kassisaaga ei lõppe iial, okse!

Ütleme nii, et ma olen päev läbi niigi lühikese süütenööriga olnud, aga kuna Justin ja Triinu otsustasid nüüd lõpuks “tõe” välja rääkida, siis pidin minagi sinna pilgu peale heitma ja… Jumala persses, ma ausalt saan vist varsti vihainsuldi.

Esiteks 10/10st saan ma varsti nende käest nõude kõikide kohutavate valede ja laimu eest, mida ma külvan. Ja kui ma ütlen “nende”, siis ma mõtlen Justinit. Triinul tundub selles suhtes sama palju sõnaõigust olevat kui uksepiidal või soolatopsil. See selleks.

Ma lihtsalt vaatasin seda ja mu pähe tekkis nii palju küsimusi:

Esiteks hakkab see soig kohe väitega, et nad pole KUNAGI valetanud, pidagu me seda meeles. Vabandage, aga kas nad ei korrutanud esimesed paar kuud söögi alla ja söögi peale, kuidas “kassid on kodus, kus nad olema peaks?” “kassid on maal!” jne. Isegi meie ühisele sõbrannale ütles Triinu ise, et kassid on vanaema juures. Teisele ütles, et leidis neile uue kodu. Screenidega tõestatavad väited, aga tundub juba suht vale või mis?

Hästi mugav on ronida selle taha, et meil oli kodus niiiii isiklik asi, et sellest lihtsalt ei saa rääkida. Ometi ketras Triinu enne Justini siia tulekut iga juma õhtu live’ides, kuidas tal on rasked toitumishäired, insomnia ja kui ma ei eksi, siis ka depressioon? (Seda viimast ei mäleta nii täpselt, aga noh, sai kõvasti vihjatud, kuidas terve maailm on nende vastu ja hästi raske on). Mu isiklik spekulatsioon on, et küllap üks nendest see “põhjus” oli.

Kolmas asi – nad väidavad, et kasside ära andmist hakati PLANEERIMA juba enne Justini saabumist. Ometi ära sai nad anda vaid ühel konkreetsel päeval ehk siis, kui Triinul oli jube kiire ja Justin, kes ei oska ei eesti ega vene keelt, pidi sellega üksi hakkama saama? Et Triinu läks tööle ja ütles, et kuule, saa täna siis kassidest ka lahti, viitsid? Ja siis vaene Justin, higimull otsa ees, üritas kuidagi naise käsku täita.

Käsu täitmine läks ka huvitavalt. Sest alguses väidab Justin, et temale kinnitati, et kassid saavad 100% uue kodu ja ta jättis veel andmed, et kindlasi kasside käekäiguga kursis olla. Aga viis minta hiljem meenub talle, et ta viis kassid sinna, keegi teineteisest sõnagi aru ei saanud, ta kirjutas paberile nende kontaktandmed ja lahkus rahuliku südamega. Sest… talle kinnitati, et kassid saavad uue kodu, kuigi ta ei saanud sõnagi aru?

Viiendaks, ma isegi ei viitsi seda soigu kuulata, et nad ei mäletanud lepingust midagi ja Pesaleidja pole neile seda IKKA veel saatnud. Boo hoo, nuta väike jõgi, viitsid? Küsinud minu käest siis, kui ei mäletanud.

Kuues punkt, love it. Et mina olla väitnud, et nemad Pesaleidjalt midagi nõudma hakkasid. Pesaleidja enda storydes oli lause: “Meiepoolne huvi pole olla selle avaliku vaenu eesotsas, kuhu oleme tahtmatult kolmanda osapoolena sattunud, veel enam juriidilise nõudega”. Ehk siis minu info tuli otseselt Pesaleidja instast ja arvestades, et ma olen suhelnud ka inimesega Pesaleidjast, kellega suheldes oli väga arusaadav nende suhtumine jussudesse, siis ei olnud raske aru saada, miks nad äkki “vabatahtlikult” leppetrahvi tühistasid. Sest need kaks ei suuda ju elusees midagi tunnistada ega tõtt rääkida, kaua sa sellistega saed? Selle ajaga suudaks kogenud inimene oravad koorilaulu laulma õpetada, kui nende suust poolt sõna tõtt tuleb, tundub mulle.

Ja lõpetuseks see loetelu, mida kõike väidevalt mina nende kohta rääkinud olen. Et nad tapavad kasse? Et nad söövad kasse? Hmm, konkreetselt ei ole kunagi neid lauseid öelnud. Pe*e ütlesin ma küll, aga selle suhtes ma juba avaldasin siirast süütunnet ja kui aus olla, siis Justini viimase aja fotosid vaadates olen ma iga päevaga aina rohkem selles veendunud, et ta ei ole raudpoltnael pe*e!!! Nii et palun mitte mulle sõnu suhu panna. Üldse kasside “söömise” jutt tekkis netti peale seda, kui Justin ise storydes uhkelt kassi söömist teeskles, nii et selle jutu algust tasub vaid enda käest otsida.

Ah… Mul niii kopp ees sellest teemast! Selles suhtes et jah, see ajab mind närvi ja kõige rohkem ajab mind närvi, et Triinu oli kunagi nii normaalne inimene ja see kes ta praegu on, ei tunne ära. Aga kui Juss tagasi kalpsab kuskile, kus postid libedamad ja muru rohelisem, siis hit me up.

PS! Ja kui keegi mulle selle postituse eest nõude esitab, siis ütlen, et ma ei mäleta selle kirjutamist. Te olete siis mu tunnistajad, et teie ka ei mäleta, eks. Ja üldse olin ma selle posti kuupäeva kirjutamise ajal maal. Ei, kodus! Ei… NAHHUI SEE TEIE ASI ON, KUS MA OLIN, SEE ON SILLY TOPIC!

Ok, rant over 😀

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

141 Comments
  • Grete
    August 19, 2021

    Kõige parem asi mida lugenud olen?

    • l
      August 19, 2021

      ma olen nii murdumise äärel et jussi lihtsalt parodeerima hakata. See on nii halb.

      • Mallu
        August 19, 2021

        Sama 😀

  • Närvis ?
    August 19, 2021

    Tundus maha loetud/5 korda läbi harjutatud jutt neil, ehk sp ka läks iga vastuse salvestamisega 5-10 minutit. Nagu nad lihtsalt ei saa ise aru, et keegi ei usu neid enam ammu ja see suvaline jahvatamine, mida praegu ajavad ei pane kedagi uskuma ega kaasa tundma.. üritavad ainult teiste kraesse lükata seda teemat.
    Veel enam, et kõike muud jagavad oma elus (isegi, et lastekaitse saadeti peale neile) aga seda mis need niiii isiklikud põhjused siis olid, et pidi need kassid ära andma ei avalda..

    • Mallu
      August 19, 2021

      Jah, seda märkasin mina ka, et kõik oli nagu paberi pealt maha loetud. Kui inimene räägib tõtt, siis on seda üldiselt lihtne ladusalt rääkida. Mitte lause haaval ja pool röökides.

      • Kats
        August 19, 2021

        No vblla nùùd mótlesid et jääks úhe versiooni juuurde lópuks 😀 aga et see meeles púsiks tuli kirja panna 🙂 muidu ikka igakord uus jutt :Da

        • Mallu
          August 19, 2021

          Samas see on lõpuks isegi hea taktika!

    • Midaveel
      August 20, 2021

      What, miks lastekaitse peale saadeti? ??‍♀️

      • M
        August 20, 2021

        Äkki sellepärast, et Juss lapsele mineti huumorit pakkus? Kui mina seda lugu näinud oleks, siis koheselt oleks see kuvasalvestus lastekaitse poole teele läinud.

  • Kristina
    August 19, 2021

    Väga hea ?

  • Raina
    August 19, 2021

    Kus need kassid siis on?

    • Mallu
      August 19, 2021

      mis see meie asi on? see on silly topic!

  • Eva
    August 19, 2021

    Palun vastust, miks MINA seda fotot vaadates silmad pleedi alla peidan ja häbi pärast veits maa alla vajun? Või noh… maale… koju. Elu ja tervilisust uues kodus!

    • Mallu
      August 19, 2021

      Ma igaks juhuks mainin, et pilt ei ole minu kätetöö, netis leidub neid omajagu 😀 üks parem kui teine 😀

      • Eva
        August 19, 2021

        Jajaa, ma tean.
        Ma mõtlen, et oled okeiii vb jõid õhtul 87 pudelit veini ära ja tegid veits seductive selfisid, hommikul ärkad ja… ostad lasna 9kordsesse korteri, et sealt alla hüpata.
        Või teine variant: paned instasse ülesse. Kaine peaga.

      • Liis
        August 20, 2021

        ma tahaks ka teada kust neid pilte näeb 😀

  • Maru
    August 19, 2021

    Plja kui hea ?????????
    Jussikesed on ikka ****. Mul videona seivitud story kus TL ise ytleb, et andis kassid enne ära kui Jussike saabus. ”Muidugi nyyd oleks olukord teine kui Jussike siin on”
    Daaah niimoodi valetab, et paha hakkab.

    • Mallu
      August 19, 2021

      Kõigil on need screenrecordid olemas 😀

      • Maru
        August 19, 2021

        Ja ikka raiuvad oma ”tõde”

        Väga piinlik kuulata/vaadata seda. Kahju, et normaalsest naisest on saanud nii kadunud inimene.
        Kui nôue tuleb, siis teeme korjanduse ?

  • J
    August 19, 2021

    Mu lempar oli see kuidas TL koguaeg seal taga nii murelikult ja haavatupt pead noogutas. Vaesed inimesed ma ütlen, ainult tehakse liiga, nemad nii süütud ja head inimesed.

    • M
      August 19, 2021

      Kui arvad, et enam hullemaks minna ei saa… Ja IKKA saab ? Imestan, et nad üldse sõna võtsid, aga ju hakkasid oma businessi pärast kartma.

  • Kats
    August 19, 2021

    See on tóesti hea. Sul ikka sulg jookseb hästi! Peaksid tihti olema viimse piirini viidud-saaksid siis kasvói koomikuna leiba teenida!
    Muidugi siis peaks neid silly topic tegelinskeid ehk rohkem olema… v piisab ainult nendest ka 😀

  • Närvis vol 2 ?
    August 19, 2021

    Ja see kuidas Triinu seal enamus ajast lihtsalt istus (jeah, noogutus, silmapööritus) nagu see teema teda ei puudutaks ??
    Mulle tundub ammu, et Justin on seal suhtes ütleja ja otsustaja ja Triinul pole mingit sõnaōigust (ma tõesti arvan, et pigem tuli kasside ära andmis mõttele Justin).
    Kurb.

    • Laura
      August 20, 2021

      Noo jussu ju ütles enne Eesti tulekut, et talle ei meeldi kassid ja triinu oli kellelegi kurtnud, et ei tea mida teha. Vb Mallu, oskad rohkem kaasa rääkida siinkohal.

      • Lu
        August 20, 2021

        Ja et vaatab, mis nendest kassidest saab..
        Ma mäletan ka, et Juss ise mingis laivis ütles, et talle kassid ei meeldi ja olin väga üllatunud, kui kohale jõudes kassidegs trenni tehti ja neid paitati.

  • Kelli
    August 19, 2021

    Eestimaa Loomakaitse Liit nimetab iga aasta lõpus aasta loomavihkaja. Kaks kandidaati nagu naksti olemas ?

    • Mallu
      August 19, 2021

      Jah, eelmine aasta vist oli selle sama “elu ja turvalisus” direktor selle aulise tiitli omanik? Või üleelmine?

  • MM
    August 19, 2021

    Kus nad seda tõde kuulutavad?

    • Mallu
      August 19, 2021

      justini instas

      • K.D
        August 19, 2021

        Ma tahan seda kõike näha, aga ma ei taha neid followda, aga kõik kontod on lukus…. Deem! Nad teevadki seda jälgijate saamiseks ?

  • Kats
    August 19, 2021

    Aga tegelikult. Vóibolla vòib Triunule kaasa tunda? Et mingi aja pärast tómbab Justin leebet nagunii Eestist, aga tûdruk oma margi selleks ajaks ikka nii täis teinud, et annab olla. Ei tea mis sius tegema hakkab?

    • Mallu
      August 19, 2021

      Usu mind, ma tunnen talle kaasa rohkem, kui J. leebet EI tõmba

    • Laura
      August 20, 2021

      Vb läheb ise ka minema. Lapsest nagunii ei hooli.

      • Mallu
        August 20, 2021

        No seda ma ei ütleks iial, et Triinu lapsest ei hooli

        • Laura
          August 20, 2021

          Vb jah niipidi, et mulje jäänud, sest never ei aktsepteeriks ma sellist mõnitamist nagu jussu lapsele teinud on, avalikult. Ju on nö varjus, et ei saa midagi öelda vms.
          Ilmselt ikkagi hoolib…?

  • Lisett
    August 19, 2021

    Iga täht, koma ja lause siin postituses kulda väärt! couldn’t agree more..

    • Mallu
      August 19, 2021

      Kahjuks ei mäleta ma siit postitusest ühtegi tähte, koma ega lauset, niiet ei oska kommenteerida 😀

  • Kadi
    August 19, 2021

    Ma ütleks, et kokkuvõtteks on Mallukas kõiges süüdi ??‍♀️
    Noh peaaasi, et ise usuvad oma kurba lugu. Jumal sa näed, aga sa ei mürista.

  • Liis
    August 19, 2021

    Ei saaks rohkem nõustuda. ?Kohutav kuidas soigusid ja niii mitteusutavalt! Ja Triinu seal taga tundus terve aeg nii “enesekindel” ??‍♀️

    • Triin
      August 19, 2021

      Mallu ära torgi s***a see läheb haisema 😀

      • Mallu
        August 19, 2021

        Mai saa, see sitt tiirutab mu ümber ja ajab närvi ?

  • Junsu
    August 19, 2021

    Sorri aga mind ajas niii närvi kuidas Triinu ENDISELT mängib lolli ja teeb nägu nagu kogu maailm oleks tema ja Jussu vastu. Tra ütle ka siis midagi, mitte ära nooguta iga sõna peale kaasa. Blaaa ?‍♀️?‍♀️?‍♀️

  • KellyK
    August 19, 2021

    Kuulasin ka just neid storysi… nad konkreetselt ei ole normaalsed inimesed. Ja krt… kes se üldse annab kassid ära. Reaalselt kõige iseseisvamad loomad üldse. Minu kass tahab tähelepanu ainult toidu pärast ?

  • Marge
    August 19, 2021

    Mulle tundub et see oli teadlik provokatsioon, meelega Mallut jälle asjasse segada, sest nad nägid juba esimesel korral, et Mallukas annab kindlasti vastulöögi ja see on ju tegelikult ainult vesi nende veskile. Jälle neist räägitakse, kirjutatakse, kommenteeritakse, vaadatakse. Pesaleidja tegi ainuõigesti, kui lõpetas nende teema, sest jätkamine oleks aidanud neid kuude kaupa edasi pildis hoida, neist oleks kirjutatud ajakirjanduses, küsitud intervjuusid, võib olla oleks isegi mõnda saatesse kutsutud.. Äkki ei peaks neile enam reageerima?

    • Mallu
      August 19, 2021

      Kui oli, siis läks neil plaanipäraselt?

    • Reet
      August 20, 2021

      Ei usu eriti, TL kaotanud selle ajaga instas ca 1000 jälgijat.. Ma arvan, et sellise teemaga pildis püsida, ei soovi isegi nemad. Üritavad välja keerutada igatepidi, aga tôde on see, mis on üsna kole, sp vassivadki..

  • Mari-Liis
    August 19, 2021

    See on mu lemmik blogipostitus until now and forever.

  • A
    August 19, 2021

    Aehhh jah, täpselt samad mōtted-emotsioonid. Ma olen Triinut nii ammu jälginud ja kogu selle kassi-teemaga seoses ei ole tahtnud uskuda et kuidas SEE Triinu, keda mina omast arust (ok no sotsmeedia vahendusel) teadsin, nii teeks?? Vōi siis laseks teha? Et jäin täiega ootele seda PÄRIS selgitust ja õigustust, miks ikkagi ta pereliikmed sellist saatust väärisid. Sest ei tahtnud 100% uskuda, kuigi asi oli hapu enne juba. Lootsin, et siiralt räägivadki lõpuks ikka asja ära. Aga täna peale neid storysid unfollosin mõlemaid. Sest see on juba konkreetselt jälgijatele näkku sülitamine ja nõme 🙁 kuidas saab ühte lugu niiii palju väänata, konkreetselt kas nad ise ei mäleta mis pidi ühel või teisel päeval seda lugu räägivad, et nii palju hämamist kuidagi kokku tuleb. Kassidest kahju lihtsalt.. nemad ju polnud süüdi milleski.

  • I
    August 19, 2021

    Kõik on ilus, aga….kus ikkagi lõpuks on need vaesed kassid? Sellest Justin ja eriti hirmuäratava väljanägemisega Triinu seal taustal sõnagi ei maininud. Pets ei tea siis kuhu kassid läksid või ei pea seda infot väljastama?

  • Birgit
    August 19, 2021

    Varsti tuleb story sellest, et isiklikuks põhjuseks on Mallu, kesnon ikka nii halb sõbranna olnud koguaeg ja kuna kassid olid hoiukodus sinu juures, enne tema juurde jõudmist, siis meenutasidki nad liiga palju sind ? okey, nali naljaks, ku#i kaljaks. See tänane storyde teema.. Ajuvaba on ainukene sõna, mis sellega seondub.

    (tunnistan, et pole täna su blogi lugenud ja pole täna ühtegi kommentaari ka siia kirjutanud ?)

  • meow
    August 19, 2021

    Parim post ever ??

  • Natasha
    August 19, 2021

    Ma ei saa aru, mis munamülka kamuflaaz naispoolel peal on? Nagu rassi tahaks vahetada vms.

    Ja no see süütukese armetu nägu terve aeg ees ?

    • Jikes
      August 19, 2021

      No TL näeb ikka hirmus välja ja need näoilmed??

  • DG
    August 19, 2021

    See mudavärvi TL Jussu õla tagant kaasa noogutamas ja vahepeal plstmassküüntega oma põske kraapimas on kõige tragikoomilisem asi mida ma sel aastal näinud olen. Also. Alles nädal aega tagasi tegi TL omapoolse pöördumise kus kinnitas et kassid on elu ja tervise juures aga ei saa uute omanike käest nende pilte küsida sest see pole tema asi neid pilte küsida aga ta siiski teab et nad on oma kodus….. Ja täna siis see esinemine kus kinnitasid ammu kinnitatud fakti et viisid kassid Petsi ja ei tea nad ise samamoodi mis neist edasi sai. Soodad.

  • iiris
    August 19, 2021

    “Nad ajavad mind koguaeg närvi/see teema ei lõppe iialgi jnejne” aga ikkkka sa vaatad ja hoiad end kursis nende tegemistega ja ikka sa kirjutad neist juba mitmendat korda. Äkki oleks siis ise täiskasvanum pool

    • Mallu
      August 19, 2021

      Ma saa, ma alaarenenud:( lisaks kirjutas isegi meedia, et nad nüüd siis TÕE avaldasid, tahtsin ka teada, mis see siis on ?

      • Ly
        August 20, 2021

        See on nagu päris hea soovitus jah, et nemad läägutavad tervele ilmale minust AGA mina ei lähe seda lugema? Ausalt öeldes tahaks näha, kuidas sa sellises olukorras ise toimetaksid.

  • Tšiovanni
    August 19, 2021

    See on ikka teater omaette ausalt. Selline häma käib, et paha hakkab. Mulle vastas ka TL, et aga kassid on oma uues peres ja temal pole voli seda jagada.. No nuina..ui, öelnd ära, et jep, kasside jaoks polnud enam sobiv elu ja andis nad ära. Rohkema käekäigu kohta ei tea, sest oli armunud vms…
    Huu keers tegelt. Kassid tulevad, kassid lähevad. Naljakas, et see teema nüüd alles draamaks kiskus, mitte juba jaanuaris.
    Aga üldiselt jah, see armas TL on totaalse kannapöörde teinud. Armsast tüdrukust pole enam midagi siirast järgi. Jälgin neid edasi, sest on tekkinud sportlik huvi, milleni nende elu viib.

  • K.
    August 19, 2021

    Mulle isiklikult tundub Juss nartsissist, Triinu on tema ohver.

    • J
      August 20, 2021

      +1
      Seal taga tundub olevat reaalne vaimne vägivald ning tundub, et Triinu ei saa ise sellest kahjuks aru ?

      • K.
        August 20, 2021

        Ohvrid tihti ei saagi, sest nartsissist on nende enesehinnangu nii maatasa löönud ning ohver arvab, et peaks veel õnnelik ka olema, et nartsissistiga koos on.
        Miks peaks üks tegus ja töökas mees Austraaliast Eesti tulema, ühe naise pärast. Tahaks teada, mis teda sealt Ausist ära ajas..
        Rahamäed on seal siiski suuremad kuna Aus ise suurem.
        Mis pahandust ta seal tegi?

    • Mirjam
      August 20, 2021

      Sama!

  • Triinu
    August 19, 2021

    Ma olen millegi vist maha maganud. Kus seda uut tõde kuulata/vaadata/näha saab?

    • Mariliis
      August 20, 2021

      Leode Instagrami storys ?

  • Sille
    August 19, 2021

    Olen kohe nõus sind toetama kui need kaks peaks sulle nõude esitama ? see jutt mida need kaks räägivad on üle mõistuse haige lihtsalt ( õigemini ainult Jussike rääkis, proua noogutas kurvalt ainult kaasa ja hoidis lausa pisaraid tagasi ju ei lubatud sõna võtta ) Kokkuvõttes kõik kiusavad neid, nemad tahtsid ainult head jne…
    Lihtsalt mõttetud ☹️

  • Mam
    August 19, 2021

    Miks see üks tegelane seal koguaeg oma lõuga proovib varjata? ?
    Aga jah, ajuvaba teema… enam seda puhtaks ei pese ka. See staatus jääb igaveseks külge.

  • Laura
    August 19, 2021

    Enam tõesti puhtaks ei pese. Mm’del ju ka iphone vargus siiani kleepsuna küljes.

    • Ljuda
      August 20, 2021

      Nu see on küll absoluutselt teemaväline hetkel

      • Ketter
        August 20, 2021

        Ljuda, loe nüüd turundusgurude kaitsekõnet lõvide kohta.

  • N
    August 20, 2021

    Ja üleüldse, kes on toas mütsiga?

  • Brenda
    August 20, 2021

    Ma jätkaks siin küsimustega mis lisada võiks:
    7) Kas ma olen lihtsalt loll ja mulle tundus, või proua reaalselt luges oma teksti maha? ( vabandust kui ise ette kujutasin )
    8) Need kassid olid ju TL kassid? Need kassid elavad(elasid?) Eestis? Nende kasside vastu oli huvi eestlastel!
    Seletage keegi palun lollile, miks ei antud seda ”tõde” TL instas ja miks ei seletanud proua seda olukorda eesti keeles? Ah mis ma ka tean, ilmselt väljamaa muretsejaid oli rohkem ?

    9) Kas oleks tõesti palju palutud, et inimesed sellises pasas olles natukenegi usutavamalt kõlada prooviks?

    Tänan tähelepanu eest.
    Kui küsimused asjakohased pole või see pole minu asi või on liiga kiire endal siis pole hullu, võite ignoreerida??

    • MAB
      August 20, 2021

      Ja taaskord võtsid sõnad suust!??

    • Apelsin
      August 20, 2021

      Hahahaha @ väljamaa muretsejaid oli rohkem????? hea

    • Mirjam
      August 20, 2021

      Aga äkki sellep, et kui TL räägiks eesti keeles, siis J ei saaks aru ja ei saaks kontrollida, mida TL ütleb? Mulle tundub, et seal peres on täielik ajupesu tehtud ja TL on J mõnul täiesti.

  • Mirjam
    August 20, 2021

    Nii, ma kuulasin ka 10min seda jutlust, et lõpuks teada saada see TÕDE, mida lubati. Aga no selgemaks ei saanud küll miski 😀 Iga päevaga läheb see lugu mu arust aina segasemaks.. kus kurat need kassid siis on praegu, kes kuna ja kuhu täpselt viis? Ja noh “räägime lõpuks ära kogu tõe” ja siis see tõde on see, et see on nii isiklik teema, et ei saa avalikult rääkida, baahh, mida kelbast lihtsalt.

    • Mab
      August 20, 2021

      ??

  • MV lihtsalt
    August 20, 2021

    Kui mingi selline asi tuleks mulle ütlema, et kokku kolimiseks pean ma oma koduloomad (pereliikmed!!!) ära andma, saadaks ma ta ekstrasuure kaarega pe#se lihtsalt. Fui kurat.

    • Hilde
      August 20, 2021

      Sama ..?

  • Birgit
    August 20, 2021

    Justinit ei jälgi IGs, aga tavaliselt nii TL kui meettheleos kontodel jagavad kõiki samu videoid jne ju. Seekord pole TL ühtegi seda videot jaganud, mis J oma konto alt tegi?! WHY?! Uudishimu ju ?

  • Asak
    August 20, 2021

    Panin nüüd nendele unfollow. Aitab küll sellest mähkimisest.

    • Liisi
      August 20, 2021

      Ma ei tea,aga sa tundud nii normaalne ja see postitus on nii normaalne, et ma võiks sinuga vabalt sõber olla ?

  • Nonsens
    August 20, 2021

    Juba sa oled storydes esindatud. Miks sa tümitad vaesekest ja teed elu keeruliseks?! ?
    Uskumatud inimesed. Kuidas saab olla nii süüdimatu?

  • Ebe
    August 20, 2021

    10/10 nôus seda jubedat ennast ôigustavat hala storydes vaadates.

  • Kati
    August 20, 2021

    PANGE JUBA KÕIK NEILE UNFOLLOW!
    Justin ilmselt ostab omale followere juurde, aga need ka kaovad ruttu.
    Need kaks peaksid aru saama, et igal teol on tagajärjed!

  • Karin
    August 20, 2021

    See on täielik absurd. Juba siis, kui kogu see kassisaaga avalikuks sai, et kassid on kadunud, tõmbus mu süda krampi vaadates oma printsessi, kelle 2017. aastal varjupaigast koju tõin. Olen temaga palju vaeva näinud – tal läks pea kolm aastat, et julgeda päevavalges mulle sülle ronida. Lisaks kui ma vahepeal Aussi läksin, nutsin kodust lahkudes niiii palju, kuna tema jäi maha (mu pere hoolde). Kui Aussis olin, saadeti mulle temast pilte ja alati hakkasid kohe ka pisarad jooksma, sest ta on minu beebi. Ma ei kujutaks IIAL ette, et suudaksin ta lihtsalt ära visata nagu kasuratud taskuräti.

    Ning tõestiiii kassid ei vaja palju… Kui tulevad pai küsima, tee pai. Vahepeal mängi, puhasta liivakasti ja mis peamine – anna süüa! Ma võiks niiiii palju sellel teemal rantida aga selle antud loomavihkajapeas puhub ilmselt vaid tuul.

    Ning ta viimased storyd olid ilmselt sulle mõeldud. Kas ta üritas pisarat välja punnitada?
    Ja kas see oli vihje, et ta tahab sulle oma jalanõusid anda? 😀 😀 😀 😀

    Kokkuvõtteks on kogu see asi rongiõnnetus, kus rong kihutab kuristiku poole ja on leekides ja no kurat ei saa eemale ka vaadata.

  • A
    August 20, 2021

    Nali naljaks (ja nalja nagu oleks), kus kassid on? Kas mõni eestimaalane nüüd tõuseks püsti ja annaks endast teada? Sest kui kasse uues kodus pole, siis ilmselt Petsis haigeks ja metsikuks tembeldatud, raha sisse kasseeritud ning loomad ammu krematooriumis. Aga see on juba naljast väga kaugel…

  • Janne
    August 20, 2021

    See teema läbi ei saa juba v? Muud ei olegi lugeda siin enam.. saa üle juba ausalt ka ?

    • Mallu
      August 20, 2021

      Eks nii kauaks saab, kuni nad jälle mind kuskil süüdlaseks teha üritavad, nii kaua olen vait ?

      • B
        August 20, 2021

        Kas just süüdlaseks, aga nagu näha siis on nende moto see ” Mallu tegi miks meie ei või” ( täna hommikune story)kui see nii on, siis noorekesed võiks sinult õppust votta sellest ka et oma kasjakkidest ausalt rääkida, mitte vabandusi otsida ja teisi süüdistada??‍♀️??‍♀️
        Korras klounid ikka, mida rohkem nad Sind sinna kisuvad seda rohkem mulle sa meeldima hakkad ??

  • täpii
    August 20, 2021

    suured kallid sulle mallukas,:)

  • Anni
    August 20, 2021

    Õõh mind ajas see live puhtalt öeldes vihaseks (sorri mul ei ole kuskil mujal rantida).
    Ma üritan mõista, aga mulle tundub Justin nii arrogantne sellest teemast rääkides, et lihtsalt ajab vihale.
    Okei, otsustati kassid ära anda, mis iganes põhjusel. Ikka võib ootamatusi ette tulla. Jumal teab. Aga miks just Justin sinna varjupaika läks? Ta ei räägi eesti keelt (ja ta ei saa eeldada, et kõik inglise keeles suhtlevad), ta ei saa aru Eesti varjupaikade korraldusest (ütles ka lives et ei teadnud loovutustasust midagi) ning need ei olnud tema kassid. Kui ma ever peaks oma Pesaleidja kassi ära andma, siis see oleks nii kurb ja oluline asi, et ma ei saadaks küll oma inglasest abikaasat seda tegema. Tahaks ise veenduda, et kõik korras. Seejuures kui Justin ei saanud neist aru, kuidas said nad väita, et nendega on kõik korras jne kui isegi Pesaleidja on öelnud, et ei ole selle varjupaiga käest infot saanud.
    Teine asi mis mind nii kettasse ajab, on see Pesaleidja teema (võib olla sellepärast, et minu kass ka Pesaleidjast võetud on). Kirjutasin ka lepingule alla ja tean väga hästi, mis õigused/kohustused kaasnevad. Ja isegi kui T. ei mäletanud, siis peaks vist loogiline olema, sama varjupaigaga asju ajada kust kassid võetud? Või seda arvan ainult mina? Mul on lihtsalt kahju, et Pesaleidja pidi nii palju aega ja kulu raiskama kogu selle värgi peale. Ja siis nad ei võinud seda trahvi ka ära maksta kui nad on ilmselgelt lepingut rikkunud. Isegi kui ei mäleta. Ma ei mäleta palju see summa oli, aga vast väiksem kui advokaadi kulu. Tehku siis vähemalt annetus neile.
    Kokkuvõttes arvan, et kui asi oleks algusest peale aus olnud ja mitte keerutatud ega mingeid nalju tehtud, oleks kõik see asi olemata. Enamus oleks aru saanud. Ehk keegi jälgijatest kassid endalegi võtnud. Kes teab.

  • Kaisa
    August 20, 2021

    Ohh, ma ei pidanud järjekordselt vastu ja lahkusin kõikidelt nende kontodelt IGs. Ja nüüd jäi mul see komöödia nägemata. Ise tegin selle valiku, eks. Aga teie kirjeldused panevad isegi veidi kahetsema. Eks kõik on teatud määral masohhistid ja tahavad näha, kui haledaks lugu minna võib. Aga jah. Minule jääb ainult ettekujutus nüüd. Mis ilmselt jääb reaslsusest üpris kaugele. Paraku.

  • Jän
    August 20, 2021

    Pole küll psühholoog aga see ju peab mingi häire olema, kui inimene, kes saab sellise pasaga hakkama, nagu oma kasside ära andmine väga haigel viisil, teeb ennast peale seda kõike veel räigeks ohvriks – mu endine sõbranna tümitab mind, mul on niiiiiiiii raske!!!! ??? Nende enda kokku keerutatud valede välja kirjutamine on tümitamine ja liiga tegemine v. Vastuta oma pasaaaa eest, mida sa teed ennast kannatajaks. Tra sa andsid oma pereliikmed varjupaika oma peika pärast, äkki nagu annaks aru endale, et saad asja eest negatiivset tähelepanu praegu. ”Proovi kõndida üks miil enne väljaöeldut”, “Like how far You will go”- mine perse ausalt. Ja nüüd unfollow sellele perekonnale, sest mul ei ole varsti enam ühtegi närvirakku alles ? Ma ausalt lootsin siiani, et tuleb mingi full aus ülestunnistus ja kerge vabandus nende poolt aga ei. Pole üldse inimene, keda kotiks mingid teiste draamad, aga see kassi asi on minus midagi üles kütnud, sest ma olen vägaaaa suur loomainimene- oman paljusid loomi kassidest hobusteni ja lihtsat ei oska mitte kuidagi mõista ega ennast TL-i kingadesse panna. Õnneks parima tahtmise juures ei mahuks ka sinna kingadesse, jalanumber mul 70x suurem. Uuuuuhhhh.

  • Niii õige jutt
    August 20, 2021

    10+ !! ????????????????

  • Elina
    August 20, 2021

    Maailma parim postitus Mallult! Tõesti võtsid sõnad suust ja juba 3x hakkasin eile Jussi storyle vihast teksti kirjutama, sest niiiiii kettasse ajab see pask, mis nende mõlema suust välja tuleb??
    Olen ka väga hästi kursis, kui TL rääkis haledalt, et töötas pikki päevi ja tal ju LAPS ka ja üksikema, siis Jussi veel Eestis polnud ja pidi kassid ära andma, sest kassid olid nii stressis. Mäletan täiesti selgelt lauset, et kui J Eestis oleks, siis nad poleks seda pidanud tegema. Huvitav, kas laps polnud ônnetu ja kas last teavitati, et andsime su lemmikloomad ära. Aaaa ja upsi, nüüd siis suur salajane isiklik põhjus hoopis selleks, miks kiisud ära anti, polegi enam see põhjus, et kassid stressis ja polnud aega nende jaoks – aaaaahh man wtfff kui absurdne. Juba siis môtlesin, et kuidas see kasside stress väljendus, neid on ju kaks ja nad üksteisele seltsiks ??‍♀️?‍♀️
    Jutt kohe keerati pea peale kui J trennivideos armas kiisu välja ilmus ja TL valega vahele jäi. Kasutades TL armastatuimat sõna – this is ridiculous ??
    Ja see pigev vale, et nad poleks saanud kasside jaoks miskit paremat tol hetkel teha, et nad uues kodus ja ei saa omanikult pilti küsida, sest see pole enam tema asi – vot selle peale oleksin juba tahtnud selle mudanäo pikenduseräbalaid kiskuda. Sorri, ma pole endast ka heal arvamusel, aga TL näeb niiiiii halb välja lihtsalt, pole ime kui J oma tunnetes kahtleb, sest TL liiiiiga retsilt üritab olla keegi teine ja J meele järgi – vaadates seda TL lambikate ja kokku sobimatute tätoveeringute tegemist kiiruga, et J moodi olla, aga see pole absullllllll TL stiil ja tema olemus. Pluss see hunnik isepruunistajat ja salendavad tasuta saadud kehahoolitsused. Ilmselt ise ka oleks ebakindel, kui J all töötavad naised mega mega seksikad ja klass omaette, TL ei saa ligilähedalegi, kuigi oma riietusega üritab olla seksikiisu vahest ja liiga palju muljet avaldada.

    • Annika
      August 20, 2021

      No nii hästi öeldud, ?

  • Kirsika
    August 20, 2021

    Ma saan aru, et nad valetavad. Ma saan aru, et nad ei ole õigesti teinud. Aga selline tümitamine ei ole ka okei!

    • Mallu
      August 20, 2021

      Ma ise tahtsin mainida, et igasugused välimuse teemal käivad kommentaarid on ka minu meelest üle piiri, sest see ei puutu üldse asjasse ja on selles teemas natukene tarbetud.

  • Mamm
    August 20, 2021

    Saa üle 🙂

    See kui palju Sa oma viha kellegile suunad, see teeb ju Sinu elu raskeks.

  • Annakas
    August 20, 2021

    Appi Mallu ma armastan sind!!!! ???

  • Hilde
    August 20, 2021

    Ammu unfollow mõlemad. Alguses oli nunnu paar, kes neti kaudu kokku sai. Ja Triinu tundus veel Costany ajast selline armas inimene. Nii kui see trall pihta hakkas, tuli oksemaik suhu koguaeg. Ei viitsi küll seda jama vaadata. Ja see mees ei tundu üldse siiras, eriti kui ta vihaselt midagi seletama hakkab, siis on kohe hirmus vaadata. Sulle ka soovitus, las nad olla, pole mõtet nende pärast küll vihastada.

  • Mia
    August 20, 2021

    Naljakas oli ka, et igal story postitamisel oli pikk vahe – kui neid nüüd järjest vaadata ei saa sellest väga aru. Sest eriti alguses on samasse asendisse sätitud millega eelmine lõppes.
    NB! See, et vaene Jussike läks ja Pokul just tööl kiire oli ja telole ka vasta ei saanud, et varjupaigas venekeeles olevate töötajatega suhelda blablabla…
    SIIS miks J väide “ma helistasin 3x ja igakord kui nad kuulsid, et räägin inglek. lõpetasid kõne.”
    Kui see ära andmine oli pikalt mõeldud – kaalutud siis?!? Aaaaam Prõua oli tööga jälle liiga hõivatud jh ???
    Ai äm tuuu stupid tu andreständ ???
    Valus vaadata kuidas nad seda auku enda all suuremaks kühveldavad ?

  • Divi
    August 20, 2021

    Öööök!!! Ei jälgi seda paarikest enam, et vältida rämedate oksereflekside ja sisemise raevu tekkimist, ja Sa kasutad selliseid visuaale siin… ????
    Aga jah, aitäh refereerimast, ei olnudki midagi mõistlikumat oodata.
    Oh, okse..

  • Britt
    August 20, 2021

    Ärme unustame seda, et mingi hetk väitis T, et andis kassid ära enne J Eestisse saabumist 😀

  • Mirjam
    August 20, 2021

    Yeessss Mallu I love you! ?? Mul on ammu arusaam, et seal peres delegeerib Justin ja Triinul null sõnaõigust. Pole eales see Justin poiss sümpatiseerinud. Mega ülbik tundub. Uff. Aga see kassisaaga on ikka rõve küll juba. Olgu ise juba nad ka vait selles teemas ja inimesed unustavad selle ära. Rumalad veits on

    • Mallu
      August 20, 2021

      Tead ma täna hommikul lebasin voodis ja üritasin aru saada, et miks see kõik mind vihaseks ajab ja jõudsin järeldusele, et vihaseks ajab mind ainult Justin. Mul oli KOHE tunne, et ta on bad news. Triinust on natsa kahju ja natsa ajab närvi, et ta ise seda kõike ei näe, aga jumal teab, et armunud inimest midagi näha panema on võimatu. Seega ma võiks üldse vait olla, aga noh…JUSTIN ajab ju närvi 😀

      • Mirjam
        August 20, 2021

        Ma arvan, et sama mul. ?‍?

  • Helena
    August 20, 2021

    Staarperekonnal on private accountid ?? Tahaks ka seda hot messi näha nuux

  • Kati
    August 20, 2021

    Sellele Costany lehele pange ka unfollow – normaalne blogi on nõmedaks stripileheks ümber tehtud!

  • M
    August 20, 2021

    Seda storyt vaadates ei tea kas nutta või naerda. Esiteks mis on saanud sellest kenast tüdrukudt? Nägu täiesti moondunud, ripsmekat on nii palju et silmad täiesti ebaühtlased, juuksepikendused võltsi muljega, salgud tilbendavad siit sealt, ausalt mul hakkas kahju kui Justini taga end peitis seal videos, sest mina mäletan Triinu hoopis teisiti . Lisaks kõigele veel see haige psühh-filter mis hundi silmad pähe teeb, no milleks ?! Tähtis teema ju, avalik vabandus jne, võiks ju vägemalt korraks selle ima ära jätta.
    Justin ei ole kunagi suutnud kahjuks head muljet jätta, raske tunnistada vigu jne.
    Selle påhe õpidud lõik lõigu järgi video asemel oleks võinud teha laivi, kus vastata oma kallite jälgijate küsimustele ( kes paremat väärivad) , aga no selge see et siis ei saaks ju ette mõelda iga sõna ja tõde tuleks välja. Triin võiks seda teemat samuti eesti keeles rääkida, sest ükskõik kui palju ta oma inglise keelega üritab imponeerida, ta on eestlane eestimaal ja antud teema ei ole nüüd tead mis ülemailmne et peaks seda inglise keeles kommenteerima, pigem läheb teema eestlastele korda. Juba ammu ei jälgi Triinu sest see kuidas ta inglise ja eesti keeles segamini lauseid räägib on minu maitsele liig.
    Ise olen 15 a välismaal elanud ja ei ole veel tulnud hetke kus peaks eestlastega ingl keeles rääkima sest keeled lähevad segamini vms. Vaevalt et T nüüd paari kuu abielu tõttu oma emakeelt ei oska.

    • P
      August 20, 2021

      Samad mõtted siin. Elasin 10 aastat ingliskeelses keskkonnas ja suudan nüüd Eestis elades saan väga hästi ainult eestikeeles väljendatud. Grammatika vahel annab soovida ja vahel juhtub, et mõni spetsiifilisem sõna ei tule eestikeeles meelde ja kasutan ingliskeelset sõna. Nagu tegelt ka why u do diz gurl! Kunagi 12 aastasena meeldis ka mulle ingliskeeles rääkida, sest see tundus lahe. Praegu 30-aastasena ma enam nii ei arva. Tundub, et T ongi ajas tagasi läinud ja teenmom-iks muutunud. Kahju, kui aastatega toimub taandareng, mitte vastupidi.

  • Eva
    August 20, 2021

    Kus postid libedamad ???

  • Marge
    August 20, 2021

    Neid “tõe”storysid vaadates tekitas naispool mingit äratundmist mingi tegelasega.. Täna lõi pähe- Kuldse Trio kurgimüüjate laul!

    • meow
      August 20, 2021

      Hahahaha, parim!

    • pil
      August 20, 2021

      Snooki

  • Triinu
    August 20, 2021

    Mulle jäi kõrvu, et sellest jube isiklikust asjast räägiti natukene, umbes 6 kuud tagasi. Keegi mäletab?
    Ma olen muidu üsna tolerantne inimene, aga vot see teema on vere keema ajanud ja ma ei mõista neid ega hakka kunagi seda ka vist tegema.
    Mul on häbi kuigi ma pole ise sellist asja teinud!

  • ebe
    August 20, 2021

    Kui isegi nende arust toitumishäire vms on loomade hülgamise põhjuseks….Siis mismoodi? Lihtsalt üritan aru saada. Kassid on nii iseseisvad, et nemad toitumishäirega inimesele küll kuidagi pinda ei tohiks käia. Topiksid toitu väe võimuga suhu? Küsiks, kas oled juba söönud? Või mismoodi see oleks?

    • Mallu
      August 20, 2021

      No see ei ole fakt, see on minu spekulatsioon nendest hädadest, mida Triinu ise jagas avalikult tol ajal

  • Jaanika
    August 20, 2021

    Mul on tunne (ei pruugi olla tõde) et kogu selle sitahunniku on kokku keeranud herr Justin ja Triinušk lihtsalt üritab meest kaitsta. Ma ei taha pahasti öelda, aga mis mõttes tuleb Austraaliast siia laamendama ja leiab veel nõudmisi…

    • Mallu
      August 20, 2021

      Ma arvan sama

  • Liis
    August 20, 2021

    Jah ja mitte unustada, kuidas nad väitsid alguses, et kassid ON uues kodus, aga nad ei saa paluda sellel uuel omanikul pilti teha.

  • Flamingo
    August 20, 2021

    Rannamaja-Toomas peaks Justinilie mähkimise masterclassi korraldama, praegu ikka väga ei õnnestu ?

    Mulle ikka ei mahu pähe see nende mega legitiimne selgitus kuidas 06.02 J pidi tingimata üksinda kassid kuhugi viima, sest TL oli kogu aeg niiiiii busy ja töökas, et polnud lihtsalt üldse aega millalgi mitte-inglisekeeles see asi orgunnida……. samal ajal 01.02 on meettheleos tiktokis video kuidas nad kahekesi lihtsalt põrandal ennast peeglist imetlevad…..ja 07.02 o.n lõbus tantsuvideo, see on siis võib-olla tähistamiseks et nüüd on lõpuks kassid läinud ja neil aega rohkem oma crazy lifestyle’i jaoks ?‍♀️?

  • Maris
    August 20, 2021

    Ei ole tahtnud teemasse liialt sisse minna, sest igipõlise kassiomanikuna teeb lihtsalt kurvaks ja vihaseks, küll aga selle minimaalse info põhjalt (ei jägi neid IG-s, seega stoorisid ei ole näinud) spekuleeriks:
    Tuli suur armastus Eestisse, aga kutile kassid ei meeldi. Lihtsalt ei meeldi ja seal sügavamat põhjust ei olegi mõtet otsida. Ilmselt ei meeldi, et ajavad karva ning liiva peab vahetama. Võib-olla mingi kass kunagi äsas väiksele Jussile lapsepõlves. Pole oluline päeva lõpuks, lihtsalt ei meeldi.
    TL ei tahtnud kasse ära anda ja ehk isegi lootis, et IRL Juss kassidega lepib, mida ei juhtunud. Ilmselt kassid tunnetasid vastuseisu (nad kipuvad seda tegema) ja Juss võttis kinni millest iganes, et oma arumenti kassidest lahtisaamisele uuesti lauda tuua.
    TL ei hakanud siis ka vaidlema, sest ilmselt oli lubanud, et they’re gonna give it a go ja kui Juss ikka üldse ei talu, võib ära anda. Aga kuna veidi kahju ikka oli arvatavasti, jäi Jussi kanda see tegu ning TL v-o väga ei tahtnud sellega seotud olla (ehk ka oma näo tuntuse tõttu?). Seega Juss googeldas “where to give away cats in Estonia”, toppis kassid puuri ja viskas letile. Sayonara, see you never.

    Hilisem vassimine olnud lihtsalt damage control 2021 stiilis, kus everything is fair game in justifying shitty decision. Enter üksikvanemlus, vaimse tervise teemad ja toitumishäired.
    Lihtsalt, et ei peaks tunnistama, et tõepoolest. Uuele Australian boy toy-le lasi kass 5-aastaselt sussi sisse ja pärast seda tema ühtegi kassi oma elus näha ei taha, ega seda “traumat” uuesti läbi elada.
    Kogu lugu.
    Loodan kasside pärast, et neil on toredad uued omanikud ja nad on hea tervise juures.

    • Katrin
      August 20, 2021

      Kuidas ta üksikvanem on, lõpetage ära see loll jutt juba? ÜKSIKvanem on see kes kasvatab last ÜKSI! Minu teada on lapsel vägagi teine vanem ka olemas, kes tema kasvatamisest osa võtab.

  • kassisöödik
    August 20, 2021

    Mulle meeldis su selle Insta “kõige parem pilt ever” juures kõige rohkem see, et sul oli kassipiltidega särk seljas 😀 Ja sõid samal ajal liha. Pane see pliis siia ka 😀 Selle pildiga saaks eriti häid miime teha kassiliha söömise teemal.

  • KK
    August 20, 2021

    TL täiesti võõras inimene mulle, aga kuradi kahju on temast…juba mingi aasta aega on mingi niii desperate look silmades tal ja näha ju, et ta ei ole õnnelik. Proovib niiii väga olla mingi cool stripper wife ja noh..see tuleb tal nii kehvasti välja, et on lausa tragikomöödiline veits. Kõik see “olen ka nüüd tantsija” kui ise on nagu puuhobune. Milleks? Sa meeldisid meile sellena, kes sa olid..miks Sa endale sellisena ei meeldinud? Kurb 🙁
    Pidin lausa unfollow panema talle mingi kuus kuud tagasi, sest silmad jooksid kogu selle jama peale juba veits verd.

    J kohta pole midagi öelda – nullist veel madalamal kohal! But J…here is something for you that you might not have figured out yourself…Estonia is not Sydney where there is 5+ million people and you can lie, disrespect and be overall shit human and people just forget about it…we Estonians don’t forget and we like to hold a grudge, you can add this to your extensive “why Estonians are shit” list. We don’t mind – we actually are quite proud of it!
    Sucks for you that you can’t even run back to Aus and now really have to ride out this shit-storm you have created here. Enjoy the ride boy, you are in it for a long haul 😉 In Australia they have a beautiful word describing people like you – I’m sure you are familiar with it..it starts with C and ends with T!

    • Elina
      August 20, 2021

      Kuuuuui hea kommentaar! Eriti see koht, et TL tantsib nagu puuhobune ?? ma koguaeg mõtlen sama ? ta liiiiga retsilt püüab, aga kahjuks ei tantsimine ega laulmine ei sobi talle, seda tantsimist piinlik vaadata lausa kahjuks

    • KK
      August 20, 2021

      Wow. Pole nende kummagi fänn, aga sinu kommentaar juba näitab, kui kibestunud ja õelad Eesti inimesed võivad olla 🙂
      Tunned ennast paremini selliseid sõnu loopides?

      • KK
        August 21, 2021

        Okei..vb oli see puuhobuse kommentaar tõesti pisut ülekohtune, sest tegelikult pole vahet kas inimene tantsib nagu puuhobune või meelas mesilane, kui selle taga on kirg ja tõesti võis olla minust kohatu arvata, et ta teeb seda kõike ainult J rahuloluks. (See wannabe stripper wife vibe on lihtsalt niii tugev, aga sõbranna tal isiklikult ei ole, seega on see minu isiklik arvamus, mitte kohtus kinnitatud tõde). Kui ta tõesti seda enda suurest kirest teeb ja on õnnelik, siis go-go girl! Aga see kurb – lost pilk tema silmis teeb murelikuks isegi minusuguse “kibestunud ja õela inimese”. Väike rahvus…tahaks, et kõik Eestlased oleks ikka nii õnnelikud kui võimalik.
        J koha pealt jään siiski oma arvamusele kindlaks..liar-liar, pants (g-strings) on fire.

    • Numi
      August 20, 2021

      I think what certain people are not realizing is that there’s internet in Australia too. And if you’re the guy who took your girlfriend’s cats to a known kill shelter and then repeatedly lied about it. Well… The reputation sticks and word travels fast.
      But hey, good luck with future endeavours. You made your bed, enjoy it.

      • Madli
        August 21, 2021

        Austraaliat ei koti see, ma arvan. Seal nähakse kassides probleemi, neid tapetakse seal metsikult, et nende populatsiooni vähendada.

        • Agnes
          August 21, 2021

          Mis rumal jutt! Austraalias tapetakse metsikuid kasse nagu teisigi võõrliike, kes kohalikku loodustasakaalu ohustavad. Need kassid on inimeste poolt loodusesse valla lastud. Kodukasse ei käi keegi kokku korjamas ja hukkamas. Vähemalt minu Austraalias elavate tuttavate kassid on täitsa elu ja tervise juures aastaid. Austraalia riik reguleerib ja kontrollib lemmikloomapidamist väga rangelt ja ulapeale oma loomi lasta ei tohi.

        • KK
          August 21, 2021

          See on lihtsalt niii rumal jutt! Austraalias on kass VÄGA populaarne, hinnatud ja armastatud koduloom. It’s a fact!

    • Sanna
      August 21, 2021

      100% nõus!

  • Numi
    August 20, 2021

    Nad on lihtsalt labased rumalad ossid, kes on nii lollid, et ei oska isegi usutavalt valetada. Kurb et emake maa selliseid üldse kannab aga kahjuks pole nad selles osas midagi erilist, mingil müstilisel põhjusel on nad lihtsalt kunagi end sotsiaalmeedias osadele huvitavaks teinud. Kuid loodan, et nüüdseks on inimeste silmad avanenud.

  • Agnes
    August 20, 2021

    Selles mõttes, et Triinu on langenud klassikalise oportunistist manipulaatori ohvriks. Erinevates kommentaariumites on inimestel hästi lihtne targutada, ilkuda ja näpuga näidata, aga üsna algusest peale see suhe “haises”. Justini näol on tegemist kontrolliva ja ebastabiilse inimesega, see on tema enda storydest alati näha olnud. Alguses sai see pandud selle arvele, et austraallased on avatumad ja emotsionaalsemad kui on eestlased. Mõnes mõttes nad on ka, aga selline räuskav ja lugupidamatu kõnemaneer nagu temal, ei näita emotsionaalsust. See viitab hoopis muudele probleemidele. Triinu Liis langes ilusate sõnade ja flirtiva oleku lõksu, sest tal oli nii hirmsasti vaja armastust ja heakskiitu. Inimesed, kes on olnud katki ja ei ole ennast armastanud, ilmselt mõistavad seda väga hästi. Kui lihtne on sellises olukorras ilusate ja lahkete sõnadega lasta end ära tinistada. Ja siis kui hakkab endal koitma, mis sitaojas kogu selle loo peale ujutakse, ei taheta lihtsalt kuulda ja näha näpuga näitamist ja “I told you so” kisamist. Ja nii ehitab inimene fassaadi edasi ja õigustab, mis sellest, et virts juba igast praost läbi pressib. Mina ise ei ole näinud neid storysid, mida eile toodeti, aga kuuldu põhjal pakuks, et käseb, poob ja laseb seal suhtes meespool ja ilmselt võttis ja viis ka kassid just tema ära puhtalt omaalgatuslikult. Meie kes me ei ole olnud kontrollivas suhtes, kus sul enam oma mõtteidki olla ei tohi, ei mõista seda hetkeolukorda. See on puhtalt minu poolne spekulatsioon avalikuks tulnud info ja valede põhjal, aga Triinu Liis on ohver, kes ei oska sealt suhtest enam välja tulla, sest osav Justin on ta kogu tema sõpruskonnast isoleerinud. Kõlab nagu õpikunäide vägivaldsest paarisuhtest…Aga ma spekuleerin, sest tahan sellest nunnust neiust, kes Triinu Liis veel paar aastat tagasi oli, uskuda head. Alati on võimalus, et ta on südametunnistuseta nõiaella. Aga esimene variant tundub mulle isiklikult reaalsem.

    Ma poleks iial uskunud, et ma tulen siia Sind toetama ja nõu andma, aga ma tahtsin anda paar soovitust. Ära toida trolli, Justin on ehtne troll. Ja kui su süda vähegi lubab, siis sel hetkel, kui Triinu vajab abi, et sellest kehvast perioodist ja s*tapeast üle saada, ole toeks. 🙂 Mõnikord on lihtsalt vaja teada, et sul on tegelikult seljatagune olemas.

    See mõnitamine, välimuse kommenteerimine ja ilkumine, mis on viimase aasta jooksul aset leidnud, on kohutavalt inetu. Selles loos on enamat, kui pealt paistab.

    • Mari-Liis
      August 20, 2021

      Lisaks siia, et stripiklubis töötavad eranditult heakskiitu ja armastust otsivad inimesed. Võibolla mitte nende uues klubi idees (kahtlen), kuid kindlasti klubis nagu Score. Ei ole vahet, kas tegu on tantsija, seltsitürdruku või baaridaamiga.

      – Endine striptiisiklubi töötaja

    • N37
      August 21, 2021

      Täpselt minu mõtted. Soovitaks siiinkohal lugeda raamatut “Miks ta seda teeb? Kuidas mõtlevad vihased ja kontrollivad mehed.” Sain tänu sellele raamatule ise vägivaldsest suhtest välja.

    • KK
      August 21, 2021

      Aitäh Ages selle kommentaari eest. Ma ise muidugi päris erapooletu ei ole, sest mul oli ka kunagi Aussie peiks, kes ka mind sõpradest eraldas, mind manipuleeris ja lõpuks olingi nagu hüpik-nukk. Olin alati enne pigem parastavalt mõelnud, et miks inimesed sellistest suhetest lihtsalt minema ei jaluta!? (pidasin end alati ka tugevaks naiseks ja mingite deemonitega eneses ei võidelnud) Noo..ei ole kõik nii must ja valge maailmas kahjuks. Mina reaalselt pidin lõpuks teise riiki kolima, sest lahkuminekust ei piisanud – terror jätkus. J annab mulle ka sellist kahtlast “vibe”, aga pole ise kohapeal olnud, et kindlalt väita, et kas siis on nii või on hoopis naa.

      Ma loodan siiski väga, et TL on suletud uste taga õnnelikus ja armastavas suhtes, aga kui nii ei ole, siis ma väga väga loodan, et ta saab toetust ja saab sellest olukorrast välja! Ta tundus mulle alati äge – suure südamega Naine ja sellistel naistel on alati sõpru, kes neile kasvõi nui neljaks abiks on. Mulle selle postituse põhjal, et üks neist “nui neljaks” inimestest on ka Mallukas ise tegelikult.
      You are never alone, even if you think you are <3

    • L
      August 22, 2021

      Isegi perekonnast eraldanud. Kas ta enam oma Tibugagi suhelda tohib.. ?

  • Marie
    August 21, 2021

    Mallukas, postita midagi ometigi et ma ei peaks seda viimase postituse pilti vaatamaiga kord kui ma sinu blogi värskendan…. ?