vabandage, misasi see nüüd veel on
No kui juba selline intriig lahti kargas, kuidas mu peika Pärnus ööelu naudib, siis patt oleks ise sellest mitte juttu teha, eksole. Nagu te aru saite, siis Gert läks eile sõpradega Pärnusse, aga mul oli meie reedesest veinikoolitusest ja kaua üleval passimisest nii suur väsimus sees, et ma kaasa ronida küll ei viitsinud. Mul oli veel õhtul sõbranna sünna ja mina hea naisena, nagu ma siin olen, ütlesin talle, et loomulikult mingu. Pärnus on ju mega äge, eriti veel sõpradega koos ja värki.
Hommikul kirjutas mulle Gert, et issand jumal, Elu24 tahab talt kommentaari, kuna ta olla mingi naisega tantsinud. Ma vastasin, et no jumala eest, max pohui, kui sa kuskil peol mingi naisega tantsisid. Selles suhtes, et selle jaoks üritused ja peod loodud ongi või mis.
Elu24 kirjutas ka mulle. Ütles, et meil on siin su mehe tantsuvideo ja uuris, kas me oleme koos ja värki. Ma vastasin et obv, tantsimine suht lamp asi. Aga siis nad ütlesid midagi sellist, et jah, ega meiegi pole siin kaugeltki õiged inimesed teiste patte hindama. See oli selline huvitav lause, mille peale ma ütlesin, et no näita siis seda videot, ma hindaks ka siis hea meelega selle patu üle.
Noh, kes artiklit näinud on, siis ilmselt on seda ise ka näinud. Mul tekkis nähtu peale kohe küsimus, et kas olen mina ebaharilikult armukade inimene või on see video pehmelt öeldes disturbing. Selles suhtes, et mina kujutasin ette, et oli mingi suur seltskond, pidu käis, värki särki. Need kaks aga suht kahekesti imbusid seal teineteise ligi. Või pigem Gert imbus sorri, see naisterahvas tundus niisama tantsivat pigem.
Seega mu küsimus laiale ringile: mis teie emotsioonid oleksid, kui te enda kaaslasest sellist videot näeksite? Ma tean, et olen ise ka pidudel väga seltsiv ja räägin paljudega juttu jne, aga mulle tundub, et kuidagi vb mitte päris nii? Aga mida mina ka tean, ootan hoopis teiepoolset tagasisidet.
Also kui keegi teab, kes see tüdruk on, siis võib mulle ka öelda – ma huvi pärast juba tahaks teada -, mida see Gert seal nii innukalt talle kõrva sosistas pidevalt 😀
Ausalt plz fuck my life lihtsalt, mis toimub nagu 😀
Nipitiri
July 11, 2021Videot ei näe, ainult pilti. Isiklikult oleksin häiritud küll, kui oma elukaaslast/kaasat näeksin ööklubis tantsimas käed kellegi teise puusadel 🙂
Armukadedusega ei ole siin mingit pistmist, rohkem austus sinu kui kaaslase vastu, kuidas see väljaspoole välja näeb ning mis olukorda sind paneb 😉
Marge
July 11, 2021Just nimelt, austuses ja lugupidamises ongi asi. Teades, et ta väljavalitu on Eestis tuntud inimene, kellega seotut ajakirjandus kindlasti kajastab – ei tohiks teha asju, mis tema armsamat avalikult alandaksid, see näitab täielikku hoolimatust.
Liisa
July 11, 2021Appi mul hüppaks süda rinnust välja. Olen kunagi sama läbi elanud ja see ei ole niisama tavaline tants. Kahjuks mõned mehed purjus peaga lihtsalt ei kontrolli ennast ☹️
J
July 11, 2021Suvel vōetaksegi vabalt ja ma ei teeks sellest suurt numbrit, oli mis oli 😀
Nipitiri
July 11, 2021Kui vabalt tahab võtta siis jeesus, mingu ja olgu omaette vallaline ??♀️ Selline käitumine täiesti lubamatu ju!
Kethelin
July 11, 2021Ma olen mega armukade. Ja sellise video peale (võõraste inimeste peale) läks mul endalgi seest kõhedaks. Kui ma näeksin oma meest niimoodi kellegagi tantsimas… Siis mitte ükski vabandus pole vabandus, sest seda ei vabanda kuidagi välja ja hakaku parem tõtt rääkima. Et mis ta sellelt neiust siis tahtis. Neiu ise justkui puikles kõrvalegi, aga tüüp liibus täiega ikkagi ligi. Nagu mida!?
Maie
July 11, 2021Ei suudaks sellist meest enam usaldada. Mine tea mida järgmistel pidudel teha võib, kui sind pole.
Triin
July 11, 2021Videost on näha, et poleks tüdruk ennast eemale hoidnud, siis oleks seal juba keel ja kõik jutud mängus olnud ? Niisama tantsimine ikka näeb natuke teistmoodi välja kahjuks.
J
July 11, 2021Mul hakkas ausalt süda kloppima, kui ma seda videot vaatasin… Et ei ole võimalik. Kui mul mees peol teise naisega räägib ja isegi sõrmeotsaga teda puudutab, siis ei räägi ma temaga kaks nädalat. Vahel kahtlen ise ka, et äkki olen ebanormaalselt armukade, aga siis mõtlen, et mis tunne mehel oleks, kui ta mind kellegi teisega niimoodi näeks. Igatahes, usalda oma kõhutunnet!
K
July 11, 2021Noo siit ausat suhet küll ei tule. Kui juba nii alguses mu kutt teise naisega tantsiks, siis sry…
G
July 11, 2021Artikel on maksuline ning videot ka ei näind, a no pildilt tundub, et käed on nii meelalt puusadele surutud. Huvitav, et tüüp ei tajunud, et avalikult ringi flirtides meediasse jõuab. Madal värk üldiselt ?
Sänx
July 11, 2021Ah, ole nüüd. Mõned poolpidused tantsuliigutused vaid, ma ei taju kummagi poolt mingit erilist huvi ?
Laura
July 11, 2021No peale sellise asja nägemist oleks asi küll lõpetatud 😀 Ma saaks aru, kui asi oleks vastupidine, et neiu poeb külje alla nii, aga et mees ise sosistab pidevalt midagi ja tikub nii lähedale kogu aeg, siis pigem asi kahtlane. Selle video järgi ma küll ei ütleks, et see ainult tants oli. Neiu paistis küll tantsivat, kuid G pigem midagi muud üritavat.
Liisa
July 11, 2021Olen vaadanud kohe mitu korda uuesti ja uuesti. Nagu vaataks oma eksi. Kõik oli umbes sama. Mees reaalselt kleepub selle neiu külge. Mis mees ise ütleb? Ma vist ei andestaks, mine sa tea kaugele asi läks, aga kõrvalseisjal hea öelda. Mul on väga kahju, keegi ei vääri seda.
G
July 11, 2021Ahja – uut meest valides tuleb ikka mehe eksilt soovitus küsida ?
Liisa
July 11, 2021Kui minu peika nii tantsiks kellegiga (eriti veel suhte alguskuudel, kus võiks veel eriti armunud olla), siis midagi head sealt küll vast oodata poleks… :/
Mallu
July 11, 2021Ei ole indeed
Armukade
July 11, 2021Minu jaoks ei ole see ok 😀 Aga ma saan ka aru, et on inimesi, kes suudaks sellest mööda vaadata, sest noh, isegi musitamist ei olnud… Või äkki seda osa õhtust ei ole videosse saadud lihtsalt? ?♀️
Mallu
July 11, 2021Jah, see ka variant 😀
Helina
July 11, 2021Väga valus vaadata, sest mul on kombeks end teiste asemele ette kujutada. Mul su asemel oleks väga pettunud ja valus tunne. Tõmbaks korralikult sae käima ausalt öeldes… ?
Nipitiri
July 11, 2021Mina isiklikult olen väääga armukade ja ikkagi suhtes olles selline tants ei oleks kindlasti lubatud. Mingu ja olgu ja hõõritagu siis edaspidi vallalisena nii nagu soovib. Minu arust ülim näkku sülitamine selline tegevus.
Mallu
July 11, 2021Ma tunnen täpselt sama 🙂
Tantsupolka
July 11, 2021Ma alguses ei saanud mitte muhvigi aru. Vaatasin et ooooooo, sina nii naiselikult tantsid. Aga tüdruk ju tantsib, st liigub väga hästi muusika rütmis. Gert on selles videos natuke nagu karu moodi tatsumas. Ma ei oska midagi arvata, tüdruk ilmselgelt sel ajahetkel talle sümpatiseerib.
Mallu
July 11, 2021Karu meepoti ümber, kui täpsem olla.
Asko
July 11, 2021See pole ok ja mulle oleks täielikult vastuvõetamatu käitumine. Selline tüüp saaks jalaga tagumikku. Nilbe! Aga eks vabandusi ja põhjuseid see tüüp juba oskab tuua.
Liisi
July 11, 2021Veits nagu on mööda pannud ta selle tantsuga. Vb ma ka max armukade inimene, aga kui oma mees niimoodi tantsu vihuks kuskil teise naisega, siis kammiks ikka ära küll. Aga jumal teab, äkki on tegu mingi uue tantsumoega, kus on eesmärk hästi palju hõõruda ja aeleda, ega ma ka kõikide moevärkidega suuda end kursis hoida.
Mallu
July 11, 2021Ütleme nii, et ega ma just rõõmus ei ole jah
A
July 11, 2021Mina sinu asemel oleks ettevaatlik. Nende kahe kehakeelest sai väga hästi aru et oli flirt. Ja see külje alla imbumine polnud ka ok. Tantsimine tantsimiseks, aga jah. See video näitas muud.
Mallu
July 11, 2021Mulle tundub sama.
Triinu
July 11, 2021Mulle tundub sealt videost, et asi ei läinud kaugemale ainult sellepärast, et see tüdruk ei võtnud vedu… Aga no ma võin ju eksida ka. Ilmselt saadaks pikalt selle kuti, kuna sina oled suht siukene pohhuist ja suudad elus suht lihtsalt edasi minna, nii et mida siin veel oodata. Parem varem kui hiljem 🙂
Mallu
July 11, 2021Mul täpselt sama vibe, et kui see tüdruk veits rohkem tahtnud oleks, siis oleks seal amelemiseks ka läinud.
Eva
July 11, 2021Liiga palju joonud? Ei arvaks enne midagi, kui mehega rääkinud olen. Samas eks see su mehele uus olukord, kuulsuse mees ju nüüd ?
Mallu
July 11, 2021Jah, see on miinus küll, et kui Malluga käid, siis ei saagi salaja enam ennast teiste naiste vastu hõõrumas käia 🙁
Madli
July 11, 2021Vähemalt said pigem varem kui hiljem teada, millist tüüpi mehega tegu.
S
July 11, 2021Liiga palju joonud ja kuulsuse mees/uus olukord ei ole mingi vabandus end teise naise vastu hõõruda ??? WTF
K
July 11, 2021See ei tundu jah just kõige süütum väike tants olevat kahjuks. Vallalised mehed üritavad tavaliselt niimoodi naiste ümber tantsida ? Mina oleks küll endast väljas, kui mu mees nii teeks. Sa oled liiga äge ja hot naine selleks, et sinuga nii käituda.
H
July 11, 2021See pihast katsumine on kindel üle piiri minek mu jaoks. Muidu veel kuidagi seletaks sellist situatsiooni, kus kaekesi “üksi” tantsitakse (vana klassiõde või midagi, kellega tore üks tants teha ja samal ajal juttu ajada), aga katsuma ju ei hakkaks. Veits kriipi. Mul muidu ka suht kama, kellega mu peika peol on ja tantsib, aga ma eeeeeldan, et ta ei käi katsumas teisi naisi.
Mallu
July 11, 2021No mul ka veits kett kurgus, tbh 😀
Kerli
July 11, 2021Minu jaoks oli ka ikka häiriv. Nagu oleks enda naisega tantsinud. See ei olnud see, et seltskonnas ringis tantsid. Oleks ikka väga tige selle peale.
Kristel
July 11, 2021No mina oleks mega vihane ja armukade! Heast tahtest lubad mehel üksi minna ja siis selline asi. Kujuta ette, kui naine nii peaks tegema, oleks ta kohe l**s.Üks asi on lihtsalt seltskonnaga tantsida, see täitsa ok, aga noh niimoodi minu meelest suht intiimne (tüdruk tundus veits eiravat teda). See minu arvamus muidugi ainult.
Lily
July 11, 2021“Heast tahtest lubad mehel üksi minna” 😀
Ei ma muidu nõustun, et nõme käitumine jne, aga no see lause ?
E
July 11, 2021Üks osa minust tahab öelda, et see on kõigest tants…
Teine osa aga, et kui see neiu on tema jaoks võõras, mitte tuttav, siis miks nad niimoodi kahekesi tantsivad? Mõistaksin rohkem, kui seal veel teisigi inimesi oleks.
Samas ikkagi tants… Ma ise ka varem kippusin peol ikka omale joonuna tantsukaaslasi leidma ja no ikka räägid vahel mõne sõna juttu ka. Samas jah, sellist video ikka näha ei tahaks ?
A
July 11, 2021Tead, minul isiklikult oli seda videot vaadates küll üpris halb tunne sees. Miks oleks keegi üldse pidanud seda filmima, kui kogu see tegevus oleks süütu ja normaalne olnud? Ma arvan, et selle lausega saad vastuse oma küsimusele ning ma soovitan kuulata alati oma südame häält! Sa tegelikult ju tead, et selline kâitumine ei ole mitte mingil moel aktsepteeritav 🙂
Dsein
July 11, 2021See oli jah pigem limamine ? Mul oli sarnane situatsioon suht värske peikaga, et läks sõpradega välja ja lõpuks keerutas kahekesi sussi mingi suva tipsuga pool õhtut ? Mu otsus oli vägagi konkreetne, et ju siis ma ei ole õige ja piisav kui kolm kuud koos olnud ja juba on vaja otsida mujalt lõbustamist ✌? Nii et tsaukitsau ? Ma pole väga armukade inimene, aga see vaatepilt ajas ikka närvi ja valmistas pettumust. Meheeeed nohhhhh.
A.
July 11, 2021See too much, mulle tundus et Geit see aktiivsem pool kui tüdruk ? Sellist asja küll ise ei sooviks näha ?
Triin U
July 11, 2021Minu arvates ikka veidi liiga intiimne see tants. Eriti veel kui olete äsja armunud. Mina olen enda mehega 18 aastat koos olnud ja kui ta peaks kasvõi ühe sellise tantsu kellegagi tegema, võtaks ma vist lapsed ja läheks mõneks ajaks ära. Või vähemalt oleks tal väga palju selgitamist. Loodan, et hoiad silmad lahti ja lõpetad asjad pigem varem, kui et lõpuks lased enda südame murda. Soovin sulle kõike head!
N37
July 11, 2021No su on ikka põnev elu 😀 videot ei näe – tasuline artikkel, aga ma läheks ikka täiega ketasse sellise asja peale…
Mallu
July 11, 2021Videot näed mu insta storydes nt 🙂
N37
July 11, 2021Pole instat, FB ega muud 😀 a no ma saan juba aru, mis seal toimus. Ei ole ok… No ei ole.
Helina
July 11, 2021Instagramis on Mallu konto avatud, nii et kui surfad instagram.com/mallukaz ja vajutad “profiilipildi” peale, siis näed.
Aga videot nähes… Eee jah.. Tundus üsna siuke agressiivne/pealetükkiv ja näha oli, et pidi käsi kramplikult eemal hoidma, aga lõpuks lubas endale mis tahtis… Jamh, nagu vaba mees oleks.
Kiki
July 11, 2021Deem 😀 Ma just ostsin spetsiaalselt artikli, et seda näha! 😀
Mia
July 11, 2021No ma väga armukade inimene ja sellise video peale lööks mehe maha vist ausalt öeldes ?
Dinnu
July 11, 2021Mulle tundus, et mees proovis asja veel kaugemale viia kui tants, aga kuna naine pigem tōmbas eemale koguaeg, siis see lihtsalt ei ōnnestunud. Kui mina oma meest niimodi kellegagi tantsimas näeksin, siis ausalt ōeldes liigitaksin selle sinna “petmise” alla ja ei tea, kas suudaks enam suhet jätkata. Ma olen muidugi super armukade inimene ka.
E4
July 11, 2021Minu personaalne arvamus on, et tantsul ja tantsul on vahe, see mis sellest videost tundub on pigem nagu semmiv tantsimine (kahekesi, suhteliselt lähestiku, kõrva sosistamine), aga eks igaüks näeb asja oma puki otsast ?
Ave
July 11, 2021Mu jaoks oli kõik suht ok niiikaua kui need käed piha ümber läksid. Minu kogemus näitab, et kui mees tantsides naisele käed piha ümber paneb, siis soovib ta vaid üht. Cancel oleks mu jaoks see suhe.
Mallu
July 11, 2021+1
Kätlin
July 11, 2021Panen ennast sinu olukorda ning sinnani oli fine, kui käed mängu tulid. Oma meest ei tahaks nii tantsimas näha kellegi teisega. Aga vot võta sa nüüd kinni, mida teha ?
Päris korvi anda ei tahaks tantsu pärast, aga aeg annaks arutust. Kord veel ja siis mees nii kergelt ei pääseks!
E
July 11, 2021Ütleks sama.
Kätlin
July 11, 2021Täpselt minu mõte. Nõustun!
S
July 11, 2021Eelmine nv tantsis mu mees ka mingi eidega. Tantsusamme ei näinud aga käest kinni jalutasid vastu mulle. Ja ei tehtud nàgugi nagu tunneks mind. ?♀️
L
July 11, 2021Ah, eks sa tunned ise ka südemes, mis õige on. Kui on ikka kahtlused, siis lõpuks see asi nii või teisiti hästi ei lõppe. Milleks üldse raisata enda aega selliste meeste peale, kellele ollakse aseaine nii kaua, kuni nad üritavad kedagi teist ära sebida. Õige asja tunned nagunii ära ja kui sul praegu on tunne, et suva, las läheb, siis jää endale kindlaks.
Mari
July 11, 2021Klaas ei ole pooltühi, vaid pooltäis ? Kuna naine keeras selja, tahtis meespool teda kaugemale lükata ? Automaatne refleks ?
Miller
July 11, 2021“Kallis, ma olin nii purjus ja see ei tähenda midagi…”
Purjus inimene on kõige ausam, sest unustab siis ära piirid, mida kainena kontrollib! (Tead küll, kuidas sellega on ?) ja tema piire Sa just nägid paraku. Seega jah… Ei raiskaks enda elus aega inimesele, kes ei viitsi pühenduda (olgu see või joogisena tehtu).
S
July 11, 2021Minu jaoks on selline käitumine väga disrespectful ja kindlasti pole okei. Ausaltöeldes mina isiklikult ei suudaks sellist inimest edaspidi enam usaldada, kes teab, mis seal veel toimus.
Tean ka, et kui sa reisile läksid, käis su peika teise naisega rannas, sõidutas erinevaid naisi oma autoga jne. Vb te olite see aeg lahus ja see polegi üldse enam oluline, aga mulle tundus juba siis, et väga kiiresti käivad mõnel mehel need asjad ja et pigem naistemehega tegu.
Kertu
July 11, 2021Apppi uskumatu, no selle mehega on selge pilt! Korralikult ju sebib. Oleks see naine natuke rohkem vastu sebinud, siis oleks sada prossa seal miskit veel toimunud, aga ega me ju ei tea, mis edasi sai. Huh, Mallu, edu sulle ja ole vapper!
L
July 11, 2021Olin ka Pärnu Beach Grindil ning Gert jäi silma kohe, kui läksin pealava juurde. Ei olnud see naine sugugi ainus, kellega tantsis või ligi ajas, minu oldud aja jooksul (1,5h) nillis vähemalt 3-4-le naisele ligi, kuni ilmselt üks naistest viitsis temaga kauem rääkida ja tantsida. Siis olid kahekesi eemal ? Mõtlesin kohe, et kui oled tuntud näo peiks, siis kuidas julgust selliselt käituda.
Anna
July 11, 2021No siis jumal tänatud, et keegi filmis ja teema üles võeti. Siin pole jah muud teha, kui maha jätta selline mees. Käitub nagu vaba jaa vallaline ??♀️??♀️??♀️ Ei mingit lugupidamist sinu vastu, Mallu!
Lusja
July 11, 2021Olin kohal ja nägin kah, kuidas mitme neiuga üritas üsna aelevalt tutvust sobitada. Kahju küll 🙁
Kärol
July 11, 2021Issand mis emm käitumine ikka… Jäta maha, mingu ja hõõritagu siis terviseks kasvõi igal pool. Selge on see, et lihtsalt tants see ei olnud.
T
July 11, 2021Kui oma mees nii teeks, tekiks küll soov talle üle kurgi anda… Kuna teil suhe veel suhteliselt värske, siis selline käitumisviis ei tekita küll mingit usaldust. Aga just usaldus peaks olema suhte aluseks. Isegi kui sa talle andestad, võib see seik sind närima jääda. Kuniks tunded üle keevad… Mõtlemiskoht: oled talle valmis 100% andestama ja ise seda täielikult unustama või jääb see sind häirima? Viimase variandi puhul võiks siis küsida, et kas on mõtet kummi venitada?
Kristina
July 11, 2021Kui see oleks olnud minu mees, siis ta oleks praeguseks eksmees.
Mallu
July 11, 2021Seda ta on.
MRJ
July 12, 2021Cheating is not a mistake. It’s a choice.
Mina jätaksin sellise “imelise” liiderdaja rahumeeli teistele naistele “rõõmuks” ja ei oleks üldse kurb oma eluga edasi minnes. Kuigi peale seda postitust võib tal olla veidi keeruline midagi pikemaajalist endale skoorida. Karma. ?
Meow
July 11, 2021Sellised asjad tekitavad ka kohe mõtte, et aga äkki see on tavapärane, st mitte esimene kord ja äkki on see ka vahel kaugemale läinud…? Ma ei tea, ilmselgelt on see häiriv ja suht sama feil nagu BSH Roni vahelejäämine tookord.
Karma on bitch
July 12, 2021Ma ei näe siin mitte midagi muud kui karmast Mallukas. Tee teisele seda mida tahad, et tehakse sulle ja nüüd said selle eest mida ise juua täis peaga tegid ?
Mari
July 11, 2021Ma ei tea, see oli ju lihtsalt tants, kohati tundus, et tüüp oli lihtsalt paar drinki liiast teinud, sellest ka selline “otsas kakerdamine”. Minu hinnangul suht tühine asi, et mingi tantsu pärast lahku minna. Nõme hoopis, et keegi kaamera haaras ja sellest tantsust nii suure numbri tegi.
Kat
July 11, 2021+1
Ei pannud käsigi ümber neiu ja näha, et lihtsalt kakerdab ja purjus. Petmisena seda ma küll ei võtaks nagu siin kommentaarides kirjutatakse ?
Jwjsj
July 11, 2021No just.. ja just paar päeva tagasi oli alles see, mida kôike purjus peaga inimene teha vōib (Justini teema)
Samamoodi ju ka see, no läks veits nihu, inimene oli purjus. See pole maailmalōpp.
Anonüümne
July 12, 2021Mis selle Justiniga oli? Mis ta tegi?
S
July 12, 2021Pani ju käed ümber neiu ja see pole ok.
Hmm
July 11, 2021See tuletab meelde mu eksmeest ja tema käitumist, millest ma aastaid hiljem alles teada sain. Kurb on see, et keegi mulle kohe ei rääkinud. Alles hiljem, siis kui lahku olime läinud. Lahku läksime ka sellepärast, et tüüp mind 4 kuud petnud oli ja siis enam ei jaksanud petta, vaid tahtis uuega kodu mängima hakata ?
Videost on näha, et too neiu ei taha midagi tüübiga tegemist teha, aga tüüp ei taha nagu väga alla ka anda ? Kurb. Eriti kuna tundus kõik fun ja äge teie vahel ning nii uus ja huvitav. Ja siis nüüd niimoodi. Ei ole mingi vabandus, et ei mäleta. Tehtut olematuks teha ei saa.
Mul on hea meel, et sa said varem teada millise mehega tegu on ja mitte aastaid hiljem nagu mina.
Näitasin ka mehele seda videot ja tema küsimus oli, et miks too tüüp seda neiut ahistab ?♀️ Lisaks, tema jaoks see niisama tantsu küll ei meenutanud, pigem mingit paaritumisrituaali ?
PS! Need kes Kardot ülistavad – no oli hea mees, aga nüüd on hea isa teie lastele. Teie aeg sai ümber ja seda otsust kahetsema ei pea. Lisaks pole pointi olla koos inimesega, kes sulle väljakutseid ei esita ja paigutab sind mugavustsooni.
PS2! Minu meelest oled sa peale lahutust õide puhkenud ja näed väga hea välja ning nii hea diil kauaks üksi ei jää ?
Pea püsti ja edasi! ?
Helen
July 11, 2021Outch, mul oleks tõsine klomp kurgus, kui näeksin, et mu peika midagi sellist teeks.
Mallu
July 11, 2021Mul oli ka, a no mis ma ikka halan. Tema valikud 😀
Niina
July 11, 2021Arvasin, et sa tantsid seal oma peiksiga. Aga kui uuesti vaatasin, siis jah, partii erinevus 😀
Pinn
July 11, 2021Nagu sääsk sweet spoti otsimas.
Ester
July 11, 2021Mina olen armukade ja mu mees samamoodi. Ei teeks ega tantsiks mina niimoodi ja sama minu mehe puhul. Aga ei taha õel ka olla, et nüüd bitchin su meest, aga ilmselt tuleb omavahel rääkida ka sellistest asjadest, vb tal see tavaline ja ei olegi mingi tagamõttega.
Aga mulle selline asi absull ei istuks ja ei tundu normaalne, aga kuidas kellelegi…
Kristine
July 11, 2021Oleks päris kurb olnud vist sellise tantsu peale. Tantsida võib ikka, pole ju nii suur asi, aga tantsul ja tantsul on ka vahe. Ole joonud või ei, oma naine võiks vast ikka meeles püsida?
Silvia
July 11, 2021Tundub, et G ei võta teie suhet väga tõsiselt. Ma ei tea, mis teil omavahel kokku lepitud on, aga ma ütleks, et selles videos on ta ikka suht aktiivne pool liibuma. Ok vb on megatäis ja no tõesti pea ei kontrolli. Aga tahad sa sellist meest, kes end sassi joob ja oma tegude eest vastutada ei suuda? Prbly not. Ma ütleks, et sa leiad kellegi parema.
Kui minu mees nii teeks, siis ta poleks enam see mees, kellega ma koos tahan olla.
Geity
July 11, 2021Tüüp käib ju nagu kass ümber palava pudru ?♀️
Jpmm
July 11, 2021Mallu, mis ta ise sulle selle peale ütles? Kui sa video ära olid näinud?
Mina arvan, et see tants pole jah teab mis patt, aga lugupidamatu sinu vastu ikka väga. Sisetunne ütleb sulle kohe õige vastuse, kuhu suunda minna.
M
July 11, 2021Asi läks üle piiri, kui käed külge läksid. Tantsida oleks saanud ka vâikese vahega. Ilmselt kui naisel oleks rohkem huvi olnud, oleks asi edasi läinud, eriti lugedes teist kommentaari Beach Grindi kohta.
Vahet pole
July 11, 2021Nägime enda seltskonnaga ka sinu peikat eile umbes 21 ajal ja juba siis oli ta väga purjus. Käis WC-s nii, et uks pärani… 😉
Kristina
July 11, 2021Kena vaatepilt see Sulle muidugi ei ole, kuid Sa oled tugev naine! Las minna, kui tahab. Ega kätt tõesti ette pane.
Mida on teisel poolel selle kohta öelda?
M.
July 11, 2021Minu jaoks oleks see küll lamp teema. Ma ise samasugune ja ei näe selles midagi halba? Elu ei maksa nii tõsiselt võtta? Kui pidu siis pidu?
Marta J
July 11, 2021MINU jaoks oleks selline tants lugupidamatu käitumine. Sry, mu arust ikka täiega rohkemat nillib kui tantsu. Ma oleksin päris pettunud isiklikult, kuid mul poleks suhet ka sellisega, kes niimoodi hõõritab teiste naistega. Üks asi on tants, teine asi on intiimne tants ??
Ma arvan, et sul pole teiste arvamusi vaja, vaid sa pigem ise näed, et sellel mehel jagub silmi mujale ja ka käsi ? Sry, kuid tulistasin emotsiooni pealt, kui videot vaatasin.
Kati
July 11, 2021Igaühel on oma isiklik n-ö okei käitumise või käitumise talumise piir. Kui sinu jaoks oli see, mida nägid, üle piiri, siis see oligi üle piiri. Üsna hea mõõdik on ka see, kas ta käitus nii nagu ta julgeks käituda ka siis, kui sina oleksid kohal olnud…
M
July 11, 2021Minu jaoks mitteaksepteeritav käitumine. Tantsimisel ja tantsimisel on vahe. Meganõme olukord :/
S
July 11, 2021Sorri, et nii ütlen, aga teda juhtis tolles hetkes vaid ta alumine pea. Ja see on väga kurb. Sa oled väärt kõvasti paremat!
täpii
July 11, 2021Arvasin, et sinuga tantsib ja siis jõudis kohale… Tahaks oksendada.
Riina
July 11, 2021Kui suhe oleks kestnud juba 10-15 aastat, siis ma lärmi ei lööks, ikka tahetakse proovida, kas olen atraktiivne ja kas lööki on ja veidi tähelepanu saada, veidi flirtida jne. Suhte alguses… Pigem ei tekita usaldust, samas minu enda jaoks on veel eemaletõukavam purupurjus olek, kus tõesti võibki reaalsus kaduda ja endale aru ei anna. Siiski soovitan analüüsida enda tundeid ja sealt edasi vaadata, kas suhtega ja inimese käitumismustrite muutmisega tasub vaeva näha või mitte. Kui asi on väärt, saate üle.
Katrin
July 11, 2021Meil ei ole vaja “hääletada”, kas selline käitumine on okei või mitte. Kui sina tunned, et ei ole okei, siis nii ongi ?♀️ Need on sinu tunded ja sa ei pea end pahasti tundma, et tunned just nii nagu sa tunned ❤️ (Okei, liiiiiiga palju tundeid ühes lauses ?)
Rita
July 11, 2021Ma alguses su storyt vaadates ei saanud aru, et kas sina tantsid, ei meenutanud sind, siis mõtlesin, et kas su mees tantsiks sinu juuresolekul niimoodi teise naisega. Lugesin nüüd postitust ja see väga suur reetmine. Sina usaldasid teda ja lasid üksi teise linna peole ja ta tasub sedasi. Ma olen väga armukade inimene ja minu jaoks oleks see nii üle mõistuse ja tekitaks meeletu viha. Ütleme nii, et värskes suhtes ma ütleksin selle peale head aega, aga pikaajalises suhtes vajaks kõigepealt pikka rahunemisaega ja siis kuulaks, mida oleks selgituseks öelda. Kuigi ma ei tea, kas see aitaks. Miks peaks tahtma suhtes mees võõra naisega sellist sebimistantsu teha ja näppida seda võõrast naist. Alkohol ei ole siinkohal enam vabandus, oma naine võiks siiski meeles püsida.
Anonüümne
July 11, 2021Kui meenutada, et olen ise Gerdiga vaid paar kuud kestnud suhtes olnud ja selle aja jooksul teda korduvalt teise naisega (loomulikult enesele teadmata) pidanud jagama, siis see olukord on mulle ikka irooniliselt naljakas. Vähemalt toona oli Gerdil piisavalt julgust ise kõik (tagantjärele) üles tunnistada. #ajalugukordub #meeseimuutu
Anna-Liina Sisark
July 11, 2021Seoses Pärnuga – kuna ta oli mingil hetkel meie seltskonnale lähedal ja väga lärmakas ja härga täis suhtumisega, siis oli teda raske mitte kuulda. Ta mitte polnud kell 21 purjus vaid juba pool kuus õhtul käpp korralikult maas. Kuulutas kõigile, et tal vaja oma tütrele helistada. Mida ta ka tegi. Kõnele ei vastatud ja mingi hetk helises telefon, oli saada aru et laps helistas tagasi. Algselt võttis telefoni vastu sellest seltskonnast hoopis naine, kellelt tel ka kohe ära rabati. Piinlik!
Kerli
July 11, 2021Pahane oleks küll, aga maha ei jätaks. Näperdamist polnud ja ikka tuleb ette, et tahad tantsupartneriga vestelda. Aga ilmselt kõigil erinev piir. Gerti ei tunne, nii et ei oska ka hinnata kui kaugele ta võiks minna. Oma mees näeks nädal pilti ilma hääleta, aga saaks andeks, kui ise aru saab, et nii pole minu jaoks okei.
Anu
July 15, 2021Oma mees näeks nädal pilti ilma hääleta, aga saaks andeks, kui ise aru saab, et nii pole minu jaoks okei…
Kas lihtsam poleks talle ise öelda, et see pole sinu jaoks okei, kui nädal aega vaikusemängu teha? 😛
KatsMats
July 11, 2021No sul oli ju mõni aeg tagasi tunne et asi pole temaga õige. Sisetunne ei valeta!
Maarja
July 11, 2021Videot vaadates tekkis tuttav tunne, kogetud samat olukorda kunagi. Mäletan, kui tekkis klomp kurku vaadates ja soov hetkeks kaduda tuleva seletuste laviini eest… Raske anda vastuseid, kui ise kohal ei olnud… Kallis Mallu, soovitan sul enda südant kuulata ja mõelda. Ära lase oma kroonil langeda. Sa oled väärt inimest kes on truu ka joonuna. Ole tugev!
Marge
July 12, 2021“Sa oled väärt inimest, kes on truu ka joonuna” – sellega ongi kõik öeldud. Aamen!
K
July 11, 2021Tantsimisel ja tantsimisel on vahe. Sinu peika on tõesti nagu pigem saama peal väljas. Selline käitumine ei ole küll OK! Sest kui käitub nii, siis ilmselgelt käitub ta nii iga kord, kui sind kõrval ei ole! Ma siin küll mingit roosilist tuleviku ei näe ??
Kristiina
July 12, 2021Tegelikult käitub sama moodi ka siis, kui naine samas seltskonnas on. Ise kogesin seda peol, suhteliselt piinlik kui saadad mehe pmt minema ja ikka ronib mitu x tagasi oma libeda jutuga.
M
July 11, 2021Videost on näha, et huvi on üsna ühepoolne – mehepoolne siis. Ja isegi kui “vabanduseks” on purjus olek, siis kas edaspidi hakkab karsklaseks või? Kui oleks ühised lapsed jms, siis ehk katsuks mööda vaadata (mis ka lõpuks hästi ei lõppeks), aga praeguses oluliseks küll mitte. Ma usun, et sa austad ennast piisavalt palju selleks.
M
July 11, 2021Ma nägin insta storydes veel videosi Gerdist, kus ta oli nii segi, et sebis kõiki vastutulevaid naisi. Rõve oli vaadata.
Lily
July 11, 2021Tead, ma arvan, et isegi hullem kui see “tants” on see, kui kohutavalt täis see inimene tundub. Lisada veel see, et pealtnägijad ütlevad, et kell 21 oli täiesti täis, mingi lahtise WC-ukse jutt jne. Videost on ka näha, et ta on seda tüüpi jooja, kes muutub juues talumatuks tohlakaks, aga kes ära ka ei kuku, vaid autopiloodi peal võib tunde ja tunde vastu pidada. Minu meelest on see suht haledaim variant, kuidas alkohol inimesele mõjub. Tean mõnda sellist ja alati tekib suht vastikustunne neid nähes. Ja seda, kuidas alkohol mõjub, inimene muidugi ise muuta ei saa. Ma soovitaks sellistel alks maha jätta, aga teatavasti teevad seda ülivähesed. Seega ma arvan, et you dodged a bullet there ja loodetavasti sa ei tunne end kuigi kaua nii sitasti kui praegu 🙁
lala
July 12, 2021Olen ühe sellisega aastaid koos olnud-elanud ja see oli kohtuv. Ümber augu ja muud labased naljad, iga võõraga “sõpruse” sobitamine, enda peale surumine kõigile ja kõigele, täiesti 0 arusaama ja märkamist kui ebamugav kõikidel teistel oli, hommikuni üleval kuigi purjus nagu tarakan ja segas kõiki.. Jube. Alguses ei olnud sedasi, aastatega läks järk-järgult hullemaks, seal ka üks suur põhjus miks enam koos ei ole. Aeg-ajalt jättis joomise järele kui sai mingi suurema prohmakaga hakkama (ütles mõnele lähedasele halvasti ja tõmmati liistule jne) aga no kas peab siis üldse, kui ei oska juua.
Näitasin abikaasale ka neid storysid, peale pikka selgitust mis toimub, oskas mees vaid ohata selle üle kuidas mõni mees käitub.
Eva
July 11, 2021See ei ole lugupidav käitumine ja alkohol ei ole vabandus. Ma oleksin väga pettunud ja ei usaldaks kordagi seda inimest enam 🙁
L.
July 11, 2021Oiii blinnn, ma oleks täiesti kettas! Video ise ajab juba nii närvi, sest mu naine (jep, sorri ekrekad, ma ka naine) on korra teinud purjus peaga siukest veits “semmi” ühe oma kolleegiga suvepäevadel (classic) ja ainus põhjus, miks ma endiselt temaga koos olen, on see, et ta tunnistas seda mulle järgmisel hommikul kohe, et tra küll, megalappesse läks ja ma sain suure sitaga hakkama 😀 Kuigi kui nüüd aus olla, siis kaks aastat hiljem häirib see endiselt ja üsna tihti, kui koos joome, tõstatan selle teema endiselt jne. Samas tean, et ma nüüdseks panen juba ise veits üle ja see, et mu naine tunnistas kohe kaineks saades kõik üles, oli tegelikult pigem märk, et ta ise ka kahetseb. Kuigi no samas on ikka hetki, kus ma mõtlen, et trrrraaaa, nahhui sa kahetsed, ise tegid ju!!! ? Samas on sellest kaks aastat möödas ja ta pole rohkem midagi kellegagi teinud ja veits tundub, et ta isegi piirab enda suhtlemist teistega natuke nagu minu pärast, mis tekitab ka siukse nõmeda tunde, et krt… Pean ma siis niisugune bipolaarne munn olema 😀 Long story short, niisuguse käperdamise peale oleks automaatselt DONE ?
M
July 12, 2021Ma täispikka videot ei näinud, aga panin esimese asjana tähele ef Gert oli paljajalu. Mitte et see nüüd super ebatavaline oleks rannaklubis, aga miskipärast arvan, et ta oli väga väga purjua ikka ja no elu on näidanud, et siis võib igaüks veidi “pööraseks” minna… ?♀️
Ma vb olen imelik, aga juhul kui Gert muidu on väärt mees, kes ühel õhtul äpardus (tantsis ebaaündsalt teise naisega), siis mina maha vist küll ei jätaks. Samas teil suhte algus alles ja siis ikka ju võiks vaid enda daami jaoks silmi olla… No ei tea, keeruline olukord, aga minu arvamus on see, et kuula ikka ta ära vähemalt. Saan aru, et sellele järgneks meediakriitika (a la Mallukas võttis oma petturist mehe tagasi), aga mõtle nii, et selline “tantsupõrandal sebimine” on makstavaline meeste (ja naiste) seas. Selle vahega, et enamusi lihtsalt ei filmita, kuna nad ei ole “kuulsuse” kaaslased ja need asjad jäävadki rääkimata.
Sille
July 12, 2021Video ütleb – sa ei huvita teda
Lila
July 12, 2021Just!
Meess
July 12, 2021See naine kellega tantsiti oli väga kuum. 8-9 palli ja Mallukas 2-3 heal juhul. Täiesti loomulik, et mees proovis upgrade teha ja kui ei läinud õnneks siis sobis ka vana versioon. Mehed mõtlevadki nii ja me ei saa seda muuta.
Mat
July 12, 2021Tere tulemast tagasi Tinderisse! 😉
Mallu
July 12, 2021Konkreetselt, no thanks
Kadi
July 12, 2021Elame ainult ühe korra. Poiss oli purjus ja kui kaugemale asi ei läinud, siis kõik korras. Mehed on mehed, meie ei hakkagi kunagi nende mõttemaailmast aru saama. Otseselt seal ei toimunud midagi ja vaevalt et pärastki. Pole küll asi, mille pärast lahku minna. Istute maha ja räägite asjad selgeks. Pole olemas ühtegi meest ega naist, kes ei taha tähelepanu, olgu nii kena naine kõrval kui tahes. Selline ongi tänapäeva ühiskond ?
Tr
July 12, 2021Mis maailmas sa elad, et selliseid vabandusi ütled? Naine peabki leppima, et väljas käes mehel jagub käsi ja tähelepanu võõrastele naistele.
EI ole normaalsed armastavad mehed EGA naised sellised, KA ühiskond mitte!
Selliselt käituvad mehed, kelle naised nii teha lasevad ja seda heaks kiidavad.
Naine ei ole kalts!
I
July 12, 2021Ma kõnniks minema sellise juurest ja paluks tal minu aega mitte raisata 🙂
Tal kas puudub austus su vastu või ei hinda ega pea tähtsaks teievahelist suhet. Miks sul sellist meest vaja on?
Pisi
July 12, 2021Ma nägin neid videoid instas ja ma mõtlesin, et miks selliseid jagatakse? Ma ei saa aru, mis toimub inimeste peas, et selliseid asju vaja meedias avaldada? Kui ma seda näeks, siis ma võtaks inimesega otse ühendust, mitte ei saadaks videot Elu24 või kuskile mujale meediaväljaandesse. Kuidagi labane tundub. Mida sellised inimesed tahavad sellega saavutada? Võta kasvõi see Triinu jama. Miks ei võinud ta sinuga ühendust võtta sel teemal? Miks pidi enda silmarõõmule need eesti keelde tõlkima ja siis veel meediasse minema? Üldse ronib kuidagi palju enda silmarõõmuga meediasse. Ei tea, kas see reklaamitrikk, et ta mees saaks tellimusi?
Mis aga sellesse videosse puutub… Alkohol on tarkade inimeste jook. Mul pigem küsimus, et mis tekitas sellise paha tunde, et vaja end sellisesse seisu juua? Minu arust ei ole kellelgi õigust öelda, et kas see on ok käitumine või ei. Mul nt meeldib olla just meeste seltskonnas rohkem kui naiste omas ja kui ollakse juba tuttavad, siis miks mitte kallistada. Mees on selles teadlik ja ei ole probleemi. Ma aga ei roni aelema kellegagi. Minu arvates sa peaksid ise mõtlema, millist kaaslast enda kõrvale soovid. Soovitan seda ka teistele, et ära hakka teiste kaaslaseid valima, vaid vali enda oma. Iga inimene peab ise otsustama, et millist kaaslast ta on väärt. Mis ühele on petmine, see teisele on täitsa normaalne käitumine.
Tt
July 12, 2021Nii kurb, et mees selline mölakas on. Miski ei õigusta võõra naise ümber hööritamist. Kui sul on kaaslane olemas, siis pole vajadust teiste naiste seltskonda nautida sellisel viisil.
Oled seltskonnas siis on okei rääkida sama seltskonna inimestega (ka naistega), aga mingi tutvuse sobitamine võõrastega ja andunult nendega tantsu vihtumine ei lähe küll kuidagi 🙁
Peab ikka enesekindlus olema, et suuta tolereerida seda, kui mehe töö on võõraste naiste ümber end nühkida, no ei suudaks, eluilmaski!
Kerttu
July 12, 2021Ma oleks lihtsalt õlgu kehitanud, kui sa oleks öelnud, et sinu jaoks on see jumala ok ja toobki ainult suhtesse kirge juurde – inimesed on erinevad.
Aga kui te pole arutanud varem, et selline flirtiv tantsimine, kerge puudutamine, vb isegi suudlus, oleks okei, siis JAH, ma oleks äärmiselt armukade…
Petmine on iga paari enda defineerida. Mõne jaoks on väga okei isegi teiste inimestega magamine, aga kui piire paika pole pandud ja ERITI kui suhe on veel suht värske ja kirge täis, siis ma oleks ikka disturbed to the max.
Ma
July 12, 2021Eks see ole iga inimese enda otsus, kas selline käitumine andestada või mitte, aga häirekella paneb tõesti huugama see fakt, et suhtes on alles nii vähe aega oldud ja juba aeletakse kuskil klubis ringi. Okei, kaine peaga võib olla oleks normaalne kõik, aga siis iga järgmine kord, kui täis joob, hakkab kahtlustamine ja süüdistamine. Oma ajud saavad otsa ja mehe omad ka. Need asjad lihtsalt jäävad kummitama. Kõige hullem ongi, kui näed ise petmist pealt või – nagu sina – kuskilt videost. Jääbki silme ette virvendama. Usaldus kadunud nagu niuhti ja vahel lihtsam elus edasi liikuda, kui hakata seda asja lappima. Meres kalu küll.
Krt ma olen olnud kaks korda sellised olukorras. Esimest korda andestasin, küll pika aja pärast, olime tükk aega lahus, aga lõpuks oli ikka sama asi ja jälle pekkis. Siis kadusin kui tuul. Lihtsalt ausõna – see on aja raiskamine. Alguses näed kohe ära, mis inimesega tegu. Purjus peaga eriti. Loomulikult siis on ajukeemia mängus, pigistatakse silm kinni paljude asjade koha pealt. Aga no selle koha pealt vast mitte… Ma kujutan ette, mis vabandusi hakkab tulema. Oeh. Mallu, sa oled tark naine, teed enda jaoks õige otsuse.
Lugeja
July 12, 2021Mina jällegi arvan, et see pole küll asi, mille pärast suhet lõpetada. Olen ise midagi sarnast kogenud ja – no purjus peaga tehtud asjad on purjus peaga tehtud asjad. Tuleb lihtsalt need teemad läbi rääkida ja piirid paika panna. Ja vot kui pärast vastavaid vestluseid ja kokkuleppeid ikka tehakse samu asju, siis pole vast lahkuminekust pääsu. Talitasin suhtes samamoodi – rääkisime läbi, selgitasime olukorra nö telgitaguseid, veitsa kasvamist inimesena ja asjad said korda. Jah, oli vastik ja valus vaadata, aga sellised 1x juhtumid ei pruugi midagi tähendada.
Ja – paar postitust tagasi Sa ise tõdesid, kuidas purjuspeaga teed/ütled asju, mida kainena mitte iialgi ei teeks. Nii et imelik, et kui Su elukaaslane astus sama reha otsa, siis talle andestust ei ole. Just peaks olema ju viimaste sündmuste valguses (seoses Justinile sõnumite saatmisega jne). Kõik teevad vigu, kõik eksivad, 1x võib ju andestada, edaspidi enam vast mitte.
Brit
July 12, 2021Täpselt samad mõtted, kõik eksivad elus. Ja see on purjus peaga tehtud. Kui ta kainena niimoodi võõraga hõõruks, siis see oleks BIG NO!
Vaike
July 12, 2021Minu jaoks ei ole purjusolek mingi vabandus, aga midagi sellist ma seal videos ka ei näinud, mille pärast kohe suhet lõpetama jookseksin. Ei tea, ehk näeks ma seda teistmoodi, kui enda kallim videos oleks, hetkel aga paneb see mind aga üsna käsi laiutama. Ent igaühel omad piirid, soovid, vajadused. Ma olen vist üldse pigem vähe armukade inimene. Vähemalt ma ei mäleta, millal viimati tõepoolest armukade olin.
PN
July 12, 2021Et siis, kui purjus peaga aeleb ja intiimitseb on ok. Kui kainena, siis pole ok?
NB! Põhiline küsimus on ja ikkagi jääb, et miks juuakse endid üldse nii täis, et adekvaatsus, kontroll ja vastutus kaob?
Nüüd võiks tollele G-le öelda, et puhka jalga, päkapikk!
S.
July 12, 2021Purjus peaga EI OLE mingi vabandus! Mallu ütles ka Justini teemal, et see ei ole vabandus, et purjus peaga.
Pealegi on need nii erinevad asjad. Üks on purjus peaga kellelegi sõimu saata, teine asi on suhtes inimesel purjus peaga kuskil kellegagi aeleda.
Kui see neiu oleks vedu võtnud, ei oleks see teema iial nii leebelt lõppenud seal.
Mallu, ära anna uut võimalust. Sa oled super naine ja sa leiad endale kellegi, kellel ei tuleks mõttessegi selliseid asju korraldada ei kainena ega purjus olles. ❤️
Petrof
July 12, 2021Kui teisele naisele keele kõrva ajamine juhtus ühe korra ja taga oleks vähemalt 10 aastat kestnud suhe ja et mees oli juhuslikult vaid sel korral veidi liiga jokkis, siis vast peale pikka ja põhjalikku rääkimist andestaks.
Aga palju on mehi, kes käituvad iga jumala kord purjus peaga täpselt samamoodi – hakkavad arutult naisi sebima ja tutvust looma. Üldjuhul viib selline käitumine petmiseni. Arvestades fakti, kui vähe nad tuttavad on ja seda, et selles suhtes on juba olnud mitmeid küsimärke mehe käitumise osas, siis siinkohal peab usaldama enda vaistu, kõhutunnet. Kui alguses tundus mehe käitumine teatud asjades kummaline ja millele leidis erinevaid loogilisi vabandusi ja nii suhe jätkus. Mallu natuke nagu harjus ära mehe kiiksudega ja hakkas usaldama. Aga üldjuhul sellise käitumisega mehed ei muutu. Neil puudub austus partneri suhtes ja korraga mitu naist õnge otsas ootel ja on head manipulaatorid ja vassijad.
Aile
July 12, 2021Ma ei tea… Seal tantsuvideos polnud ka midagi ju. Oleks suudelnud või käsi püksi/pluusi alla toppinud või… Eks valulävi kõigil erinev, aga suhe alles algas, kahtlen kas teil üldse on räägitud läbi need piirid? Sellepärast maha jätta tundub ikka väga over the top. Ja purjus peaga teed ju ise igasuguseid tükke. Aga ju siis oli muid põhjuseid ikka ka, polnud see suur armastus kui nii kergelt (ja juba mitmendat korda) lõppes.
K
July 12, 2021No ega ikka ei tee küll igasuguseid tükke. Eriti selliseid.
Seesam
July 12, 2021Fck… Ma olen niiii palju juba neid komme läbi lugend ja selle postituse läbi lugend jne… Täiega asjas sees juba ja siis see krdi video, ma tahaks ka näha. Ei lase kuskil insta stoorides seda näha, nõuab sisselogimist enne või FB-ga sisse logimist jne. No ei oma sotsmeediat. Deem nagu ? Ma tahaks ka oma hinnangu juba anda… Kui hull üks tantsuvideo siis olla saab? Kas reaalselt keegi saab seda videot kuidagi jagada/näidata või ehk Mallu viitsid, pane mulle emaili see, pliis? Ma olen juba nii üles köetud ja teemas sees, aga pool lugu ja põhi osa sellest, jääb nägemata.
Kui näeks, siis oskaks öelda, aga ma arvan küll, et see ilmselt ok poleks. Ma muidugi ju ei tea mis seal on ja üleliigset draamat ei tahaks tekitada, olgu see siis minu või kellegi teise elu, aga ilmselt ma siiski jätaks tüübi kus see ja teine, kui just mega mega mega laav poleks ja asi vajaks tõsist kaalumist, ehk isegi ühe viimase võimaluse andmist. Aga üldiselt jah… Ei vääri küünlaid.
Juhuslik tädi
July 12, 2021Mnjaa. Mul on noorusajast mälestused oluliselt hullemast “tantsimisest”, aga kuna üheksakümnendatel oli sotsiaalmeedia veel leiutamata, siis polnud mul iial aimugi, kellega või mismoodi olid seotud need mehed, kes minu ümber niimoodi tatsusid ja ennast minu vastu nühkida üritasid. Ega ma sellise tantsuoskusega meestega eriti tegeleda ei viitsinud ka. Vabandust, see oli nüüd õel.
Häirib rohkem asjassepuutuva mehe purjusolek. Sel nädalavahetusel tantsis, aga mis siis, kui järgmisel korral autorooli istub ja ennast või kedagi teist ära tapab?
Ja ma arvan, et Su lapsed väärivad “emme uueks meheks” midagi paremat. Puutun tööalaselt palju lahutatud perede lastega kokku ja nad räägivad vanemate uutest kaaslastest üsna õnnetult, kui seal mingid alkoholiteemad mängus on. Püsisuhet loov inimene peaks enda alkoholitarbimist suutma hästi kontrolli all hoida, see käib täiskasvanu olemise juurde… Tähendab, kui ta praegu ennast niimoodi purju joob, siis võib ühel päeval juhtuda, et ta teeb seda ka laste juuresolekul. Võeh.
Ole tubli ja pea vastu! Sa oled igati tore ja võimekas naine!
Mallu
July 12, 2021Ei seda ma tean, et kindlasti ei oleks juhtunud. Sh rooli istumist.
Berta
July 12, 2021Väga väga paha tunne tekiks sellist asja nähes. Olen taolisi olukordi ka kogenud ja need on siiani meenutades vastikustunnet tekitavad. Isegi seda videot vaadata oli ausalt öeldes halb tunne. Mõnes mõttes jah, pole midagi hullu, teisest küljest on ilmselge, et pole sellepärast, et see naine ei võtnud vedu.
F
July 12, 2021Tema vabandus on ilmselt, et tundis sinust puudust ja neiu oli nagu noor sina välimuselt ja asjad juhtusid…
Aga mind ei häirigi niiväga see tants, vaid enda jaoks välistan mehed, kes joovad nii palju, et selliseks üldse muutuda. Miks peab 32-aastane inimene ja isa alkoholi niiviisi sisse kallama? Kas niisama ei ole sõpradega tore? Alkohol hävitab nii palju inimelusid otseses ja kaudses mõttes.
H
July 12, 2021See “oli nagu noor sina välimuselt” kõlaks nagu mingi…anti-vabandus. St teeks olukorra veel hullemaks. Ja Gerdi poolt oleks eriti nõme, sest ta pole olnud suhtes noorema Marianniga, et omada sellist mälestust temast.
Triin
July 12, 2021Aitäh, et oled selles osas natuke eeskujuks. Suht masendav on vaadata kommentaaride põhjal, kui paljud Eesti naised lasevad end kohelda nagu nartsu. Kamoon, naised, te väärite paremat ja “mehed on mehed” ei ole hea ega arenenud mõtteviis. Teadke ja hoidke enda väärtust, häid mehi leidub veel 🙂
Lila
July 12, 2021Mul mees käis just teises linnas peol. Ma ütlesin talle, et pane hullu, aga ära tee midagi, mida minu nähes ei teeks. Ja minu jaoks petmine algabki sealt maalt. Ta sai sellest aru, et ei tohiks crocsidega linnapeale minna vms ? Kui sa oma naise silme all nii ei teeks, siis ei tohiks üldse teha. Ja ma ise väljas käies mõtlen samamoodi. Mu mees muidugi nii kodu rutiinis sees, et läks kell 23 tuttu ja välja tantsima ei jõudnud. Ja nähes seda videot, siis selle tüdrukuga tantsides ta küll ei mõelnud, kui armunud ta Marianni ikka on ? Ma jätaks kohe maha!
Minaaaaaaa!
July 12, 2021Kui ma mõtlen sinu ja Kardo lahkuminekule, siis see oli nii kurb, sest teie loll huumor ja fun nii klappis. Teisalt paistis see ka kõrvalt, et midagi oli puudu ja see lõputu lastekasvatamine ja mugavus olid kire ja liblikad kaotanud. Ilmselt oli puudu sellest naiselikkuse tundest seal suhtes ja jäänud vanemluse rollid.
Aga no sorri, täna on Kardo ka palju rohkem mees ja ennast kätte võtnud. Seega siukese jolkamiga nagu Gert… Ära teda küll asenda. Ma saan aru, et Kardoga läbi, aga oota siis pisut ja naudi enda elu supervormi ja sära. Usu, sa saad enda kõrvale ka meheliku ja normaalse mehe, kes alkoholi peale ei lälla nagu viimane külanarr!
Merks
July 12, 2021Ma ilmselt olen imelik, aga minu jaoks neid klippe vaadates tekkis häiriv tunne sellest, kuidas ta neiule ligi puges ja neiu eemale tõmbas (hea et selili ei käind eest ära painutades). Okei, oled purjus ja tantsu ajal rääkimine on ka ok, aga kui sa näed, et teine eemale tõmbab, siis hoia distantsi ja ära tiku ligi. Selline käitumine on häiriv ja kahjuks paljud mehepojad seda harrastavad, st juua täis peaga arvavad, et on nii vastupandamatud (tegelt ei ole). Ja mida purjus peaga julgeb teha, seda kaine peaga mõtleb… Masendav, kui omal kena noor pruut kodus ootamas ja siis sedasi käituda 🙁
PN
July 12, 2021Mina imestan hoopis seda, et purjus inimesega üldse “tantsima” minnakse. Kas sellisega saab üldse tantsida?
Kas keeldumine on piinlikum, kui pärastine kõmu veebis?
Tantsumaraton
July 12, 2021Ma muidu olen igati tantsimise poolt, kui tegemist ongi mingit sorti paaristantsuga ning ei paneks pahaks, kui tants näeb ette partneril kusagilt puusast või käest kinni hoidmist. Nt need hetkel populaarsed ladina tantsud võivad ka vahel väga intiimsed tunduda, kuid seal on ikka mingi rütm ja tantsusamm. Aga siin tundus rohkem tegu olevat niisama purjus peaga õõtsumise ja kerge näperdamisega. Jah, ei ole midagi hullu, aga midagi ilusat ka ei ole vaadata. Mõni kuu koos olnud paar peaks olema ametis omavahelise amelemisega, mitte võõraste tibide lantimisega.
Laura
August 22, 2021Ma praegu ei teagi kumb on hullem, kas sinu peiks ööelu nautimas vöi minu peiks, kellega long distance mind blokkimas ja siis teise naisega suhtesse märkimas (seda sain teada oma ema käest, kes polnud blokeeritud). Jöle sitt tunne kui aus olla ?
Mallu
August 22, 2021mehed 😀