*dramaatiliselt* kuidas ma ennast tunnen…

Mul on alati olnud selline iseloom, et ma vihkan kui keegi mind haletseb. Seega olengi ma isegi enda elu nadimaid olukordi proovinud kuidagi läbi huumoriprisma serveerida, justkui näitamaks, et ah, on küll veits sitt, aga tegelkult pole hullu miskit. Isegi, kui oli… päris hull.

Mulle meeldib see osa minust, kus ma võtan maailmaraskusi lendleva kergusega, rehman apsudele käega ja elan rahumeeli edasi. Enamuse ajast ma olengi õnneks selline inimene, sest elu on mulle näidanud, et kõik rasked hetked on ainult ajutised. Enda asi on need kuidagi üle elada, vahepeal haliseda ja heal juhul sellest hiljem midagi õppidagi.

Praegust olukorda ma halvaks ajaks ei hindaks, aga eks see oleneb suuresti ka sellest, mis mu eraelus üldiselt toimub. Veel paar aastat tagasi oleksin ma ilmselt ka omaette kuskil ennast haletsenud või miskit. Praegu ma kehitan lihtsalt õlgu. Mul pole kunagi olnud oma vigade tunnistamisega. Jah, olin švipsis. Jah, astusin tulihingeliselt kaitsma sõbrannat veidi lapsikul viisil. Uskuge mind, ma tõesõna oleks seda järgmisel päeval peenemini teha osanud :D. Aga nagu ma storydes ütlesin, so what?

Ma olen alati see inimene olnud, kes kõigi kaitseks välja astub. Olgu need mu sõbrad, võhivõõrad blogilugejad, insta followerid, või kuradi faking pääsukesed 😀 Ma ütlen, enne kui mõtlen ja käitun tihtipeale emotsiooniajel, aga ma ei tunne päriselt, et ma oleksin kunagi kellelegi sellega liiga teinud, kes selleks oma käitumisega alust andnud poleks. Kui teile mõni kord meenub, kuulan hea meelega, äkki olen lihtsalt unustanud, jumal seda teab!

Selle pärast ma tunnengi, et mul mitte pole pohhui kohtusse minna, vaid ma lausa tõsiselt sooviks, et seda tehtaks. Siis saab austet kohtunik meile kohe ära öelda, et kes mil viisil kellele ülekohut tegi ja asi ants. Juba nagu natukene igav hakkab varsti aasta aega mingisugust tuututamist kuulata, et kohe on kohtusse minek. Nüüd jagatakse juba mu rahasid mõttes lastekodudele laiali ja puha 😀 Mitte, et ma ei arvaks, et lastekodudele annetada ei võiks, aga kas mitte BSH kuskil screenis ei öelnud, et tal raha juba nii palju, et tal on organisatsioonidest pohui? Musu, lastekodud on ka organisatsioon… Ja ma usun, et nad oleks vaba raha üle igati õnnelikud!

Aga selle haletsemise koha pealt – vot meediatralli ma muidu kõike oskan, aga vot selle haletsuse nurumiseks mul käsi lihtsalt ei tõuse. Noh, teate küll see, et nopid jutust välja mingi ühe asja ja ehitad selle peale südantlõhestava kampaania. Umbes nagu Lust algatas “Mallu vihkab 40+ naisi” millest kujunes teatud seltskonnas omakorda tõestamisevajadus, et 40+ naised on ka ilusad.

Teate mis? Kalk, külm ja südametu nagu ma olen, siis uskumatul kombel olen ka minagi ühe naise vagiinast välja lupsanud. Ja kuna ta mind just päris lapsena ei saanud, siis on ka tema juba jupp aega üle neljakümne olnud. Käsi südamel, täitsa kabe ja ilus naine, meeldib mulle väga. Võiks lausa öelda, et armastan lausa! Kuigi ta esindab lausa veidi vanemat generatsiooni, kui 40+.

Ja loomulikult on mul ka olnud üks sõbranna, kes oli üle neljakümne. Tema on muidugi tänaseks vanadusse surnud…

Ei tegelt mul on elus sõpru ka, kes 40+ naised ja pean ütlema, et mitte ükski neist ei tundnud, et ma nende egole kuidagi selle väljaütlemisega haiget teinud oleks. Seda enam, et ma ei rääkinud üldse mingist vanusegrupist, vaid tahtsin lihtsalt kehkehkeh natukene ise lustitada, muud miskit. Kuidas see välja kukkus, see on omaette asi. Kui kellelegi veel ikka segaseks jääb, et kas ma vihkan 40+ inimesi, siis mul ausalt oma mees on juba kahe aasta pärast sealmaal ja ega mul ka pikalt aega mökutada pole, kui neli kümpi täis tiksub. Ja ma ütlen kohe ära, et can’t wait! Tahaks juba täiega neljakümnendat juubelit pidada! Ja viiekümnendat! Ja kuuekümnendat! Ning kes kurat sedagi teab, millal minagi otsustan siin oma “kõrges eas” veel ühe lapse välja pop’ida. Mind ei või iial teada!

Aga idee on Lustil kaval. Rääkida hästi kallutatult storydest, mis ammu ära kustunud ja millest üks asi välja nopitud, ise samal ajal napilt südamest kinni hoides ja päevi järjest rääkides, kuidas ta on mingisuguse lauskiusu alla sattunud rase naine – see on väääägaaa nupukas lüke. Ega tola pole loll! Vabatahtlikult lunida haletsust kõikidelt, kes kuidagigi selle teemaga samastuda võiksid. Praegu siis 40+ naised, rasedad naised, hiljem sünnitanud naised – koguneme kõik ja oleme üheskoos selle suure kiusaja vastu kes ütles…. Ah, vahet pole mida ta täpselt ütles, aga ta vist umbes ütles, et 40+ naised on vanad ja üldse “ründas” ta RASEDAT NAIST! Kus on hargid ja tõrvikud! KUS ON MU ROOSA KLEIT?!

Sama taktikat kasutab hetkel BSH Andei ja Robini vastu. Kes vähegi seda viimast episoodi nägid, said aru, et nad teevad seal mingit inside nalja, kui üks neist ütleb, et “haha, mõtle kui oleks nädal PHV’ga!”. Mitte, et BSH oleks PHV. Lihtne ja loogiline. Miks siis BSH närvi läks? Sest ta EI SAANUD ülejäänud episoodi kohta mitte midagi ju kobiseda, aga ega see talle ilmselt tore vaatamine polnud. Lihtsalt selle pärast, et enesekesksetel inimestel on minu hinnangul väga raske leppida sellega, et keegi nende tõelist palet isegi näitemängu tagant näeb, mida nad nii hoolikalt etendada proovivad. Et ei ole see “hihihi arvake kes ja kus mu tutti lakkus, olen eesti kuulsaim inimene, kes on n**er, kes on vaene, kes on lühike – pohuiii, mina ja maailm!” mitte grammigi muutunud. Samasugune võimujanus ja teiste inimeste tunnetest mitte hooliv inimene, nagu ta oli enne kõiki neid sadu kordi, kus ta “nüüd muutus”.

Nii, aga kuidas siis pilti natukene paremaks teha? GENIAALNE! Hüpata pardale koos Lustiga ja hakata uuesti sõudma mingit “mind kiusati” paati. Kuna eriti millestki kinni võtta pole, siis EELDAME, et Mallu ja Kristina iga vestlusõhtu vähemalt korra minu kohta lits või hoor öelnud on ja hakkame aga lüpsma. Uus kampaania – oleme kiusamise vastu! Ja jälle on tõrvikud käes kõigil, keda kunagi kiusatud on.

Ja loomulikult asuvad ilmselt paljud ka BSH poolele Andrei ja Robini teemal, sest sihtgrupp kaastunde saamiseks on selge – naised, kellele mehed kunagi halvasti öelnud on. Mis siis, et nad seda ei teinud, aga kui silmi kissitada ja natukene tõde moonutada, siis tegelikult umbes nagu ütlesid ju küll?! Ah, sobib! Põlema need kutid! Ja kas on vahet, kas me Kristinaga oleme oma vestlusõhtutel tema kohta selliseid solvavaid väljendeid kasutanud? Pohhui ju, kontonumber on siin, tik-tok, lastekodu ootab rahasid!

Et jah. Naljakas, et keegi poolehoiu võitmiseks ennast valmis nii haledaks tegema. Vaesekene, solvatud, kiusatud, ahistatudki ehk? Lusti enda storyd olid mulle juba lõpuks nii naljakad, et ma tõesti lugesin paar hommikut hirmuga esimese asjana uudised läbi, et äkki on keegi kuskil Harjumaal maha löödud, sest siis oleks ta ilmselt ka sellest screeni storysse pannud: “APPI, MA OLEN RAUDSELT JÄRGMINE! AIDAKE!” 😀

Aga ega BSH storyd huumorilt maha ei jää. Ma ütlen, ainukene asi, mis praegu puudu on, on valge kampsun ja palvehelmed peost, sest just need sobiks ideaalselt nende kurval toonil tehtud videotega, et peame kõik kokku hoidma ja oleme nüüd kõik koos ühise rindena kiusaja vastu. Unustades selle osa, et põhjus, miks üldse keegi talle midagi öelnud on, on kõik need jubedad asjad, mida ta teistele teinud ja öelnud on. Aga oh sorri, need olid ju nats aega tagasi ja ta on muutunud. Jälle. Muutunud inimeseks, kes räägib uhkelt, kuidas peab oma sõbrannadega konfidentsiaalsuslepinguid tegema, sest muidu äkki keegi räägib midagi välja.

Minupoone soovitus – ära mine kõikide sõbrannadega tülli ja ära pelga tunnistad asju, mida sa teinud oled. Mina olen teile muidugi jooksvalt enamikke asju rääkinud, aga mida ei ole, saate raamatust lugeda. Lausa ilma lepingule alla kirjutamata, ma luban!

Lõpetuseks ütlen lihtsalt seda, et maailmamastaabis ei huvita see juba järgmine nädal mitte kui kedagi. Minu elus pole näiteks siiani midagi muutunud, kuigi BSH lubas pühalikult, et mind on ootamas eraiskupankrott ja avaldas kaastunnet mu lastele. Huvitav, see laste suhtes kaastunne on vist alles hiljaaegu tekkinud, sest vähem kui aasta aega tagasi ütles ta, et mu ainus elutöö on jalgade hargitamine. Khm, kus see lastearmastus siis oli? Ja kas te nägite mind siis naisi üles kütmas, et let’s get her! Ta vihkab lapsevanemaid! Ei, sest see oleks… hale 😀

Aga nagu ma öelnud olen – las kõik olla pealegi nii, nagu ta on! Minu südames on hea tunne, ei mingit ärevuse, ega kurbusepoegagi! Lustin kaasa, palju viitsin ja kui enam ei viitsi, tegelen muude asjadega. Nii lihtne ongi, nagu loositädigi juba ütles! Minu jaoks ei ole midagi uut selles, et mingi punt inimesi mind ei salli. Musukesed, ma olen seda mängu liiga kaua mänginud, et sellisel tühiasjal enda tuju rikkuda lasta!

Jääge musiks, või ärge jääge. Ise teate 😀

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

42 Comments
  • Liina Liiv
    July 8, 2024

    Hei. Kas e-raamat ka tuleb sul?:)

  • Hey
    July 8, 2024

    Hei kas sul e-raamat ka tuleb?:)

    • Mallu
      July 8, 2024

      Tead ma sellele pole isegi mõelnud ????

      • Thea
        July 9, 2024

        Jaa, mina tahaks ka e-raamatut!!!

      • Karmen
        July 9, 2024

        Kui saaksin valge habemega vanataadile oma eriti varajase jõulusoovi edastada, siis sooviksin ma hoopis audioraamatut su enda häälega????????????

  • A
    July 8, 2024

    LOUDER for the people in the back please!

  • Hello
    July 8, 2024

    See jh pull, kuidas Lustakad ja BSH kütavad praegu täiega (lampi) ja sa seal kõrval nagu “meh” ????‍♀️ (mis jumalast õige lüke praegust). ????????

  • Janika
    July 8, 2024

    Nii nõus. Kui nägin BSH storyt pärast Andrei ja Robini reacti, siis mul oli :O kas me vaatasime sama asja just? Et nagu kuidas ta küll nii solvatuna end äkki tundis?! Ja et miks ta seda PVH nii isiklikult võttis, kui see ei olnud tema kohta.. Mulle jäi tema storydega mulje, et ta just seda ootaski, et saaks end ohvrisse taas panna, sest need 3-4 storyt ju sellised just olidki.

  • Kessu
    July 8, 2024

    Ma ka loen ja imestan raseda proua kaeblemist ja poolehoiu leidmise soovi… Johhaidii… ma olin ka 40 kui viimase pudina poetasin ja mind vanaemaks peeti kui täisealise tütre ja enda pisikese lapsega ringi liikusin… Aga no ei tulnud selle pealegi, et seda nüüd ilge solvanguna võtta! Ise tegin ja kasvatan- kelle asi see on! Mõned nooremad lapsevanemad on sageli rohkemgi ”vanurid”????????

  • Lu
    July 8, 2024

    Ma olen 40 ja absoluutselt ei tundnud end puudutatuna.
    Üsna hüsteeriline katse kedagi pidevalt käntseldada, et ise “parem” olla, krdi “ema teresa” mängimine see on?
    Kas bsh ei mäleta enam mis sai, kui ta eelmine kord Andreid canceldada püüdis? ????

  • Janeli
    July 8, 2024

    Mulle tundub lausa uskumatu, et endiselt on olemas inimesi kes ei näe Brixu tegelikku olemust läbi. Maksimaalselt manipuleeriv ja 24/7 ohvrirollis elav indiviid. Nt see kuidas ta enda saateski ironiseerivalt R. Terrasest räägib ja siis sellele järgneb “Ma lubasin, et ma ei ole mõrd ja soolane, miks ma unustan ära, et kaamera on siin” – ehk siis ütleb ise ka, et ta niii väga püüab feikida seal saates sellist inimest, kes ta tegelt ei ole. Ta ei austa mitte kedagi ega midagi, aga ühtäkki on selline kiusamisvastane aktivist, olles ise kõige suurem kiusaja üldse! Samas loogiline, kui juba vanemad pidid 4 aastaselt Brixult vabandust paluma, siis nüüd ilmselt arvabki, et selline tema pilli järgi tantsimine käib kogu elu ja kõigiga – “sina ja sina vabandage avalikult ning kandke nutsu, siis ma ei anna teid kohtusse ja pääsete hukatusest!” Lihtsalt hale klounaad.
    Andrei ja Robin tegid hea review’i sellele saatele, mis pakkus mõnusalt huumorit ja nad ütlesid välja asjad, mida tegelt paljud mõtlevad. Mingist inside joke’st kohtukeiss välja võluda on ikka omaette tase ja ükskõik kui palju ta oma hinnete ja hariduse omandamisega ka ei kekutaks, jätab ta ikka nii kuradi rumala inimese mulje endast koguaeg. Neid ähvardamisi, kuidas kõik talt kohtus lutti hakkavad saama, on ikka lugematu arv juba, aga ükski vist päriselt teoks saanud pole ???? Lutsi teema on ka ikka maksimaalne tsirkus ja kui enne arvasin, et ta on selline tore naine kes teeb huvitavat saadet, siis nüüd noh… Ei arva temast tõesti midagi ???? Issanda loomaaed on ikka väga kirju!

    Musid ????

    • K.
      July 9, 2024

      Ta on täielik raamatu näide nartsissistist

    • 40+
      July 9, 2024

      Olen täpselt samal arvamusel! Olles jälginud Brigittet aastaid (ise ka ei tea tegelt miks – eks meelelahutuseks) ning olles vahel isegi püüdnud teda mõista ja empaatiline olla, olen ikka aru saanud, et tegemist on väga fake inimesega ja ma ei kujuta ette, mis seda arvamust enam muudaks. Storyd teemal kui hea ja enesearengut hindav inimene ta ikka on (pooleldi ohvrirollis viidates, kui halvad on teised) igatahes mitte. Samuti on jube fake’id need teisi upitavad postitused, mis tekkisid kohe pärast seda, kui Mallukas v keegi märkis, et kaua võib ennast kiita, kohati veel poollambiste asjade eest. TÜ juura lõpetanuna on ta juurateemalised sõnavõtud mulle ikka küsimusi tekitavad.

      Mallukat olen vähem aega jälginud ja ingel pole temagi, aga ausam tundub kõvasti.

      Vb kui BSH võtaks päriselt maski maha ja oleks selline nagu ta on ilma teeskluseta – äkki hakkaks meeldimagi! Öelgugi otse välja, et sõbrannasid tal pole, uutele poeb nii kuis jaksab, ja vist kunagi pole päriselt õnnelik. Seda viimast ütleb ta alati tagantjärgi, kuigi tolles hetkes on kekutanud, kui hästi tal kõik on.

      Tähelepanu tõmmata ta igatahes oskab ja suu peale kukkunud pole ka. Mingit sorti paks nahk peaks ka olema, sest kerge tal ju pole ka olnud.

      • Ka üks printsess
        July 9, 2024

        Ilus aus analüüs mis natuke ka tema poolt, suht samal arvamusel!

    • Krr
      July 9, 2024

      Ja veel, mingis stooris mainis BSH, et kõigest sellest toksilised on viimased pool aastat tema südametunnistus igal juhul puhas (noh teiste suunas öeldud ja tehtud asjad… vms)… Samas, kas ta mitte viimased PAAR (või rohkem) aastat ei tuututa kogu aeg, et ta on nüüd uus, kaine, tubli, ainult häid väärtusi välja pritsiv jne inimene. Mina, kui vanem sünnitaja ja muidu (passi järgi) vanem proua, igal juhul ei tundnud ennast absoluutselt puudutatuna ja ei lugenud su stooridest mitte midagi sellist välja nagu Lust ja co…

    • Janika
      July 9, 2024

      Vau, super kommentaar!!!!

  • Kats
    July 8, 2024

    Krt, vot see oli super jutt su suust. Motu korda turtsatasin küll naerma ….(palvehelmed peos jne). Aga see on tõesti üleolek neist lustlikest huntidest. Aga tead mis, see ilmslet ajab osad veel rohkem kihevile 😀

  • Oehjah
    July 8, 2024

    Aga miks nii hea inimene üldse sõpradega lepinguid peab tegema? Kas see hea inimene ei peaks kogu aeg hea olema või mille eest siis end kaitsma peab? ????????
    Ja kõmuajakirjanik kedagi süüdistamas klatši eest raha teenimisega, kui enda ajakirjas kirjutatakse teistest igasugu jama silma pilgutamata, kus need kiusamisvastased ja õigluse tagaajajad siis on?
    Imeline on meil ikka see ohvriks tegemise ja kahepalgelisuse maailm. ????

    • Tuvi
      July 9, 2024

      Aga BSH ütles, et nemad (kõmuajakirjanikud) on haritud ja neil on KOODEKS. Lubage naerda.

  • Kristel
    July 9, 2024

    Noo see Bsh, saates räägib, et tal oli ideaalne lapsepõlv ja samas storydes, et tal julmad lapsepõlve traumad????????
    Kaugele näha ta võlts iganädalane muutumine “heaks”. Teie vastu puhas kadedus, et podcastiga nii hästi läheb

  • Marge
    July 9, 2024

    Ma nagu reaalselt üritan ette kujutada lugupeetud kohtuniku nägu kui ta on sunnitud kohtusaalis valju häälega lugema hagiavaldust a´la kostjat nimetati Youtube videos persevahehigiks. Ja siis kõik surmtõsiste nägudega arutavad seda seal, advokaadid vaidlevad, argumenteerivad, pidevalt kasutades sõna “persevahehigi” ???? See on ebareaalne keiss ju…

  • Siissu
    July 9, 2024

    Oeh. Ma soovitaks neile Legranti epsi, kus Marju Karin oli. Mulle nii meeldis tema väljaütlemine, et jah, oli mis oli, kõigil meil on elus igast jama olnud, aga sa ei saa sinna kinni jääda heietama.. Oiii mind kiusati, blablabla! Jaa, mega kurb, aga get ur s*it toghrther, õpi sellest ja ela edasi! Mine teraapiasse for god sake, ma ei tea. Ole tänulik, et tänu sellele sa oled täna see, kes oled. Ja teine asi, normaalsed inimesed, kellel päriselt on hästi (nii finantsiliselt kui muus osas!) ei pea ennast kuidagi tõestama ja karjuma, kui kõvad tegijad nad on!

  • E
    July 9, 2024

    Jah jälgin BSHd instas, aga vaid selleks et näha kuidas ta ikka ja jälle ei millestki draama kisub.
    Sarja jälgin ka Go3’s, sest no rumala inimese üle tuleb naerda (oķouu saan kohtukutse nüüd? 😀 )
    Aga see ülikoolis mingi A’ga kekutamine. Kui on ikka viitsimist kõik see mula korraks pähe õppida, eksam valmis kirjutada ja siis kõik unustada- täpselt nii need Ad ülikoolis tulevadki. Ja ta ju ise ka sarjas ütles, et ajas seal mingit häma kokku.
    Tegu on ilmselgelt inimesega, kes vajaks abi. Normaalne inimene ei tee ennast igas olukorras ohvriks.
    Ja kui see BSH on niiii hea ja aus inimene, siis milleks mingid lepingud sõpradega? Järelikult peab kartma, et teeb asju mis välja tulles talle head valgust ei näita.
    Muidugi jah sa , Mallu, oleks saanud kõike paremini öelda, kuid eks alko tegi oma töö. Kuid omasid peabki kaitsma!

  • lala
    July 9, 2024

    krt kindlasti kellegil peaks video alles olema sellest kui BSH mainis seda kuidas sinu elutöö vaid jalgu hargitada – vot paneks selle kõigile avalikult nähtavale ja las kommenteerib siis! naiste eest seisja ????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️

    • S
      July 9, 2024

      See oli varem, täna on ta uus ja parem inimene ✌️ halleluuja

  • Stina
    July 9, 2024

    Amen!

  • Tibu
    July 9, 2024

    Hiljuti avaldas Heelia raamatu sisulooja telgitagustest.
    Varem jälgisin Lusti, aga tema vastus Kristinale, et räägib inimene, kes päriselt tööl ei käi, selle raamatu valguses, on ikka eriti kohatu nii näiliselt tolerantse ja viisaka inimese poolt.
    BSH peale rohkem tähemärke ei näe mõtet kulutadagi…

  • Mari
    July 9, 2024

    Aga ma tahaks seda juristi nägu näha, kes kõik need asjad siis hagidesse peaks panema! Mina igatahes ei usu, et endast lugupidav advokaat seda teeks! Iga lause pärast ainult kaeblema! Aga noh juristid teenivad!! Ja kahjuks kohtuveskid peavad tegelema sellise jamaga ja tõelised probleemid ootavad nende taga!

  • Manna
    July 9, 2024

    Lugesin postitust ja ütlen : Halleluujahh!!!
    Just nii ongi . Vaatasin ka seda videot neli korda ( et ikka seda kiusamist tuvastada ) ja ei näinud peale nalja midagi!
    Täiskasvanud naine nii haliseb on lihtsalt piinlik!!!

    Olles 40+ lapseootel naine, keda omalajal koolis kiusati.

  • Regina
    July 9, 2024

    See nali oli otseselt BSH kohta. Kui räägid, et oled nii õiglane, kuula uuesti. Temaga võrdsustanine oli, blogipidaja peaks nii palju eesti keelest aru saama küll.

    Muus osas on BSH nartsissism läinud ainult hullemaks (mida ta ise eitab igas reactis ja naerab, kui “lollid” on kõik need inimesed ja kas neil ikka HARIDUS on?! ????). Ei pea olema haridust, et aru saada, kel on alaväärsus- või vastupidi üleväärsuskompleks v aspergeri jooni vms. Vb keskmine sorry, aga mats võtab ja kõike oma ego baasilt ja lükkab kohe silte, empaatiavõimega ja natuke oppinud neid asju näeb seda teisiti. Seega on see jutt täpne, mida paljud arvavad, aga nad süüdistavadki ainult teisi ja ise on kogu aeg super inimesed. Kurb on see, et alades nagu sotsiaaltöö v õigusteadus ei ole kutseteste – isiklikult kaks koolikiusajat on saanud sotsiaaltöö CUM LAUDE (wtf) ja Brixu õpib õigusteadust (keda huvitab enda keskmesse sättimine, mitte alamate tunded). Sellest saab alguse ebakvaliteetne süsteemitöö ja inimesed ei saagi ju abi, kui abi andjad ise vajavad abi (ja empaatiat).

    Kõik inimesed ongi tema jaoks alamad ja manipulataiooni ohvrid. Ta on selle mänguga nii harjunud, et räägib ilusat juttu muutumisest, loobib feikvabandusi ja on parem, kui eile. Ta ei kahetse midagi 100%.
    Antud teod siin postituses + Roni avaliku mõnitamise ning ka nt teise naise (Seidi) laamaks kutsumise on sootuks unustanud.

    Ta võib kui palju tahes rääkida muutumise juttu, “enam ei joo,” kuid puudub eneseanalüüs ja empaatia, see on olemas vaid jutus. Arvan et kui talt midagi paluda, on esimeseks vastuseks palju pappi annad v ei vasta uldse. Ta ei vastagi ühegi alama kirjale tavaliselt, enne tuleb kuulsaks saada v rikkaks. Ja ta ei saa aru, kui narr ja katkine ta tundub, vaid arvabki ikka oma fassaadis, et kõik on kadedad/tülikad inimesed. Reaalne pilt hävitaks ta ja ta taanduks kohe, kuid ehk seda olekski talle vaja? Nii jätkates voib pilt olla väga kurb – hävitab kõik teised v enda (see on hüpotees mitte väide, no kohus)

    • Kats
      July 9, 2024

      Just..ja bsh ütleb et vabandad jne…et see teeb heaks asjad 😀 kunagi oli meem, kua õpetaja palus paberilehte kortsutada (võrdsustas siis solvamisega) ja siis proovida paberileht sirgels uuesti saada(vabandades) aga kortsud jäävad sisse ikka. Et ei olw päris nii lihtne see et keeran räige sita kokku ja siisvabandan. Ja ongi teema lukus 😀 et üks isik arvab, rt võib teha mida tahes kui hiljem siiralf vabandan?

    • väike myy
      July 22, 2024

      Ma tahaks nende tema ülikoolid ja “A” de rõhutamiste järel hüüda – Iseg ülikoolid ei suutnud BSH matslust rikkudaa !!

  • Kadi
    July 9, 2024

    Esimese hooga, kui see laviin siin tuli, mõtlesin et kas inimesed ongi nii sinisilmsed. Kes kiusamisega alustas? Minu arust tegi Lust ise Instagrami story pilkamisena salajuttudele. See, mis edasi juhtus, oli inetu. Inetu selles mõttes, et okei teie reageerisite tema enda alustatud asjale. Aga ta lihtsalt ei suutnud jätta – ehk siis, kes päriselt kiusu tõmbama hakkas?!
    Muidugi oli väga väga kole ja inetu teravalt ja halvasti vastu ütlema… et mingid piirid ja filtrid võiksid olla, eeskätt tuleb juba mõelda meie teismeliste peale, kelle jaoks nn suunamudijad on päris suure mõjuga .. ja kui me näitame oma lastele sellist kõnepruuki ja suhtumist, siis see ei ole kõige parem. Need teismelised ei suuda absoluutselt mõelda ja analüüsida asju suuremast küljest ning tänapäeva maailmas ei piirdu ükski tüli vaid kooliga, see läheb sotsiaalmeedias edasi ja selline vibe anna neile sama lükke, samamoodi teha.
    Täna on 13-aastased kes teevad enesetapukatseid selle sama sotsiaalmeedia kiusamise pärast. Iga lapse ärevustase on erinev ja kui sellised mõjukamad hakkavad pilkama ärevamaid lapsi, sest nii on ju okei – teineteist läbi sotsiaalmeedia peksta, siis on need saatused üsna kurvad.

    Ma ei ole eriline kommenteerija, analüüsin enda peas neid käitumisi, aga selle ma tundsin et pean siia kirja saama. Sama asja peaks mõtlema ka Lust. Väidab storydes, et õpetab oma lastele, et enda eest tuleb seista … Well. Sa ise tegid story, õhutasid negatiivsusele. Sellele reageeriti ja nüüd on ta ohver. EI ole ju, ta annab enda käitumisega samasuguse kuvandi noortele.
    Näiteks, keegi leiab mingi algklasside armsa video/pildi. Teeb sellest story ja ütlleb et vaadake, milline see piff algklassides oli, ei tea kas ma olin ka selline. JA KORRAS – kiusamine on alanud.
    Me keegi ei taha, et meie laps kiusab teisi ja et teised kiusaks meie lapsi. Ärme siis näita neile ette ka, kuidas see käib..

  • Myrru
    July 9, 2024

    Kuna viibin välismaal siis loeksin mega hea meelega netis raamatut 🙂

  • Kris
    July 9, 2024

    Ma olen ka 40+ ja ausalt ei tundnud end puudutatuna.
    Olles huvitatud põhjus-tagajärg seosest, läksin vaatama, millest see jant alguse sai. Ajakirjanik Lust võttis teie üritust kommenteerida ja naeruvääristada. Mille peale te reageerisite. Iga kohus ütleks, et proua Lust, ise olete kiusaja (ma vähemalt loodan, et ütleb, sest ma ei salli kiusamist). Olles 40+ peaks proua Lust teadma, et teol on tagajärg. Võibolla oligi tal selline peen plaan – teid enesest väljutada, et siis teilt kohtus solvamise eest raha nõuda. Küll elukogenud inimene juba teab. Kui te kaks ükskord 40+ olete, siis küll ütleb ka teie elukogemus, et ära regeeri. Aga see arusaam tulebki vanusega.
    Miks Lust tegelikult ikkagi kohtusse ei lähe lisaks sellele, et ta ise algatas kiusu, on see, et tema toetajad väljendavad teie suhtes kohutavat viha ja vaenu. Ehk siis pr Lust algatas teie suhtes kohutava kiusu ja manipuleeris teatud rahvahulga seda kiusu jätkama.
    Pidage vastu ja ärge reageerige! 🙂
    Need, kel ürituse kohta etteheiteid on – kõigile ei saagi kõik meeldida. Ma nt lahkun teatrist kui etendus ei meeldi. Raha tagasi ei nõua, sest mu oma valik oli pilet osta. Ma ei leia ka, et pilet tagab mulle õiguse endale valitud aja näitlejatega aega veeta kui etendus läbi.

  • 35+
    July 9, 2024

    Mina ei saa ka aru, KUIDAS INIMESED EI NÄE, ET LUST ISE ALUSTAS?
    Kuna mulle meeldib goss, siis tegelen draamaga päevad läbi instastooride kammimisega kui parasjagu üks käimas on 😀 sest ega meil siin Eestimaal on käputäis tuntud inimesi ning siis veidi kuulsamad (kes sellise draamaga tegeleda ei viitsi, vaid hoiavad ennast millegi asjalikuga pildis).
    Poleks arvanud, aga päev hiljem ma ei viitsinud isegi Lusto storysid enam vahtida- üks ja sama hala, mingid teiste kontode jagamised tõestamaks kui kena ja tähtis ta ikka on.

    Ma arvan, et ta tômbas kogu asja käima, et ka hetkeks pinnale tõusta. Facebookist vaadates ta postituses just palju vastukaja ei saa ja tuli ka rasedahormoonidega vajadus veidi särada.

    BSH on, jah…piinlik endal kuulata ja vaadata.

  • Riina Sepp
    July 9, 2024

    No see PVH tundus lamp, ei olnud isegi naljakas vaatajale kuna neil oli mingi inside teema sellega ja minule jäi küll mulje, et solvavad teda sellega. Muus osas oli kõiges neil 100% õigus, sest see ju oligi niiiii cringe. Ootasin muidu rohkem nalja, eelmised reactid olid paremad, aga eks seal ei olnudki vb nii palju sisu ja see isiklik beef võttis kuidagi poistelt sädeme ka maha.

    Lust hakkas ikka ise kiusu üles rebima. Selline inimene ei tohiks töötada ajakirjanduses, eriti sellisel suunal.

    Kuna kõik ütlevad, et neile ei läinud korda see 40+ jutt siis mulle muidu läks hinge see laste saamise teema kuna olen 30 ja pole lapsi veel???? Tahaks ikka loota, et jaksan veel tulevikus kui olen 36vms ????

  • K
    July 9, 2024

    Need kaks on omavahel üllatavalt sarnased. Poleks enne seda pakkunud – oskavad leida ühe asja, mille ümber kogu krempel keerlema panna. Lust ikkagi ise alustas, kasvõi nende nõmedate pealkirjadega kui ka instas oma storyga. Ja Märteni asjasse kiskumine selle peale, et Märten kaitses sind…kõik registrist välja ja nagu ulme ajakirjandust nö tegema. Ikka ise nokkis ja läks närvi üsna tühja koha pealt.
    BSH on aga suures plaanis ikka gramm kangem tegelane. Mulle tundub, et ta pole tegelt siiani veel kordagi aus endaga olnud, et mis siis tegelikult juhtus. Nagu ta oma seal saateski: mida ma siis nii väga tegin! Ja nii ta mõtlebki. Eeldanud lihtsalt, et teeb kaks pisarates storyt ja kõik unustavad..aga näed, astus liialt üle piiride ja ei unustata. Mina arvan, et ta enamik pressitud skandaale on puhtalt kivist viimase vee välja pigistamine. Saaks ühe skandaali ja siis natukene teenida. Teha üks blogipost ja saada ühekordseid lugejaid, keda siis tegelt petab ja sisu asjal pole jms. Keegi tema sellest saatest ei räägikski praegu vb, kui ta poleks ise draamat üles tõstnud. Poisid, rumalad, andsid hea kondi talle närimiseks. Varsti on selle Krisliniga ka raudselt tülis ja raha tuleb, järjekordne skandaal ja noored tüdrukud ostavad blogi. Ei imestaks isegi, kui ta seda teadlikult isegi juba ette valmistab. Võtab, mis saab ja siis kui aeg on käes, on skandaal.
    Inimesi, kes on auku kukkunud, peeglisse vaadanud ja oma elu muutnud, on ju mitmeid. AGA, et muutuda ja õppida olukorrast päriselt, see eeldab esmalt ausalt asjadele otsa vaatamist. BSH aga pole veel isegi päris sinna auku vist veel jõudnudki või endaga aus olemine oleks selline auk, et sealt ei pruugi välja suuta enam ronida. Praegu on see puhas lasteaia tasemel muutumismäng.

  • M.
    July 9, 2024

    Mind häirib see pidev “kasvatamine” ja õpetamine instas kuidas elada ja kuidas andeks paluda jne. Kuidas ühtäkki TEMA teab kuidas õigesti toituda, elada, õppida, suhelda, suhteid luua, mehi leida, vabandada, vigu tunnistada ja et tema ongi nüüd Eestis see kelle missioon on maeiteamida teha. Tegelikkuses jääb mulje nagu inimene ei tea siiamaani mida ta päriselt tahab (ega pole ka aru saanud milles ta tegelikult eksis, et koostööd jms kadusid) aga räägib seda mida arvab, et tema jälgijad kuulata ja näha tahavad, peamine et saaks feimi ja tagasi lavale..
    Ja elu24 teema oli küll selline lamp. Sa lähed kommenteerid midagi mis sinusse ei puutu ja solvud, kui sind ninast hammustatakse ja virised a la et hammustajal olid hambad pesemata. No mida sa läksid üldse sinna nina toppima? Tahtsid pai saada või?
    Ma olen sellega nõus, et eeskuju mõttes võiks labasusi vältida (sest elu on näidanud, et sellised asjad head ei too) aga kedagi seepärast kaitsmata ei tasu ka jätta. Ja see on ka õige, et ütled oma arvamuse ja rohkem ei puuduta teemat. Selle pideva heietamise ja enese upitamise/võitlemise ja kohtusse andmise teemal tahaks jätkuvalt öelda, et lõpeta “musirullike” ülikool ära (ka magister) enne kui kohtusse tikud. Üks semester võlaõiguse üldosa õppida ja eksamis hea hinne saada ei tee sind veel ei eksperdiks ega juristiks (advokaadist rääkimata) 🙂

  • Tyy
    July 10, 2024

    VÄGA tore on lugeda nii mõistlikku arutelu. Emotsioonideta ja läbinägelikku.
    Lust on ise äärmiselt vastikult käitunud varem, kui ta häbistab oma saates vaimselt haiget, kel puudub adekvaatsus. Ajakirjanikuna ei ole mõtet mängida seda mängu, et ta ei saanud aru või ei tednud. Nii rumal ei saa ajakirjanik olla. Iga televaataja taipas seda tema sigadust küll. Nii et Lust on ise vaimselt haige inimese HÄBISTAJA JA KIUSAJA ! VOT SEE ON MADAL TASE.
    Bsh, aga parakku igas oma etteastes tõmbab endale ise otsekohe vee peale. Piinlik kuulata. Aga pritsess ise on enda suhtes pime. Ma arvan, et tal on tubli isiksusehäire, mis seletaksebastabiilset käitumist.. Ei saa talle ka kaasatunda, sest ta on esmaklassiline manipulaator ja ise kiuslik solvaja.
    No mida arvata isikust, kes praktikakohal esimese asjana püüaboma bossilt pressida välja, et ütle et ma olen hea advokaat!!! Ma saadaks selle neiu uksest välja uut praktika kohta otsima.
    Terve saade kekkab : ma õpin ainult A-dele ja siis ärgitab inimesi ostma võltskaupa ja väidab, et temakene EI TEADNUD, ET NII EI TOHI !!!! Kas ta on pooletoobine! Kuidas saab nii rumal olla juura tudengina !!!! Ma olen lihtne mammi väikelinnast ja loomulikult tean selliseid asju! Usun et teab temagi, lihtsalt teatud isiksusehäirega isikud arvavad, et neile on rohkem lubatud, kui teistele. Selle asja nimi on Ülbus!

    • Inimene
      July 12, 2024

      Mul tekkis ka see küsimus, et mis valemiga saab juuraõpingutes kõigis ainetes A inimene, kes ei tea, et võltskaubamärkide promo ei ole päris hea seadusest lugu pidamise eeskuju…

  • kk
    July 11, 2024

    Ma enam ammu ei suuda järge pidada, et mitu korda BSH oma tõekspidamisi muutnud on? Kord on tal üks parim sõbranna, kord on tal teine sõbranna parim; kord on ta õnneliku lapsepõlvega, kord mitte; kord oli ta aastal 2023 megaõnnetu, samas aga aastal 2023 rääkis, et ta on nii heas ja õnnelikus kohas jne jne. Kas see inimene ise ka üldse aru saab, mis sousti ta paneb? Muudest asjadest ei hakka rääkimagi, teise inimese n******s sõimamine on ikka “tase.”
    Jõhker moraalijünger järsku välja tulnud, samal ajal olles ise nii paljusid häbistanud ja alandanud.