krdi ülbik ja põlenud juudid

Ma sain täna kuskile kirja või kommentaari, ei suuda meelde tuletada, mis hakkas sõnadega, et: “Kuigi sa oled täiega ülbe siis…”. Kiri ise oli sõbralik ja andis mulle teada, et see naine on ka ise last üle kandnud ja andis mulle veits lohutust, et küllap ka minu rasedus ükskord otsa saab. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid hoopis sellest, et ma kohe hakkasin mõtlema, et mis pagana ülbe mina ka olen, ah? Mis mõttes üldse keegi arvaks, et ma olen ülbe, kui ma olen jumala sõbralik ja tore ja…

Igatahes jagasin ma oma ahastust Kardoga, kes vaatas mulle, endal silmad punnis, otsa ja ütles: “Aga Mallu, sa oledki VÄGA ülbe.”

-“Misasja, nimeta ÜKS KORD ELUS, kus ma olen ülbe olnud?” läksin ma juba õhku täis.

“No ma aeg-ajalt vaatan, mida sa inimestele vastad ja jah, sa oled kohati täiega ülbe. Mis sa ise ei teanud või?” imestas Kardo.

giphy-4940873

-“Ma ei ole ülbe, mul on lihtsalt vahepeal kopp nii ees nendest lollidest küsimustest ja juttudest, et ma lihtsalt ei saa muud moodi vastata. Ma ei suuda ennast tagasi hoida!” kurtsin ma oma ängi.

“Noh, selle pärast ma seda teemat sinuga ei tõstatanudki, et ju siis sa ei tahagi muud moodi vastata või no ega ma sind sundida ei saa ka,” rehmas ta käega.

-“Ja mis ma siis tegema peaks, kui nad oma lolle küsimusi küsivad ah?”

“Ära vasta neile, mis sa ennast närvi ajad. Või tead, saada nad minuni. Ma ei lähe kunagi närvi ja ma vastan sinu eest ja ütlen neile, et nad mind juutuubis subscribe’iks ka. Karistuseks! Nad on ju siiski sinu lugejad, ega nad vast pahaga küsi ja kommenteeri.”

-“No ja siis on õigus lollusi küsida v? Ja mis siis saab, kui nad enam ei loe? Mis mul sellest? Või nende paar sõpra ka ei loe, suur asi? Ja no nagunii nad loevad edasi, isegi kui nad siis arvavad, et ma normaaane või ülbe või…”

*Siinkohal mõistsin, et ma olen nagu need naisepeksjad, kes ütlevad, et kuhu tal ikka minu juurest minna on, keegi ei armasta teda nii palju kui mina. Ma mõtlen sama, et ah, nagunii loeb edasi, või kui isegi ei loe, siis noh, mis see mind huvitab. Siiani on mu lugejaskond iga aasta suurenenud. Ehk siis… 13 aastat kasvu lugejates. Vaevalt, et ma lõpuks kõik minema ülbitsen, eks…Kust nad leiaks kellelgi, kes veel nii tihti blogib? Kes sigiks nii sagedasti? Kes veel nii labane oleks??*

Et siis jah, sain teada, et tuleb välja, et inimesed ei olegi moe pärast korrutanud, et ma ülbe olen. Selgus, et olengi olnud, aga ega ma ju enne ei uskunud, kui Kardolt pidin üle küsima. Ta küll lohutas mind, et ma olen selliseks rasedusega muutunud ja küllap see üle läheb, et mu süütenöör netis lühikene on. Ja äkki see on mulle mingi väljaelamise koht, sest lastega pidavat ma väga rahulik olema. Eeeeehk siis… ma teen sama, mis inimesed Perekoolis minu kohta teevad: käivad ennast välja elamas, et kodus mitte laste peale karjuda ? Vot see on hea ema tunnus – jätad endast netis räige tropi mulje, aga vähemalt saad ennast välja elada ja kodune elu on rahulik. Ja mina veel imestasin kunagi, et mis mina inimestele jalgu jään. Laias laastus polegi ju vahet, kes jääb. Ja nii kaua, kuni on närvilisi inimesi (vahet pole, kas rasedusest või muudest oludest) siis on neid, kes närvitsevad ja ülbitsevad netis. Tore, et ma teada sain, et ma üks nendest olen, abiks ikka.

Ja see asi ka, et Kardo ei täpsustanud, MILLISE rasedusega ma ülbeks muutusin… Seega vb ma olen juba kuus aastat olnd, sorry guys!  Ise jõudsalt edasi ülbitsenud, et krt ma ei ole ülbe!!! Ma ise olen muuseas alati esimene, kes teistele räägib, et kui sulle ikka pidevalt midagi öeldakse, siis üldjuhul on sellel tõepõhi all. Vot sulle nüüd lopsu.

Kui keegi tunneb edaspidi, et ta tahaks minu/meie käest midagi lolli küsida, siis kirjutage Kardole. Ta vastab sõbralikult. Ausalt. Ma nägin, kuidas ta ükspäev suutis vastata sõbralikult küsimusele “MIS AASTAL TEIE SAADET FILMITI?”. Niiet vot see on närv!

Aga räägime siis sellest, kuidas mind viimane kord ülbeks kutsuti, ok täna selles kirjas ka, aga eile. Koogiinimeste või tegijate grupis leidis see aset. Nimelt tõstatas üks koogimeister teema, et kas on seaduslik teha haakristiga torti. Et ala klient on suur natsifänn ja tahab, aga et kas üldse tohib.

Mõned vastasid ausalt, et nemad sellist asja ei teeks, aga hämmastavalt palju oli neid, kes kinnitasid, et klient on kuningas ja isegi kui NEMAD ise pole natsifännid, siis klient peab ikka saama sellise tordi nagu ta tahab ja pole tegija asi kobiseda. Üks koogimeistrist vanamutt veel kinnitas, et KINDLASTI peaks tegema, sest muidu äkki see nats solvub ja räägib teistele natsidele ka, et “Pillelt” (nimi muudetud, ma ei mäleta nime?) ei saagi natsitorte ja siis tal jääks massiliselt kliente saamata.

Kogu selle jutuvada peale kirjutas teemaalgataja napisõnaliselt, et ahah, et seaduslikult ma siis ikka võin teha ja ok tänks vastamast. Ma siis ei suutnud ka vait olla ja kommenteerisin et kui juba risti teed, siis äkki teed ühe põlenud juudi ka sinna tordinurka?

Selle peale saingi pragada, et mida ma ülbitsen.

Ma läksin ruttu grupist ära, sest ma nii väga võitlesin enda sooviga selle vanamutile esitada tellimus tordile, kus oleks kolm pedofiili väikelapsega nahistamas ja vaadata, kas ta ikka võtab selle vastu. Ega võtmata ju ei saaks jätta, sest klient pidi ju kuningas olema ja muidu saavad kõik teised tordimeistrid pärast pedofiilidest torditahtjad omale ja vaene Malle (jälle lambi nimi) jääb tööta.

Aga ühesõnaga. Oli hea päev. Kardo sai teada, kui vanad me oleme (ta miskipärast arvas, et me oleme 27, kuigi ma saan talvel juba 29), mina sain teada, et ma olen ülbe tont ja lisaks saate teie teada, et kui on huvi haakristiga tordile, siis tordimeistrite grupis on tegijaid loogu.

Ma sellest ei hakka isegi rääkima, kuidas ma ikka rase olen. See on vist juba loogiline, eks?

Te muidu arvasite ammu, et ma ülbe või saite ka täna teada? ?

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

142 Comments
  • Kerli
    November 20, 2018

    Ammu teadsin

    • Mallukas
      November 20, 2018

      krt ? aga näed, nagu pekstud naine, ikka käid edasi 🙁

  • Terje
    November 20, 2018

    Sa oled nii naljakas hoopis. Ma käin oma huumoridoosi siit ammutamas alati 😀

  • Kaili
    November 20, 2018

    Mina arvan ,et sa oled vahel ülbe??aga ainult korraks?Kunagi mingit laivi vaatasin ma ei mäleta mis teema oli ja keegi küsis su käest ,et kas sa rase ikka veel….ja siis sa hakkasid paukuma,et kui tropp sa oled kao mu laivist jms.Korra ehmatasin ära ,et mismõttes sa ülbad nii kuidagi mõru maik jäi juurde.Aga nüüd nagu ok tundub …hormoonid jms.?? Igatahes #Ülbus#Mallu#mis sest et oled ülbe????

    • Mallukas
      November 20, 2018

      haha, ma mäleatan seda läksin närvi jah, upsss??

      • Kaili
        November 20, 2018

        No ikka juhtub….sellegi poolest ei kavatsegi ma su blogi jälgimist lõpetada???

  • Gerli
    November 20, 2018

    Ülbe?Pigem aus,müts maha su ees,et julged seda ka öelda mida mõtled.Edu….

    • Getter
      November 20, 2018

      minul sama mõte, edu sulle

  • Sirly
    November 20, 2018

    Ma ei tea…isegi kui oled, siis ju ma ise samasugune ja enamasti ei pane tähele. Mõnikord Sa vastad küll mõnele nii, et paneb kulmu kergitama, aga taas-tavaliselt on küsija/kommenteerija vastik ja õel.

    Ikka üks virtuaalkalli ka : ) ole tubli edasi 🙂

  • Kats
    November 20, 2018

    Netis ülbena näida on minu meelest lihtne, sest kirjapilt ei anna edasi hääletooni, miimikat jne. Teinekord tunduvad Su vastused nii ja naa, et kas nüüd nähvasid ära või kirjutasid irooniaga, kuidas keegi aru saab. Kommentaare lugedes näeb tihti kuidas keegi tunneb ennast kohe puudutatuna ja on solvunud, aga no mida iganes, pikalt ei tahtnud üldse siin peatuda. Mulle hoopis meeldib, et Sa sünnitad äkki homme. Minu sünnipäeval. Nii ilus kuupäev ??

  • Getter
    November 20, 2018

    Kui sa nii kuradima ülbe ei oleks,siis ma ei loekski sinu blogi.

  • Anneli
    November 20, 2018

    Ma ei ütkeks et sa ülbe oled sa ütled lihtsalt kõik asjad otse välja nii nagu need tegelt on ?? ja see on cool ??

  • Paula
    November 20, 2018

    Sa oled ikka nii väga tore!

  • Kristiina
    November 20, 2018

    ????????sa ei ole ülbe!!! Selle sõna on otsekohane ja kui inimesed nii lollid on siis sa võid nii “ülbe” olla kui tahad. Kuskil peab piir olema kui lollid otsused/küsimused/tegevused inimesed teevad, sa paned neile lihtsalt sõna peale.
    Hahahaha siiamaani ironin su kommentaari peale??????tänks!

  • aa
    November 20, 2018

    Vahel oled tõesti ülbe. Aga ma sinu asemel olles oleks ka, sest neid lolle küsimusi tuleb sulle küll ikka väga tihti. Tegelt on minus ka see ülbik peidus ja kunagi mind ei sallitud selle pärast. Aga mingi hetk hakkasin järgima mõtet, et a la “tee head siis saad head” või siis “ütle seda mida ise kuulda tahaksid” jne. Ja nüüd hoiangi megalt sõnu tagasi ja selle asemel teadlikult ütlen inimestele lahkeid sõnu või teen rohkem komplimente vms. Kõik tuleb muidugi ikka südamest, mitte ma ei ütle, et ilus kleit aga tegelt arvan, et kole vms. Aga siisni on nii, et kirjutan kuskile mingi kurja või ülbe kommentaari, loen läbi ja ikkagi kustutan ära ja ei avalda seda. Päeva lõpuks on mul endal kuidagi süda rahulikum, et ma ei ole midagi kellegi kohta kurjasti öelnud. See jutt ilmselt väga idiootne, aga nii on. Ja Sina Mallu, oled ka tegelt väga hea inimene, ma südamest tean ja usun seda. Sa tegeled heategevusega, sa armastad oma lapsi ja ma näen, et sa ka tegelt hästi palju aitad teisi nõu ja jõuga. Sa isegi kaitsed ämblikuid ju. Niiet ära üldse põe, et sa natuke ülbe oled või ei teised nii arvavad. Oluline on see, kuidas sa ise end tunned ja oluline on ikkagi rohkem see, milline sa oled väljaspool netimaailma.

  • Annika R.L
    November 20, 2018

    Mul aegajalt kukub ikka lõug ripakile su vastuste peale…ma solvun kole kiirelt ja hella hingega:) Saadetes sa vahest ropendad no siis tahaks kohe sugeda…kuulsin õieti,kui Kardole ütlesid,et sina l….. ei ütle mulle nii…? Siiani ei usu oma kõrvu? Vahest ütled vist enne kui mõtled jah. Lugedes võib emotsioonidest valesti aru saada, hääletooni ei kuule jne aga sõnade tähendused, neid ikka mõistetakse. ☀️

    • Mallukas
      November 20, 2018

      See litsi lause on meil inside jokw ?

  • Karmen
    November 20, 2018

    Tahad ausalt või? Arvasin kah, et ülbe. , mitte et süvenenud oleks aga selline kuvand oli minuni jõudnud. Jäin saadet vaatama ja üllatusin, et täitsa äge naine. Nii piilusingi Sinu blogi.Toimekas, terava keelega ja teeb lapsi ja puha:) Hea vaadata kohe. Viimane postitus oli küll kena õhtune naeruteraapia 🙂 Meeldib endalegi aeg ajalt “puid alla visata”. Ja lolle tulebki ravida, see ka mõni ülbus.

  • Mariliis
    November 20, 2018

    Kurat, naine! Ma siin nigu Jehoova tunnistaja ikka soiun inimestele, et pole Mallu midagi nii ülbe. Väga armas ja tore on. Ja sa nüüd siis niimoodi. Sa tegelt ei kujuta ette, kui palju mult sinu kohta küsitakse. Ma pole küll ülbust nagu märganud, aga eks sa vahel snapid ära küll ? aga seda on rämedalt mõnus jälgida, naerda saab ?

  • A
    November 20, 2018

    Mu kadunud vanaemal oli veetlev väljend raseduse kohta:”Pole ükski lehm veel elulõpuni tiineks jäänud” ma ennast lohutasin rasedana ikka selle ütlusega. Millegipärast on neid, kes on selle ütluse peale solvunud. Ju mul selline nägu peas, et lampi kôiki lehmadeks sõiman 😀

  • Raneli
    November 20, 2018

    Hei! Ka mina olen täheldanud viimasel ajal, et kui teed neid küsimustikke instas siis vastad kohatult ja üleolevalt. Kuigi mul on sellest suva, siis paljud tõelised fännid võtavad isiklikult. Toon näite müüjatest, kes kuulevad iga jummala päev lolle küsimusi aga ometigi pole neil õigust nähvata vastu, vaid peavad lõpuni viisakaks jääma. Ja nagu ma aru saan siis sinu kuulajas/vaatajaskond on sinu leivale vorsti toojad siis võiksid ka igat oma fänni natukenegi hinnata. Jah saan aru, et tüütu on 100x vastata ühele ja samale küsimusele aga seljuhul ei saa ma aru, miks ûldse lased siis küsimusi küsida? Ja vb nad saadavad samal ajal oma küsimused ega tea, mida Malle või Kalle just küsinud on?
    Ennem sa ei olnud selline aga tundub,et peab paika vana lause “Raha muudab inimest!”
    Arvan, et keegi ei jää millestki ilma ka, kui sind ei jälgi,aga enamus loevad või jälgivad,sest varem kajastasid rohkem elu olu. Nüüd viimasel ajal on aind juttu, kuidas sa ei viitsi lollidele küsimustele vastata ega lollidega tegeleda. Loodan, et kõik see on tingitud siiski sinu viimasest rasedusest ja kui see lõpuks läbi saab, siis muutud tagasi inimeseks, keda on lõbus jälgida.
    Nb! Pole mõeldud solvanguna miskit aga lihtsalt pööran tähelepanu sellele, mida mina märganud olen.

    • Mallukas
      November 20, 2018

      Jah, su kommentaar suht jutustabki mu postituse ümber, nõustun sellega. Edaspidi tõesti lihtsalt ei vasta ja loodan, et mu närvid peale sünnitust taastuvad ?

    • C.
      November 20, 2018

      Mallut päris müüjaga võrrelda ei saa. Esiteks lollid kliendi ei küsi müüjalt lolle küsimusi, mis puudutavad müüja eraelu, vaid tooteid. Mallu puhul aga lahatakse tema eraelu, lapsi, meest ja rasedust jne. Pole ime, et siis ka alati ei suuda Mallu olla viisakas ja ütlen välja selle, mida arvab nii nagu arvab.
      Jah, Mallu on ise valinud selle, et kajastab oma elu oma blogis ja on nö avaliku elu tegelena. Aga sellegi poolest ei tähenda, et lolle tuleks kuidagi poputada või nende lollusele kaasa kiita.

  • Manna
    November 20, 2018

    Hmm..Kas Sa oled ülbe?Ei..Sa oled täiesti lambi mutt Männikult, kellel omad rõõmud ja mured.Sa oled siiski tavaline naine koos tavalise perega ning nagu naistele kohane, on ka Sinul omad piirid.Ja lausa haiglaselt haige on vaadata, kuidas inimesed suudavad nii haigeid asju rääkida ja küsida. Keep going perekond Treimann 🙂

  • Kertu
    November 20, 2018

    Ma ei tea küll, mis selles ülbe olemises siis nii halba olema peaks :D. Ise olen ka mõnikord ja täiesti rahumeeli. Veelgi enam, minu meelest on oskus ja julgus ülbe olla elus täiesti hädavajalikud omadused. Muidugi kogu aeg ei tasu, aga ilmselgelt sa ei ole ka. Nagu ka mina.

  • Alice
    November 20, 2018

    Ma arvan ka, et sa pigem otsekohene. Enamasti tõmmatakse võrdusmärk otsekohesuse ja ülbuse vahele. Sa ütled kõik välja nagu sa mõtled, ilma filtrita ?

  • Triinu
    November 20, 2018

    Ma ei ütleks, et sa ülbe oled. Pigem on tegemist ehk sellise julma ja musta huumoriga, mida kõik ei mõista või mis kõigile ei sobi. Aga kõigile ei peagi ju meeldima või mis ?

  • Kadi
    November 20, 2018

    Mina sain kunagi su käest facebookis “peksa”, kuna julgesin vastu vaielda ja väitsin, et kui inimene küsib enne palgapäeva suurema lutipudeli ostmiseks abi, on ok teda aidata. Sa vastu, et ei ole normaalne, et ei suuda suuremat lutipudelit osta. Tuli välja, et peale seda, kui talle need lutipudelid saatsin, hakkas veel igasugu asju juurde nuruma, kõik tasuta ja saatmiskulud ka minu kanda. Ja kui algul ütles, et ei, tahab ainult lutipudelit, ja raha ei küsi põhimõtte pärast, siis hiljem igakuiselt sain rahapalumisi kuulda, kuni blokkimiseni. Ausalt, kui ikka ei suuda lapsi kasvatada, ja raha ei ole, ära palun sünnita viit last.

    • Mallukas
      November 20, 2018

      Noh, kahe otsaga asi, ma ise ju ka kipun aitama ja olen nii mõnigi kord lolliks jäänud. Aga ma seda vaidlust mäletan muuseas küll ja no kammoon, okei, kui tuttaval on suurem pudel üle, siis jah võtaks vastu, aga spetsjomm kuskile abipalvet kirjutada, et mul on vaja suurt lutipudelit KOHE ja tasuta, tundub nats õpitud abitus. Anna kaks korda väiksest siis ja elad üle need paar päeva kuu alguseni, selle asemel et rõhutada kuidas on suured põhimõttted. Sa ei kujuta ettttte ka, kuidas üks naine mult raha lunis mingi paar nädalat tagasi. Lunis ise ja saatis sõbeannad ka kirjutama, nohhhhh annad v????? Õudneee

  • Mõmm
    November 20, 2018

    Mulle meeldib su “ülbus”. Mind ennast nimetatakse samuti ülbeks, sest ma olen lihtsalt OTSEKOHENE! Paljud on hiljem pärast tutvumist mind kirjeldanud “sa olid alguses nii vaikne aga kui midagit ütlesid, siis jäi kõigil karp lahti”. Ma saan aru, et tänapäeval pole ikka veel “moes” ausalt ja otsekoheselt öelda, vaid ümber nurga ning selja taga kiruda aga mulle meeldib otse ja nii ka teen. Loomulikult kui mulle endale aeg ajalt otse öeldakse, siis tekib mõru maik ning whaaat? Kuid hiljem endamisi mõtlen, tegelt on ju kõik õige ja püüan parandada end, lihtsalt kohe välja ei näita, kui kriitika minu pihta lendab.? Selles suhtes sa mulle meelditki, alati tuleb äratundmisrõõm, ise samasuguse huumorimeelega ja “ülbe”, ainuke vahe et ma introvert. ?

  • Merilin Cherry
    November 20, 2018

    Ütlen ka sama ausalt nagu Kardo- enne sa ei jätnud üldse ülbet muljet, aga viimasel kuul või nii kui su insta Q&A vaatasin, siis imestasin ka, et sa tihtilugu väga ülbelt vastasid. Aga ma tean, et sa tegelikult ju selline ei ole… võinoh tean nii palju kui blogi lugenud olen aastaid. Aga ma olen ise ka vahest ise arugi saamata nõme. Või noh hiljem mõtlen, et “see nüüd küll minust ilus ei olnud” 😀 aga näed elame ja areneme ja õpime KÕIK! 🙂

  • Eneli
    November 20, 2018

    Ma pole tükk aega sinu blogi lugenud, aga olen taas lainele saanud. ? Mina ütleks, et oled täpselt minu masti naine(ei sebi jumala eest)! Tavaliselt eestlased on need seljataga rääkijad, sina pole vähemalt see kes vastab lollidele küsimustele terve päev viisakalt ja õhtul pritsib sappi kodus, et milliseid idioote on ikka maailmas. ? oled aus vähemalt ja lähed eluga edasi.
    Edu Sulle ja kerget sünnitamist!

  • C.
    November 20, 2018

    Ma ei ütleks, et sa ülbe oled. Pigem oled otsekohene ja ütlen välja selle, mida mõtlen ja nii nagu mõtled. Ilma nende roosade päikseprillideta. Väga palju eestlased ei mõista seda otsekohesust ning liigitavad selle ülbuse alla, kuna sa ei arvesta teiste tunnetega ja ei hoia neid vati sees.

    • Mallukas
      November 20, 2018

      No aga ilus oleks ju teiste tunnetega ka arvestada, ma ka ju tahaks et teised minu omadega arvestaks… ?

      • C.
        November 20, 2018

        Ma olen siis ülbe ja ütlen, et aga ära ole loll, siis ei saa ka tunded riivatud 😀

        Tegelikult mulle terve mu elu korrutatud, et ma elan liiga must-valges maailmas ning olen ülbe ja ütlen asjad liiga otsekoheselt välja. Et peaksin rohkem teiste inimeste tunnetega arvestama. Samas ma ei mõista, miks ma peaksin teise inimese tunnetega arvestama, kui tema mind oma lolluse või käitumise või muu jagamaga piinab 🙂

  • KK
    November 20, 2018

    Krt ma naeran nagu mingi uhhuu siin rongis praegu?Aga ülbusest rääkides siis minu arust pole sul häda miskit…Vahest mõni vastus sul on natuke piiripealne aga ma ei ole kindel kas ma isegi suudaks ilusamalt vastata?Sest no kammoon,mida küsimusi vahest..

  • AIENENA
    November 20, 2018

    Hahaa … no tere tore..endal jäi ka see haakristi tordi küss ette … lugesin neid komme ka seal .. mul savi- ma teeks .. mis sellega edasi tehakse oleks suht bajeban 😀 istugu sisss kasvõi!
    Btw .. ma arvasin ka ,et sa 27 .. huvitav miks ? a no ega vanusel pole vahet…Ise ka 16pool hammastega kokku anyway .. hühüühüüü
    Ja mis puutub ülbusesse siis.. olen harjunud ,et ka mulle öeldakse ,et ülbe olen.. ja siis aastaid hiljem tunnistavad ,et issas sa oled nii normaalne .. ma ei tea miks arvasin ,et sa kuri ja ülbe oled 😀

  • Leenukas
    November 20, 2018

    Ma ei tea kas ma olen nii suur fänn, et ei märka su ülbust või sa lihtsalt pole ülbe??

  • ?
    November 20, 2018

    Minu aus arvamus on et sul on must huumor ja veits ülbe oled ka…aga kui sinu kohta midagi öeldakse, siis solvud väga ??

    • Mallukas
      November 20, 2018

      Eks see läheb vist sinna samma aulu, et keen kohe üle, ise ütlen ja ise solvun ?

  • Liis
    November 20, 2018

    Ei nimetaks sinu sõnavõtte ülbuseks. Pigem nimtekas neid otsekohesuseks ning kohati väga peeneks huumoriks. Võib-olla neid mahlakaid väljendid jätaks emana lastekuuldes enda teada,kuid üldiselt jãtka nii nagu on Mallukal kombeks.

  • Anette
    November 20, 2018

    Ma pole arvanud et sa Oledki ülbe inimene aga mõnda vastust lugedes olen küll mõelnud et omg kus ülbitseb 😀 aga selle interneti juures ongi viga see et ei näe mis päev kellelgi olnud on, mis emotsioonidega tekst kirjutatud on jne

  • Marju
    November 20, 2018

    Oled jah ülbe ja solvud kui keegi sulle julgeb öelda midagi
    Lame

    • Mallukas
      November 20, 2018

      Noh, mis seal ikka, nüüd siis tean ?

  • eve
    November 20, 2018

    lollidele küsimustele ei saagi vastata muudmoodi.väga värskendav on kuulata et keegi vastab küsimustele ausalt,ilma moosimata.lase täiega edasi,on huvitav lugeda.

  • Eloise
    November 20, 2018

    Nähvad sa küll vahest aga olgem ausad- me kõik teeme seda ju vahest! Sinul on veel hormoonidemöll ja igasugu kommentaatorid kes kuidagigi sul ei lase rahus olla? Mina ise kirjutasin ka ühe postituse alla, et krt môtlesin, et sünnitad aga ma tôesti nii ootan juba Martakest ja tahaks kôike nàha ja kuulda. Selle vete avamis teemal kirjutasin blogi kommentaariumi ka, et minul avati nt veed. Ei tundnud midagi. Aga kindlasti ei hakkaks ma seda peale sundima. Sina oled ema ja sina tunned kuidas ôige on ja kuna sa oled pidevas suhtluses àmmakate jms tegelastega, siis àra pôôra üldse tàhelepanu nendele, kes ûritavad targemad olla kui sina vôi arstid. You are doing the best you can ja sa teed seda super hàsti. Sul on niiiiiiiiii tore pere! Ma koguaeg ootan su postitusi ja mainin veel, et ehk ikka paned livekaamerad koju?? Te olete nii paljudele eeskujuks. Ja nagu sa öelnud oled, not your circus, not your monkeys. Igasugu inimesi on aga kôige tàhtsamad on su perekond ja làhedased ja ikka MEIE- su paandunud fànnid.
    Sa oled mega lahe!

  • Annika
    November 20, 2018

    Mul on üldiselt raske aru saada, miks on üldse vaja sageli midagi kommenteerida. Ise ma teen seda vaid siis, kui suudan asja kuidagi arukas ja teistmoodi valguses näidata. Aga niisama, suusoojaks??? Ole tubli edasi, ja Kardol on õigus- jäta vastamata. Tigetsemine ja energia raiskamine ju ei muuda midagi peale enda karma…

  • A
    November 20, 2018

    Heheh, ausalt olen ka mõnes grupis pannud tähele,et sul kohe on vaja ära susata.. Võibolla ongi tuju kehv ja tahaks end välja elada, mis seal pattu salata olen isegi niii nii väga tahtnud mõnele käratada ja juba kommentaarigi valmis vihtunud ja siis mõtlen, et neeh…kui midagi head öelda pole siis olen parem vait. Aga muidu sa paistad ikka päris normaalne normaalne ? Lihtsalt natuke üleolev vahel.

  • M&M
    November 20, 2018

    Mulle meeldivad Sinu ütlemised, loen neid ja muigan endamisi. Kui keegi mõtleb aga ei ütle, siis Sina pikalt ei mõtle, pigem kohe ütled ega jää analüüsima, miks Sa mida ütlesid. Veel enam meeldib mulle Sinu sarkasmilisus…muahahahahaha! ?

  • EIT
    November 20, 2018

    No tõesti, ainult Sina tuleks pedofiilidega tordi peale 🙂 Aitäh huumorilaksu eest.
    Ülbuse kohta – eks see sõltub vastuvõtjast. Keegi ei käsi iga sõna peale reageerida.

    • Mallukas
      November 21, 2018

      No ma arvan, et kun haakristitort tegijatele nii suvaline töö tundus, siis vb pedofiilisefiirikas on ka suht casual neil ?

  • A
    November 20, 2018

    Haha, jajah, suur osa lugejatest kannatavad vist tõesti Stockholmi sündroomi all 😀
    https://et.wikipedia.org/wiki/Stockholmi_s%C3%BCndroom

    Ma õnneks ei kannata, sest kommentaarides oled sa minuga suhelnud küll, aga näe, ülbitsenud ja solvanud veel pole. Ju pole siis päris debiilseid asju uurinud või on sul parasjagu lihtsalt kapaga kannatust olnud. Seda, et sa kohati teistele halvasti vastad, olen märganud küll, aga päris aus olles, siis nad on sellist vastust ise nurunud. Mu tagasihoidliku arvamise järgi oleks suht halb, kui sa igale õelale või napakale kommentaarile vastaks sama poliitkorrektselt ja malbelt nagu TriinuLiis oma kommentaarides seda nt teeb. Mind ajab vahel see lausa marru, et kle… see inimene seal anonüümse kommi taga on ilmselge õeluskott ja siis tuleb talle mingi ninnunännu vastus.
    Ma päris üks-ühele ei samastaks sind ka teenindajaga, kelle kohus on teeselda emotsioonitut ja programmeeritud robotit, keda mitte miski ei kõiguta ja siis öösel patja nutta kõige pärast, mis tööpäeva jooksul ta hinge risustas.
    Asi, millega ma nõustun on see, et aeg-ajalt sa reageerid liiga mõtlematult, emotsioonide pealt jms, noh ja ilmselt see ülbitsemine on ka mingi hetke väljund lihtsalt. Pluss rasedus. Ärme seda unusta! See ikka ajab kergelt hulluks küll. Ma pole päris kindel, kas raseduse ajal naine on üldse tema ise või on ta ainult meeleheide sellest, et ta on enda justkui natuke kaotanud. Usun, et varsti oled jälle rahulikum 🙂

    • Mallukas
      November 21, 2018

      No sa oled alati jumala norm juttu rääkinud, mis ma ikka suga siis ülbitsen nah ?

  • R.
    November 20, 2018

    Mina arvan, et sa ei ole ülbe. Sa oled samasugune nagu mina.. kõik mis aju toodab, tuleb filtreerimata suu kaudu välja ? hiljem ehk mõtleb kah, et äkki poleks pidanud nii ütlema?
    Muidugi ülbus on suhteline mõiste. Kes kuidas tõlgendab… näiteks minu jaoks on need ülbed, kes vahivad ja pööritavad silmi ja klähvivad niisama sisutühja möla.

  • Kellu
    November 20, 2018

    Keskmisest eestlasest kindlasti ülbem. Selliseid inimesi mõistetaksegi valesti. Sama jama endal, liiga otsekohene, ülbe, terava ütlemisega, pahur. Tegelikult lihtsalt ei pussa öelda nagu on ja ümberringi inimesed harjuvad ära sellega lihtsalt. Nagu sul Kardo, harjunud sellega et oled selline ja ei ütle sulle niisama midagi, alles siis kui küsid. I feel u. Aga samas yolo ja kui kõik oleksid sama vaiksed tussud viisakad nunnud inimesed, oleks ju sitaks igav.

  • Tiina
    November 20, 2018

    Tjah…… mitu korda olen mõelnud, et miks lased küsida küsimusi, kui vastata normaalselt on raske……samas…. . Muidugi ei saa ma ka aru küsijatest, kes peaksid nagu su eluga läbi sotsiaalmeedia kursis olema, aga küsivad tuhandeid kordi samu asju.
    Mulle sinu must huumor meeldib!
    Lase aga edasi☺

  • Annu
    November 20, 2018

    Tavaliselt harimatud inimesed ajavadki segamini ülbuse ja otsekohesuse/aususe. 🙂 seega no worries Mallu, ma olen ka “Ülbe” ?
    Elan ühe põhimõtte järgi. Parem valus tõde, kui magus vale. Tuleb mis tuleb… stay strong ja küll sa sünnitama ka jõuad ? pole ükski beebi kõhtu jäänud, ei jää ka Sinu oma ♥️

    • Mar
      November 21, 2018

      Pigem on ikka nii, et “harimatud inimesed” õigustavad oma ülbust otsekohesusega.

  • Liis
    November 20, 2018

    See sinu “ülbus” on minu jaoks miski, mis näitab, et sa ei tee oma asja ainult raha pärast! Raha on muidugi hea, lepngud värgid, aga sul on su vabadus vastata seda mida soovid! Ülbelt või siis mitte 😉

  • Mari Murakas
    November 20, 2018

    Oled jah liiga äkiline. Muidu mulle sa aastaid peale läinud oma vahetu loomu ja otsekohesusega, aga selle raseduse lõpus sul ikka hormoon täiega möllab. Eriti riivas silma just instas, kui lasid endalt küsimusi küsida, siis vastused olid jah too much.
    Ma ei ütleks, et küsimused nii väga lollid olid, aga vastused kohati küll. Saan aru, et viskab kettasse, aga paljud tõsimeeli küsivadki siiralt, mitte norimise pärast..Lisaks oleks normaalselt vastata palju kergem, kui nõmedust üles keerata ☺
    Aga kuna ma teise raseduse ajal olin ka psühh ja kõik said va oma pere, siis jah, arvan, et sa loksud paika tagasi. Seni ma püüan kommenteerimist vältida.. ?

  • o
    November 20, 2018

    Süütenöör on tõesti pisut lühikeseks jäänud, instagramis avaldus vahepeal eriti hästi. Endalgi tekib ajus vahel lühiseid ja lolle küsimusi ikka tuleb. Pärast mõtleb isegi, et kus see mõistus ja loogika nüüd korraks puhkusel käisid (ja miks nad mind kaasa ei võtnud :'(..) Ega kõik ei saa ka sinust kõike teada 🙂 ja need kes teavad, need ei oska midagi küsidagi!
    Aga mida ma sinu juures inimesena hindan on see, et vähemalt saad sellistes olukordades üsna kiiresti aru kui on võimalus enesearenguks ja ei viivita vabanduste otsimisega ning tunnistad oma viga. Lõppeks oleme kõik kõigest inimesed ja rohkem mõistmist jne 🙂

  • Rebeka
    November 20, 2018

    Ma millegipärast arvasin ka, et te 27 olete ???

  • Mia
    November 20, 2018

    Ma tglt vaatasin ka, et sa just viimasel ajal oled mõnedele inimestele päris teravalt vastanud. Aga samas ma alati mõtlesin kui palju sa võid saada mingeid jaburaid küsimusi või soovitusi, mida sa pole küsinudki. Ma ise lähen kettasse tihti pisiasjade peale nii et ma oleks sinu asemel vist mitu korda närvivapustuse saanud ja kõik persse saatnud 😀
    Aga see natsitort, issand jumal nagu. Ma ei saa üldse aru kuidas see PÄRISELT mingi dilemma on aastal 2018 et kas teen haakristi natsile tordi peale????????? (normaalne et EI TEE.) Üleüldse kuidagi nii shokeeriv minu jaoks, et Eestis on ka natse. Kuigi noh miks ei peaks olema eksole, ega me siin mingi unistuste riik ei ole, kus kõik on jube sallivad. Aga kui ma mõtlen natside peale, siis mul tuleb pilt silme ette mingist 40te saksa psühhopaatsest sõdurist, mitte sõbralikust naabri Vellost, kes on alati abivalmis ja teretab, aga igal õhtul lööb Hitleri pilti kodus läikima ja annab sellele au ning unistab juutide põletamisest.

  • Kristel
    November 20, 2018

    Mulle meeldib, milline sa oled-> aus ja otsekohene.
    Ülbuse alla ma seda ei lahterdaks. Kui inimesed ei suuda seda vastu võtta, siis on see ju nende mure?:)

    NB! SA OLED MEGAÄGE INIMENE!

  • Anna
    November 20, 2018

    Neeh, minu arvates on inimesed liiga tundlikuks muutunud. Küsid lolli küsimuse – ole valmis sama lolliks vastuseks. Lõppude lõpuks võiks ju rahval tekkida mingisugune filter aju ja suu/sõrmede vahele. Ausalt, minu arvates pole sa põhjuseta “ülbelt” vastanud, aga ju see siis tähendab seda, et ka mina olen ülbik ?

  • M
    November 20, 2018

    ma arvan et sa oled sama “ülbe” (või mitte ülbe) nagu sa alati oled olnud .Ainus vahe on see et tänaseks oled sa ju siiski nn kuulsus ja kuulsustelt oodatakse seda naerul suud ja 24/7 viisakust rohkem kui “tava” inimestelt .No umbes nii et kui Kaljulaidil oleks sitt tuju siis hambad ristis vastaks ta ikkagi viisakalt oma töö meilidele ja lehvitaks fännidele .See ongi .Jah sa ei ole küll Kaljulaid kuid midagi sinna kanti ju ? .Mina arvan Et kuna sa ise oled enda boss ja sinu “ùlbitsemise” tõttu kellegi palk väiksemaks ei jää siis ülbitse rahumeeli edasi ! Kui mina tööl klientidega ülbitseks oleks teine asi ,sest sellega tõmbaks oma ülemusele sita kaela ,mustaks ta firmat ja u name it .Aga kui ma ise omaks enda brändi ,kus mina ise jään kahjumi korral kaotajaks siis ülbitseks nii palju kui tahaks !
    Nii et “seaduslikult “ on täitsa ok ,ülba edasi ! ?
    Miks mul pooled sõnad jutumärkides on saad vist isegi aru.Minu arvates ei ole sa teps mitte ülbe ega ebaviisakas .Nii kaua kui sa nimepidi kedagi teist netis otseselt ei solva siis ei näe nagu probleemi .Sa oled ka inimene.Mina ei tea mis tereesad siin koos on kõik aga iga normaalne inimene ärritub vähem või rohkem idiootide peale ,ärge tehke nägugi et see teiega juhtunud pole .Piisab sellest kui avada oma insta ja neid delux idiootseid toidu või tite pilte üle tunni tuleb ,iga erineva nurga alt .No ajab ikka närvi ju küll .Või see kui naabril on jälle uus auto ja ise mõtled ,kas elab veel ühe talve ehk üle vanade kummidega ?

  • Kätlin
    November 20, 2018

    Ma ei ütleks, et sa ülbe oled, aga mõnikord vastad sa …. üleolevalt, iseenesest mõistevavalt. Saan aru, kui küsijateks on need, kes su blogi pole varem lugenud ja mingis insta story’s tuleb 100 küsimust, ooota sa oled rase wäää? Jah see ajaks närvi ning heameelega nähvakski, aga ma kas ei vastaks midagi või kirjutaksingi lihtsalt jah. Selle asemel, et vastata näiteks – ei, niisama olen paks või vaalastusin vms. See puhas improvisatsioon.
    Olen tahtnud vahel midagi küsida või loen teiste küsimusi millele oled vastanud jaaaa no ei tihka küsida. Ei ole eriti “sõbralikud”olnud. Ma ei ootagi ninnu-nännutamist. See poleks sina, aga normaalset vastust küll.

  • Mari
    November 20, 2018

    Üle keskmise ülbe ikka pealtvaadates. Samas.. see on puhtalt vaatenurga küsimus. Kelle jaoks on Mallu ülbe ja kelle jaoks algab ülbus alles sõimlevast teomutist. Kui inimese eesmärgid on siirad ja oma valikuid tehes peab ta oluliseks kohelda teisi vâärikalt (reeglina nii nagu me ootame, et meid koheldakse), siis ei oma mingit tähtsust kas valid olla labane vms. Väga vähesed inimesed ûldse mõistavad, et nad on ülbed. Nâiteks mina olen isegi tänulik Malluka “ülbusele” ja pidevatele nähvavatele naljadele mis Kardo suunas lendavad. Olen hakanud ennast kõrvalt vaatama. Kuidas ma ise kohtlen enda ümber olevaid inimesi. Ülbus on väga võimas tööriist kui seda õigel ajal õiges kohas kasitada.. Igasugused netikommentaatorid ja muidu lärtsujad sellega edu jah ei saavuta.

  • Laura
    November 20, 2018

    Kui ma mingit su “ülbet” vastust nt olen lugenud, siis ma pole küll mõelnud, et sa ülbe oled, vaid et…sa oled ju Mallukas… sa vastadki ju nii ?

    • Mallukas
      November 21, 2018

      tore kuvandi olen endast loond siis :D:D

  • K
    November 20, 2018

    Lase veits lõdvemaks jah

    • Mallukas
      November 21, 2018

      ma üritan!

  • Poka
    November 20, 2018

    Mina ütleks, et see kõik..enesekindlus, otsekohesus, kohati ka ülbus teebki sinust selle, kes sa oled ning ju siis selle pärast sind inimesed armastavadki. Naine peab enda eest seisma! Aga see selleks. Vaatan juba 2 päeva su logo..ja no meenutab midagi, kuskil nagu olen näinud 😀 Ja siis turgatas pähe, et Grenka. Vaatasin, et siiski pole päris see, aga sarnane stiil https://www.grenka.ee/ . Mõnus hommikusöögi koht, muide.

    • Rooza
      November 21, 2018

      Mulle ka need kollased laigud meenutavad sööki (muna pannil või kartulikrõpse 🙂

      • Mallukas
        November 21, 2018

        söök on ju hea 😀

        • Poka
          November 21, 2018

          Söök on mega 😀 Aga minu arvates on nagu lilled või päike. Samas korra mõtlesin, et see on Mallu pere..2 suurt täppi ja 3 pisikest :)Sümbolid, sümbolid…

  • Katrin
    November 20, 2018

    Ühe põlenud juudi ??? ohhh my! ???
    Mulle meeldib su huumor!

    • Mallukas
      November 21, 2018

      oi, ka mulle, ma mõnikord naeran enda naljade üle kõige kõvemini ?

  • Marta
    November 20, 2018

    Just täna mõtlesin sellele, et su jutud alati nii humoorikad ja “päris”, aga et kommentaaridele vastad valdavalt nii nagu oleksid pidevas kaitsepositsioonis. Kuigi pole veel rünnatudki, siis juba odad ja piigid püsti… korraks mõtlesin ka, et jätan su jälgimise sinna paika, aga näed, hea siiski et täna tulin ja seda posti lugeda sain. Su lugejad käivad siin, sest sa meeldid neile, ka neile kes seda ei tunnista. Nemad on sinu leib… treat them with respekt. Ja mida külvad, seda lõikad… seega ole inimene ja LOODETAVASTI kasvavad ka perekooli amööbidest kord INIMESED.

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Ma vb jah mingil põhjusel liiga kaitsepositsioonis ?

  • Mann
    November 20, 2018

    Eks inimesi ja arvamusi on erinevaid. Mina ei ütleks, et sa ülbe oled ja ma ei ütle seda ka selleks, et pugeda kuidagi. Olen ise ka “ülbe”, vähemalt paljud arvavad nii. Tegelt olen ma lihtsalt liiga otsekohene ja armastan musta ka musta huumorit, mis muidugi moraalijüngritele ei sobi. Imestatakse kuidas minu sugusel “nõial” üldse nii palju sõpru on, aga tegelikult teavadki ainult sõbrad kes ma tegelikult olen ja kui ma neile sellisena sobin nagu olen, siis on ju kõik ok. Ja kui sa oleks mingi igav ninnunännu, siis loobitaks ka seda sulle nina ette. Ole täpselt selline nagu oled, järelikult lähed paljudele korda, kui kõik tunnevad su vastu huvi. Inimesi on erinevaid, ühe käest saad heakskiitu, teise käest hukkamõistu.

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Kardo ütles ka, et vähemalt omadega ma nii emm ei ole 😀

  • Lonni
    November 20, 2018

    Who cares, kui sul sulg nii hästi jookseb..

    • Mallukas
      November 21, 2018

      paljusid 😀

  • maasikas
    November 21, 2018

    Olen ka märganud, et natuke osade inimestega ehk liiga ülbe, kui vastu kommenteerid. Õnneks enamasti vist ei solvuta 🙂 iaga nagu öeldakse – parim kaitse on rünnak 😀 eks sa nii vist vahepeal toimetatki…aga mulle meeldid 🙂
    Üks asi tõesti, mis mind häirib, on see, et ropendad palju – eriti laste kuuldes. Minu lapsed suured fännid Malluka saatel ja ma ikka palju kordi olen mõelnud, et kurjam küll, et jälle ta ropendab ja lapsed ju õpivad teiste pealt. Just viimases saates ropendasid ja su enda lapsed veel olid kõrval. Et jah, sellega võiks veidi piiri pidada 😉 Aga muidu oled tore ja lihtne inimene ja sind huvitav jälgida 🙂 aga palun – ropenda vähem 😀

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Noh jah, aga kuni ma ei tea, kas inimene saab v ei saa, siis võikski vist vait olla :D:D

  • MIM
    November 21, 2018

    Kas teadsid, et sarkasmist ei saa paljud inimesed lihtsalt aru. Ei peagi saama. On kindlaks tehtud, et kõik inimesed ei mõista sarkasmi ja sarkasm võib mõnes olukorras lausa lisapingeid tekitada. Sarkasm olevat intelligentsuse kõige kõrgem tipp ?Kusjuures sarkasmi armastavad inimesed mõtlevad palju rohkem ?
    Mina igatahes armastan su blogi ja väljaütlemisi, neid nalju ja otsekohesust.
    Paljud tuttavad on küll öelnud, et nende arust oled sa liiga ülbe, aga mis ma neile ikka oskan öelda, nad ei peagi aru saama ?
    Sulle aga vastupidamist ja jõudu kõige sellega hakkama saada. Jää ikka edaspidigi selliseks. Mõned asjad ehk tõesti rasedusega võimendanud, aga kõik on õige pea endine ?
    Muide.. Mul oli endal ka 3 piigat. Esimest ja viimast sai samamoodi hoolega üle kantud. Vaid keskmine otsustas, et tema tuleb üks päev varem ?

    • MIM
      November 21, 2018

      See on see ise sõnu parandav telefon. Mul siiski on kolm tütart ?

  • Maria
    November 21, 2018

    Ma olen tegelikult usna kaua lugenud ja varem kommisin rohkem, nuur aruharva, sest igakord sain natukese krobedama vastuse, ma lihtsalt olen selline alko vastane peale lapsi ja kanaema ka, aga mul lihtsalt omad pohjused miks ma selline olen, kedagi teist ei sunni samamoodi olema, aga vahel lihtsalt jagasin oma arvamust.
    Millegi poolest kukkus vist valesti valja ja alati sain vihase vastuse.
    Kuigi minu meelest olete lahe perekond ja olete tublid.
    Ja ma ise olen ka muidu lahe seltskonnas, ei ole mingi veidrik. 🙂

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Ma ei mäleta hetkel muidugi su kommentaare, ega ka enda vastuseid. Ei välista, et ehk tõesti sain krõbedamalt öeldud, aga see on see interneti häda, et tooni välja lugeda ei saa. Et isegi kui sina ütlesid midagi niisama, nt andsid nõu, sain mina seda lugeda nn ründava tooniga. Ja isegi kui vb mina vastasin näiteks poolnaljaga, said sina jälle võimaluse lugeda seda niiöelda vihaselt. Eriti kui sa ütled, et jutt oli emadusest – see ju emadele õrn teema, mis võib kohe kaitsepositsioonile panna pmst.

    • Mari
      November 21, 2018

      Ma saan väga hästi aru, miks sa vahel närvi lähed. Need kaks ülemist küsimust – mõlemad TÄIESTI guugeldatavad ja ikkkkkagi inimesed kõsivad sinult, sest sa oled ju mallukas ja “ise sa kirjutad ju internetis, järelikult oled tasuta infoliin”.

  • Liina
    November 21, 2018

    Mul pole varem mõtet pähe tulnud, et oled ülbe. Muidugi ma loen pigem blogi ja tekste fb-s, aga mitte iga viimast kommentaari seal all. Et võimalik, et oled ülbe olnud neis kommentaarides mida ma lugenud pole :D. Võimalik ka, et inimesed defineerivad ülbust erinevalt. Aga tegelt tuleb mul meelde, et ükskord olid küll ülbe ,- see oli siis kui ma küsisin ühes kommentaaris, mida tähendab “rebel olema”. Ja sa ei vastanud MITTE MIDAGI. Seega, vastamata jätmine ei ole lahendus, ikka võid ülbe mulje jätta ? Muide, ma siiani ei tea, mis see sõna tähendab. Peab vist Kardolt küsima.

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Rebel olema on nagu…. Krt, mässaja pole ka nagu õige väljend. No pmst et lähen riski peale välja, olwn rebel ja ei tee nii nagu minust eeldatakse ?

      • Liina
        November 21, 2018

        Ma miskipärast kontekstipõhiselt olin just arvamas, et tähendab “lohhi” või sellist veidi tobukest. ? No hea teada nüüd

        • Mallukas
          November 21, 2018

          No vb mingis kontekstis sai öeldud, et olin mega rebel ja… Ostsin leiba. Või midagi muud mitterebelit ?

          • MP
            November 21, 2018

            Mina küll ei ütleks, et sa ülbe oled. Ju siis ma saan iga kord hästi aru, kui teed nalja, ütlesid midagi sarkastilises võtmes jne… 😀 Aga mul on ka 1 rumal küsimus. Ma reklaamis nägin ka seda sõnakasutust, aga no ei mõista seda. Seega, miks sa kirjutad jumal AVITA? Miks see V täht peab seal olema? Ühes ravimireklaamis on ka see AVITA, no miks? 😀

          • Mallukas
            November 21, 2018

            ma polnud sellele kunagi mõelnud, aga selgub, et “avita” on sõna küll 😀 “Faehlmanni-Kreutzwaldi mõttekäigu aluseks võib olla Tarapita nime tõlgendamine palve-sõjahüüuna “Taara, avita!”, siit ka Taara-nimeline jumal.” ?

          • JJ
            November 22, 2018

            “Avitama” tähendab murdes “aitama”.

  • Sirtse
    November 21, 2018

    Ma ausalt ei lugenud tervet postitust läbi aga mulle meeldib lihtne, aus, avameelne mallu… Ja ära sa muutu palun kriitikat mitte taluvaks marimelliks…

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Kle minu meelest Marimell on üks parim näide kriitikataluvusest blogimaailmas, mis ma olen valesti aru saand v? ?

      • Vaike
        November 21, 2018

        Eem, keegi meist. Kas sina või mina ja Sirtse. 😀

  • Liis
    November 21, 2018

    Kuule mis plaat sul seal autos mängis?

    Haha okei sorri 😀
    Ma saadaks ka reaalselt su asemel inimesi igale poole kui nii rumalaid küsimusi päevad läbi küsitaks. Kahjuks sulle tulebki neid palju ja nii see lähebki 😀
    Proovi ikka vastu pidada 😀 Ma sain alles täna teada, et sa ülbik 🙁

    • Mallukas
      November 21, 2018

      No sa äkki oled pime, et ei teadnud ? autos mängib maaja audiobook… ?

  • Nimetu E
    November 21, 2018

    Inimesed pigem põhjendavad oma ülbust otsekohesusega, mitte vastupidi.
    Ma ise olin väga üllatunud, kui mulle lähisugulane teatas, et ma ülbe olen. See tundus
    tol hetkel nii uskumatu avaldus ja sellest arusaamine võttis ikka oma paar aastat aega, aga olen tõesti ülbelt käitunud. Olemuselt ülbeks ennast ei pea, aga oma sõnade eest võiks rohkem vastutust võtta küll. Enne kohest reageerimist püüan nüüd hetkeks aja maha võtta ning üldiselt on õnnestunud seejärel palju adekvaatsemalt vastata.
    Kerge süttimisega oled sinagi …

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Otsekohesus ei ole minu meelest ka patt, aga Kardol on ju õigus, et täiskasvanud inimene ei pea teps mitte kõike lasta suust välja, mis sülg suhu toob 😀

  • S.
    November 21, 2018

    Ma arvan ka, et sa vastad väga ülbelt paljudele kommentaaridele. Ma saan täitsa aru, et kui üht ja sama lolli küsimust miljon korda küsitakse, siis võib närvi ära minna. Aga miks sa pead neile vastama? Kui midagi ilusat öelda ei ole, pole vaja üldse ju midagi öelda. Lihtsalt eira neid. Sul niiiii palju “sõpru” siin kelle kommentaarid ei ole täis lolle küsimusi. Toetatavad ja kaasaelavad. Vasta hoopis neile. Pole vaja ju end närvi asjade lollakatega. 🙂

    Mina olen sind aastaid jälginud. Kaasaelanud, naernud, nutnud ka kui vaja. Ja pean tunnistama, et see osa
    -“No ja siis on õigus lollusi küsida v? Ja mis siis saab, kui nad enam ei loe? Mis mul sellest? Või nende paar sõpra ka ei loe, suur asi? Ja no nagunii nad loevad edasi, isegi kui nad siis arvavad, et ma normaaane või ülbe või…”
    pani mind küll korraks mõtlema, et äkki ei peaks enam. Täiskasvanud naine, 29 kohe ja räägib sellist juttu. Kui sa oma lugejatest ei hooli, siis miks me peaks? Kulutan siin juba aastaid oma aega inimese peale, kellele pohhui kas keegi loeb või ei….

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Ma sinu kommentaari lugedes kahtlen siiralt, et sina üks neist oleks, kelle kohta ma neid mõtteid mõelnud olen. St need, kellel endal loogiline mõtlemine, lugemisoskus ja elust arusaamine kohati ikka nulli ringis on. Aga seda muidugi, et ma lugeda nüüd käskida ka ei saa, elu on selline, et eks ikka neid lugejaid tuleb ja läheb – tore, et üldse tulid! ?

      • Terje
        November 21, 2018

        Siinsamas kommentaaridele vastates oled Sa ikka kohati üle mõistuse ülbe ?

  • Mari Laas
    November 21, 2018

    Oota, aga kas ma saan õigesti aru. Sa läksid ühe tuttavaga tülli, sest ta ütles ka sulle, et oled ülbeks läinud ja ei talu kriitikat. Selle asemel, et tema sõnade taga ka tegelikult tõtt näha mõnitasid sa teda oma fännide ees. Nüüd tunnistad ise, et said teada. et oledki ülbe, solvud kohe ja oled lühikese süütenööriga. Selles valguses on sinu kättemaks ju äärmiselt inetu, kui mitte öelda, et lausa alatu? Oled sa nüüd, kui oled end natuke uuest valgusest näinud, kindel, et ta tõepoolest teenis sellise kättemaksu ära? Kui sinu kohta keegi isiklikke asju kirjutaks, kuidas end tunneksid? 29 on tõepoolest vanus, kus tasuks enne natukene mõelda, eriti kuna oled paljudele eeskujuks.
    Ma ei parasta, aga kutsun sind üles mõtlema. Kättemaks on magus, tean seda omast käest, aga kusagil on alati piirid.

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Arvestades, kui palju sa siin Eveliisist käid rääkimas (kontrollisin, pmst ainult temast soiudki), siis mulle jääb mulje, et sa kas oled ise tema, või mõni sõbranje, aga see selleks. Kui inimesel on küsimusi, võib neid muidugi küsida, kuigi ma lollid küsimused suunasin ju praegu täitsa otse Kardole, aga anan sedapuhku andeks, äkki sa arvad, et ta ei tea.

      Ühesõnaga vastuseks: ma sain teada, et ma olen tõesti selle rasedusega muutunud ärritunumaks ja ülbeks, ütleme… viimase poole aasta jooksul. Millal Eveliis oma ülbitsemise ja “äratõusmise” juttu ajas? Oi, see oli ikka ammu. Seda enam, et sääraseid “omg kui lollid küsimused/inimesed” juttu olin ma ka koos Eveliisiga rääkinud laivis omal ajal, seega oli tema dramaatiline “olen vanem ja targem” hala, et issand kus on ÄRA TÕUSNUD üsna tobe, sest ma olin samasugune, nagu meie suhtlemise ajal ja teiseks peaks inimesega ka vast mingit päris kontakti omama, et öelda tähtsa näoga, milline keegi “päriselt” on. Nagu näha, siis netimaailm ja päriselu on kaks erinevat asja.

      Naljakas, mina näiteks ei ole kordagi tundnud, et ma oleskin teda mõnitanud või talle kätte maksnud. Ma olen seoses temaga üritanud olla võimalikult vait ja pigem endale ebaloomulikult lühikese süütenööriga. Need paar korda, kus ma olengi murdunud ja vastu öelnud, on kõik olnud selles võtmes, et JÄTA MIND RAHULE! Ma EI taha temast rääkida, temaga mitte mingit kontaki ja mul pole selle võrra huvi ka vaadata, kuidas minu jaoks praeguseks hetkeks võhivõõras aina arvustab ja lahkab, see on lausa uskumatu, kuidas ta viitsib, sest see on mitu head aastat kestnud. Kas sa mäletad, kuidas see alguse sai?

      Me saime hästi läbi, kuni ühel hetkel otsustas ta minust üle nädala blogima hakata. Ma isegi mingi hetk mõtlesin need kõik korrad kirja panna, aga see tundus natukene saiko. See et üks on, ei tähenda ilmselgelt, et teine ka seda teed minema peaks, eks 🙂 Küll oli vale, et ma kodus imetasin, küll tegin ma koledat ja mainstream remonti, ei sobinud minu juures enam ei üks ega teine. Samal ajal ei võtnud ta neid teemasid minuga artulusele näost näkku või minuga otse suheldes, vaid blogides. Iga kord. Ja kui ma küsisin, et miks ta minuga otse ei suhtle, siis tuli uus blogipost, kuidas see-kelle-nime-ei-tohi-nimetada ei luba endast enam rääkida 🙂 Mida ma sellisega teen? Hakkasingi eemale hoidma.

      Nii on see paar aastakest mööda tiksunud. Kui ma kirjutan, et käisime poes, siis kirjutab Eveliis, kuidas on lausa õudne, et OSADE jaoks on perega aja veetmine poes käimine. Kui mulle saadetakse tema blogiparool sõnadega, et nüüd saad ka naerda ja ma talle seda öelda tahtsin, et ta teaks selle ära muuta, sain hoopis järgmine päev jälle enda suunas blogipostituse, kuidas ma keset ööd, täis peaga talle helistasin, et teda sõimata. Jah, kell võis olla 9-10, aga sellegipoolest ei olnud ma täis ja tema vettpidav fakt, et “instas pildid üleval, kuidas joob” olid lisatud eelmine päev, kui abikaasaga bowlimas käisin. Et nagu… kahetsesin kohe, et üldse midagi teada tahtsin anda. Või kui ta aasta tagasi ise kirjutas, et tahab ühte kleiti tagasi (kuima polnud Eestis) ja pakkusin, et maksan kinni (muuseas suure hirmuga, et muidu hull jälle blogib, kuidas ma ta kleidi ärandasin ja ei paku isegi kinni maksmist), sain blogiposti, kuidas ma olen ära tõusnud ja arvan, et kõike raha loopides lahendada saab???

      Ma võiks neid näiteid tooma JÄÄDAGI! Reaalselt. Seega usu mind, ma ei liialda, kui ma ütlen, et ma jälestan seda inimest. Tõesõna ta on mulle lihtsalt vastik ja kui ta lõpetaks mu torkimise, siis ma ei peaks kord aastas murduma ja kirjutama, et krdi tont JÄTA RAHULE MIND. Aga ta miskipärast ei saaa sellest üldse aru… Ja milles mu kättemaks seisnes? Eveliisi põhilause mulle oli “ma tahan sind ainult aidata!”. Ausõna see hingeõhk haises väga räigelt ja iga kord, seega järelikult keegi teine talle seda öelnud ei olnud ja probleemi lahendada nii ei saa. Ma tahan AINULT AIDATA! Ehk on mingi terviseprobleem? Ja tema plaastikleepsud… ongi kleepsud. See on ta enda kättemaks iseendale, ega ma sunni teda tal neid müüma.

      Huh, aga rohkem ma sellest inimesest kirjutada, ega isegi mõelda ei taha.

  • Merilin
    November 21, 2018

    Nii palju kui on inimesi on arvamusi ja hoiakuid. Eestlane on harjunud olema tasane ja leebe. Nüüd tuled sina, oled julge , otsekohene, vb veidi ülbe – oh häda ja hala. Vahel on otsekohesust vaja ja inimesed ei saa vastutada selle eest, kuidas keegi teine tema väljaütlemisi tõlgendab. Palun ära hoia end nüüd kuidagi tagasi, vaid tao rauda edasi ?
    Ja palun seletage, kus on vanuste taks- mis vanusest ollakse siis täiskasvanu, kelle sisemine laps maha surutakse ja “peab olema nagu teised”

    Jaksu ?✋

  • Päike
    November 21, 2018

    Nägin ka seda tordimeistrite arutelu. Miks peab üldse mingeid nõmedusi tegema ja keda need nõmedused rahuldavad? Olge normaalsed inimesed. Praeguseks vist kustutatud see teema 😀

    • Mallukas
      November 21, 2018

      ma tõesti ei kujuta ette ka 😀

  • Marta
    November 21, 2018

    No worries Mallu, ma samasugune, kõik ütlevad, et mida ma ülbitsen koguaeg, kui ma pole veel pihta hakanudki ?? Aaga samas äkki asi selles, et mu sünna ka 20.02 ???

  • Marju
    November 21, 2018

    Mulle näib ka, et selle rasedusega oled kuidagi ülbeks läinud. Just viimased kuud. Vb tõesti on tegu kaitsega ja siis mõistetavgi. Aga fännina saada ülbe vastus kommenteerides võtab nii kommenteerimise kui vb isegi lugemise motti maha küll. Ma olen läbi saadete Kardot väga austama hakanud aga see kui aus ja otsekohene ta sinuga oli pani tordile kirsi. Sul on tõesti imeline kaasa. Väga sarnane minu kallile abikaasale olemuselt 🙂
    Ja lõpetuseks tahan kiita ka sind. Minu silmis on väga austust vääriv see, et sa suudad end kõrvalt näha (kasvõi väikese hilinemisega), analüüsida ja kriitikat konstruktiivselt enda heaks tööle panna, kasvada inimesena. Tubli 🙂

  • Kaisa
    November 21, 2018

    Arvestades, et minu suguvõsa pärineb Poolast ja on väikeste juudisugemetega, siis selline kommentaar oli ikka no täielik slap in the face. Ausõna, kui sellise pohhuismiga sellist asja loobid(kasvõi naljaga), siis sa vähendad nende inimeste valu, keda kambritesse surati ja keda miljonite kaupa tapeti. Selle koha pealt on täitsa paras, kui keegi sind ülbeks tembeldas- ja noh ausalt öelda, sa oled jah ülbe- küll sõimad kedagi sitahunnikuks vms… Su puhul jääb küll vahepeal mulje, et “mina ja maailm” või noh “meie ja maailm”, sest teid on kohe mitu koos. Raseduse kaela ei saa ülbust veeretada- inimene on, nagu on- ja lisaks minu arust oled sa ise ka mingi aeg tunnistanud, et oled ülbe…. nii et miks see nii suure šokina sulle tuleb?

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Aga… miks? Minu meelest oleks täpselt sama kohatu, kui panna tordile haakrist, panna sinna juut. Või sa leiad teisiti? Ma isegi ei saa aru, kuidas sa seda kommnetaari elus ülbena saad võtta? Minu meelest oleks ülbe ja nõme väita, et vot jah on OKEI teha haakristiga torti.

      Sitatükiks “sõimamine” oli nii – KUI mina olen suurem naisterahvas, oled sina tükk sitta 😀 Noh, kui ei taha olla, siis ära aja lolli juttu, loogiline ju.

    • Vaike
      November 21, 2018

      Kaisa, sa peaksid nägema väga ja väga palju suuremat ohtu ning valu selles, et telliti haakristiga tort natsile. Ja on inimesi, kes on mures vaid selle pärast, et tea, kas on seaduse järgi võib ta seda teha; eetilist küsimust üldse üles ei kerki. Põlenud juudi kommentaar selle meeldetuletuseks on enam kui kohane.

      Btw, mu vanaema oli ka juut ja põgenes siit Natsi-Saksamaa okupatsiooni eest, kui see peaks argument olema.

    • KreekaE
      November 21, 2018

      Apppiii, inimesed. Palun süvenege rohkem ajaloosse. Täiesti ülepaisutatud. Võiks rohkem teada ja huvi tunda maailma ajaloost mitte ainult oma “armsatest” ajalooraamatutest.

  • Liina
    November 21, 2018

    Minu lemmikumad blogipostid sinult on sellised filosofeerivad ja võibolla natuke diibid. 😀 Üks meenub selline, kus kirjutasid seda, et iga inimene läheb pöördesse mingite teatud teemade peale, mis just talle olulised on. Et umbes ühele on ülioluline, et laps oleks õigesti kôhukotis, teisele käivad pinda vaktsineerimisest keeldujad jne. Ja point on selles, et pole vaja kedagi hukka môista, ja kohe sõimama kukkuda, igal ühel on oma elu ja kogemused. Et püüa esmalt mõista mitte hukka mõista. Ja kui ma nägin ühte su kommi ühes grupis kôhukoti teemal (inimene oli ostnud mitteergonoomilise koti myyja soovituse peale, kogemata siis), mis oli selline nähvav selle ema suhtes kes selle koti ostis, siis ma imestasin ka et Mallukas kas see oled ikka sina 😀 aga ma püüdsin ka sinust aru saada, et sul lühike süütenöör jne. Üldiselt tundud ladna ja väga tore, vahetu, sôbralik inimene! 🙂

  • p
    November 21, 2018

    minu teada sa ka vihastud kui kõik ei ole sinu moodi. või ütled kohe targemalt ära. a sina oled sina e. mallukas ja nii ongi. sisemiselt oled kindlasti hea ema, naine ning seda on näha. väliselt range sisemiselt pehmeke:D:P.

  • ?
    November 21, 2018

    Jep, oled jah viimasel ajal ülbeks läinud ja liiga kriitiliseks. Ehk hormoonidest? Aga no kokkuvõttes tundud sa sellegipoolest huvitav persoon. Ilmselt muutud pärast piiga sündi rõõmsamaks tagasi ?
    Ei loe sinu blogi küll igapäevaselt, kuid aeg ajalt siiski.
    Soovin sulle kindlasti kõike head ja et sünnitus kulgeks nii sulle, kui ka uuele ilmakodanikule meeldivalt ja võimalikult piinavabalt.
    P.S sul on väga, väga toredad lapsed!

  • Kristiina
    November 21, 2018

    Ülbe? Ei!
    Otsekohene? Jah!
    Minagi olen suhteliselt otsekohene ja mõnede arvates ülbe, kuid kui keegi mind tundma õpib,siis saab aru, et olengi selline… otsekohese ütlemisega. Inimesed arvaku,mis tahavad- mind see ei sega ?

  • Triinu
    November 21, 2018

    Jah pean nõustuma et üsna tihti su vastused näivad ülbe/üleolevana.
    Näiteks sinu väide, et sama lolli küsimust küsib üks ja teine ja kolmas ja siis viskabki üle, saan aru, mul viskaks ka üle. Aga tähtis on mõista et need inimesed ei ole üksteisega ühenduses ja nad ei jaga seda informatsiooni mis nad sinult saavad üksteisega. Kui sind selline asi närvi ajab oleks äkki mõistlik endale keegi palgata kes haldaks su lehel selliseid kommentaare neutraalse tooniga.
    Muidugi kui sind ei huvita kuidas sinu lugejad sind näevad siis pole tarvis midagi muuta, aga võib-olla peaksid endalt küsima, kes sa ise tahad olla ja milliseid isikuomadusi sa soovid jagada teistega.
    Loodetavasti minu konstruktiivne kriitika ei solva sind kuidagi.

  • 38w
    November 21, 2018

    2 nädalat vähem rasedana, täitsa mõistan su lühikest süütenööri 😀 nt beebigrupis oled samuti jätnud ninakaid kommentaare inimeste küsimustele. Ei saa samas üldse pahaks panna, sest enamus on täiesti õigusega ära teeninud need, arvestades, mida küsitakse. Enda esimene arvamus on tavaliselt sama, nagu sul, aga enamasti imestan lihtsalt inimese lolluse üle omaette ja jätan vastamise teistele vähe pikema süütenööriga grupiliikmetele 😀 Vahel olen ka läbi lillede ikkagi vastanud, kerge sarkasmiga, millest enamus nkn aru ei saa, aga endal hakkab kergem XD

  • Kristi
    November 21, 2018

    Nagu näha siis 90% kommenteerijatest ei saa sarkasmist aru ja peavad seda ülbuseks. Mulle Sinu sarkasm ja huumor meeldib ja jätka samas vaimus! 🙂

  • Lyna
    November 21, 2018

    See ülbus või siis teisisõnu otsekohesus ongi sinu kaubamärk.
    Kohati ütled sa enne ja siis alles mõtled . Tunnistan see viimane käib ka sinu kohta.
    Ja Kardoga täiendate te üksteist. Sest kui ta oleks sama kannatamatu ja kõva kivi kui sina siis vaevalt ta nii harmooniliselt koos olla saaksite. Järjekordne tõestus et vastandid tõmbuvad.
    Edu teile ja Marta sünnib siis kui ta ise selleks valmis on. Arstid ju jälgivad sind nii et pole põhjust muretsemiseks.

  • Flamingo
    November 21, 2018

    Appi! Mis kuradi peole sellist kooki vaja on 😀 Ema anna padruneid, poleks kunagi uskunud et selline asi Eestis päriselt juhtuda võiks… Ei peagi hulle usa-st otsima, kodumaal ka 😀

    • Flamingo
      November 21, 2018

      Ühtlasi, ma reaalselt kardaks seda inimest, mitte ei loodaks, et ta mins oma natsisõpradele soovitaks 😀 küsimus ise on selge, sest mitmes riigis on tõesti natsisümboolika kasutamine seadusega keelatud. Eesti kohta ei tea.

  • Helina
    November 21, 2018

    Ütleme nii, et sul on lihtsalt kopp ees. Tänapäeva infotulvas tuleb seda infot ja lolle küsimusi uksest ja aknast.

    Ma näiteks oma eelmises töökohas ei jõudnud ära imestada inimeste lollust viipemaksetega. Okei, Swedbank on kõigile usinalt viipekaarte väljastanud, aga õpetust nähtavasti jaganud pole. Üks arvas, et ignenico märge kaarditerminalil tähendab, et viipemakse on. Mõtteis lõin endale käega vastu otsaesist, et kuidas sa niiii lolll oleeeed?!?!??? See märge on raudselt viimased 15 aastat olnud kaarditerminalidel, see ei tähenda automaatselt viipemakset!! Või üldse topitakse suvaliselt viipekaart terminali peale, mõtlemata, kas viipemakse märk oli üldse peal, ah poh, paneme ikka! Ja kui teenindaja juba kolmandat korda ütleb, et viipemakset ei ole, siis jõuab ka kohale.

    Ühesõnaga, i feel ya. Mul ka inimestest kopp ees. #inimesedonlambad

    • Lilli
      November 21, 2018

      Midaaaa? Mind vaadatakse imelikult kui mõnes poes küsin, kas siin viipemakse toimib. Tihti tuleb see viipamise märk, ma ei tea, millal ette või on kuskil külje peal. No sorry ei hakka poes uurima seda terminali, kas siin või teises küljes või põhjal on viipemärk 😀

  • E.
    November 21, 2018

    Minumeelest sa vahepeal põrutad ikka üsna julmalt mõnele kommentaarile (enamasti ka põhjusega, aga siiski), aga kui see välja jätta, siis see krõbedus sinus ongi see, mis tegelt lugema paneb. Veits tuleb mõista musta huumorit ja avalat kirjutamisstiili ja vops ongi olemas Mallukas, mida koos hea kõhutäie naeruga lugeda…
    Btw, vb Marta kaastundest sul sees veel ? mul pole IKKA VEEL oma triipe käes ja kui ma triibud saan, tuleb Marta kh välja… khmkhmm, edu sulle, sest mul alles OV hakkamas ??? naliiii… head vastupidamist, kuniks preili otsustab välja tulla!! 🙂

  • Regina
    November 21, 2018

    Ma olen sellel aastal hakanud sinu blogi lugema, varem olin natuke eelarvamuste küüsis. Mulle oled sa hakanud meeldima, just sellisena, nagu sa oled. Teiste blogisid pole lugenud, ei ole huvi tekkinud ka.
    Vahel mõned vastused on krõbedad jah, ise selliseid saada ei tahaks. Aga mul pole mingit soovi ega vajadust sind kuidagi “õpetada” ka, nii et vast polegi põhjust mulle nähvata.
    Üldiselt, me like it 🙂 mina tunnen poolehoidu sinu suhtes.

  • Kaisa
    November 21, 2018

    Instas küsimustele vastates oled tõesti ebameeldivalt ülbe. Kahju lausa olnud neist küsimuste küsijatest ja olen mõelnud, et mis sa siis üldse lased instas küsimusi küsida 😀 ise pole selle tõttu tahtnud ega soosinud midagi küsidagi:D

    • Mallukas
      November 21, 2018

      Jah, enam ei lase ka 😀

  • Petra Molski
    November 22, 2018

    Sa ikka nii armas! ?? Be humble and sit down heheee.. Nali.. Jää ikka iseendaks kallike ja ära väga muretse mis kõik teised arvavad. Kõigile ei saa kah alati meele järgi olla! Ja kes sa oleks lõppude lõpuks kui ennast muutma hakkaks?? Tuim ja sisseelav eestlane.. Naera, nuta, avalda arvamust.. Ole Sina. Sina, kes on väga loov kirjutaja ja väga hea ning huvitav inimene!! Love you ?

  • Ahaa
    November 22, 2018

    Kindlasti ei ole sa ülbe. Sa ei tundu ka blogi lugedes ülbe. Sa oled lihtsalt aus ja sinu filter pole nii tihe nagu paljudel teistel… aga tundub, et see oledki sina… ja kes selle ülbusega segi ajab… see on selle inimese probleem, mitte sinu oma ?

  • Triin
    November 22, 2018

    Ma ei taha tögada ega nokkida, aga olen varem ka vaadanud kõrvalt ja mõelnud sinu käitumisele ja mis mulje see inimestele jätab.

    Põhirõhk tundub olevat sellel, et sa oled üha tuntum ja sellega paratamatult harjunud(igaüks harjuks ära mingil hetkel) ehk sul on ilmselt alateadvuslikult eeldus, et kõik teavad sind ja kõik loevad su blogi. Tegelikult ei loe, aga käivad ikka aeg ajalt sirvimas või pilte vaatamas.

    Ja kui nüüd tuleb üks uus lugeja, kes satub esimest korda sinu lehele ja näeb Instas sõbralikku üleskutset, et küsige midagi, siis jah, ta küsibki midagi, millest sa oled viimase 13 aasta jooksul juba rääkinud, aga sa ei saa eeldada, et kõik on kõike lugenud või et neil oleks aega su sadasi postitusi läbi lugema minna. Kui ma tahaks teada, kui vanad su lapsed on, ma elu sees ei julgeks küsida, sest sa saadaks pe*rse või mõnitaks. Samas tundub sulle okei eeldada, et kui inimene ei tea, siis peab minema blogisse seda infokildu nende pikkade postituste seest otsima.

    Lihtsalt… ole targem. Üks variant on teha ka enim küsitud küsimuste leht, millele viidata 🙂

  • Muudetud
    November 22, 2018

    Töötan ühes riidepoes ning pidin ükskord sind teenendama. Siis jätsid küll veits ülbe mulje aga all good, oled rase ja vbl oligi sitt tuju seega üritan mitte judgeda sind sellepõhjal

  • THEPROUDKING
    May 15, 2020

    Appi kas ma olen ainuke, kellele sinu vastused kommentaaridele ei tundu ülbed 😀 hakkasin ise ka naerma ??

    • Mallu
      May 16, 2020

      mulle ka ei tundu 😀