tohutult kasvanud BSH üllatab taas: “Kristina on paks ja vaene ja n**ger”.

Ma ausalt mõtlesin, et ma jätan selle BSH teema nüüd edaspidi rahule. Noh, esiteks selle pärast, et see otseselt ei olnud minu draamagi – MULLE isiklikult pole ta midagi teinud. Aga no mind tõesti väga häirib, kui keegi minu sõbrannadele liiga teeb ja kuna Kristina kuskil tahtis enda poole välja öelda, siis pakkusin talle selleks kenasti oma blogi.

Mida sina arvad?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

117 Comments
  • Laura
    July 10, 2023

    Kui ma arvasin, et ma enam vähem sellest inimesest arvata ei saa siis ????‍????????‍????????‍????

  • M
    July 10, 2023

    Mul ausalt öeldes on hea meel, et see asi lagedale tuli. Koos nende tõestusmaterjalidega.
    Mul kui Eesti Vabariigi kodanikul on õigus teada, millist inimest valida aina järgmisel ja järgmisel meelelahutusauhinna maastikul näiteks. Samuti väärivad seda kõik teised inimesed. Teada.
    Ma iial ei valiks niisama meelelahutus maailmas ka kedagi, kes on tegelikult ka päris elus teistega ebameeldiv. Kahju, elasin talle kaasa, aga enam mitte.
    #TiimKristina.

    • Janika
      July 10, 2023

      +1

      • Ann
        July 10, 2023

        Samal arvamusel

  • tuli
    July 10, 2023

    No pic no proof – screeni saab teha ka nii et ei jää näha muu jutt, cropid ära või sodid üle 🙂

    • Mallu
      July 10, 2023

      No pole selles suhtes seda “proofi” vaja siia panna ju. Kui ta arvab, et see pole tõsi, siis pöördugu kohtusse, seal on nõus need inimesed oma vestlusi jagama (ega ta mulle öelnud, ma oleks kohe jaganud:D). Tegelikult ta ju TEAB, mis sõnu ta kasutab ja ta võiks ta teada, et oleks ilus vabandada. Kas ta seda teeb? Hui.

    • P.
      July 10, 2023

      Tegelikult su mure on ju puhtalt su enda uudishimu rahuldamine, ei muud. Või mis sa selle “no pic no proof” all silmas pidasid? Isehakanud riigikohtunik oled vä?

  • Epp
    July 10, 2023

    Appi, millise fassaadi ta endale on ehitanud! Praegu niiiii paljud räägivad tema kohta varem rääkimata jäetud lugusid. Lugusid, mille kohta arvati, et okei, ju siis inimesel oli kehv päev. Nüüd aga joonistub sellest välja selgemast selgem muster. Pole ime, et Terras temaga suhte lõpetas.

    • M
      July 10, 2023

      Seda ju ütles Terras ka avalikult korraks, et B tegi saatemeeskonda maha väga palju. Teine muidugi mkm-mkm, aga ju ikka nii oli.

    • Getter
      July 10, 2023

      Vähemasti on ta nii osav ehitaja, et kui meedias enam tööd ei saa, siis saab Soome minna müüri laduma 😀

  • K
    July 10, 2023

    a lahe, et teisi narkomaaniks sõimab kui ise ****** 😀 lol
    nagu ongi see et savi, tee ja ole, aga miks sa pead hakkama sõimama teisi narkomaanideks ja meedias kõva häälega raakima et pole kunagi midagi teinud kui see on ilmselge vale 😀 let’s cancel BSH pls

    • S
      July 10, 2023

      Kes tähelepanelikumalt viimast Vallalise Kaunitari saadet vaatas,siis lisaks sellele,et Terras rääkis “baasväärtustest” mis ei klapi korrutas ta mitu korda BSH’le, kui to teda alandas, et “Sa tead, et ma ei räägi”. Tänaseks pole ilmselt vaja kaugelt otsida, miks see suhe lörri läks.
      Ma ei õigusta Terrase käitumist- näotu see oli aga niipalju temas siiski härrasmeest oli, et ei kasutanud seda võimalust BSH’le juba siis vee peale tõmbamist, mida ilmselt iga teine oleks sellises olukorras ära kasutanud.
      BSH ongi vait ja kasutab oma kaitseks kuvandit,et ta lihtsalt on “suurem inimene”, sest vastu öeldes toob see suurema pasarahe kaela. Ta teab ise väga hästi mis korda saatnud on ja ilmselt on enamus kõik tõestatav. See ammu juba avalik saladus milline ta päriselt on ja see levib meeletult erinevates sõpruskondade chattides.

      • Laura
        July 10, 2023

        Jep, olen sama kuulnud Terrasega lahkumineku kohta. Oligi väga tõsine baasväärtuse erinevus seoses kainusega.

  • LKL
    July 10, 2023

    See kõik siin on väga-väga vajalik, suur aitäh, et aitad kaasa millegi nii halvava ja toksilisega võidelda. Ma täiesti mõistan, et ühest küljest pole justkui see platvorm koht, kus peaks millegi sellisega tegelema. Aga samas: kus siis veel? Meedia jääb liiga hambutuks selle koha pealt. Ilmselgelt on see midagi enamat kui “kahe inimese biif”. Kõik, kes sellega lähemalt on kokku puutunud, ma arvan, et saavad sellest aru, et tegemist on millegi sügavamaga. Lihtsalt tahaks veel sedagi öelda: see tsitaat kuuluks justkui mõne 2006. aasta Võsareporteri “püksid täis sirtsutanud mälukangelase” kõnepruugi repertuaari.

    • Mallu
      July 10, 2023

      No just! Pole otseselt nagu “minu asi”, aga no keegi teine talle ka öelda ei julge, või ei saa. Meedia ei keeraks elusees temaga tülli, sest noh, eesti konnatiik on nii väike, kuulsustega tegelt ei jamata…

      • kätlyn
        July 10, 2023

        Ja mina siiani imestan, et Meedia selle kohapealt (sinu postitused) still vait on ???????? Bsh võiks ise ka sõna sekka öelda, ilmselt varsti ütlebki.
        Hetkel insta postitustest tundub, et on suht paanikas ???????????? (uued emailid jne) ehk näitab, et ta on sellest üle, tavaliselt psycho d sellised ongi ????

        Deniss Kase juurde tagasi tulles, gmaili parooli tuletades ehk viskab tel numbri lõpu? ????

    • Marge
      July 10, 2023

      Kui nii palju soppa ikka välja ujub, siis ei saa meedia ka lõpuks enam pead liiva alla peita. Tänases hetkes kus me ühiskonnana oleme, ei saa aktsepteerida kellegi neegrisk sõimamist. Olgu, vihaga sõbranna kohta öelda paks ja vaene on üks asi (kuigi inetu, madal ja nõme), aga rassism on juba täiesti teine teema.

  • Ann
    July 10, 2023

    Grillfestil olid meie kõrval tema “sõbrannad” ja juba siis rääkisid, et BSH on kõigiga tülli keeranud. Nüüd neid teemasid lugedes tuleb nende neidude jutt meelde ja nad ei valetanudki.

  • B
    July 10, 2023

    Millal selle lasteaia uks kinni ükskord läheb? Pada sõimab katelt.
    Täiesti erapooletu inimene. Kahju muidugi Kristinast, ta on suure südamega hing, tore ja andekas pealekauba.
    Kuid päriselt, tõmmake see lasteaia uks koomale. Täiskasvanud inimesed peaks oskama teisiti ka asju lahendada. See kommentaar käib kõigi osapoolte kohta.

    • Mallu
      July 10, 2023

      Et üks inimene võib vabalt rassist olla, alandada ja sõimata kuidas soovib, aga teised peaksid vait olema? 🙂

      • P.
        July 10, 2023

        Noh, kommenteerija on ju b. ????

    • Naine
      July 10, 2023

      Mine siis ära ja ära loe. Suur inimene oled ju. Minuarust on väga hea et see päevavalgele tuleb.

    • Kk
      July 10, 2023

      Seda Deniss Kaske pole ju olemaski. Googeldades ei tule ühtegi asja sellise ninelisega välja- ilmselgelt välja mōeldud tegelane.

    • Nomaeivõi
      July 10, 2023

      Ilmselt seda vastust kirjutades saan laimusüüdistuse, aga here I come…Aga miks sellest ei tohi kirjutada? Nende kirjutiste ning kuvatõmmiste järgi ei pea psühholoog olema, et teha järeldus, et selline käitumine kvalifitseerub vaimse vägivalla alla ning kui ühiskonnas üritame inimesi julgustada oma lugusid jagama, siis ühtäkki kui sellel vägivallatsejal on nägu ning nimi, siis tuleb seda lahendada omakeskis. Tänapäeval ei ole vahet, kas tegemist on vaimse või füüsiline vägivallaga. Vägivald, mis tahes vormis teise inimese vastu, ei ole ühiskonnas aksepteeritav ning seda ei pea kuidagi häbenema ega varjama. Siin ei ole juttu sellest, et keegi täiskasvanud inimene kogemata paotas liiga palju suud ning oli solvav, vaid siin on näha süsteemset mustrit. Ma ei ütle, et Kristina on inglike, sest ka tema ütles asju vastu, aga kas ohver pole siis ohver kui ta julgeb ennast kaitsta? Kas vägivallatseja vastu löömine teeb ohvrit vägivallatsejaks? Mind siinkohal ei huvita kas ta on BSH või naabri Malle- vägivald ükskõik mis kujul ei ole OKEI! Ja nagu sa mainisid, siis tegemist on täiskasvanuga…. ja just nimelt täiskasvanu peaks aru saama, et igal tegevusel on tagajärg.

  • R
    July 10, 2023

    pada sõimab katelt, mu teada bsh ise ka kõige eeskujulikemate elukommetega pole (narkariks sõimamise osas) ????????????

    • S
      July 10, 2023

      Jep, isegi kuulnud jutte, kuidas talle see vägagi meeldib???? aga ega sellest juttu teha ei tohi, muidu saad kohtukutse.

      • Laureen
        July 10, 2023

        See ju vana “saladus”. Umbes nagu Avandiga. Kõik teadsid, aga…

        • Mallu
          July 10, 2023

          Mina nt ei teadnud Avandist ega tema harjumustest midagi 😀

    • ss
      July 10, 2023

      Sellepärast ta vb ongi karsklane, et noh, alkoholi otseselt ei joo, aga muud asjad…

      • Mallu
        July 10, 2023

        No ärme siin spekuleeri, ma ei viitsi pärast vangis olla 😀

        • Deniss
          July 10, 2023

          Karsklane on aga kotti ikka vahest teex

  • P
    July 10, 2023

    Tahaks ikkagi teada kelle mehega “daam” kõrvalt paneb ????

    • Mallu
      July 10, 2023

      See pole minu asi öelda, aga enam vist ei pane ka 😀

    • M K
      July 10, 2023

      Kas see sama mees, kes oli/on selle lauljatariga kokku-lahku suhtes? Praegu vaadates on pannud lauljatar talle unfollow ja BSH sellele mehele ka ????

      • B
        July 12, 2023

        Kes see on? ????

  • Maru
    July 10, 2023

    A kuidas Anu arvamine kogu loost on?

  • E4
    July 10, 2023

    Kas neid screene nii ei saaks avaldada, et selle teise inimese nime vms ära peita? Ausalt, ma tahaks näha kuidas sellisest asjad väljatulek oleks ????

  • Marge
    July 10, 2023

    Naised – pea püsti ja nagu vanarahvas ütleb, ära s***a torgi läheb haisema. Nartsisslike inimestega on kaks võimalust, kas ümardate teda või hoiate eemale. Nad ei suuda endale tunnistada “oma vigu”.
    Natuke naljakas on ka Kristina jutt, kes ühes storys räägib, et ei tee seda positust sinu blogis raha pärast, aga poole summa eest maksab teraapiat ning osta triikraua. Eks see tüli on ikka natuke leib teie mõlema lauale, muidu oleks need positused tasuta või hoopis omavahel tüli ära lahendatud.

    • Mallu
      July 10, 2023

      Keegi ei ootagi lahendust. Mis see lahendus olla üldse saaks? 😀 Nagunii meedia kraabib sellised tülid üles, miks siis see raha ala elu24le ripakile jätta, parem siis juba endale võtta 😀

  • K.
    July 10, 2023

    Selle Deniss Kase juurde tagasi minnes, kas kellelegi ei tundu see nii tuttav nimi, nagu see oleks mingist muust draamast ka läbi käinud? Või keegi teravama mäluga mäletab? Nagu sellest Hendriku draamast nt? Ma ei saa seda oma peast välja, 100% olen seda nime kuskil seda näinud enne bsh’ga seoses, aga mulle ei meenu kus.

    • merilin
      July 10, 2023

      Tahtsin sama öelda, kuidagi maru tuttav nimi on.

      • H.
        July 10, 2023

        Vbl eksin aga äkki teile seostub selle nimega Daniel Sepp? Ta oli mõned aastad tagasi meedias seoses jõhkra lähisuhtevägivallaga.

    • grindrkarma
      July 10, 2023

      See on lihtsalt brigitemuti üks 20st alter egost. Sry mutt aga siin läbi küll igaüks läbi, et selle ise oled kokku kirjutanud.. no ikka väga hale 😀 natuke kahju hakkas isegi…

  • F
    July 10, 2023

    Mind vaevab kogu selle loo juures see, et olgu BSH mis ta on, aga loll ta pole. Miks ta riskib selliseid sõnumeid kirjutades kui teab, et need võivad tulla avalikuks? Mälus peaga?

    • Mallu
      July 10, 2023

      Tead ta muidu on küll väga kaval. Kristinat sõimas nt alati telokõnedes ja kirjutades alati unsendis 😀 Aga selle teatud jutu kohta – see oli keegi, kellega ta suthles NIIIII palju, et ilmselt…kaotas oma valvsuse ja arvas, et see sealt iial ju ei lekiks 😀

      • K
        July 10, 2023

        Vaene inimene keda praegu nüüd üle kuulatakse ning sealt vastu päid ja jalgu saab lekitamise eest.
        We pray for you!

      • K.
        July 10, 2023

        Jaa, aga ta ise ka ei saand ju aru enam.. ühes storys ütles, et see oli konfidentsiaalne Bsh oü arvamus a järgmises ütles, et ta arvas, et räägib sõbrannaga..

  • Epp
    July 10, 2023

    Loen ja tahaks appi karjuda!

    On ülitähtis, et selline tülgastav, süstemaatiline ja selgelt patoloogiline käitumine paljastatakse. Ootan huviga järjejutte ja ka teiste sõbrannade kogemuslugusid. On ütlemine, et kurjus saab võimutseda ainult tänu heade inimeste ükskõiksusele ning seetõttu ei saagi enam vait olla ja lasta tal laamendada.

    Siin joonistub selline huvitav käitumismuster välja, mis on nii psühhopaatidele omane ja mida ka vana hea Justin kasutas – taob oma paatoslikku juttu, räägib kõrgetest ideaalidest, vaadetest ja aadetest. Teeb suuri plaane, väänleb ja poseerib kaamerasse, annab veel lihtrahvale ka nõu, sest mina ainult mina võin! Reaalsus on aga tõsiselt häiriv ning ristivastupidi reklaamitule. Aga siiski – vaated ja aated! Professionaal ja elu parim vorm, menaatlne tervis, elu parimad sõbrad ja elu parim pere jne.

    Ma saan aru, et sellistel inimestel on kõverpeegel ning mingit paranemisvõimalust ma kahjuks ei näe. Lavalaudu nad kellegagi jaga ei taha, aga mis tal küll Kristina vastu on? Kas ta ei ülistanud teda piisavalt?

    • Kristina
      July 10, 2023

      Jah, ma oleks pidanud teda rohkem ülistama aga ma ei suutnud.

  • L.
    July 10, 2023

    Omakeskis peale seda Kristina posti arutasime, et kuidas ta selle lahendab.. ja täpselt nii nagu me arvasime 😀 ” et ta on see mature person ja on üle jne” aga siis tuli see marjeni postitus ja need storyd peale seda.. kas ta pani siis faktiette, et marjen valigu kas BSH või põhjatallinn või kristina? Või oli seal valikus ainult Kristina.. ja kas sa nüüd nädala jooksul, said aru et sul on nii palju tööd ja projekte, et nüüd kohe oli vaja? Väga väga kahtlen.. ta ei saand ise ka aru mis sousti suust välja ajab.
    Ma nüüd loodan, et see fasaaad sellest imelisest persoonist hakkab vaikselt lagunema ja inimesed hakkavad päriselt rääkima mis toimub.

  • Denis Tamm????
    July 10, 2023

    Huvitav kust see sõnavabadus ja mustamise piir jookseb. Kui neegrile öelda neeger ja no ta on ülekaaluline ehk paks, ma ta finants seisu ei tea ja kui pole raha siis on vaene ju????

    • GRETE
      July 10, 2023

      selle n-sõna ütlemine pole vajalik, eesti keeles saab öelda ka mustanahaline. paks või vaene olemine pole ka kellegi asi teemaks võtta või kommenteerida.

      • Denis Tamm
        July 10, 2023

        Tore, et Teie siin võõraid inimesi ei kommenteeri????

    • JJ
      July 10, 2023

      Kui sa tahad oma rumala arvamusega särada kedagi mõnitades, siis palun ōpi enne õigesti kirjutama! ????
      Aga noh, eks see ajumaht paistabki su kirjavigadest ka välja????

      • KKK
        July 10, 2023

        Düsgraafiat ilus ju mõnitada. Vb lähed Ristiku Põhikooli ette ka lapsi mõnitama, et neil lugemis ja kirjutamis vaegused, kui siin kellegi ajumahtu kommenteerid?

        • P.
          July 10, 2023

          Seda võiks täiskasvanud inimene siiski teada, et iga kirjaviga ei ole kohe düsgraafia ja iga lohe, kes emakeele tundides luuslanki lööb, düsgraafik. Küll aga on sinusugused inimesed demagoogid, googelda seda.

      • Janne
        July 10, 2023

        BSH on üks eemaletõukavamaid inimesi Eestis. Sain sellest aru juba siis, kui käis eetris saade Dr. Silva. Ta on nii võlts ja labane. See, et tal on kõrgharidus ei tee teda targemaks, sest kahjuks haritus seal kõrval on väga vajaka. Veel enam tundub ebausutav, et inimene on tark ja arenenud, kui ta peab seda igal võimalikul moel taas “meelde tuletama”, tavaliselt on sellised inimesed kõige rumalamad üldse, õõh, oksele ajab.
        Mõtlen ka, et tal on ju niivõrd tahetud “terapeut” kõrval sõbraks, miks ta abi ei küsi või kas “hüpnotisöör” ei märkagi, et ta sõbranna on peast vaimuhaige juba oma “kuulsuse” ja rahaga?!? Noh, Eestis polegi kuulsusi niiet ma ei teagi kus ta kuulus on tegelt.. Peldikus peegli ees tundub.
        Ma siiralt loodan, et ta loeb ka siinseid kommentaare, sest äkki äkki ta ühel hetkel peeglisse vaadates, kui järjekordne boyfriend ta maha jätnud on, saab aru, et tal on tõsiselt vaimse tervise abi vaja. Tšikk vaatab elu nagu läbi lukuaugu, näeb seda mis tema nina all on ja kaugemale ega suuremalt tal aju tundub,et ei suuda hoomata. Kurb ja piinlik on, väga piinlik.
        ❌Cancel BSH ❌-bully
        BSH advokaatidele ja juristidele: See on puhtalt minu arvamus mille on kõnealune isik endast aastate jooksul avalikult elades kujundanud. It is what it is.
        Get a life ????

    • LKL
      July 10, 2023

      Võib-olla peaksime kõik mõistma, et vabadus öelda, mida soovime, ei anna meile õigust teisi inimesi alavääristada. Tõeline sõnavabadus tähendab ka vastutust meie sõnade tagajärgede eest. Kasutades sõnu nagu ‘n**ger’ ja ‘paks’, mis on mõeldud teise inimese välimuse või rahalise olukorra halvustamiseks, ei räägi see mitte ainult sinu respekti puudumisest teiste vastu, vaid ka sinu inimlikkuse puudumisest. Ma loodan, et sa mõtled sellele järgmine kord, kui sa valid oma sõnu. Palun ära peida pead liiva alla, kujutades ette, et see diskussioon saaks olla sõnakasutuse ja semantika üle. Loeb see, kas Bruskete kasutas seda Kristina halvustamiseks, pisendamiseks ja solvamiseks, ning jah, eluliselt usutav on vaid pahatahtlik ajend.

      • JJ
        July 10, 2023

        Tõsi!
        Poleks pidanud ka mina nii kurjalt kommenteerima, aga tol hetkel kihvatas sees, kui taas tuldi mõnitama teise inimese nahavärvi ja keha!
        Pole minu asi kommenteerida kellegi düsgraafiat, samamoodi pole kellegi teise asi kommenteerida inimese keha, nahavärvi jms.
        Vabandan!☺️

    • B
      July 11, 2023

      See nö “n****r” ei ole mingi sõna kellegi kirjeldamiseks. Seda sõna on läbi ajaloo kasutatud inimeste mahategemiseks ja halvustamiseks, seda pole kunagi heas valguses kasutatud. Sa kas ütled aafriklane, Aafrikast pärit inimene või mustanahaline. Ega sa ennast kahvanäoks ega koopakolliks ei kutsu ju?

  • Kkk
    July 10, 2023

    Ta on ju niiiii väga kasvanud, nagu ta igas postituses rōhutab. Sama palju nagu ta igas intervjuus rõhutab, kuidas ta on ülikoolis käinud on, kuidas ta täna jälle smuutit sōi, kuidas ta on NÜÜD eluga väga õiges kohas ja rahul. ????‍♀️????‍♀️????‍♀️

  • Janz
    July 10, 2023

    Minu highlight oli see, kui ta storys mainis, et talle hüäänikari kaela saadetud jne. Pmst 1:1 sama retoorika nagu Terrase draama puhul kasutati tema kohta, ei saa tõesti öelda, et õppinud poleks (iroonia) 😀

  • Erika
    July 10, 2023

    Õudne putukas. Ma olen kusjuures see vend kes lendab DMi, kui midagi head ja toredat on vastata stooride peale. Olen kirjutanud bshle, kristinale ja ka mallule???? ainuke, kes kunagi ei vasta ega isegi vaata kirja on bsh. Samuti olen kuulnud ägedat kõlakat, kus bsh Pärnu sunseti peldiku järjekorras ühe tuttavaga kakles, sest tema on staar ja ta läheb esimesena, kui tema tahab. Edu talle igaljuhul. Muidu ju edukas ja vahva aga seest mädaneb????

    • Annu
      July 10, 2023

      Appi ma mõtlesin, et ma ainuke “imelik” kes vastab midagi storyde peale ????
      Aga sama kogemus BSHga. Ju ma liiga “lamp” ????????‍♀️????

    • Annu
      July 10, 2023

      Kusjuures. Huvitav on see, et jagab kuidas talle head soovitakse/küsitakse/soovitusi jagatakse. Aga ometi ei vaata ega vasta ta mõne kirjutajaks üldse. Kus see loogika on ???? valituid avab?

  • Gerty
    July 10, 2023

    Minu meelesest on teise välimuse veel enam nahavärvi sõimamine alla igasugu piire. Nagu ta ise oleks täiuslik. Vb ta Kristina peale kade, et tal loomulik ilus jume aga BSH peab solli või mis iganes uksi kulutama. Kõige lihtsam on selline inimene oma elust kustuta ja no las ta toodab seda paska edasi kui tahab, ju tal lihtsalt niiiii igav elu ja tähelepanu vajadus suur.

    • P
      July 10, 2023

      Mis solli, vahtu määris peale ju, alles pani üle sellega ja pidi ahvikeste ees vabandama ????

  • Õkva
    July 10, 2023

    Ma olen BSH storysid jälginud ja tundus äge ja julge naine olevat. No tegelikult ongi. Aga väga ülbe jah. Uskumatu ikka. Mulle hakkasid need “olen karsklane”, “elan kloostrielu”, “olen nii arenenud”,imelikud naljad, kaotab kõik sõbrad ja boyfriendid Kõik kuidagi imelik tunduma. Sain aru, et on väga katki tegelikult ja see “tulen tagasi parema inimesena ” never happenef. Ta on täitsa sassis. Tule taevas appi!! Õnneks on Kristinal paremaid sõbrannasid, nii ilus ja vahva noor naine.

  • Mari
    July 10, 2023

    Minu jaoks BSH story tipp oli see, et ta kandideeris Myhitsi selleks, et suurem korter osta ja 6 kuud sissetulekut näidata. Sest see jumala ees ei ole ju panga petmine ja vägagi legit viis uus kodu soetada, lisaks oma sõbrannale “ära panemiseks”.

    • P
      July 10, 2023

      Miks ja mismoodi see panga petmine on?
      Just asking.

  • L
    July 10, 2023

    Iga ratsionaalselt mõtlev inimene on BSH juba lahti mõtestanud. See paistab välja, kui pealiskaudne ja enesekeskne inimene on. Seda oli ka näha EMA’l.
    Tegelikult on tegemist väga ebakindla inimesega, keda huvitab ainult, kuidas lambad teda näevad ja selle nimel tõmbab vanaema öösärgi iga kord selga, kui postitusi tegema hakkab. See selleks, see on kõigile nähtav ja võib vabalt insta stoorisid vaatama minna, et selles ise ka veenduda.
    Tulles aga Malluka ja Kristina juurde – tõesti väga kurb ja ebaaus, et BSH on nõmedalt käitunud (muud tegelikult ei ootakski). Minu põhimõte on see, et kui lased endale 1x pähe roojata, fain – roojaja apsakas. Aga kui laesd 2x pähe roojata – siis juba omaenda viga. Siit omad järeldused.
    Kahjuks teie, Kristina ja Mallukas, argument jääb veidi lahjaks. Te mainite postitusi, kus BSH olla öelnud seda või toda, aga meil on ainult teie sõna. Palun katsuge ikka kuvatõmmis ka postitada. Võite tundliku osa hägustada ja jätta ainult BSH suunast tuleva vaimusünnituse.
    Ma ise pooldan õiglust ja hetkel näen, et te suudaksite paremat, et rahvale näidata kellega tegu.
    Kui julgeb öelda, siis arvestab ka tagajärgedega.
    Oma stooris ta identifitseerib ennast, kui BSH OÜ. See tähendab, et tema tegevused on otseselt seotud tema firma edukusega ja loomulikult ka sellega, kuidas tal edaspidi tööd hakkaks olema.
    Olge tublid! Kristina – jaksu! Ja ära lase ennast teistel inimestel määratleda – ise tead kõige paremini, kes oled. Seega ole alati sõbralik enda vastu, sest see on see, kes/mis Sind määratleb.

    • Piret
      July 10, 2023

      Sa ikka peenelt nii kuradima uudishimulik, et viitsisid selleks lausa terve tiraadi kirja panna ????
      Tegelikult on siin väike konks ikka sees kah – praegu saab BSH selle loo kenasti ümber lükata juhul, kui see vale ja laim on. Kui M aga BSH erakirjavahetusest siia ridagi peaks screenshottima, on BSH-l koheselt mõnus trumbilärakas tagataskus ja lidub kohtu poole nii et pole asigi. Ja see on küll tähtsam kui siin mõne haiglane screenshoti-nälg.

      • L
        July 11, 2023

        Siis pole mõtet üldse alustadagi – see on minu mõte siin. Milleks üldse poolkõvalt kedagi siin känkeldama kukkuda. Selline pesu pesemine võiks üldse ära jääda. Tegemist on täiskasvanud inimestega. Kui julged suu lahti teha, siis võtad vastutuse ka tagajärgede eest – easy as that.

  • Antsik
    July 10, 2023

    Nähes kuidas käitus B Pärnus finaalsaate õhtul, siis ma ei imesta üldse, et ta selliseid asju võib öelda, kui emotsioonid keevad. Olen aru saanud, et mida ilusam ja täiuslikum avalik kuvand, seda mädam see inimene on. Kõik liigutused ja storyd on kalkuleeritud. Aga kui keegi julgeb vastu astuda neile, siis tuleb see õige mürgine kättemaksuhimuline inimene välja.

  • A
    July 10, 2023

    Oh jumaaal, ma olen ka teda seltskonnas kaitsenud, et on küll veidi enesekeskne ja “mina ja maailm”, aga et naiste eest tundub välja astuvat ja selline girls girl olevat, nii palju siis sellest, edaspidi olen vait. ???????? Nüüd tundub ka eriti irooniline see Keili draama, et Keili vaesekest BSHd ei toeta ja salli, sest ta on nii ilus ja edukas. Pole sõnu nagu Kristinalgi. ???? Loodan, et Anna, Anu, Ants jne kõik ühised sõbrad pead liiva alla ei peida ja Brigittele seda võitmatuse tunnet juurde ei anna ja toovad maa peale, et selline käitumine on lubamatu. ???????????????? Ja loodan, et Kristina lendab täiega ja saab BSHle ninanipsu anda, kui enam “vaene” ei ole????????????

    • S
      July 10, 2023

      Ants juba ütles ka temast lahti. Oli story pandud, aga nüüd see juba kadunud

  • Eeva-Liisa
    July 10, 2023

    Nagu What???? Kuhu jääb nüüd siis see professionaalsus nagu see lastetu vanapiiga söögi alla ja söögi peale soiub. Saan aru, et inimene on 27a ära ōppinud uue sõna”professionaalne” aga esmalt kui seda igas teises lauses kasutada, võiks endale selgeks teha mida see sõna päriselt tähendab. Hea ja ilus inimene Kristina, las see vanatüdruk annab kohtus aru oma sõnade eest. Usu neid kes sind toetaksid, on väga-väga palju!

    • isiil
      July 10, 2023

      Lastetu vanapiiga @ 27? Gurl, võta veidi vaiksemalt nüüd. Tema lastetus või vanus ei ole mitte kuidagi seotud tema inetu käitumise ja egomaniakaalsusega.

    • Ehh
      July 10, 2023

      mis see lastetus siia puutub muidu? Et kui õiget inimest pole leidnud, siis psühholoog tohib sõimata kedagi vanatüdrukuks jne? Ma ka 31 ja lastetu, kohe sellepärast alamklass ja nartssisist valmis?

    • Vaike
      July 10, 2023

      Lastetu vanapiiga? Kaitsta solvatut solvangutega pole solvajast targem käitumine. Mitte, et see võistlus oleks, aga usu, selline väljend võib teha rohkem haiget, kui sa tahaksid. Ka neile, kelle kohta see otseselt öeldud pole.

    • Liisa
      July 10, 2023

      Kas lastetu on mingi uus solvang? ????

    • Kr
      July 10, 2023

      Offtopic põhiteema suhtes, aga “lastetu vanapiiga” kui solvang / halvustav hinnang 27-aastase inimese kohta? Mul tekib nii palju küsimusi selle kasutatud väljendi kohta… 27-aastane naisisik on eelistatult siis ema ja tal on mees? Emaks olemine ja hõivatud suhtestaatus teeb automaatselt paremaks inimeseks? Kahtlane niimoodi hinnanguid anda, mis mustavavad peale BSH ka palju teisi inimesi. Kui sildistama hakata, siis võiks mõelda ka sõnade tähendustele ja milliseid laiemaid väärtushinnanguid need kaasas kannavad. “Lastetu vanatüdruk” ja “see vanatüdruk” oleks võinud kommentaarist välja jääda, selle asemel lihtsalt “ta” või BSH. Kahju, et nime järgi naiskommenteerija halvustab oma kommentaaris teist naist läbi suhtestaatusele viitava sõna. Rant over.

  • Miisu
    July 10, 2023

    Vaatasin eile Antsu instagrami kontot, üksteist nad enam ei jälgi. Spioonides, millal ta enam Antsu postitusi ei laikinud, saab teada, millal must kass läbi jooksis neil. Huvitav, mis seal küll juhtus? Lugedes Kristinaga juhtunut ja Antsu tekste postituste all, paneb mõtlema, kelle või mille pihta need suunatud olid/on 😀

    • Mh,
      July 23, 2023

      No ma ei tea kas see nüüd parem väljaütlemine on.. Lastetus ei ole kuidagi seotud inimese inteligentsiga. Ja 27 aastatst vanapiigaks kutsuda.. No jh, see on nagu BSH retoorikasse sulandumine 🙂
      Mina sain esimese lapse 35 ja teise 37 aastaselt ja ei ütleks, et ma enne väga vanapiiga olin, lihtsalt tegelesin teiste asjadega. N.ö *kasvamisega* 😀 😀

    • Melany
      July 11, 2023

      Lol, ma mõtlesin just sama, sõimab Kristinat neegriks aga ise liialdab isepruunistajatega ????+ ta kuskil postituses hiljem ütles selle peale, et sorry umbes kui liialdasin aga mulle meeldib pruun olla… Haige inimene

  • Liina
    July 10, 2023

    Kas BSH insta storys “vaimudega rääkija” on Ants, keda enam eetiliseks ei peeta????? See on ju kogu aeg sellist tegevust viljelenud. Mis asjast see BSH jaoks siis enam eetiline polnud????? kui Ants hakkas rohkem raha kokku ajama?????

  • Anni
    July 10, 2023

    Rassism on täielik no go ja sellele ei ole maailmas ühtegi õigustust ega vabandust. Mis juhtus Jüri Vipsiga kui ta kasutas rassistlikku sõna? Red Bull tühistas ta koheselt. Aastal 2013 oleks imelik koostööd mitte lõpetada sellise inimesega. Kui ta on sidunud oma isiku OÜ-ga, siis peaks veel rohkem mõtlema kuidas käituda ja mida öelda. Tõesti piinklik ja labane.

    • Anni
      July 10, 2023

      2023 mitte 2013 🙂 ehk siis super piinlik on peale rassismi väljatulekut näidata, et ta on järsku uus inimene ja alustame kõik nullist

  • KK
    July 10, 2023

    Appi kui madal ja rõve see tema jutt on, häbi lugedagi sellist asja aastal 2023. Instast võtsin talt follow maha, sest juba enne seda praegust draamat käis mulle see “ema theresa” värk pinda, tüütud storyd olid.

  • MA
    July 10, 2023

    Su blogi, sry, on nagu… vaatad Grey anatoomiat ex ja järsku kanal otsustab noup näitame selle asemel Kodu keset linna hoopis. Nii tüütu ????

    • Mallu
      July 10, 2023

      haha, sorri 😀

  • Mammu
    July 10, 2023

    Brigitte käib igaks ürituseks riideid laenamas disaineritelt. Nüüd ilmselt keeratakse kõik need kraanid kinni. Kes tahaks BSH seljas midagi eksponeerida? Maine on nii halb lihtsalt. Enam ei päästa see “100 000 jälgijat”. Kui sinu kaubamärk oled sina ise, siis pead oskama käituda. Pead valima mida ütled, kuidas ütled. Kaua aega keenud see pada. Nüüd mulksub kõik pinnale see sitt. Peab varsti ise riideid ostma hakkama, ei saagi tasuta ja laenuks ???? Vaatame siis, kas muutub see suhtumine “ma kannan kõike vaid ühe korra”.

  • Helena
    July 10, 2023

    Kellegi neegriks sõimamine ületab igasuguse viisakuse ja normaalsuse piiri. See nö kasvanud BSH arvab toesti et kedagi paksuks ja neegriks sõimamine on okei. Sorry aga mingu häbenegu kuskil nurgas????. Ütleme ausalt KRISTINA PÄRTELPOEG ON VAPUSTAVALT ILUS NAINE????❤️(ma olen isegi kade et ma nii jumekas pole kui tema). Kristina on poole ilusam kui BSH nagu ütleme ausalt mulle pole kunagi BSH MEELDINUD JA EI HAKKA ENAM ÜLDSE MEELDIMA

  • Inimene
    July 10, 2023

    Ausaltöeldes ma ei ole kunagi aru saanud, miks sellised BSH-d üldse kuulsust ja tulusaid tehinguid võidavad, kui juba tema tähelend algas pmst tahmafiltri- Susannena. Ka selles loos keeras ta ise kokku ebaseadusliku jama ja süüdistas kõiges autoteenindust: https://www.ohtuleht.ee/972195/vaat-kus-lops-brigitte-susanne-hundi-omavoliliselt-muudetud-mersu-voib-ulevaatusel-labi-poruda
    Üsna varsti järgnes invakohale parkimise skandaal. Pärast seda on ta vist osanud otsestest seaduserikkumistest hoiduda, aga tema osalemine saates “Maskis laulja” oli nii ebameeldiv, et tekib küsimus – miks ta sinna üldse kutsuti?

  • Vsh
    July 10, 2023

    Ma olen ikkagi käinud ülikoolis ja etiketikoolitusel. Joon ainult kallist shampanjat, odav ei ole mulle. Ma olen tohutult arenenud selle 5-päevaga ja nüüd tunnen, et olen nii õiges kohas. Ma olen juba nädal aega alkoholist vaba. Ja et tea ikka teaks, siis ma olen ülikoolis käinud.

  • M
    July 10, 2023

    Tal on vaja kedagi, kes ütleks et jää vait ja ära rabele, sest mida rohkem rabeled seda sügavamale essu sisse sa vajud. Lisaks ükski vabandus ei alga sõnadega “vabandan ja võtan kõik omaks aga aga aga sina/teie olete rohkem süüdi!!!” See näitab, et see on rohjem öeldud suu soojaks ja tegelikult ei vabandata millegi eest.

    • Loretta
      July 13, 2023

      Ta tõmbab veel endale korralikult vee peale. Kui juba N-sõnad mängus. Siis tõesti, et vabandan, aga kõik teised on süüdi, sest mina olen parem… siis ilmub mingi artikkel, et magasin selle ja tollega, et ma ise tegelikult valetasin jne jne. No tõesti jätab juba väga hüsteerilise ja bipolaarse mulje. Kurb on see, et just väga noored jälgivad teda, a usun, et paljud on ikkagi stabiilsevad ja targemad.

  • Marge
    July 10, 2023

    Kõige hullem kogu selle loo juures on minu arust just see välimuse põhjal mõnitamine ja alandamine.. Lühike, paks.. Selline väiklane koolikiusajalik mõnitamine kuuluks pigem põhikooli taseme, mitte arenenud, , kõrgharidusega, intelligentse ja professionaalse isiksuse juurde. See on väga suur pettumus ja näitab kahjuks veekord, et kõik pole kuld mis hiilgab.. Illusioon on purunenud. Kuningas on alasti.

  • Nimi
    July 10, 2023

    Mulle tundub üsna kõnekas, kui kurjakuulutavalt kuss on kogu meie kollane meedia. Clickbait pealkirju oleks ju saanud omajagu genereerida. Justkui oleks mingi suurem pirukas küpsemas?
    Ma tegelikult ei taha kellelegi halba, isegi kui tundub, et inimene on täielik nõmedik. Aga tundub, et mingi omas peas megastaar on vist väga valusat õppetundi saamas.

    • Dhdndjc
      July 12, 2023

      Või pigem, et kuna bsh veel (hetkel) delfi all, et siis nagu omadele ei keerata? Mai tea

  • AM
    July 10, 2023

    Vaatasin neid Brigitte storysid täna ja nagu…???? Ma saan aru küll, et ilmselt enamus inimesi on kunagi kellegi kohta halba rääkinud või midagi valesti teinud, aga vaevalt nad siis käivad ja räägivad, kui palju paremad nad on. Ja nagu ta viimased storyd täna..et ta pidi ka nüüd avalikuks tulema oma asjadega ja nüüd tänasest on parem inimene? Nagu kui need teemad poleks avalikuks tulnud, siis ta prolly ju jätkaks ikka samamoodi??? Ehk siis kokkuvõttes ikka sama võlts nagu enne ju???

  • Ana
    July 10, 2023

    Tundub et absoluutselt kõik selles pundis on veidi mürgised. Kõikidel on nüüd mõttekoht, kui inimesed nii räägivad ja käituvad täna ühe või teisega nii, siis ühel hetkel saavad kõik samas pundis sama mürgisüsti osaliseks. Milelgipärast mul oli juba ammu tunne et miski selline pomm lõhkeb. 2 inimese poolt valitud nn äripartner tundub *minu isikliku arvamuse kohaselt* ebausaldusväärne ja juba silmavaates ebasiiras. Alles ilmus suur lugu- see võibolla oligi sõpruse eesmärk, saada ka killuke. Aga need paksuks ja nahavärvi mõnitamised, selliseid nn sõpru pole küll vaja. Selle seltskonna neiudele soovitaks veidi mõelda ja analüüsida, kas on alati vaja nii suurt draamat ja sildade põletamist. Oleme parem head.

  • Kats
    July 10, 2023

    See siin on nagu Eesti oma Selena G ja Hailey B drama…

  • Triin
    July 11, 2023

    Mulle tundub et samamoodi on süüdi siin Marjen ja tema on liiga lihtsalt pääsenud. Oskas lihtsalt õigel ajal õiges kohas praegu head nägu teha. Correct me if I’m wrong aga paras paar nad bshga.????‍♀️ Miks on rassism tolereeritav põhjusega et ”ta vabandas ja saime asjad räägitud”? Väga madalalaubaline käitumine mänedzeri (ja ükskõik kelle) poolt, kutsuda rassistliku hüüdnimega, taga panna ja pärast teha süütud silmad. Aga stiilipunktid talle sellegipoolest et suutis oma p*rse siin päästa.

    • grindr4
      July 12, 2023

      Jep mõtlesin sama siin..

    • Riina
      July 13, 2023

      Ma olen absoluutselt nõus. Milline sõbranna kasutab ise ka sama inetut hüüdnime oma väidetava tööandja ja sõbranna kohta. Paras paar BSH-ga ja kahju, et Kristina teda ei eemaldanud oma sõpraderingist, minu arvates ükski vabandus ei tee seda heaks, Viha ei peaks, aga süsteemselt pikemaajaline tagaselja mõnitamine ei ole kohe kindlasti lihtsalt vabandusega heastatav. Mänedžer või asi. Piltidelt vaatab vastu ilus inimene, lapsega ja sisu nii mäda. Väkk. Ja meie imestame, et meil on koolikiusamine, kust see tuleb, suured eeskujud noortele räägivad ja käituvad üksteisega nii. Üksasi on kritiseerida tegevust/otsuseid (mina nii ei teeks jms), aga välimust mõnitada ….. .

  • Evalyna
    July 11, 2023

    Tik Tokis levib video kus ta jalaga Kristiinale virutab ja naerab.Tõsi küll elusuurust kuju lööb aga ikkagi see madal.

    PALJAS.VIINER kasutaja

  • grindr2
    July 11, 2023

    Nüüd ta seal solvab ja nutab kordamööda oma stoorides nagu korralik bipolaarne, aga seda “denissi kirja” pole ikka adresseerinud 😀 hahaaa. Isegi sellisel on mingi häbitunne kunagi, näete…

  • Kersti
    July 11, 2023

    Jeerim ! Kullake! Kas sa soovid jälle kohtu vahet sõeluma hakata. Ole kuss ja tegele oma asjadega. Kui Kristiina sulle nii hea sõbranna on siis ta ei kasutaks sind niimoodi ära. Mõtle vähe

    • Mallu
      July 12, 2023

      Kuidas Kristina mind ära kasutas? 😀

  • Kersti
    July 11, 2023

    Mul on valus seda kõike lugeda.

  • Kellu
    July 11, 2023

    Koomiline milline tsensuur on brigitega seotud artiklite kommentaarides. Saan Kristinast aru, et ta siin laseb sorteerida mõttetuid kommentaare. Kui sõimatakse inimest naha värvi pärast, siis see on mõttetu ruumi raiskamine. Aga brigite laseb palju teravamad, sisuga kommentaare kustutada. Peab jääma mulje et ilus, rikas, parem kõigist

  • väike Myy
    July 12, 2023

    Seest mäda neidis tõi meelele just juhtunu… Tahtsin midagi head ja maitsvat, leidsingi kapilt viimase sametise virsiku või oli see persik. Oli teine ilusake, aga kui hambad sisse lõin, seest täitsa pruun ja mäda. Tuli ajalooprügikasti teine lennutada. Mis vahe on virsikul ja persikul. Põhimõtteliselt ei mingit, kas pole. Samas, sõna persik seondub teadagimillega… Seega persik on p…läind virsik.
    Imelikud assotsiatsioonid tekivad vahel. Neiu on minu mõtetes edaspidi PSH …

  • Tyy
    July 12, 2023

    kasutades sõbra või ex sõbra kohta neid kirjeldatud sõnu on ta enda sõnul jõudnud tohutult areneda, siis tekib küsimus – kus see arengutase veel enne seda oli… Päris rumal on endale sedasi puid alla ajada.
    Taktitunde ja empaatiavõime puudus teeb arenemise ja kasvamise täiesti võmatuks. Kas see on juurde õpitav?
    Usun, et eesmärgi nimel ollakse võimelised ja teadlikud küll, kuidas on õigem käitumine. Teovõimelisus pole ju kadunud kuhugi.

    • ellen
      July 30, 2023

      väga hea tubli postitus.

  • Merka
    July 13, 2023

    BSH-BULLSHIT*