate gruppi lisada üldse sellisest kräpist pilti. See sama nagu hõõruks
          teistele nina alla ja tekitaks isu. Kunagi ei tea, kuidas keegi oma isudega võitleb ja siis sa postitad talle sinna pildi
          ülimaitsvatest (ja sealjuures tohutult kahjulikest) burgeritest. See lihtsalt ei tundu sellises grupis õige..

          • Aveli
            February 16, 2016

            See ei ole ainult kaalulangetuse grupp, inimesed on saanud seal sõpradeks ja annavad märku ka siis kui on tõesti patustanud. Ja
            kui sa oled saanud oma toitumise normi siis see paar kummikommi ei tapa kah ära. Kuigi ta ei söönud neid aga see selleks.
            Kes aga selle olukorraga tuttav ei ole, need ei tohiks ka väga tuliselt pooli valida.::)

          • K.
            February 16, 2016

            Sa Aveli ei saa ikka maad ega mütsi
            aru. Teine kord lisagu oma praele
            vahukomme peale.

            Kõigil on savi mida too naine sööb. Asi
            on prae kaunistamises hetkel.

          • Aveli
            February 16, 2016

            To K. Miks peaks kellegi perset torkima, mida keegi oma prea peale, sisse või alla on pannud? Ja ehk lisabki
            vahukomme, kelle asi see on??:)

  • K.
    February 16, 2016

    Kingalusikaga ?

  • Ebapärlikarp
    February 16, 2016

    😀 😀 😀 kuuseehetega.

  • evelin
    February 16, 2016

    See kustutati ära minu meelest kohe pärast neid
    kommentaare ?

  • Katrin
    February 16, 2016

    😀 ma ei saa aru, mis inimestel huumorimeelega lahti
    viimasel ajal 😀

  • Gaidi Randmäe
    February 16, 2016

    Haah..tead ma sain tänu sinu jutule täna kõhutäie
    naerda ????

  • K.
    February 16, 2016

    Ta sõi liha ja kummikarusi koos?

    Ma ei pane kunagi roakõrvale asja mis pole s66dav/
    söögiks. Miks?? Ju polnud lihtsalt fantaasiat:)

    • Aveli
      February 16, 2016

      Ei söönud. 🙂 Ehtne näide kuidas inimene olukorrast midagi ei tea aga targutada tahaks küll.

      • K.
        February 16, 2016

        Kui koos neid ei söönud, mida toppida neid sinna
        taldrikule? Värvi lisamiseks saab paprikat, peeti,
        porgandit ka ilusaks hakkida ning toidule lisada.

        Järgmine kord las piserdab praele vahukoort!
        Kaunistuseks ikka, mitte söömiseks ☺

        • Aveli
          February 16, 2016

          Inimene tegi lihtsalt pilti. Valetinipäeva puhul. Kommid olid südamekujulised ja hiljem korjas ära. Palun väga, tehke
          oma ideaalsed praed aga pange pildid ikka teistele ka vaatamiseks:)

          • Helina
            February 16, 2016

            Miks toppida need kummikommid siis
            prae peale??? MIKS???? Kui tahta
            kaunistada pilti valentinipäeva puhul,
            siis oleks võinud ju need stiilselt
            taldriku kõrvale vms panna. MIKS
            pressida need liha sisse??? Sorry aga no
            minule lihtsalt ei mahu pähe. Toit
            kaunistatakse ikka asjadega, mis
            sobivad ühe ampsuna koos süüa. Ja see
            on ikka toidukunsti nr 1 reegel. Punkt.

        • m
          February 16, 2016

          Just, just! Taldrikule käivad peet, paprika ja porgand, loomulikult ilusaks hakitult! Vahukoor käib vastlakukli vahele ja
          kes selle vastu eksib, on hädapätakas, HÄLVIK ja oma õnnetuses ise süüdi! Paras talle!

          PS. Kui nüüd kuidagi dokumentaalselt saab tõestatud, et antud isik EI söönudki komme koos lihaga vaid pani need
          sinna ainult pildistamise ajaks, siis ma olen nõus selle jõleda teguviisi andestama.

  • mai
    February 16, 2016

    siis kui arvad, et oled juba kõike näinud, kuuled, et keegi kaunistab praadi kommidega… okeiiiii.. ja siis kui silmad jälle
    normaalsuurusesse kahanevad, siis mõtled, et okei, see oli nüüd küll VIIMANE asi, mis veel nägemata, siis loed, et mõni kaitses
    sellist kaunistajat veel.
    tegelt tore, et maailm suudab veel üllatada 🙂

  • Boffin
    February 16, 2016

    Ma tahaks seda kummikommiliha näha. On võimalik?
    Kus? 😀

  • H
    February 16, 2016

    Kui kaalulangetajad kaunistavad toitu
    kummikarude või tont teab millega,
    siis ei imestagi, et need
    kaalulangused nii palju muret ja
    vaeva nõuavad ja et osade kaal ei
    lange. Ma olen üsna kindel, et praad
    ei ole mõeldud üheski toitumiskavas
    koos söömiseks kummikarudega…..
    Ärge nüüd tõstatage teemat sellest,
    et need kummikarud ei sisaldagi
    kaloreid jne. Sööge normaalseid asju
    normaalsuse piires ja kaunistage
    toitu sobilike asjadega.
    Vaadake Master Chefi. Kõik, mis
    taldrikule pannakse, peab olema
    söödav ja sobilik just selle toiduga.
    Täitsa kindlalt oleks kummikarude osa
    taldrikul täitnud ka nt granaatõuna
    seemned, mis sobivad ülihästi enamus
    lihatoitude kõrvale.

    • Britta
      February 17, 2016

      Selleks peavad granaatõuna seemned
      kodus olemas olema …
      Aga kummikarude panekut v6ib ju
      vaadata kui väikest vimkat, millega
      elu vürtsitada.

  • meow
    February 16, 2016

    Appiii kui naljakas :DD ma nii tahaks seda pilti näha. Ega
    sa ei salvestanud? 😀

    • Mallukas
      February 16, 2016

      Ei, ma juba teadsin, et siin kargavad osad välja, et kus ma nüüd netikiusan alles 😀

  • m
    February 16, 2016

    Oled päris õige inimene Helen Adamsoniga kaasa minema kiusamisest rääkima. Selgitad, miks sa seda kooli ajal tegid ja miks
    nüüd samas vaimus edasi lased.
    Väike lõõp käib kodus arvuti taga, nt Kardoga. Avalikus grupis on see juba mõnitamine, jah, isiklikku blogisse oma
    jobukakukarjale (kaarnad on liiga targad ja kanad liiga armsad) nokkimiseks toomine, aga juba klassikaline kiusamine (liider
    ees ja vähemanalüüsivõimelised järel).

    PS. Iga mõtlev inimene kustutaks oma pildi ära, peale su kommentaare, sest võimalus peale lahkarvamust sinuga su blogisse
    sattuda ei ole väike ja siis lendabki juba kari kohale, ete nnast ribadeks hirnuda vms.
    PPS. Enamike kiusajate vabandus on, et ma tegin ju nalja.
    PPPS. Sellised jobukakud on enamasti enda veidruste suhtes ülitolerantsed. Alles hiljuti oli postitus, kus oma kiiksudest juttu
    oli – mida veidram, seda ägedam.

    • Jane
      February 16, 2016

      Nõustun

    • Mari
      February 16, 2016

      Kahjuks tekib ka küsimus, et kui seda polnud halvaga mõeldud, miks sellest eraldi postitus teha..Teada ju on, et fännid tulevad siia
      ja naeravad, asjast midagi teadmata aga OMG, ma ju blogist lugesin. Kui seda polnud halvaga mõeldud siis miks kista seda inimest
      (anonüümselt küll õnneks) sellisesse pasakeerisesse?

      Inimene, kes on kaks nädalat trenni teinud, ei ole kohe paugust see, kes võib kõiki õpetada ja kritiseerida.

      • Mallukas
        February 16, 2016

        Aga mis naermisel häda? Selle pärast ma ju siia kirjutasingi, et naljakas oli 😀

        Pole ma siia lisanud seda pilti, pole öelnud, mis grupis teema oli, ei ole siin inimese nime ja MA EI MÕNITA TEDA, VAID LEIDSIN ET TA PRAAD OLI NALJAKAS 😀 Milles mure siis? Keda ma õpetanud ja kritiseerinud olen seoses trenni tegemisega? See osa, et ma arvan, et kummikommid pole kaalulangetajale parim valik? Tõstan käed ja ütlen, et mu arvamust sellest sa kõigutada ei saa 😀

    • allukas
      February 16, 2016

      Kahjuks tuleb samuti nõustuda. Olen juba päris mitu korda toonud seda siin kommentaariumis välja, et miks sa nii närvi lähed,
      kui keegi sinu kohta midagi halba ütleb, kui sa ise teed täpselt sama? Oled siis mitu korda vastanud, et ei – see kõik on minevik
      (need trussikmiisud ja ehitajad ja teised inimhinged, keda oma blogis mõnitanud oled) ja nüüd oled sa palju parem inimene ja
      oma vigadest õppinud ja never ever enam kedagi avalikult oma blogis ei mõnita ja ei halvusta.

      No kuule, kas ikka oled? Täpselt samasugune oled, nagu varem.

      Ole hea, ära enam vingu, kuidas sind mõnitatakse ja kui kurjad kõik su vastu on ja kui raske sul seepärast on ja kuidas keegi
      sind kuskile gruppi vastu võtta ei taha.

      Ära tee teisele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse.

      • Banaan
        February 16, 2016

        Nõustun. Mõtle nii, et kõik need perekooli käod tegid kunagi lihtsalt nalja ja su oma asi, et su
        naljasoon või huumorimeel nii lahja on. Aga tegelt ja ju polnud naljakas. Samas, see kuidas keegi
        oma sööki kaunistab või mitte pole kellegi asi arvustada, sama nagu pole kellegi asi kritsiseerida
        lapsekasvatamise oskusi või koristamisharjumusi jne. Ja nagu öeldud, igal omad veidrused, mina
        söön hapukapsasuppi suhkruga ja kui tahan teen sellest pilti, postitan ja kiidan kui maitsev, ja
        valesti tegi see inimene, et oma pildi ära kustutas ja allus sellisele provokatsioonile, mina oleks
        veel pilte juurdegi teinud. Eile tundus live chatis, et jah täitsa tore ja ok, veits veidrik ja kiiksuga
        (heas mõttes) aga tore mulje jäi, täna ütleks, et ega lõpmatuseni ei suuda ükski inimene teeselda,
        et on parem, kui tegelt, sest varem või hiljem lööb isiksus ja iseloom ikka välja.

        • Mallukas
          February 16, 2016

          Ma vastan teile kõigile ühe kommentaariga, sest sisu on kõigile suht sama. Esiteks, kuidas te saate võrrelda mingit perekooli “su laps on kole ja sina oled paks” sellega, et ma ütlen kellelegi huumoriga, et ehk kaunistad teinekord oma salatit kuuseehetega? 😀 Ausalt, mina hindan head huumorit ja isegi mitte nii head huumorit. Kui inimesed teevad minu kulul heatatlikult nalja, siis ma ei võta seda hinge ega solvu, vaid naeran kaasa. Ma tahan näha olukorda, kus te saate mulle tõestada vastupidist.

          See osa, et inimene võib süüa mida tahab- muidugi võib süüa, aga selle ma omast arust tõin välja, et mind ei olekski huvitanud, kas ta sõi neid koos või mitte. Kui oleks söönud, siis ma oleks vast nentinud, et on ikka inimestel maitsed. Point oli ikka selles, et “kaunistas” toitu kummikommidega ja ma leidsin, et see on natukene naljakas, ausalt, lööge mind siis risti, kui see teile vajalik tundub.

          Te võite muidugi korrutama jäädagi, et mina inimest mõnitasin ja mina võin vastu korrutama jääda, et mõnitamine on ikka pahatahlik vorm. Et kus nüüd ütlen, et sa oled loll ja mõttetu vms. Aga ega sellel vahet pole, sest nii palju, kui teil on õigus arvata, et ma olen õel, on minul õigus arvata, et ma seda ei ole. Ja kuna mina vast ennast rohkem tean, siis ma kardan, et ma võidan selle võistluse 😀 See osa, et “lõpuks tuleb tõeline pale välja” kohta ütleks ma seda, et kui sa ikka tõesti mingis eelarvamuses kinni oled ja midagi kogu südamest usud (Nagu sina “banaan”, et ma olengi üks munn, kes mööda ilma aina teistele halba soovib), siis küllap sa leiad ka selle asja, mille kohta näpuga näidata ja öelda, et näeee, ongi. Just seda sa hetkel teed.

          Vastuseks küsimusele, et miks ma siis sellest üldse blogisin, siis võin vastu küsida, et miks ma üldse millestki blogin? Ma ei näe, et keegi siin oleks öelnud, et issand jaa küll on värdjas naine, jeesus küll, ma arvan, et proovige üks kord elus minu tegemisi selle külje alt vaadata, et äkki ma ikka ei ole pahatahtlik värdjas – on meil kõigil kergem 😀 Kui nt Triinu oleks samasuguse pildi kuskile riputanud, siis ma oleks täpselt sama moodi öelnud ja nalja heitnud selle üle. Mitte MÕNITANUD 😀 Ausalt, saage üle ja leidke kuskilt sügavustest huumorimeel üles 😀

          Sellele, kes ütles, et ma oleks võinud öelda lihtsalt, et palun vabandust, ma ei mõelnud solvanguna, siis selles suhtes on sul küll õigus, et ma muudkui lasin oma vaimus edasi ja ei saanud isegi aru, et kõik seda jube hinge võtavad ja mind selle tõttu kellegi mõnitajaks peavad. Ma tahaks lõpetuseks küsida, et kas te üldse teate, misasi see mõnitamine on?

          Tsill the fuck out, inimesed 😀

          • m
            February 16, 2016

            Üks austab ühesugusr huumorit, teine teistsugust, see on selge ja selles polegi küsimus. Ei ole mingit piiri
            kiusamissõnade, mõnitavate sõnade ja naljakate väljendite vahel. Oluline on see kuidas ja kunas midagi teha.

            Piir läheb sealt, kus sa näed, KUI teisel inimesele ei meeldi su tegevus, tal on halb ja su sõnad teevad haiget,
            aga ikka samas vaimus edasi lased, SIIS ongi kiusamine. Nii lihtne see ongi!

            Praegusel hetkel sa just seda tegidki. Nägid, et su tegevus ei meeldi, aga lasid edasi. Inimene kustutas isegi
            postituse ära, aga sellestki ei piisanud sulle. Lisaks oli vaja blogikajastust, et ka kommenteerijad saaksid
            hammast ihuda. Tegid teisele halba – kiusasid!

            See on halb, et lähed jutlustama teemal, millest tegelikult ise aru ei saa.

          • Mallukas
            February 16, 2016

            Esiteks see inimene ei arvanud ise mitte midagi, ta ei öelnud seal alla ju mitte miskit. Jah, siis kustutas pildi ära. Aga see teema siin on ju noodis, et küll need inimesed saavad ikka valesti aru+näide selle kuradi pildi näol. Miks sa näed tonti seal, kus teda pole?

            Teisest küljest,siis ma võin sinu sõnu kasutada, et sa ju näed, et ma ei nõustu sinuga, üritan sulle seletada oma poolt, eksole. Loogiliselt on ka mul halb mõelda, et keegi ARVAB minust nii nadisti nagu sina ja olenemata sellest, et ma seletasin sulle kenasti ära, et tegu ei olnud mõnitamisega, tuled sina edasi raiuma, et oli küll. Teed mulle halba nii ju – mis kiusad?

            😀

            Lõpetame nüüd selle lolli jutu ära palun. Mina ütlen sulle konkreetselt, et ma ei kiusa kedagi, kui sina seda siiski arvad, siis arva edasi, aga mitte siin, eks 🙂

          • m
            February 16, 2016

            Kui SINUL oli naljakas, siis loomulikult ei saa see olla kiusamine.

            Ega see koolikiusamine ka ainult nutt ja pisarad ole, ühel poolel(tavaliselt enamusel) on väga naljakas. Aga mis
            naermisel häda?

            Halleluuja!

          • Mallukas
            February 16, 2016

            Kas sul endal ei hakka juba imelik?

          • m
            February 16, 2016

            Hakkab.

            Aga ma tahtsin veel küsida, et kui see pole mõnitamine, mis siis?
            “Selles suhtes, et raudselt on see naine näinud netis lahedaid toidupilte ja mõtles, et hoidke nüüd oma piip ja
            prillid, ma teen ka täna sellise taldrikutäie, et kõik hakkavad selle ilust nutma!”

          • Mallukas
            February 16, 2016

            Kallikene, see on huumoriga lause kirjutamine. Sama hea, kui ma kirjutaksin: “Täna ma plaanisin kodus teha nii ilusa koogi, et naabrid tulevad ka ukse taha selle võlu imetlema.” Kui ma oleks selle lause nt mingi retseptipostituses kirjutanud, kas sa oleks siis ka öelnud, et “Mallu, miks sa mõnitad ennnast????”

            Kaua me sinuga siin taidlema peame? Sa ei suuda mulle selgeks teha, et ma olen kiusanud kedagi, sest ma lihtsalt kirjutasin jumala anonüümse postituse, kus pole kellegi kohta halvasti öeldud. Ma ei suuda sulle jälle oma poolt selgeks teha, mida sa siis kempled siin? Kui sulle ei meeldi mu kirjastiil ja see viis, kuidas ma kirjutan ja nalja teen, siis ole hea, ära loe. Ma ei viitsi ennast nii palju korrata, ole kallis 😀

    • Mallukas
      February 16, 2016

      Ma arvan, et sa mõtled ikka way liiga üle, rahune maha ja hinga sügavalt sisse-välja. (Ps! Kui arvasid, et ma mõnitan, siis igaks juhuks mainin, et ei mõnitanud, enne kui keegi valesti aru saab :D)

  • ritsik
    February 16, 2016

    Lõõpimise taluvuse piir on inimestel väga erinev. Olukorda
    oleks vast saanud lahendada lihtsa vabandamisega a la ma
    ei tahtnud sind solvata, ära pane pahaks.
    Minul on küll täitsa suva, mida inimesed koos millegagi
    söövad. Ise ka sõin kunagi lastevorsti hapukoorega ja siiani
    armastan tomatit suhkruga ning piparkooke
    sinihallitusjuustuga. Hea, et ma ei tee toidupilte ?.

  • T
    February 16, 2016

    Ma olen ainuke, kes praegu naeris nii, et pisarad
    joomsevad? ??

  • T
    February 16, 2016

    Pisarad jooksevad*

  • Mia
    February 17, 2016

    Issand mõned kommentaarid, mis siin on. :/ Ma saan aru, et sa ei mõelnud halba selle postitusega, aga ausalt kui ma oleks see
    inimene, kes selle pildi pani ja näeks neid kommentaare, siis mul oleks küll kurb olla.
    Ma olen enne juba mõnede teemadega vaadanud, et sa jagad niisama nalja või oma arvamust, no nagu ma nt sõbrannale räägin
    kildu, mida keegi tegi ja siis saame koos naerda ning unustame asja ära. Aga selle jagamisega siin lähebki natsa nihu kuna ma
    vaatan, et kommentaarides tõmbavad osad ennast nii käima ja keeravad kogu teema täiesti üle vindi. Nagu mõni “naerab
    pisarateni”. TÕESTI NAERAB PISARATENI? Istub arvuti taga ja nutab suurest naerust??? Vau.
    Ma ei süüdista sind Mallukas ja sa ei ole loomulikult vastutav selle eest, mida teised kommentaaridesse kirjutavad, aga minu
    arust siin tihti tekibki see efekt, et süütust naljast saab mõnitamine kuna kommenteerijad keeravad asja liiga üle vindi ära ja
    siis jääb kogu jamast halb maik suhu. Minul küll praegu jäi.

  • piuks
    February 17, 2016

    Ilmselt pildi postitajale meeldis just nii oma pilti kaunistada ja sulle meeldib just selline nali nagu sulle meeldib. Mitte postitaja ei
    kaunista nii nagu sulle meeldib ja Sina ei naera naljade üle, mis kellegi teise arvates naljakad on. Miks sa ennast nii tuliselt jälle
    kaitsed? Maitsed on erinevad, nii ilumeel kui huumorisoon. Ei ole ju nii, et tema kaunistab valesti ja sina naerad õigesti, asi on
    maitses (mitte toidu maitses :)) Ja vot nii lihtne see ongi!

    • Mallukas
      February 17, 2016

      Ma ei saa praegu aru, sest ma ju nõustun sinuga. Ei ütlegi, et ta teeb VALESTI, ütlen, et mul oli naljakas, thats it 😀

      • piuks
        February 17, 2016

        Ei no sa ju kommenteerisid seal pildi all asja, mis SULLE ei meeldi (sest ilmselgelt ju pildi panijale meeldis), ilmselt oleks
        piisanud lihtsalt ühest kommentaarist, sest see on maitseküsimus. Kogu see kommentaaride laviin siin on praegu ju nii, et
        paljud ütlevad, et sa oled valesti käitunud ja sina vaidled vastu. Ehk siis vaidlus käib ikka maitse üle. Maitse üle vaidlemine
        on kindlasti üks nendest tegevustest, mida tuleks teha siis, kui aega on liiga palju vabalt käes 😀 Mina leian huumoriks alati
        aega 🙂

        • Mallukas
          February 17, 2016

          ok 😀

  • Mona
    February 17, 2016

    Mariann, pole mõtet üldse vastata nendele inimestele, kes
    ei tee vahet huumoril ning (kooli)kiusamisel(???!!!!) Ausalt,
    keegi soovitas Helen Adamsoniga kaasa minna :’D?
    Pole mõtet, nad ei saa nagunii aru ning lähevad ainult
    rohkem teemast mööda oma iga järgneva vastusega…
    Inimesed, kes jagavad sinuga maailmapilti ning
    huumorimeelt, naeravad sellele postitusele kaasa. Seda
    teen ka mina :’) Hea lugemine.

    • Mallukas
      February 17, 2016

      Ok tuus 😀 Muuseas, ma lähengi Helen Adamsoniga kaasa, just sayin’ 😀

      • Mona
        February 17, 2016

        Hahaha 😀 Selge!! Lihtsalt, see kommentaar oli
        hilarious…selles kontekstis, et täiskasvanud-bullyna
        sinna peaksid minema,jep.
        Aga eesmärk, miks tegelikult lähed, on kindlasti
        super!

  • Kerli
    February 18, 2016

    Appppi kui naljakas, ma pole ammu nii naernud 😀 😀 😀