mida ma tohin ja mida mitte?

Ma tahtsin sellest teemast tegelikult teha videopostitust ja olingi juba püsti tõusmas, et kaamera haarata, kui äkki meenus, et mul oli täna kell 15 juuksur. Kell oli siis 15:05, seega tellisin ma eluga takso ja tormasin nagu tuulispask Sarita juurde. Nüüd olen ma muidugi tunduvalt ilusam, aga ma ei saa jälle oma autofookusega hakkama ja Kardo istutab õues kurke ja maasikaid. Seega peame täna kõik kirjapildiga leppima.

Ühesõnaga hakkasin ma mõtlema selle teema üle, et kas mul on õigust osa võtta loosimistel ja konkurssidel? Selles suhtes, et REEGLITE vastane see ei ole, sest ma ei ole kuskil näinud reeglit, et ala, kui sul on rohkem kui 500 sõpra/fänni, siis on osalemine keelatud. Eks selliste võistluste, kus esimese koha saab kõige rohkem hääli saanud inimene, võidab nagunii keegi, kes näeb selleks kuidagi vaeva. Küsitaks enda sõpradelt, kirjutatakse isegi kõikidele postkasti, et pliis hääleta minu poolt, olen isegi näinud, et linke jagatakse suvalistes gruppides, mis üldse asja ei puutu, et ou, palun andke hääl.

Nagu ikka, mõnele käib siis pinda, et miks ta neid hääli nurub, teine paneb bloki peale, kolmas sõimab läbi, neljas annab hääle, viies ei tee väljagi ja ei pööra sellele küsimusele tähelepanu. Sellegipoolest tavaliselt sellised tegusad, kes viitsivad asja ajada, võidavadki ma arvan. Ma ARVAN, sest ma ei hoia tavaliselt igal konkursil näppu pulsil, aga tundub ju loogiline.

Seetõttu ei tunne ka mina ennast kuidagi nirult, et mina aeg-ajalt kuskil osalen. Igaüks võib oma hääli küsida kust iganes ta soovib. Mõni küsib ostu-müügi grupis, mina oma blogilehel. Mu blogi ei ole mingi leht, mille ma kuskilt maast leidsin või endale ostsin. See on minu…asi, mida ma olen kirjutanud 11-aastat, ma olen teda üles ehitanud, ma näen temaga vaeva. See on minu armas blogi ja kõik selle lugejad on mul samuti tekkinud ajaga. Ausalt välja teenitud. Miks siis mina võin neilt vähem teenet küsida, kui suvaline inimene, kes viitsib kuskil gruppides taielda ja hääli paluda? On see siis minu süü, et mul on neid lihtsalt…lihtsam saada?

Alles hiljaaegu võitis Lauri Pedaja kuskile reisi…midagi jalkaga seotud oli. Ta jagas ka seda oma fännilehtedel ja loomulikult tema ka selle võistluse võitis. Ebaaus? No ma ei tea, mis siin ebaausat on? Et inimene edukas on ja fänne omab, et ta palvele vastu tulid? Ma tõesti ei saa aru, et mis siin ebaausat on. Kui teie saate, siis palun valgustage mind ka.

Leenu rääkis, et kui ta eelmine aasta Kallose auhinnaks reisi võtis, et siis samamoodi inimesed virisesid, et jube ebaaus ja jube nõme ikka, et blogija võitis. Mindi isegi firmale kaebama. Firmal oli muidugi suva, sest neid ei huvitanud, mismoodi keegi oma hääli kogub. Igaüks, kes palju hääletajaid leidis, leidis ju ühtlasi inimesi, kes nende lehe avas, seega kahepoolne võit.

Minu meelest oli eriti naljakas see väide, et ma muidu ju aitan inimesi, aga praegu, et ma tahan võita kallist disainersegist, see tähendab, et olen hale ja küüned enda poole…No kammoon, siis on kõik osalejad ju haledad, küüned enda poole inimesed. Nad ju KÕIK tahavad tasuta segistit. Kuidas nad julgevad? Ja see, et ma muidu inimesi aitan…Kas te ikka mõistate, et tegu on konkursiga, mille auhinnaks on see segisti. Mul ei ole plaanis kuskile orbudekodusse sisse murda ja nende ainukene pesemisvõimalus piistu panna või miskit.

Imelikud olid ka väited, et kuna ma olen blogija, siis ma võiks ju niisama selle konkursiväliselt endale küsida, miks ma pean osalema. Samas, kui küsin, siis on jälle probleem, et kuradi blogijad, kogu aeg küsivad midagi! Teine hea idee oli see, et mul ju raha on, ma võiksin endale selle komplekti vabalt ise osta. Ma küll ei tea, kuidas inimestel mu kontole ligipääs on, aga käsi südamel vannun, et mul ei jää ükski kuu sellist vaba raha, et ma saaks osta üle viiesajaeurise kompleti vannituppa, mida mul tegelikult otselselt VAJA pole. See disainervärk on ju rohkem selline õndsuseasi.

Veel heideti ette, et konkursil on teisi vannitubasid, mis vajavad seda segistit rohkem, sest vannitoad on remontimata. Mai tea. Minu meeles oli selle pildikonkursi pealkiri “kõige igavam vannituba”, mitte “otsime kõige rohkem remonti vajavat vannituba”. Ma tõesti saaks aru pahameelest, kui ma osaleksin konkursis, kus loositakse välja tutikas vannituba, et siis jah, minu oma on jumala korralik ja kellelgi on raudselt rohkem vaja seda. Aga me räägime siin ju SEGISTIST ja muust säärasest. Ka kui ma need tõesti võidan, siis ma võin vabalt oma praegused anda kellelegi, kes tunneb, et neid vajab. Nad on jumala korralikud.

Ma olen tõesti ka enne tänu lugejatele konkursse võitnud. Ühel aastal võitsin ratta, aga selle ma andsin Kätu emale. Mul ei olnud seda remondi ajal kuskil hoida ja siis mul polnud veel kuuri kah. Mis ma veel võitsin…Aaa.. Avoni konkursi võitsin, aga no siinkohal soovis ju firma ise, et ma osaleks ja nii ma ka tegin. Lausa palvekirjas oli, et tee video ja jaga blogis. Nii ma ka tegin. Kas ma olen süüdi, et mul on rohkem lugejaid kui teistel, seda ma ei tea. Ma niigi andsin suurema osa auhinnast ju ära – 15o€ väärtuses Avoni asju sai üks lugeja omale, polnud mul neid tarvis ja ei hakanud ma neid ka endale hoima. Mai teagi, mis ma olen veel võitnud? Ei tule hetkel nagu meelde.

Aga ühesõnaga, minu meelest selline huvitav teema, et kas siis teie meelest on mingisuguseid piiranguid, et kes EI tohi võistlustel osaleda? Ehk peaks iga konkursi reeglites kohe ära olema, et sõpru tohib sul olla nii ja naa palju ja hääli küsida võid x arv kordi ja täpselt kell 14.02. Ah, nali naljaks. Ma ise leian ka, et tegelikult on kõige adekvaatsemad need konkursid, kus on mingi žürii, aga no kuna ma ei korralda ise neid konkursse ja päris ausalt nagu kõigist ka osa ei võta, siis mina nende olemasolu keelata ja takistada ei saa.

Igatahes ootan teie arvamust – kas blogijad tohivad konkurssidel osaleda? Ma nüüd hirmuga mõtlen, et ma just siin ootasin head ilma, et saaks ühe väikse osa mängumajast ära värvida, et….*trummipõrin* saata see Kodukirja mänguväljakute konkursile. Ma sain aru, et seal võidavad 2 inimest – ühe valib publik ja teise žürii. Kas ma siis ei tohi selles osaleda? Või tohin, aga blogis ei tohi mainida? Kas enda wallil tohin jagada? Siis ei tohiks ju keegi osalejatest kuskil mainida, et ta osaleb 😀 Ma olen segaduses! 200€ kinkekaarti tahan ma võita küll, ma luban, et see läheb vaesetele – otse Kardole! Ta tahab õue oma peenarde ümber aeda ehitada, et Lotte ta herneid ja maasikaid üles ei kaevaks.

Mis teie arvamus sellest asjast on?

f6b6cb555a523ef731bad7d13ce9121f9020d228fd8fef5370c4d22add524ab4

EDIT: Mulle meenus veel selline asi, et päris irooniline on, et kui mina midagi tahan, et siis on mu lugejate abi kuidagi ebaeetiline küsida, aga kui lugejatel endal abi vaja on (palutakse tihti, et jaga kuulutust, ka konkursi pilti, mingit küsitlust jne) siis ei ole nagu probleemi, eks 🙂 Ma ju pea igapäevaselt annan blogis asju ära, enda omi ja loosin firmadega koostöös. Kas te teate, et ma ei PEA seda tegema? Firmadel on suva, kas ma teile ka midagi loosin või mitte, mulle endale tundub see nagu tore, et teie ka proovida saate ja proovin loosid teha ka võimalikult lihtsad. Aga ikka on vaja joriseda, et miks Mallukas saab ja kuidas ta ikka julgeb.

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

87 Comments
  • Mia
    June 9, 2016

    Haha täitsa absurd kui kadedad inimesed on:D Minu poolest osale seal, kus hing ihkab. See et ma ise
    osaleda ei viitsi, pole ju sinu süü:)

    Ja kusjuures Lauri Pedaja nägi päris palju vaeva, et sinna jalka võistlusele saada. Tegi igast ägedaid
    videosid sõpradega, isegi emal lasi ühes videos rääkida. Ema siis mainis, et tema suurim emadepäeva kink
    oleks kui Lauri saaks sinna minna.

    Ega see kuulsatel inimestel ka niisama ei tule. Vaeva peab nägema igaüks.

    • Mia
      June 9, 2016

      Ja ega sa noaähvardusel kellelgi ei käse hääletada ju. Kui talle tundub, et keegi vääriks rohkem seda võitu,
      siis andku talle see hääl.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      jajah, ma tean, et Lauri ka täiega jagas ja tegi igasuguseid asju, aga ma lihtsalt mainin, et kui ta oleks suva Jaan, siis ta vb poleks võitnud, aga see ei tähenda, et ta oma auhinda ära ei teeninud 🙂

  • Triin
    June 9, 2016

    Osale muidugi! Ma kuulun nende hulka, keda kas ei huvita, kui keegi mulle lingi saadab või siis kui tõesti on huvitav
    ettevõtmine/konkurss, siis vaatan ja hääletan (ja mitte ilmtingimata sõbra-tuttava poolt). Kõik ju paluvad hääli, ma ei saa aru,
    milles probleem.. See, et sul on blogisõpru palju – no kes keelab teistel nt blogima hakata. Kadeduseuss ainult ajab vinguma.

  • Irma
    June 9, 2016

    Ma arvan, et sa ei pea luba küsima ja ennast ōigustama.
    Tegelikult ma ei tulnud isegi sellele mōttele, et ei vōiks
    osaleda. 🙂 edu

  • Kelly
    June 9, 2016

    Mina ei saa ka aru miks on inimesed nii õelad.
    Sa teed oma blogis ka nii palju loosimisi ja
    annad inimestele asju ära – a la et kes tahab
    endale kotitäis S suuruses riideid, tulgu järgi (
    mingis postituses sul oli see riiete teema).
    Rohkem sallivust kulla inimesed! Pealegi olen
    ma kindel, et absoluutselt igaaaüks kasutaks
    oma blogi kuulsust ära, kui tal see oleks!! 🙂

  • Birx
    June 9, 2016

    Mul on küll sügavat ükskõik kui sa selle võidad 😀
    Annan siis hääle kah juba 😀

    Inimesed on lihtsalt niiiiii kadedad

  • L
    June 9, 2016

    Just see teema, et seal osalevad vannitoad kellel on
    seda rohkem vaja etcetc… Ma hakkasin mõtlema seda
    ka, et kuidas sobiksid need üübeerfääänsid segistid ja
    jutud üldse mingi räämas vannitoaga? Seega võiks nagu
    need asjad saada need (kasvõi sina), kelle vannitoale see
    midagi ka reaalselt juurde annaks, mitte et on pooled
    plaadid umbes seinast kukkunud ja siis miljon euri
    maksev kraanikauss 😀

  • H
    June 9, 2016

    Mina lisasin ka selle kommetaari et selline asi kurvaks teeb. Ma ei mõelnud selle kommentaariga just sind, vaid selliseid võistlusi
    üldiselt. Pidevalt nurutakse hääli ja seetõttu ise kunagi ei osale- ega ka hääleta. Isegi kui annan oma hääle inimesele, kes minu
    arvates võitu väärib, siis võidab ikka see kes kuskil enda pilti promomas käib. Tegelikult on jama konkurside ülesehituses- see
    süsteem on jama. Hiljuti oli mingi epiima võistlus kus tuli võililledega pilte teha. Seal oli üks tüdruk, kes oli endale võililledest
    KLEIDI selga teinud. Imeline pilt ja näha oli et vaeva oli nähtud. Aga võitis mingi kutt kellel kimbuke hambus oli lihtsalt. Oli vist ka
    mingi blogija olnud. Tüdruk lilledest kleidiga tegi ka kõvasti reklaami oma fotole aga jäi ikkagi teiseks. Sellist häältenurumist ei
    oleks üldse vaja kui võitja otsustaks žürii. Aga loomulikult on see iga ettevõtja enda teha kuidas ta selliseid kampaaniaid läbi viib.
    Mulle lihtsalt selline süsteem ei istu ja seetõttu boikoteerin neid.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      No ma saan aru ja see ongi igati sinu õigus. Muuseas, isegi ma andsin hääle sellele võilillekleidiga neiule 😀

    • Dagmar
      June 9, 2016

      Nõustun kõigega.

  • Dagmar
    June 9, 2016

    No ma arvan, et probleem tekkis inimestel pigem
    sellest, et kui sa mõnel konkursil osaled ja seda blogis
    reklaamid, siis ongi sul kindel võit käes. Ehk reaalselt
    mingit võistlusmomenti ei jää. Su blogi on ju päris suur
    reklaamipind, kui nii võtta, laia lugejaskonnaga. On ju
    suur vahe, kas hääli küsitakse 500lt või 10 000lt
    inimeselt. 🙂 Lihtsalt arutlen, ei mõelnud midagi
    pahasti.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Aga see pole ju minu süü 😀 Muuseas, kunagi ma osalesin kuskil konkursil, kus tuli teha pilt avalikult imetades ja ma ei võitnud 🙁

      • Dagmar
        June 9, 2016

        No pole sinu süü jaa. Aga samas inimesi ajabki
        ehk när

        • Dagmar
          June 9, 2016

          No pole sinu süü jaa. Aga samas inimesi
          ajabki ehk närvi see, et noh, sul on lihtsam
          võita.

  • R*
    June 9, 2016

    See, et sul on võimalus lootaa mõnel võistlusel
    paljudele oma blogi lugejatele, on puhas tõestus, et sa
    oled vaeva ja aega oma blogisse panustanud. See on
    puhas kadedus. Kadekopside kiusuks andsin
    panemata hääle sulle. 😀 🙂

  • Tiina
    June 9, 2016

    Ei ole Malluka tulihingeline fänn. Samas pean
    ütlema,et viimasel ajal olen hakanud rohkem seda
    blogi lugema. Tunnen,et tegu on nö minu masti
    inimesega. Otsekohene ja asju ilustama ei hakka. 🙂
    Aga siis see konkursi teema. Njah. Mina olen siinkohal
    nõus sellega,et viriseda pole siin tõesti millegi üle.
    Halvustajate seas on ilmselt lihtsalt kadedad
    inimesed. Kommentaarides käis läbi teema,et on
    vannitubasid,mis on hullemas seisus. Nii et hullus
    seisus räämas remontivajava vannitoa teeb
    pesemiskõlblikuks kobe segistikomplekt? Kahtlen. Kui
    on tarvis ikka kapitaalremonti,ei päästa üks fancy
    segistikomplekt seda kuidagi. Vastupidi. Mõjuks
    kummaliselt pigem. Lisan ka siinkohal ära,et olen väga
    viletsates tingimustes oma elu jooksul pidanud elama
    ja ei ole mingi toetav/õigustav rikkurineiu. Vastupidi.
    Täitsa tavaline iseseisev ja töötav üksikema.
    Hääletasin Malluka poolt konkursil,sest mina ei leia
    selles küll mitte midagi halba,et ta osaleb ja seda ka
    oma blogis reklaamib. Igaüks teeks sedasama tema
    asemel. Iseasi,paljud seda tunnistaks. 🙂

  • Andra
    June 9, 2016

    Muidugi osale konkursidel edasi ? inimeste
    kadedus on ikka piiritu ? mina selles
    probleemi küll ei näe ja vaadates teisi osalejaid
    oma lagunenud vannitubadega…no need
    segistid teeks veel maitsetumaks asja ?

  • Kristin
    June 9, 2016

    Muidugi pane mänguväljak konkursile!!! Ja ma mäletan su kutset- kõik naabrid mängima 😀 Kas vanusepiirang ka on ehk kas
    vanaemad võivad ka tulla lapselapsega või vaid noored emmed?

  • Margit
    June 9, 2016

    Fänni teemast nii palju, et ausat öeldes vahepeal ma ei
    viitsinud su blogi lugeda, oli selline igav v ma ei tea ju siis
    ei sümpatiseerinud selleaegsed teemad, aga nüüd olen
    taas huviga lugema hakanud ? Keep going!

  • Jaana
    June 9, 2016

    Eh☺ ma kirjutasin ka sellise kahemõttelise kommentaari.
    Kõigil kellel vannituba on lasku minna.
    See mänguväljaku värk,seda ju teed juba Mari pärast,nii et osale.
    Inimestes ehk jääb kahtlus,et keegi tuntud inimene võidab,kas
    ikka ausalt. Siin jah häälte arvuga ja kõigil näha.

    • Jaana
      June 9, 2016

      Midagi läks mul valesti?

  • Asi
    June 9, 2016

    Muidugi osale kus tahad 😀
    Veits kahju on nendest, kes seal osalevad ja kellel 7 punkti,
    sul juba 800 😀 seega suht igav võistlus 😀 vaevalt, et keegi
    viitsib seal veel osaleda 😀

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Ma ei tea, millal see konkurss üldse pihta hakkas, aga ega seal nagunii eriti osalejaid ei olnud, alla 20ne.

  • K
    June 9, 2016

    Minule isiklikult üleüldse ei meeldi need igasugused häälte nurumise võistlused, sest need ongi ebaausad
    ja võidabki see kellel on rohkem nö tuttavaid/jälgijaid/sõpru. Seetõttu ma ise ei näe mõtet neil osaledagi.
    Vahel kn kahju küll kui võidab keegi kes pole eriti vaeva näinud ja samas keegi kes on tohutult pildi nimel
    pingutanud jääb kehvemale kohale, sest tal lihtsalt pole nii palju jälgijaid (nt justnimelt see epiima
    võistlus). Aga noh, see on juba korraldajate asi millisel kujul pildivõistluse võitja väljaselgitamine käib ja
    mind ei häiri kui sina siin vannitoale hääli küsid vms. Eks ikka kasutatakse ju võimalusi kui neid on ?
    Lihtsalt mõnusamad on võistlused kus on zürii ?

  • K
    June 9, 2016

    Mina ei saa küll aru, kuidas see inimesi
    kadedaks teeb, et nad sellist osalemisviisi
    õigeks ei pea. Mina ka ei pea, aga ma ei osale
    ka kunagi ühelgi konkursil.
    Muidugi pole osalemine keelatud, aga minu
    meelest võiks olla hea tava, et blogijad
    sellistel võistlustel ei osaleks. No näiteks see
    su rattavõit, ma mäletan, et sa tookord
    kirjutasid, kuidas sa niiiiii väga vajad ja tahad
    seda ilusat ratast, aga nagu välja tuleb, siis
    polnud otstarvet ja andsid ikka ära. Aga äkki
    keegi kehva majandusliku seisuga inimene
    oleks tõesti selle ratta üle õnnelik olnud?
    Samuti see Marimelli võit – tore, osales, võitis,
    käis aga samas on inimene näinud juba
    Austraaliat, Taid, no pole just kõige odavamad
    kohad ja eks nad oleks sinna ise ka minna
    saanud. Aga kui palju on inimesi, kes pole isegi
    Eestist või Baltimaadest välja saanud? Palju!
    Kahju, et sellised üritused vähem jõukamatele
    inimestele kättesaamatud on. Sa oled ise ka
    öelnud, et sul on asjadest suhteliselt suva, aga
    eks ongi ju, kui sa kõik ihaldatatava kergelt
    kätte saad, nt viskad lingi lihtsalt kõigile
    hääletamiseks. Tavainimene hindaks neid asju
    vb palju rohkem :).
    Ja ma ei ole kade, ei osale ega hääleta taolistel
    võistlustel. Lihtsalt natuke kurvaks teeb jah.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Aga äkki ma annnangi oma asjad kehvema majandusliku järjega inimestele ära, kes on nn tavainimesed, siis ka on kurb või :D?

      • A.
        June 9, 2016

        Et… Sa osaled loosides, et kõik võidud ( mida sul tõesti VAJA pole ) ära anda kehvemal majanduslikult järjel inimestele ?
        Ütlesid, et su olemasolev segisti on väga korralik, kellele sa selle võidu siis plaanid ära anda ?

        • Mallukas
          June 10, 2016

          Ei, ma osalen loosimistes, sest ma TAHAN järelikult neid asju. Kui ma neid enam ei taha, siis annan ära. Kerge ju.

          Võidu korral plaanin ma vana segisti ämmale anda, sest tema oma saunas on jube niru, vot nii 🙂

    • Ketu
      June 10, 2016

      Tekkis küsimus, et miks sa tööl käies teenitud
      palga endale jätad, väga isekas, seda oleks ehk
      vaesematel inimestel rohkem vaja. 😀

  • Täps
    June 9, 2016

    Isiklikult arvan, et sa ei peaks osalema. Absoluutselt mitte paha pärast ja kade ka pole. Kuid sul on nii suur fännibaas, et
    põhimõtteliselt nn. tavainimesel polegi võimalik võita. Kuigi üleüldiselt on see nii väike probleem millele tähelepanu pöörata ning
    arvan, et sa ei peaks teiste kommentaaridest ja mõtetest välja tegema 😉

  • kerlin
    June 9, 2016

    Minu meelest on lihtsalt kummalised need konkursid
    nt. see sama igavam vannituba kui tegelikkuses ei
    võida mitte parim v siis n.ö igavam vaid see kellel
    rohkem sõpru on.
    Seega midagi halvasti ei mõelnud ja tõesti kuna nkn ei
    võida see kes peaks / parim siis pole tegelt vahet kes
    kuidas punkte kogub. ( Samas jah firmale kes
    konkursit teeb on selline promomane isegi parem.
    Lisaks ega keegi keelata, lubada ei saa seega see iga
    inimese enda asi.
    Minu isiklik arvamus on lihtsalt see, et igasugused like
    palumised võiks olemata olla. Võistlus võiks aus olla.
    Sellepärast abipalvetele likede kogumisel ka ei
    reageeri.

  • S
    June 9, 2016

    Eks ta võtab tavainimestelt võistlusmomendi
    ära kui mingi kuulsus osaleb. Aga samas on
    need inimesed ise oma kuulsuse välja
    teeninud ja poleks aus kui nad sellest kasu ei
    saaks. Sinu vannituppa need segistid sobiksid
    ka, kuna selline kraam on selleks, et muuta
    korralikku vannituba huvitavamaks,
    disainersegisti halvas seisus vannitoas oleks
    sama kui võidaks purskkaevu kuhugi
    haljastuseta aeda.. 🙂

  • geiu
    June 9, 2016

    Sina osa võtta ei või aga kohe tuleb meelde see kui
    mingil Libero konkursil pandi häälte eest loosi
    raha?!?!?! Et siis nagu osta hääli on ok aga meedias
    tuntud inimene osaleda ei tohiks.

  • Kaisa
    June 9, 2016

    Igal konkursil on alati keegi, kes kogub täiega hääli ja võidab alati mitte just kõige parem osaleja, vaid see kes hääli endale rohkem
    sõprade näol sebis v kes pakkus raha loosimisse, et hääletataks 😀 Kui zürii ise valiks, nii oleks aus. A muidu on ju suva, kes osa
    võtab, sest igayx sebib oma hääled ise nö ebaausal teel, seega ei ole sinu osalemine ja häälte küsimine mitte kuidagi teistsugune.
    Ja samas mõelda, et kui mõni vannituba oli mega vanaaegne, kas sinna see uus segisti sis oleks parem kui sulle? 😀 Okei, vb
    tehakse kohe remont aga ikkagi, alati on see häälte küsimise teema, seega ei ole siin midagi imelikku, et sina oma hääli samuti
    küsisid. Arvan, et oled selle igati ära teeninud, kuna aitad ka ise inimesi alati, ei saa ju keegi sinupeale ka nüüd kade olla kui
    võidad? 😀 Kõik sellised konkursid on naqnii ebaausad 😀

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Kui seda raha pakuti häälte pealt, siis mismoodi see käis? 😀 Et kandis IGALE hääle andjale raha? Mis see auhind siis oli nii head, et lausa raha väärt 😀

  • G.
    June 9, 2016

    Mina kirjutasin Pere ja Kodu blogis mullu sellest, kuidas minu meelest on ebanormaalne, et konkursil, mille auhinnaks on aastane
    varu tasuta mähkmeid, pani üks emme häälte eest rahalise preemia välja. Hea, et ma peksa ei saanud selle arvamusavalduse eest!
    Vihakirju tuli tollelt emmelt ja tema tuttavatelt küll kõvasti.
    Igatahes arvan ma siiani, et häälte ostmine on nõme. Nende küsimine seevastu on igaühe pealehakkamise asi. Küsija suu pihta ju
    ei lööda ja no kuidas saakski midagi saada, kui seda ei küsi… Sul on oma auditoorium, aga see pole tulnud niisama. Nagu sa ütled,
    oled oma lugejate nimel tööd teinud. Miks ei võikski sa nüüd natukene loorberitel puhata ja aeg-ajalt paluda, et ehk viitsime sulle
    ühe like’i panna?

    • Mallukas
      June 9, 2016

      No kui mõelda, et ma ikka iga päev vihun edasi kirjutada, siis päris niisama ei vedele loorberitel 😀

  • Triin
    June 9, 2016

    Ausalt öeldes, ega väga vahet ei ole mida sa teed vôi
    tegemata jätad, alati on neid, kellele see ei meeldi ja
    oma virisemise kraanid lahti keeravad. Nii et osale
    täpselt nii paljudel konkursitel, kui ise tahad ja
    vajalikuks pead. 🙂

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Seda küll jah 😀

  • Keidy-Liisa
    June 9, 2016

    Appi kui naeruväärne, kle sul nii palju fänne
    sul liiga suur võimalus võita pliis ära osale ?.
    Lasteaed.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      😀

  • Päike
    June 9, 2016

    Minu arvamus on, et see on inimeste
    kadedus. Et nad ise ei suuda blogi
    pidada, mis oleks KOHE edukas ja
    oleks palju lugejaid. Ega Sinulgi
    polnud nädalaga seda lugejaskonda,
    kes Sul on täna. Uskumatu kui … ei
    leiagi seda õiget sõna, millised
    inimesed on. Minul on küll hea meel,
    et Sa võidad. Sest olgem ausad, Su
    blogi on huvitav, siit saab alati
    uusi nippe ja muid häid nõuandeid ja
    jumala eest, mul ei ole kahju seda
    ühte klikki teha, et Sinu poolt
    hääletada, kui mulle meeldib Su blogi
    igapäev vaadata ja lugeda. Ma nagu
    päriselt ootan seda iga päev, et
    saaks miskit uut ja põnevat lugeda.
    Kahju, väga kahju, et sellised
    kadedad inimesed meie ümber on. Sulle
    aga head loosi/konkursi õnne :).

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Aitäh sulle, nii armas kommentaar! :))

  • Carmen
    June 9, 2016

    No… kui nägin, et jagasid seda loosimist siis jah käis ka
    mul peast läbi mõte, et see ju ebaaus ja nkn jälle sa
    võidad jne.. Õnneks olen aus ja karm ka enda mõtete
    ja käitumise suhtes ja kui lugesin su postituse läbi
    nüüd, siis pean tunnistama, et eks see kadedus või
    miski muu kurja juur mu sees rääkis(ilmselt siis ka
    teistel on nii, kes räägivad et see ebaaus jne). Kui nii
    võtta siis jah, kas tohivad reklaamida kõik või mitte
    keegi. Nkn kõik reklaamivad ja see, et sul palju fänne
    on ei ole mitte su süü vaid hea “töö” tulemus.
    Kui enne ei viitsinud linkigi avada (sest ei viitsi kunagi
    hääli jagada), siis nüüd vähemalt lähen vaatan, juba
    huvi pärast kasvõi 😀
    Kas nüüd hääl sulle läheb või ei, seda ei tea. Aga suur
    võimalus on ka, et annan hääle sulle 😉
    Imekallist segistit lagunevasse vannituppa tõesti ei
    paneks ja sinna see ei sobiks. Ma usun (või loodan
    vähemalt), et kui keegi laguneva vannitoaga selle
    võidab siis müüb selle vähemalt maha ja ehk teeb raha
    eest midagi muud nipet-näpet korda.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      No vaat kui kenasti sa enda mõtteid analüüsida oskad, see on hea omadus! Ma muuseas ise mõtlesin ka seda, et ma ei ütle, et teised võitu väärt ei oleks vms, aga ma arvan, et konkurs ongi selle pärast kõige IGAVAM, mitte kõige KOLEDAM vannituba, sest igavast saaksid ka nemad ehk mingeid toredaid enne-pärast pilte, mida kuskil kasutada (ma ei tea, kas nad tahavad seda või mitte, aga noh, lihtsalt veeretan mõttelõnga).

      Maha müümine on jah üks võimalus, ma selle peale ei tulnud 😀

  • Kerttu
    June 9, 2016

    Ma arvan, et ära põe

    • Mallukas
      June 9, 2016

      ok 😀

    • Kerttu
      June 9, 2016

      +1

  • Mann
    June 9, 2016

    “200€ kinkekaarti tahan ma võita küll, ma luban, et
    see läheb vaesetele – otse Kardole!”
    Mine muhvi, kus ma naersin praegu. ??
    Sa ikka oskad.
    Aga teemast, osad lähevad oma häälte küsimisega
    lausa uudisteni välja. Miks sa ei või nüüd siis oma lehel
    hääli küsida? Ei kohusta ju kedagi. Kadedate
    klähvimine lihsalt, ära pane tähele.

  • Katrin
    June 9, 2016

    Tead..mul savi 😀 ma ei viitsi isegi häält
    sulle anda 🙂

    • Mallukas
      June 9, 2016

      No nagu ma kirjutasin, osadel ongi savi, mul on ka mõnikord savi 😀

  • Merli
    June 9, 2016

    Võidab nagunii see, kes saab enim hääli kogutud tänu
    enda pildi reklaamimisele, nii et sama hästi võid see
    sina ka olla. Samas võiks konkursil teine nimi olla, sest
    kõige igavamat vannituba see küll välja ei selgita :D.

  • Maris
    June 9, 2016

    Mõni isegi julgeb 🙂 teles endale
    hääli küsida, sina oma enda blogis
    nagu ei või. Kes tahab, see annab ja
    kes ei taha, see ei anna ja asi ants.

  • meow
    June 9, 2016

    Mina kade ei ole. Osale aga! Olen nõus, et ükski
    laikide ja häälte kogumise kampaania ei olegi nagunii
    adekvaatne, vaid võidabki just see, kellel rohkem
    tuttavaid, viitsimist jne. Ja kellel sõpru pole, siis sitt
    lugu või ma ei tea. Ära põe. Minu arvates ei ole su
    osalemine sellistel konkurssidel ebaaus. Ps:
    orbusekodusse sissemurdmine ajas naerma

  • Inimene
    June 9, 2016

    Mina arvan, et see ei ole aus, et sa osaled seal segistikonkurssil, sest seal oli pilte, kus oli selgesti näha, et vannituba on väga halvas
    seisus, aga sinu vannitoal pole häda midagi ja minu arust on väga õel võtta ära see segisti endale, kui sul tegelikult otseselt ei lähe
    seda vaja ja kui läheks, siis küll sa koguksid ja leiaksid selleks raha, aga mõnedel vaesematel peredel tõesti pole raha oma vannitoa
    remontimiseks ja oleks igati aus ja õiglane et see segisti on neile!

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Kas sa postitust üldse lugesid ka või? Kopin sulle lõigukese, aga enne mainin ära, et konkursi eesmärk ei olnud ka leida “eesti kõige vaesemat inimest, kellel pole raha oma vannitoa remontimiseks”.

      “Veel heideti ette, et konkursil on teisi vannitubasid, mis vajavad seda segistit rohkem, sest vannitoad on remontimata. Mai tea. Minu meeles oli selle pildikonkursi pealkiri “kõige igavam vannituba”, mitte “otsime kõige rohkem remonti vajavat vannituba”. Ma tõesti saaks aru pahameelest, kui ma osaleksin konkursis, kus loositakse välja tutikas vannituba, et siis jah, minu oma on jumala korralik ja kellelgi on raudselt rohkem vaja seda. Aga me räägime siin ju SEGISTIST ja muust säärasest. Ka kui ma need tõesti võidan, siis ma võin vabalt oma praegused anda kellelegi, kes tunneb, et neid vajab. Nad on jumala korralikud.”

  • Kaia
    June 9, 2016

    Sina oled ka ainult inimene, kadedaid leidub niisamuti
    kõigile. Räägivad, kaebavad, virisevad. Eks kõigile on
    elus oma, proovi neis mööda minna. Ebaõiglust on
    maailmas mujal rohkem, kui segistites, see ei tee
    Sinust halba inimest, vaid endale mõtlevat. Mitte
    halvas mõttes, kes siis veel saab (või peaks)Sinu
    vannitoale mõelda, ikka ise. Alati on neid kellele ei
    meeldi aga Sina, Sinu laps(ed) ja mees saavad vannitoa,
    mis meeldib. Virisejad leiavad uue objekti, millel suul
    lasta käia. Sinul on ka õigus unistada ja oma unistuste
    täitumiseks miskit ette võtta.

    • Mallukas
      June 9, 2016

      Sul on jumala õigus ja tore vaatenurk :))

  • A4
    June 9, 2016

    Mina ei nàe siin midagi ebaausat niiet anna aga
    minna. Kellele ei meeldi siis àrgu hààletagu. Ma
    muidu siin mõtlesin et Bauhofil on ka mingi
    konkurs kàimas et nàita enda meistriteost vm
    sellist ja siia tuli Mari màngumajake meelde kui
    vàrviaid seda-saada pilt konkursile 😉 auhind oli
    vist mingi tööriistade vàrk aga no majas
    kuluvad alati tööriistad ju àra niiet vaja ikka kui
    peaks võitma 😉 edu tegemistes ja andsin hààle
    ja ootan veel raseduse ja mari postitusi( kahju
    et ma neid lugeda ei saa. Niiet natu võiks
    kõigile kirjutada 😉 ) kallid teile ja olge tublid ja
    tegusad 😉

  • Anette
    June 9, 2016

    you go mallukas! ma sinu poolt 😀
    need teised tahaksid ka hirmsasti seda punast segistit saada lihtsalt, ma ka tahaks ausalt 😀 täitsa lahe tundus 😀

  • Mirjam
    June 10, 2016

    Kas ei võiks korraks kahelda väites, et kommenteerijad on alati kadedad? See on nagu mingi stampväljend iga mittenõustuva
    arvamuse vastuseks. Selle asemel, et järgi anda liigsele ahnusele, oleksid võinud valida teise tee ja olla suuremeelne teiste
    osalejate vastu. Inimesel on õigus ka räämas vannituppa disainersegistid installida ja nendega rahul olla, isegi kui näeb koomiline
    välja.

    • Mirjam
      June 10, 2016

      Ja kahjuks on nii, et sulle ongi vähem lubatud kui tavainimestele, sest sa oled avaliku elu tegelane.

    • M.
      June 10, 2016

      Siinkohal nõustun ka Mirjami mõttega selle kadeduse poole pealt. Mind ajavad lihtsalt nii närvi sellised inimesed, kes sõna
      otseses mõttes kaagutavad alati mingisugusest kadedusest. Kas inimestel ei tohigi olla erinevat arvamust? Kas kõik, kes ei
      nõustu mingi asjaga on hoopis kadedad teise peale? Mis arusaam see on?
      Mina tunnistan ausalt, et kui ma lugesin esimest korda selle konkursi kohta ja häälte küsimise peale, siis huviga vaatasin ka
      teiste pildid läbi ja leidsin seekord ka ise, et tõesti on veidi ülekohtune teiste suhtes. Ja ma ei mõtle ainult Mallukat, vaid pean
      silmas kõiki, kes nuruvad kuskil oma hääli. Ja ma saan täiesti sellest aru, et see on paratamatus, võidab see, kellel ongi rohkem
      sõpru või fänne, nii kurb kui see ka pole. Selliste asjade vältimiseks olekski õige ainult zürii hääletused, kuid eks iga firma ise
      otsustab, kuidas oma konkurseid korraldavad.
      Ahjaa, ja ma pean mainima, et ma ei ole sugugi kade. Mul pole põhjustki, sest mul on äsja tehtud remont ja minu vannituba ei
      haakugi selliste disainelementidega. Miks ma peaks kade olema seepärast? Lihtsalt ma ei kannata ülekohut, aga ka siinkohal ei
      ole selles süüdi Mallukas, vaid kõik need nn korraldajad, kes on tulnud sellistele ideedele konkursite läbiviimiseks (need nn
      rahva lemmiku hääletused, mis tegelikult võrdub “võidab see, kellel rohkem sõpru” hääletusega).

      • A
        June 10, 2016

        Kas te ikka sellest saate aru, et firmad ei
        korralda neid konkursse sellepärast, et
        neid huvitaks rahva arvamus või õiglane
        tulemus? Neid ei huvita, milline on
        inimeste arvates kõige igavam
        vannituba. See on TURUNDUS. Nad
        tahavad klikke, laikke ja tähelepanu.
        Nende huvides on, et osalejsid inimesed,
        kellel on suur tutvusringkond ja kes
        tahavad vaeva näha. See on äri ja ma ei
        näe, et siinkohal oleks põhjust üldse
        arutleda ebaõigluse üle. 🙂

    • Mallukas
      June 10, 2016

      Mirjam, miks siis teised osalejad ei pea suuremeelsed olema ja teistele jätma selle :D? Jeesus olen sinu meelest või?

      • Jerts
        June 14, 2016

        No just täpselt! Ma leian et seljuhul võiks iga osaleja olla suuremeelne. Täiesti mõttetu teema, Mallukas küsi julgelt hääli
        edasi, mina hääletan sinu poolt!

  • RL
    June 10, 2016

    Anna minna! Mina oma hääle andsin küll Sulle ?

  • Agnes
    June 10, 2016

    See on natukene nagu poliitikas on peibutuspartidega,
    sest firmade nagu Avon jms jaoks oled sina
    peibutuspart nagu näiteks Hannes Võrno või Erki
    Nool olid valimistel erakondadele. Ja see ongi ebaaus,
    et üks populaarne isik osaleb valimistel/konkurssidel,
    sest siililegi on selge, et ta kogub palju hääli. Vaevalt
    Erki Nool oma hääled esimestel valimistel tänu oma
    eeskujulikele ühiskondlikele teadmistele kogus. Kogus
    ta neid ikka tänu sellele, et oli rahval meeles kui tore
    spordipoiss, kes medaleid korjas. Sinu poolt
    hääletavad need, kes su blogi loevad ja üleskutsega
    kaasa lähevad. Aga keegi polegi kunagi väitnud, et
    maailm ja elu on õiglased, miks seda üldse eeldada?

    P.S. Miks sa tunned, et pead enda valikuid koguaeg
    õigustama?

    • Mallukas
      June 10, 2016

      No jumala arusaadav ju, seda ma seletada üritangi, et noh… maailm on ebaõiglane.

      Ma ei õigusta, ma arutlen üleskerkinud teema üle.

      • Agnes
        June 10, 2016

        Natuke nagu õigustasid ka. Ja ma tegelt ei öelnud pahapärast, ma tahtsin öelda, et ära lase end kõigutada, sellest mida teised
        kobisevad. Isegi kui nad pole kadedad, siis pole see tegelikult nende asi. 🙂

        • Mallukas
          June 10, 2016

          No kui minu arvamuse osaks on SELETAMINE seda teistele, siis see pole väga õigustamine 😀

  • Katrin
    June 10, 2016

    Arvan, et mängus on inimeste kadedus.
    Mõned siin kommentaariumis väidavad,
    et ei ole kadedus. Aga kui ei ole
    kadedus, mis see siis on? Teil ju on
    kade meel, sest teate, et
    tõenäoliselt Mallu selle võistluse
    kinni paneb ja saab need tüliõunaks
    olevad segistid endale. Aga ärge siis
    hääletage Mallu poolt (sorry, Mallu,
    see ei ole üleskutse :D), kui teie
    meelest väärivad teised osalejad teie
    häält. Teil ju on ometigi enda pea
    ja arvamus olemas? Või siis Mallu
    palve on teie jaoks nagu aamen
    kirikus? 😀

    Johhaidii, ma ei mõista seda
    probleemi üldse. Mallu palus
    hääletada enda poolt. Sina ei taha
    hääletada, ära siis hääleta. Pole
    probleemi 😀

    mul küll endale FB-d ei ole, aga mehe
    FB sein on alati täis palveid jaga,
    jaga, jaga! Mis selles siis nii
    imelikku on?

    ja kui Mallu mõne loosimise teeb,
    siis on 90% blogilugejatest kohe käed
    välja sirutatult platsis. Mõtle vaid,
    üks õnnelik saab endale midagi
    tasuta! Kriminaalne ju!

    • Kelly
      June 10, 2016

      +1!! 🙂 Hästi öeldud!

  • Kjkj
    June 10, 2016

    Kadedus on asja nimi!Nii lihtne see on ja selle päeast
    lähen hääletan meelega sinu poolt;)

  • Sol
    June 10, 2016

    Miks ei oleks sa võinud rääkida konkursist üldiselt ja nii poole sõnaga maininud, et osaled ka? Ilma piltideta, ilma palveta
    hääletada. Kindlasti oleks saanud igaüks teha objektiivse otsuse, millisesse vannituppa need segistid ära oleks kulunud. Ei ole
    kade olnud ja olen alati hääletanud oma südame järgi, mitte kellegi palve peale – nii tegin ka seekord. Saan aru, et kasutasid
    reklaamiks endale võimalikke vahendeid, aga maik on asjal juures. Mina leian, et sellisel viisil konkursi võitmine on ebaaus ja
    mõtlen, et antaku sulle kasvõi eriauhind (veelkord – ei ole kade), aga õige auhind võiks välja loosida nende vahel, kes pole ära
    kasutanud oma feimi 🙂

    • Jaaniuss
      June 10, 2016

      Kas keegi sundis sind hääletama?EI!Kes tahab see
      hääletab ja ei pea end nii puudutatuna tundma;)

      • Sol
        June 10, 2016

        Hetkel vastasin püstitatud küsimusele, mitte ei kommenteerinud seetõttu, et oleks tundnud ennast niivõrd puudutatuna…
        ja hääl seekord ei läinud Mallukale, vaid ühele teisele konkursil osalejale 🙂

  • Kädi
    June 10, 2016

    Poleks arvanud, et üks segisti võib mõned inimesed nii
    kadedaks ajada :-). Minul pole midagi selle vastu, et
    Mallukas seal konkursil osaleb. Ta ju ka kõigest
    tavaline inimene, kes soovib vahest võita midagi,
    millele niisama raisata ei raatsi. Mõni kirjutab, et
    Mallukas võiks raha koguda ja ise osta selle, aga
    samamoodi võivad ju kõik teised ka koguda raha ja
    selle segisti ise osta :-). Edu võistlusel! Loodan, et
    võidad, lähen ka hääletama sinu poolt!

  • G.
    June 10, 2016

    Sorri, aga vaadates enamik neid pilte mis seal seal hääletusel välja oli toodud siis… ma ei näe, et see uhke disainersegisti neid
    vannitubasid nende “õnnetust igavusest” välja tooks. Panevad 500 eurise fancy segisti kusagile lagunevate plaatide vahele
    rippuma ja vaatavad et oh, see oligi õnnestu puudu? 😀
    Üldiselt oli mul kurb näha, kui palju oli tõlgendatud “igava” tähenduse all katkiseid, räämas ja õnnetuid vannitubasid. Selles
    osas sobitud sa minu arvates selle konkursi raamidesse väga hästi ja mu hääl oleks läinud tõenäoliselt su pildile ka ilma
    teadmiseta, et see on just Malluka vannituba (see oli üks vähestest vannitubadest, kuhu antud võidusegisti ka actually
    passiks).
    PS. Mis puudutab “tuntud inimese osalemist hääletamisel” siis see on kahe otsaga asi. Oleneb konkurssist, oleneb auhinnast
    jne. Praegusel juhul ma ei arva, et sa midagi valesti tegid. Teistel piltidel on vaid mõned hääled, tõenäoliselt saanuks sa vajalik
    arv hääli kokku seda infot ka lihtsalt seda sõpradekeskis jagades. Ja üleüldse – sa tegid seda oma isiklikul blogilehel. Miks sa ei
    võiks eeldada, et seda loevadki ainult heatahtlikud inimesed, kellele läheb korda sinu käekäik? 😀
    PS2. Ma usun, et see võib jõle keeruline olla, aga las need koerad hauguvad 😉 Sa kõnni saba püsti ja vaata parem neid rahulikke
    penisid kes rõõmsalt saba liputavad, nad on palju toredamad kui need klähvijad :)))

  • Carmen
    June 10, 2016

    MIna leian küll, et pole siin midagi ebaeetilist ega ebaausat! Osale kindlasti edasi juhul, kui auhind sind paelub. Miks mitte??? Sinu
    lugejad juba saavad ise otsustada, kas nad annavad sulle häähe või mitte. Loodan, et sa võidad need segistid! Ja no olgem ausad,
    need vannitoad, mis seal esindatud olid..milleks nendele sellised segistid??? Ikka kap.remont enne, siis ..
    Nii et jah, igati normaalne, et osaled loosimistes!

  • Carmen
    June 10, 2016

    Ja nagu siin juba mainiti, siis tõepoolest, ettevõttel, kes neid segisteid loosib, on jummala hea, kui veits tuntum inimene nad endale
    saab. Reklaam missugune!)))

  • Tyy
    June 10, 2016

    Hm, seda asja peaks nüüd mitme kandipealt vaatama.
    Kõigepealt loosi pakkuva firma eesmärk- võimalikult palju vaatajaid ehk laialdane reklaam.
    Miks ta peaks siis oma tingimustes seda piirama ? See pole kindlasti nende huvides.
    Samas minusugusel “sõbra vaesel” üritajal pole sellistel tingimustel , kus suurim laikide arv määrab võitja , mõtetki proovida.
    Seega tark “loosija” seab 2 või enam võitu, millest üks on näiteks enim laigitu ja teine võit -zürii otsus või siis tõeline loos nagu
    lotos ikka. Aga nende andmete kogumine VIST ei ole lihtne. See tähendab on ajamahukas ja seetõttu pole eriti kasutuses.
    Seega mina veeretan “süü” korraldajale. Tema peaks sellistele asjaoludele mõtlema oma hea renomee pärast.
    Teised kes kasutavad ära oma soodsamat positsiooni pole ju ka kindlapeale võitjad, vaid omaette kategooria omasuguste seas.
    Seega sinu loobumine pole tavainimesele mingi lahendus /lähemale pääse võidule.

  • Madli
    June 10, 2016

    Mind see absoluutselt ei huvita ,et küsitakse niiviisi hääli,ikka tore kui võidad midagi.Ise olen ka korra seda teinud. Aga mind
    tohutult häirib,et osalevad inimesed kellel reaalselt seda asja vaja ei ole.

    • Tyy
      June 10, 2016

      sellest ma nüüd küll aru ei saanud, kuidas sina tead kellel mida vaja on?

      • Mallukas
        June 10, 2016

        mul tekkis sama küsimus 😀

  • Ketu
    June 10, 2016

    Appi Mallu, kas sa võtad palderjani enne neile
    totakatele kommentaaridele vastamist, et nii
    rahulikuks suudad jääda? Lugesin neid ja no
    johhaidii, lõpuks läksin päris kettasse ja ei
    tahtnudki enam lugeda. Igaljuhul tekkis mul
    küsimus, kas inimesed on tõesti kuu pealt
    kukkunud või nii kadedad. Esiteks on see
    võistluse korraldaja asi, mis formaati ta
    kasutab mitte sinu teha ehk siis kas valib žürii
    või hääletatakse võitja. Teiseks tekib küsimus,
    et kas siis inimesed kellel on palju sõpru ei tohi
    samuti osaleda? Kes siis tohib üldse. Pealegi
    jh, oma austajad oled sa ju ise töö ja vaevaga
    välja teeninud. Krt see on juba hale naljakas,
    aga inimesed süüdistavad sind ikka väga
    imelikes asjades… tundub et oled kõikides
    maailmahädades süüdi 😀 Igaljuhul mina
    arvan, et sul on 100% samasugune õigus
    osaleda kõikidel konkursidel, ka sellel mida sul
    nö vaja ei ole (nt vannitoa remont). Igaühel on
    samasugune võimalus teha oma blogi ja saada
    kuulsaks ja siis neid hääli koguda, palun väga.
    Ja kui ma varem lihtsalt ei viitsinud sinna
    hääletama minna, siis nüüd selle poleemika
    tõttu läksin ja hääletasin sinu poolt, loodan et
    võidad!! 🙂