meie kodune issike

Ma olen seda siin enne ka maininud, et peale seda, kui Madli (???????) sünnib, siis jääb Kardo kah meiega koju. Või noh, päris kohe ei saa lõplikult jääda, sest seadus näeb ette, et 70 päeva pean siiski auväärt mina emapuhkusel olema. Õnneks saab siis päris alguses kasutada seda 10 tööpäeva isapuhkust pluss tänu Mari kõnevõimetusele saab ta veel lisaks iga kalendrikuu kohta vaba päeva aastas küsida. Ehk siis nädalakene tiksub sealt kah veel juurde. Arvestatud on umbes nii, et uuel aasta algusega on Kardo “täiskohaga issi” nagu mõndadele ennast Facebookis kutsuda meeldib ja mina lähen tööle tagasi.

Ma olen selle kohta nii palju küsimusi saanud, et mõtlesime neile kohe ühe postitusega vastata. Ega meil siin varjata pole miskit. Seega olen saadud küsimused endale ühte faili kopinud ja vastan neile nüüd ühekorraga.

Kas Kardo lapsega üksi ei karda jääda? Esiteks ükski ei jää keegi, ei saagi jääda, sest kuigi Kardo on üks ütlemata hea isa, siis tisse tal paraku ikka pole. Minu töökoht on lihtsalt selline, et saan seda suures osas ka kodunt teha. Samas Kardo väidab, et isegi kui ta peaks üksi olema, siis ta seda ka ei kardaks, tema sõnul on beebidega väga lihtne. Anna süüa, vaheta mähet, kussuta magama. Ongi kogu teadus. Samas meil on kogemusi ainult väga lepliku Mariga, seega annaks taevaisa meile taaskord sellise kogemuse, siis oleks kõik okeika!

Miks selline otsus, et Kardo vanemapuhkusele jääb? See otsus sündis selle pärast, et see tundus lihtsalt loogilisem. Kui ÜKS meist peab nagunii tööl käima, siis miks ei võiks see üks olla see, kelle töö ei hõlma 9-5ni kodust eemal olemist. Juba siis, kui Mari oli beebi, oli Kardo nii kurb, et ta enamuse päevast “maha magas” ja koju alles siis jõudis, kui Maril juba uni peal ja jonn silmas. Kardo tahab ju ka näha oma tütrekesi kasvamas, nokitseda aias, tegeleda lastega. Ja mulle meeldib see mõte ka väga!

Kelle mõte see oli? Minu idee oli, aga Kardo oli sellega koheselt nõus, midagi peale pressinud ma talle ei ole, et ta nüüd noaähvardusel koju jääb.

Kas rahaliselt siis kehvemaks ei lähe? Kõik jääb ju täpselt samaks, nagu praegu on.

Kas sa ei arva, et kodus passiv mees ei ole enam lõpuks kuigi mehelik? Minu meelest see on nii absurdne küsimus, sest minu jaoks ei ole mitte midagi mehelikumat, kui isa, kes armastab oma lapsi ja TAHAB siiralt nendega koos aega veeta ja tegeleda. Seega selle üle küll ei peaks muretsema, et Kardo oma mehelikkust seetõttu kaotama hakkaks, et ta koduseks jääb. Ma pigem muretsen selle üle, et miks talle meeldib tantsida nagu vanem naisterahvas kohalikul süldiõhtul, lihtsalt niisama, heast peast, aga kuna ta veel kodune ei ole, ei saa seda ka selle kaela ajada 😀

Lapsel on ikka tugevam side emaga, mitte isaga. Kas te ei karda, et see võib lapse psüühikale halvasti mõjuda? Nagu öeldud, ei lähe mina ka mitte kuskile, ma olen ju siinsamas, mitte ei sõida kuskile Alaskale kolmeks aastaks tööle. Lihtsalt selle vahega, et ma pean paar tundi päevas tööle ka pühendama, mida ma teen ka praegu. Seega ei muutu meie elus mitte miski, kui see, et me saame perena rohkem koos olla.

Mina küll ei tahaks, et mu mees kodus oleks. See on lihtsalt üks lisalaps, kelle järgi koristada ja kraamida! Ei no jah, Kardo õnneks ei ole voodihaige invaliid, saab ise ka enda järgi koristamisega hakkama.

Kas Kardo hakkabki siis nn koduperenaiseks, et tema töö on koristada ja süüa teha ja pesu pesta ja triikida? Meil pole siiani mingisugust jaotust olnud, et kelle töö need konkreetsed asjad on. Teeb see, kes teeb. Enamasti vist mina, sest ma olen rohkem kodus. Seega jah, kui ta koju jääb, küllap hakkab ta neid ka mingil määral rohkem tegema, kuigi teeb ka praegu. Kuigi triikima me vast ei hakka, ma olen viimased aasta aega oma kaotsiläind triikrauda otsinud, aga ei leia 😀

Mis Kardo sõbrad sellisest asjast arvavad? Vot ei tea, ei ole küsinud.

Mees peaks olema ikka see, kes raha majja toob ja pere üleval peab! No minu meelest on see esiteks iganenud mõtlemine, aga eks inimesed ole erinevad ja nõnda ka nende soovid peremudelile. Minule meeldib olla naine, kes toob ka raha majja. Mul vahet pole, kas rohkem, või vähem kui minu mees. Mul ei ole selle kohaselt komplekse ja Kardol samuti mitte. See on ju MEIE raha ja kulub ikka MEIE peale, mitte vaid minu või tema. Aga tegelikult saab ju Kardo isapalka edasi, kui ta koju jääb, seega ei tasu nüüd ette heita, et ta siin “naise kaelale” ülal pidada jääb 😀 Aga kui jääks, ei oleks mul selle vastu midagi, peaasi, et me rahadega toime tuleks ja asi ants.

Vot tak, kui teil on talle või meile veel teemakohaseid küsimusi, siis vastame hea meelega, lisan need siis siia postituse lõppu, ei hakka mitut erinevat sissekannet tegema 🙂

1333374937051_6636375-9380749
Minu meelest on see koduste meeste maha tegemine nii nõme ja tobe, nagu lapsega koos olemise soov oleks midagi ebasobivat või “vähe” isast. Lollus!

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

47 Comments
  • Madli
    July 6, 2016

    Esiteks: milline hea nimevalik!

    Teiseks: ma saadaks väga pimedasse
    kohta need, kes arvavad, et lastega
    tegelemine on naiselik ja mehed
    peavad ikka tööl käima ja raha koju
    tassima (et naine saaks siis seda
    kulutama asuda). Lastega tegelevad
    mehed on, ma ütleks, kõige
    mehelikumad üldse ning raha teenivad
    naised väga naiselikud. Peres on ju
    ikka nii, et kõik teevad kõike,
    mitte, et kui vaja laps magama panna,
    siis pekstakse naine seda tegema,
    ning kui vaja tööle minna, siis peab
    seda automaatselt mees tegema. Meil
    oli ka mehega selline plaan, et
    alguses olen mina aastakese kodus ja
    siis jääb tema vähemalt pooleks
    aastaks lapsega koju, aga siis tekkis
    suuremat sorti töösegadus, nii et
    lõpuks jäin koju ikkagi mina.

    • Aveli
      July 6, 2016

      Ma ei pannud alguses tähelegi..aga
      jaa, Madli on hea 🙂

  • Karin
    July 6, 2016

    Minu arust just tore ju kui isa jääb lapsega koju. 🙂

  • Triinu
    July 6, 2016

    Meil oli ka isapalk, mitte emapalk. Kuna mina oleks
    saanud too hetk miinimumi aga mees maximum
    vanemahüvitist, otsustasime nii teha ? Lisaks töötas
    mees välismaal ja koju jäämine vôimaldas lôpuks perel
    koos olla. Kôige ôigem otsus üldse! Kriitikat tuli uksest
    ja aknast aga ma usun, et mees poleks lapsega pooltki
    nii lähedane kui ta poleks esimesed pool aastat tema
    kasvamist igapäevaselt saanud jälgida… 🙂 Peale poolt
    aastat läks ta tööle tagasi, selline oli plaan algusest
    peale…ja ega me vist kauem polekski üksteist
    igapäevaselt välja kannatanud ??

  • Olga
    July 6, 2016

    “Mees peaks olema ikka see, kes raha
    majja toob ja pere üleval peab!” –
    kui mees on töötanud aastaid ja saab
    välja teenitud isaPALKA, siis kuidas
    saab üldse tekkida mõte, et mees ei
    too raha majja..

    • Mallukas
      July 6, 2016

      Ära küsi, sellist kommentaari olen ma rohkem kui ühe korra kuulnud 😀

      • Olga
        July 6, 2016

        Eks see oligi retooriline porin minu
        poolt… 😀

        • Aveli
          July 6, 2016

          Minu mees jääb ka isapuhkusele ja
          just sellistel kaalutlustel me
          sellise otsuse tegime. Mina käin tööl
          edasi aga minu tööd on võimalik
          kodust teha:)

  • Maria
    July 6, 2016

    Nii tore otsus 🙂 Meie jäime 6 aastat tagasi mõlemad
    koju! Minul oli pisike osaline töö mida tegin 100%
    kodus olles (tõlkimine) ja mehe palk oli max
    vanemahüvitis sellel ajal. Super aeg oli, reisisime väga
    väga palju, õppisime üksteist veel rohkem tunda
    (hetkel abielus juba 10 a) magasime lõunati jne 🙂
    Pojaga on suhe mõlemad väga lähedane, täielik emme-
    issikas 🙂 Päris paljud vaatasid veidralt, aga julgen
    pakkuda et rohkem kadedusest. Teise lapsega teeme
    samamoodi. Nii hea meel teie üle 🙂

  • Sirts
    July 6, 2016

    Minu meelest on see tore kui ta tahab koju
    jääda? Meie peres kasvab kolm last ja alles
    viimase kasvamisest, esimestest sõnadest ja
    sammudest saab mu mees osa ja seda tänu
    võimalusele jääda isapuhkusele minu asemel.

  • Mari-Liis
    July 6, 2016

    Meil on ka praeguse lapsega kodune issi. Hetkel olen
    ise poole kohaga tööl, sest ma ise tahan seda, enne oli
    ka mina kodus.
    Vaikselt planeerime ka uut last ja eks vaatame, kas
    mees jääb ka teisega koju või mitte.
    Minu arust pole selles midagi imelikku. Me ei ela
    veneajal enam.

  • Helene
    July 6, 2016

    See on suppperlahe kui saad kasvada koos oma isaga väga väikesest peale 🙂 endal sellist kogemust pole aga sõbranna ja tema isa
    on tänu sellele väga lähedased. Isegi kadedaks teeb nende omavaheline suhtlus.

  • Maris
    July 6, 2016

    Meil oli ka pikalt see plaanis, küll muudel põhjustel, aga siiski oli täiesti arvestatav variant. Kuniks need muud tingimused ära
    vajusid ja siis oli juba rahaliselt mõttekam minul koju jääda 🙂

  • Kersti
    July 6, 2016

    Meil jäi ka issi koju, kui minu 70 päeva möödas oli. Ja
    on kodus veel veebruarini. Tema on jube rahul ja mina
    ka. Mina käin tööl ja tema on lastega kodus. Kodu on
    korras, lapsed rõõmsad. Meie oleme rahul sellise
    elukorraldusega. Lapsi kasvatatakse koos ja leian, et
    igati terve on, kui ka mees hoolitseb ja hoiab.

  • Liis
    July 6, 2016

    Hea on lugeda kui naine oma mehest ja laste
    isast alati nii hästi räägib. Enamasti ikka
    naised kipuvad ona mehi taga kiruma, mis
    panem imestama, miks elatakse sellise
    inimesega koos, kellest ainult halba on
    rääkida..

  • Kirsika
    July 6, 2016

    Issand , mis küsimused!?!
    Oled ju kordi kirjutanud, et töötad kodus ja on ainult
    rõõm, et nii häid mehi veel leidub! 🙂

  • monsa
    July 6, 2016

    Hämming..et üldse nii napakaid küsimusi küsitakse.
    Ma oleks megaõnnelik ja mu mees ka kui saaks sama
    süsteemi teha. Praegu (kahjuks) on rahaliselt parem
    kui mina emapuhkusel kuna mees eelmine aasta oli
    mõnda aega õpilane. Minu graafik /töö võimaldab ka
    palju kodus olla,nii äge oleks koos mehega majandada.

  • Altius
    July 6, 2016

    mõttetu postitus selles suhtes, et sa ei pea kellelegi nagu õigustama oma pere otsuseid. Ka meil oli mees kodus 6 kuud, tahtis
    tööst puhata, tahtis olla lapsega ja mulle toeks. Mina olin koolist akadeemilisel, tegin vaikselt praktikaid jne muid kooliasju. Laps
    sai rinnapiima aasta, lutipudleid pole meie majas kunagi olnud. Keegi halvustanud ega seadnud kahtluse alla abikaasa
    mehelikkust, pigem hinnatakse teda kui väga pühendunud isa. Pealegi on teil ju vanem laps, kes tahab tegelemist, teraapiad
    ilmselt jätkuvad ja pole ju mõistlik beebit igale poole kaasa vedada.

    • Mallukas
      July 6, 2016

      No selle teooria järgi on iga blogipost üsna mõttetu, kellele ma ikka PEAN rääkima üldse millestki 😀

      • Altius
        July 6, 2016

        no post ongi huvitav, aga mulle tundub mõttetu õigustada oma valikuid. Nii tore, et sa oma perest kirjutad ja nii nagu teie
        otsustate, nii on 🙂 Huvitav, et praegu võetakse Kardo kallal, et hakkab koduperenaiseks, varsti tulevad kommentaarid, et
        oled rongaema 😀 Tublid olete, hoian päialt, et uus ilmakodanik on rahumeelne inimene 🙂

        • Vaike
          July 6, 2016

          Kui küsimustele vastamine on õigustamine, siis on sinu esimene postitus ka ju õigustamine. Selgitasid samuti, miks
          sellise otsuse tegite. 🙂

  • Jaana
    July 6, 2016

    Tegelt on see ju nii tore!
    Tean juba mitut kellel mees on beebiga kodus.
    Minul muidugi see ei toimiks,tahtsin ise kohutavalt koju jääda ja
    ega praegugi ei kipu tööle tagasi?

  • Tiina
    July 6, 2016

    Minumeelest väga praktiline otsus
    Kui mul oleks selline töö nagu sul teeksin samuti nii –
    nii saab palju rohkem nautida pereelu ??

  • Marit
    July 6, 2016

    Mingid Perekooli käod on küsimusi saatnud? Väga hirmus. See, kes kirjutas, et mees on veel üks laps … no võib-olla ei oleks
    pidanud lapsi saama teise lapsega! Minu meelest ei ole midagi mehelikumat kui mees, kes käitub ka isana!

    Kas Mari hakkab ka vähema koormusega lasteaias käima kui te mõlemad kodus olete?

    • Mallukas
      July 6, 2016

      Logopeed ei soovitanud Maril lasteaias vähem selle tõttu käia 🙂

  • Kati
    July 6, 2016

    “Mees peaks olema ikka see, kes raha majja toob ja pere üleval peab! “..aga seda ta ju teebki – isapalk on ju
    sama, mis see oleks siis, kui ta tööl käiks. Aga vist paljud ei saa aru sellest, kuidas see süsteem käib.

  • Kadri
    July 6, 2016

    Mis krd küsimused.Annaks kõik,et mu mees saaks
    meiega rohkem kodus olla.Ja tema tahaks samuti.

  • Loor
    July 6, 2016

    Ooo, milline armas nimi 🙂 Ja minu arust on need
    imelikud küsimused pigem kadedusest… Ärge tehke
    rohkem välja ja sellest ühest postitusest täiesti piisab –
    sul on õigus.
    Minu mees sai ka esimese lapsega alates lapse
    aastaseks saamisest kuskil 8 kuud kodus olla temaga
    ning ma ise läksin osalise ajaga tööle, sest sain lihtsalt
    liiga hea pakkumise,et see tagasi lükata. Oli ka
    taoliseid veidrikuid, kes seda korraldust maha laitsid,
    aga meile see sobis. Muidugi oleks olnud ideaalne kui
    ma ise ka veel 100% kodus oleks saanud tööd teha –
    aga kõigil ei vea niimoodi 🙂

  • Hellu
    July 6, 2016

    Minu arvates pole midagi mehelikumat, kui näha, kuidas mees tegeleb oma lapse/lastega.

  • Marge
    July 6, 2016

    Päriselt ongi sellised probleemid inimestel :D? Meil jääb ka teise lapsega mees isapalgale, samal põhjusel, et mina teen nagunii
    kodust enamus ajast tööd ja sätin oma käimised ise. Hetkel ma veel rase pole, aga minumeelest tundub see igati õige, et kui on
    vähegi võimalik, siis saavad mõlemad vanemad lapsekasvatamisest osa. Kes põrandaid peseb, on küll kõige väiksem mure,
    loodetavasti keegi ikka peseb.

    Aga noh, ma olen juba praegu paar korda kuulnud kommentaare, et varsti saab mees koju jääda ja trofeeabikaasaks hakata, mis
    siis veel siis saab, kui ta jääbki koju, küll isapalgale, aga ikkagi. Hea elu nendel trofeemeestel, trofeenaised on nii eilne päev 😛

  • mittekägu
    July 6, 2016

    Tegelikult saab isa jääda koju ka varem, kui 70 päeva. Endal see läbi tehtud.
    Kui rahaline pool pole määravaks, siis saavad mõlemad vanemad olla alguses kodus – ema on dekreedis (rasedus- ja
    sünnituspuhkusel) ja isa võib samal ajal olla juba lapsehoolduspuhkusel. Aga vanemapalk hakkab siiski laekuma peale dekreedi
    lõppu – ehk 70 päeva hiljem.
    Me spetsiaalselt uurisime selle kohta, sest tahtsime mõlemad alguses kodus olla. Alguses ametnikud ka ei osanud vastata, sest
    keegi vist ei olnud varem soovinud ilma rahata koju jääda. Igatahes selgus, et seadus ei keela sellist varianti.

  • anneli
    July 6, 2016

    minu arust igati kiiduväärt
    otsus..oleksime ise ka nii teinud
    sest mehel palk kõvasti suurem ja
    mina oleks siis oma väikse palgaga
    tööle läinud aga otsustasime ikkagi
    et olen ise kodus ja tema tööl..ja
    mees ei kaota oma mehelikkust sest on
    kodus lapsega..jabur jutt..kohati on
    kysimused ikka väga haiged välja
    mõeldud ja ei tuleks sellise asja
    pealegi et kysida selliseid asju.
    sina rohkem teenid kui Kardo kodus?
    inimesed vist tõesti pole ennast
    teemaga kurssi viinud mida tähendab
    isapuhus ja kuidas seda
    tasustatakse..enne lollide kysimuste
    esitamist võiks internetist vastuseid
    otsida ja endale selgeks teha 😀
    edu teile kõiges ja tahaks juba
    pisikest näha 😉

    • anneli
      July 6, 2016

      mis Kardo sõbrad sellest arvavad? mis
      nad arvama peaks siis? kui on õiged
      sõbrad siis toetavad ja kiidavad
      takka…selles pole midagi imelikku ju 🙂

  • Liisa
    July 6, 2016

    Nii tore, ma loodan, et ka Eestis hakkavad rohkem isad oma lastega tegelema ja ehk on võimalus ning isegi
    kohustus kunagi poolitada vanemapuhkust. See kõik on ainult tahtmise küsimus – ühiskond, riik,
    regulatsioonid, ettevõtted, poolekohaga tööd jne jne. Kuigi naistel, eriti Ida-Euroopas ja traditsioonilistes
    riikides, on tihti selline tunne, et ainult neil on side oma lapsega või on see “loomulikult” suurem kui
    meestel või et nad ei usalda oma mehi. See on arusaadav ka, see ka üks ainukesi valdkondi, kus neil oli
    suurem sõnaõigus ja seda ei soovita ära anda… nagu ka tihti veel mehed ei soovi võrdsust. Aga
    Skandinaavias on isadepuhkus ääretult häid tulemusi näidanud.

  • Kätu
    July 6, 2016

    Ainus õigustatud küsimus siin (minu meelest) on, et miks selline idee, sest siiani on väga tüüpiline, et ema jääb koju. Mina pole veel
    emaks saanud, kuid olen seda mõtet (isa koju) tihti mõelnud. Lihtsalt et saada aru, miks inimesed ühe või teise valiku teevad.
    Selline arutlemine aitab ka tulevikus endale parima valiku teha (põhinedes teiste kogemustele).

  • kets
    July 6, 2016

    Kardo nii tubli isa ja üldse minu meelest nii
    normaalselt lahendatud olukord. Minu silmis sellised
    isad just pigem tõusevad kui langevad.
    Wish u luck kogu selle beebindusega uuesti. Ise
    kasvatan just parasjagu oma aastast ja ega see kerge
    pole, just sain deprekast välja 😀 loodatevasti teil kõik
    sujub. Kallid.

  • anonüümne
    July 6, 2016

    Kuidas mehe tööandja sellesse suhtub? Kas on mõistev või pigem ei oota Kardot enam tagasi? Ma küsin lihtsalt huvi pärast, et
    kuidas üldse tööandjad sellesse suhtuvad, kui isad jäävad vanemapuhkusele 🙂 Ma ise töötan naistekollektiivis ja ühtegi meest ei
    ole, aga nö “dekreetiminek” ei meeldi ikkagi ülemusele, olgugi, et naiste puhul on see ju täiesti tavapärane 😀

  • krk
    July 6, 2016

    Suuremas osas on tegemist minu
    meelest üsna rumalate küsimustega 😀
    just need mehelik ja rahateenija ja
    ema&lapse eriline side. Minu meelest
    on oluline, et mõlemad vvanemad
    osaleksid lapse kasvamisel nii palju
    kui võimalik ja mida varem, seda
    parem. Nii tore, et teil see võimalik
    on! 🙂
    Mul jääb ka mees
    lapsehoolduspuhkusele minu asemel,
    kui laps on aastane. Loodan, et saan
    enamikel päevadel teha pool
    kontorist, pool kodust.

  • feminist
    July 6, 2016

    väga tore otsus! sa tundud nii asjalik ja lahe, ja kardo väga kihvt isa. mis sajandis need küsimuste esitajad küll elavad, aru ma ei
    saa…

  • Birx
    July 6, 2016

    Mina arvan, et te elate oma elu nii õigesti kui saate ja
    ma oleks niiiii õnnelik kui mu mees saaks kodus olla
    koos meiega päevläbi, jube nõme on oodata, ajahh kell
    17 jess varsti tuleb… teist ma saan aru, et issi koju jääb
    aga mõne perekohta tekib küll küsimus, mida vittu see
    mees selle beebiga peale hakkab 😀

  • M
    July 6, 2016

    Madli on tõesti väga armas nimi 🙂

  • Madiken
    July 6, 2016

    Ausaltöeldes meil juba enamusel tuttavaist mees
    isakal. Sel lihtsal põhjusel, et meil on vana hea sooline
    palgalõhe, ehksiis mehe vh on suurem kui naise vh ?

  • S
    July 7, 2016

    Kui ühel vanemal võimalus koduseks tööks,
    siis tundub üsna loogiline valik, et kasutatakse
    võimalust, kus mõlemad saaksid kodus olla.
    Isegi püüdlemas selle poole, et saaks rohkem
    aega kodust tööd teha, kuigi hetkel tööpäevad
    7h.

  • Kertu
    July 7, 2016

    Kas päriselt ka on sinult niiii poole toobiseid küsimusi
    küsitud?

    Ma olen sinuga samal meelel, et tõesti pole midagi
    mehelikumat maailmas kui mees, kes aitab laste
    kasvatanisel ning kodu korras hoidmisel, ka söögi
    tegemisel.
    Kahju lugeda, et on naisi, kelle mehed on kodused
    invaliidid, käsi ega jalg ei liigu ning veel rohkem on
    kahju, et lapsi tehakse jorssidega, kes lastele aega ei
    pühenda.

    Jorisejatele teadmiseks, et lapse suhe isaga on täpselt
    sama tähtis kui emaga. See mida isa annam tütrele,
    ootab ta ka oma tulevaselt kaasalt. Kui isa on
    armastav, hell, hooliv, kiidab lapse tegusid ja välimust,
    siis tulevikus ei lepi naine vähemaga, sest ta teab et
    pole vahemat väärt. Kui aga isa mõnitab, lööb jm, siis
    ka tuleviku kaasalt ei oota naine enamat.
    Sama käib poiste ja nende emade kohta!

    Hoidke, kiitke ja tegelege oma lastega.

  • A
    July 7, 2016

    Minul ka abikaasa hoolduspuhkusel 🙂 see oli meie
    ühine otsus ja maailma parim otsus! Kui ta tööl käiks,
    ei näeks seda kiiret arengut ja kogu muud kupatust ?

    Ühes kommentaaris oli mainitud suhtumist tööandjal,
    ega neil pole siin midagi pahandada ega keelata, see
    on iga lapsevanema õigus ning neil on kohustus seda
    anda, kui soovitakse ja lahti lasta nad kindlasti ei saa
    ega tohi selle pärast. Kui põhjus peakski selles olema,
    kohe töövaidluskomisjoni pöörduda.

    Igaljuhul on nii hea, et tänapäeval sellised asjad
    võimalikud on ☺

  • Dina
    July 7, 2016

    APPI! Mida ma loen? Küll on ikka meie maa inimestel stereotüüpne ja aegunud mõtlemine.. Minu arust on
    nii lahe, kui isa oskab ja TAHAB oma laste eest hoolitseda ning läheb isapuhkusele. Ega see temast
    naiselikuma mehe tee 😀 OMG..

  • Hei
    January 17, 2019

    Kui palju saab Kardo isapalka praegu aastal 2019?