aus ülestunnistus, miks ma netikiusaja olen

Issand püha peetrus, tegin mina täna hommikul silmad lahti ja mu insta postkast oli täis screene sellest, kuidas ma Justinile mälleris peaga voice saatsin. Vaadake, sellises olukorras ei ole teha muud, kui tõsta käed ja tunnistada oma süüd. Kas ma saatsin sellised voice’id? Jah. Kas see oli inetu? Muidugi. Kas mul on midagi päriselt homode vastu? Muidugi mitte!

Ja teate, ma vist võlgenen teile selgituse, et miks ma sellised tobedad voiced saatsin. Okei, kui täitsa aus olla, siis ma olin tääääiiiiesti purjus. See pole muidugi vabandus, aga mul oli lapsevaba nädal, ma olin sõbrannadega Hiiumaal ja ma olin ausalt täis nagu kännuämblik. Mitte kõige daamilikum, aga noh, kui ma siin üdini aus olen, siis täpselt nii oli. Ja isegi täis peaga sain ma kohe peale nende saatmist aru, et see on suht lamp ja kustutasin need ära. Mida ma aga ei osanud aimata oli see, et need talle sinna message request kausta jäävad. Ehk siis mina kustutasin need kohe ära, aga tema nägi neid ikkagi.

Netikiusamine ei ole okei. Tegelikult ei ole never ilus kellelegi selliseid asju saata. Ma tean seda ise ka ja kui ma peaks nüüd ennast analüüsima, et miks ma seda tegin, siis mul on tunne, et ma olen lihtsalt nii kaua veits alla surunud mingisuguseid teemasid. Ja siis ma olin täis ja mulle kargas jälle Jussu, till pihus, instas ette ja kogu see arvamus lõvipaarist voolas minust välja.

Ma ei hakka detailidesse minema, aga kes siin suuremat sorti blogilugejad on, mäletavad kindlasti seda päeva, kus Triinu ja Justin tegid sõpradega rannas piknikku ja vorpisid videosid, keel suust väljas jne. Samal ajal taustal oli kuulda kopterihäält, kes otsis väikest last. Kes hiljem surununa leiti. Ma ei viitsi seda teemat ümber jutustada, aga noh, väga intrigeeriv oli see teema küll ja päris mitmed mu sõbrannad kirjutasid nii Triinule kui ka Perekooli, kui tont see käitumine oli. Mina samal ajal ei öelnud midagi, sest ma polnud isegi väga netis. Ma olin hoopis Gerdiga Prangilil ja elasin seal oma nice life’i, kui alles järgmisel hommikul kogu draamast osa sain.

Küll aga süüdistas selles teemas mind Triinu. Meil on veel üks ühine sõbranna, kellele Triinu rääkis a la midagi sinna kanti, et mida kõike ta minu kohta teab. Et tal on minu kohta screenid, mida ta võiks iga kell Kardole saata, et rikkuda minu ja Kardo vaheline suhtlus laste teemadel.

Blaah. Saate aru, ma praegu isegi seda siia kirja pannes tunnen ennast nagu 12 aastane, kes kuskil kitul käib. Aga kui ma seda lauset nägin, et heehee, tahaks Mallu ja Kardo vahelisi suhted laste teemadel persse keerata, selle peale mul kihvatas sees küll. Et talle tundus, et mina olin selles Perekooli kommides osaline. Mida ma ei olnud, pole sinna sõnagi kirjutanud, pole talle endalegi sõnagi kirjutanud. Aga temal oli nii suur häda kedagi süüdistada, et mina sobisin kenasti. Juba siis tahtsin ma talle kirjutada, et viitsid, puhka jalga, päkapikk. Aga mõtlesin, et davai ma olen täiskasvanud inimene ja ma ei viitsi selle klounikarjaga tegeleda.

Ja nüüd me jõuamegi sinna, kus ma olin Hiiumaal, täis nagu tinavile ja noh, purskus korraks see nende vastu sees keenud viha välja. Kohemaid sain aru, et see suht tont tegu, kustutasin need ära, ei arvanud, et ta neid üldse kuulnudki on, seega ei tundnud survet ka vabandada jaaa… Siin me oleme.

Võeh. Vaata see on see, kui enda elu ja suhe on nii igav, et pead välja kraapima mingisugused 2 nädalat vanad voiced, et kuidagi tähelepanu saada. Aga ega ma kade ei ole, võin nende väikse mänguga korra kaasa minna küll. Ja aiiii kuidas ma ennast praegu tagasi hoian, et seda intriigi mitte suuremaks ajada. Lausa üllatav, kuidas Triinu julgeb Jussul mind torkida lasta 😀 Aga vb see ongi see, mida nad tahavad. Klounidele meeldibki tsirkust teha, aga ma selles osaline olla ei viitsi.

Jah, ütlesin koledasti. Jah, kustutasin ära. Jah, sain üle juba. Äkki lõvipreilid proovivad ka üle saada, baiiii.

Mida sina arvad?

* Required fields are marked *

120 Comments
  • Haha.
    July 8, 2021

    Jumala naljakas oli. Tänx, et mu sedasi naerma ajasid ? No olgem ausad, ma olen ikka suht nõus sellega, mis sa seal voice’s ütlesid… ?

    • Grets
      July 8, 2021

      Haahahah! Mariann, sa oled rahvakangelane. Ütlesid välja, mida enamik meist mõtleb. Naljamutt, lase samas vaimus edasi ??

  • Unsend
    July 8, 2021

    Niiisama infoks, et instas on võimalik panna ka unsend ehk siis ta ei oleks neid sõnumeid näinud 😀

    • Mallu
      July 8, 2021

      Ma paningi! Aga kuna ma jäin sinna request kausta, siis need ei kustunud ??

  • Vaike
    July 8, 2021

    Tänks, ma just tundsin, et ma olen vist päris täiskasvanu. Aga noh, see tunne on siiski petlik 😀

  • Egle
    July 8, 2021

    Minu arust on Triinu ja Justin kõige häirivam paar ûldse. See, kuidas nad seda koguaeg eksponeerivad, on lausa ? Kunagi jälgisin Triinut instas, aga jah, see eputamine on nii liiale läinud kuidagi. Mina leian, et see, mis sa ûtlesid, pole vale, kuid eks oleks pidanud vist pigem enda teada jätma ? Aga jah, tõesti, nad pole sümpaatsed.

    • Kristiina
      July 9, 2021

      Ma alati mõelnud, et miks keegi jälgib kedagi, kes tekitab temas ainult negatiivseid emotsioone. Kui antud isikud on sinu jaoks nii häirivad ja ebasümpaatsed, et miks sa üldse jälgid neid siis? Ütled küll, et kunagi jälgisid, aga kui senimaani kursis oled nende eluga, et ka siis nüüd jälgid salaja v?

  • Kristi
    July 8, 2021

    Sa meeldid mulle veeeeeel rohkem kui enne. ? Nii aus ja kift! Mina olen see vaikiv jälgija neil, sest tahaks sed rongiõnnetust pealt näha, kuhu see välja jõuab, aga kui midagi öelda, saab ju kohe bloki. Seega vaatame ja itsitame, olles samal arvamusel, mis sina voice meilides ?
    Aitäh ❤️❤️

    • Mallu
      July 8, 2021

      #happypuppy 😀

      • Kristi
        July 8, 2021

        Lez do dizz! Means a ?. #mummu

        ????

    • Loora
      July 8, 2021

      Ma olen sinuga 100% nõus. Mallu pani ikka vingelt! Ma ei ütle ka ühtegi sõna kuskil,vaatan storysid,loen perekooli ja itsitan omaette pihku? Ootan põnevusega kuhu see rong meid lõpuks välja viib?

      • Kristiina
        July 9, 2021

        Appppiiii… Vaikiv jälgija… Tõesti polegi muud teha, kui oodata seda, kuni kellegi suhe karile jookseb või? ?

    • L
      July 9, 2021

      Jep. Ma sain bloki, sest küsisin kasside kohta?

    • L
      July 9, 2021

      Ahjaa, bj teemat tegin ka maha otse neile, see ka ei sobinud neile?

  • Kristina
    July 8, 2021

    Meile ei pea midagi seletama. Justini ees võiks vabandada nagu täiskasvanud inimesed teevad kui nad eksivad.

    • Mallu
      July 8, 2021

      Mida ma vabandan, kas sa arvad, et see oli uudiseks talle, mis moega ta on v 😀

  • Šakalaka
    July 8, 2021

    Krt sa ikka õige aasta suunamudija ??

    • Kaidi
      July 8, 2021

      Ei ole TL &J suur fänn, lihtsalt tavaline jälgija, aga arvan, et igaühel on õigus teha seda, mida nad soovivad…nagu ka Sinul. Niikaua kui nad ei tee oma contentiga kellegile liiga, ei peaks kedagi ka selle (või välimuse) pärast kiusama. Las nad olla nagu on, pole kellegi asi, kuidas oma elu elavad.
      Miskipärast ei uskunud, et Sinult sellist asja tulla võib…

      • Mallu
        July 8, 2021

        ma ka ei uskunud, aga mis tehtud, see tehtud 😀

  • B
    July 8, 2021

    Mul tekkis küsimus.
    Nagu jah, su voice’d olid max nõmedad, AGA kas oleks võimalik näidata ka nende “true colors’eid” maailmale läbi J voicede, mis ta sinu sõbrannadele saatis või “ainult meie oleme kogu aeg ohvrid ja meile tehakse liiga”?

  • Helen
    July 8, 2021

    Hakkasin Triinut jälgima veidike enne seda kui nad maja ostsid ja tundus alati selline armas, siiras ja üleüldse selline fun inimene olevat, nüüd ma enam ammu ei tea isegi, mida arvata ?‍♀️

    • Mallu
      July 8, 2021

      Ega keegi vist ei tea 😀 #doneanddusted

    • KK
      July 8, 2021

      Sama, see armas inimene keda kunagi jälgima hakkasin, ei ole absoluutselt see, kes ta nüüd on. Nii piinlikuks läks asi ära, et lihtsalt pidin ta jälgimise lõpetama, cringe level hakkas lõhki minema juba.

    • L
      July 9, 2021

      Sama siin, ainult et jälgima hakkasin tänu Mallule pulmakleidi draama pärast?

  • Kru
    July 8, 2021

    Nende kahe kohta oskan ma öelda ainult seda, et teiste silmas näevad pindu, aga oma silmas palki ei näe. Muidugi ei olnud sinu käitumine neid sõnumeid saates ka väga ilus, aga ma ei suuda mitte üheski situatsioonis võtta nende poolt. Sa vähemalt tunnistad, et oled midagi valesti teinud…erinevalt mõnest.

    • Mallu
      July 8, 2021

      No see ei olnudki ilus, selliseid jutte tuleb sõbrannadega omavahel rääkida 😀

      • JJ
        July 8, 2021

        sõbrannadega omavahel on ok kasutada “pede” kui sõimusõna?

        • Mallu
          July 8, 2021

          Okeim kui teisele näkku

        • JJ
          July 9, 2021

          minu nimi tuuri padud 🙁

  • Muki
    July 8, 2021

    Polnud viisakas, aga vähemalt aus arvamuseavaldus 😀

    • Mallu
      July 8, 2021

      Ma tõesti ei olnud viisakas, ma tunnen, et ma võlgen kõikidele maailma homodele vabanduse 😀

  • K
    July 8, 2021

    “Puhka jalga, päkapikk.” Kellegi teise kohta pole see lause eales nii täppi läinud kui TL kohta ?

  • MIlleks seda vaja
    July 8, 2021

    Ma ehk olen imelik AGA miks üldse jälgida neid lõvisi, kui kohe üldse ei meeldi? Meie tänapäeva ühiskond on niigi täis kiusamist ja aina enam arvatakse, et on OK öelda kõike, mida sülg suhu toob ja siinkohal ei ole vabanduseks ka joogine olek. Ma leian, et see ei ole eeskujuks mitte kellelegi arvestades, et oleks üks suurima jälgijaskonnaga mõjuisik. Minu jaoks müstika, et on seltskond, kes ei suuda oma elule pühenduda ja on vaja koguaeg kedagi maha teha.
    Lisaks on see kõige lambisem vabandus- ma olin täis.

    • Mallu
      July 8, 2021

      Usu mind, mina ka enam ei jälgi 😀

      • MIlleks seda vaja
        July 8, 2021

        Tegelikkuses ei kuma ei postitusest ega ka kommentaaridest välja see, et tegelikkuses kahetseksid oma tegu.

        • Mallu
          July 8, 2021

          No ega need voiced tõesti normaalsed pole, endal ka piinlik 😀

        • Kristin
          July 8, 2021

          Ise arvaks küll, et ainuke asi, mida kahetseda, on see, kui oled sellist inimest kunagi usaldanud.
          Isegi, kui sõprus laguneb, ei oskaks kunagi oodata, et inimene sulle päriselt haiget soovib teha.
          Mulle isiklikult teeks küll kordades rohkem haiget endise sõbranna reetmine, kui see, et keegi mulle 12 aastaste solvanguid ütleks. ?
          Kokkuvõttes, lihtsalt kurb kogu see lugu.

    • Jnn
      July 8, 2021

      Mis seal pōdeda! Ütlesid välja selle, mida ehk paljud arvavad. Ja ma ootan huviga, millal neil see pauk ära kâib ja ka nende enda tõeline pale vâlja tuleb. Ei ole nii, et teised on pahad ainult. Draama draamaks nende poolt, kuid keegi vōiks nad paljastada, kaua nad end ohvriks koguaeg teevad! Juttude järgi on nende käitumine veel hullem.

  • K
    July 8, 2021

    2 nädalat vanad asjad välja vaja kiskuda kuskilt? Kas tõesti ei ole midagi paremat teha. Kui nad nii väga draamat tahavad siis võiksid ka sellest rääkida, mis TL oma «kasutütrele» kes lastekodus elab tegi ??‍♀️

    • Mallu
      July 8, 2021

      Mida ta tegi siis?

      • K
        July 8, 2021

        See käitumine, kuidas ta manipuleeris lapsega lubas teda enda juurde elama võtta ja lubas pidevalt külla minna, aga ei ilmunud välja… Lõpuks saatis Jussu kirjutama, et neil muud ka oma eluga teha kui temaga tegeleda ja blokkisid ta ära.

        • gr
          July 8, 2021

          Apppiii 🙁

        • K.J
          July 8, 2021

          Kui see nüüd tõsi on, siis see on küll tõsiselt jäle ja haige käitumine…

  • K
    July 8, 2021

    “Not fight back” ja siis miljard stoorit edasi kus maha tehakse ?

  • Jaana
    July 8, 2021

    Ma praegu tunnen end täieliku idioodina ikka…
    Alati leidsin põhjuseid, et kaitsta TL-i ja tema peret, kuna lootsin sisimas, et mu sõbrad ja tuttavad eksivad tema osas. Aga nüüd ma näen, et peale seda kui nad Kristoga lahutasid ja ta Justini leidis, on asi läinud ikka väga hapuks. Pole enam see inimene, keda hakkasin 6 aastat tagasi jälgima… kurb…
    Perekool on päris kihamas temast, saan aru ka, miks.
    Panin talle unfollow ja kurb on vaadata tema FB lehte, mis oli nii armas ja perekeskne, on muutunud meesstripparite promoleheks. Koos kõikide jälgijatega, kes Triinul kunagi olid…

    Too mõistus koju, Triinu, palun!

  • Till
    July 8, 2021

    Sa ei öelnud mitte midagi valesti. Nii ongi. Nagu näha siis päkapikk punub usinasti stseeni välja. nagu tal kombeks. Veider, 2 nädalat vana asi ja nemad nüüd ärkasid. Mina kusjuures, tihti olen juurelnud, et tal on olematu jäse seal, sest ta ise surub oma jalgevahet tihti vaatamiseks storydes, siis on näha et seal liibuvate pükste ja ihu vahel on õhk ja ei midagi enamat Naised teda ei eruta, või vähemalt ei saa ta oma saladust igale poole avalikult jagada.

  • Lii
    July 8, 2021

    Tegelt oli piinlik kuulata, kuidas üks täiskasvanud naisterahvas ja 3 lapse ema räägib. Teistesse peaks suhtuma samamoodi nagu sa tahad, et sinusse/või tulevikus sinu lastesse suhtutaksse.

    Ja mis teema selle rannas pildistamisega on? Et kui seal oleks samal ajal pildistanud n-ö mitte tuntud paar, vaevalt neid oleks avalikilt maatasa tehtud. Või mille eest nad sõimu said? Kui ma kuskilt rannas pildistan ja helikopter lendab, siis ma ei tee sellest järeldust, et kedagi otsitakse?

    • Mallu
      July 8, 2021

      No nad väidetavalt otsisid, siis ei viitsinud enam ja hakkasid storytama, aga no pole minu asi. Storyde eest mul endal ka piinlik, mis pläusti saab ühe inimese suust välja tulla noh 😀

    • L
      July 8, 2021

      “Otsitakse last” ja järgnes storys kuidas keel väljas ja tuju ülev. Järgnev story oli “laps on leitud, kahjuks surnuna” ja suumitud kiirabi auto peale ja muuli kust laps leiti. Edasi jälle keel väljas ja party up. Kui ma oleks last otsinud ja siiralt hoolinud, oleks ma väga häiritud olnud teatest, et laps leiti mitte elusalt. Aga igaühele oma ?‍♀️

      • Mari
        July 8, 2021

        Absoluutselt nõus, jällegi inimloomad on nii erinevad, eksole. Ma oleks nutnud seal ja tundnud ülisitasti, teine jälle oskab siis oma õnne nautida ??

      • Lii
        July 8, 2021

        Okei. Ühtpidi mõistetav, aga millal siis oleks ok “keel väljas vms” pilte jälle postitada. Sama päeva õhtul, järgmine päev?
        See ei kõla hästi, aga nad olid juhuslikud võõrad, kes püüdsid aidata ning edasi eladki oma elu, oled siis šokeeritud või mitte.
        Tundubki veits imelik, et ilusat pereelu elav inimene tegi sellise pöörde elus. Aga äkki ta ei olnud enne oma eluga rahul ja nüüd on? Mallukas ka lahutas…aga et Triinu uus abikaasa on strippar…siis vaja materdada? Elage ise ja laske teistel elada?

        • Karmen
          July 8, 2021

          Neid keel suus väljas pilte ja videosi tehti ju samal ajal, kui otsingud reaalselt käisid.

          • Lii
            July 8, 2021

            Ja siis?? Mida nad tegema oleks pidanud? Saan aru, et ikkagi käisid otsimas ja jagas sotsiaal meedias infot. Kritiseerida inimest, et nad ei otsinud ühte kadunud last (kuigi nad otsisid). Päriselt? Ja perekonnale tuntakse samal ajal kaasa. See pole teemaks, aga paneb mõtlema, kus olid vanema silmad, kui su diagnoosiga laps kuskil muuli ääres oma pead.
            Täitsa pekkis, mille eest tänapäeva ühiskkonnas sõimata saab.

  • Marge
    July 8, 2021

    See oli väga rahuldustpakkuv lugemine. Tänan! 😀

  • Mir
    July 8, 2021

    #doneanddusted

  • Tarvo
    July 8, 2021

    Kui aus olla ega sa midagi valesti ei öelnud. Mehisusest on seal asi kaugel.

  • Mari
    July 8, 2021

    Taiskasvanud inimesed! Suhteliselt ühesugused olete praegu – äkki hoopis saate kokku ja sõlmite rahu? Väike eesti, aga niipalju viha ja kibestumist. Inimesed muutuvad ja see on OK .. Triinu ilmselt on muutunud palju ja seegi on OK. Sa ei pea seda armastama, aga aktsepteerima. Sama nagu sul peaks olema täiesti ükskõik, kes on tema abikaasa ja millised on tema seksuaalsed huvid. Vabandamine, sest see oli inetu – on igati OK ja lausa eeskujulik. Kes räägib tõtt, kes valetab – ma ei tea.
    Miks minekus elada? Rahu sõlmida ja edasi minna .. Ta vb ei näinudki neid sõnumeid ennem, sest ma ise ka reaalselt ei näe neid sõnumeid seal, kui ma just ei ava. Kuid kõige lõpuks – mõistlikus, täiskasvanulikult sõlmida rahu ja elada ise ning lasta teistel elada, on seda palju palutud? ? Ei saa toota endale küllust, armastust ja rahu, kui sisimas käib selline kuum teema ringi .. jah see lapse otsimise teema, ma nägin ka seda ja oli veidi kummaline, ausalt – aga ma ei hinda, polnud kohapeal ja mõned mõtted ja teod on ehk tobedad, täpselt sama nagu need sõnumid ?

    • Mallu
      July 8, 2021

      True that!

  • Mannakas
    July 8, 2021

    Ma saan aru, et sa ahistad jussut nagu sinu jänes kassi ühes sinu storys??? 😀

    • Mallu
      July 8, 2021

      Haha, mul polnd paremat pilti panna, sry 😀

  • F
    July 8, 2021

    Teie jälgijad on väsinud sellest saladraamast. TL muudkui jaurab, et avalikult musta pesu pesemine on kole. Eeldan, et tal on mida varjata, sest muidu oleks lihtsam kõik avalikuks teha. Mõlemad osapooled võiks nüüd lõpuks kõik letti laduda ja selle salatsemise lõpetada, sest väga nõme on lugeda infot, millest avalikusatakse ainult mingi osa. Saaks rahu maa peale.

  • Kati
    July 8, 2021

    Go Mallu! Sa ütlesid täpselt seda, mida arvab enamus meist! Kõik jälgivad neid ainult seepärast, et näha, kui jubedaks see asi võib minna 😀 Nagu halb seebikas, vaatad vaatad, aga ära panna ka ei saa!

    You mean the world to us! 😀 (näitab keelt ja lutsib huuli)

    • Mallu
      July 8, 2021

      #blessed

    • Liis
      July 8, 2021

      Aga miks siis seda julgelt välja ei öelda? Kas see “enamus” on siis lihtsalt nurgas ussitajad või saavad ise ka aru, et see inetu ja viisakad inimesed nii ei räägi ja tegelevad enda eludega?
      Ja Mallu, mida see #blessed tähendab? Kas hea meel et on õigustajaid või panem sõnu suhu?

      • Mallu
        July 8, 2021

        Muidugi on inetu, ei vaidle vastu

  • P
    July 8, 2021

    Õnneks või kahjuks ei ole ma kuigi kursis, mis see draama täpsemalt on või mis sul ikkagi harja nii punaseks ajas, et sa natuke lapsikusi otsustasid teha… Noh jah, et keegi ähvardas su suhteid Kardoga rikkuda. Aga kas see on siis rikutav? Et see sind närvi ajas, siis järeldan, et ju oli kah. Sel juhul oma asi, et teised kõik liiga palju teavad ja mingit sellist infot su kohta omavad.

    Lõvid ise… Noh jah… natuke ikka olen neid jälginud, aga viimasel ajal enam mitte. Ebameeldiv ja väga enesekeskne paarike. Ses suhtes usun, et igasugune kriitika nende pihta on nende enda n-ö välja teenitud. Ma päris nii neid asju ei klaariks, aga ju siis influentserite ja blogijate värk 😀 Klikimagnetina toimivad need igasugused sellised tülid imeliselt 😀

    • Mallu
      July 8, 2021

      Noh, ma ütlengi, et see oli purjus hülgemöla, ise sain ka aru ja proovisin kustutada 😀 Aga noh, mis tehtud see tehtud 😀

  • Aleksandra
    July 8, 2021

    Ma ei ole küll üldse nende mingi toetaja, kuid selle teemaga on mul mitu küsimust ja asjaolu, millest ma aru ei saa..
    1) Mis suhetes sina oled harjunud olema, et sa ütled, et Triinu-Liis LUBAB Justinil sind torkida? Kas sinu arvates suhetes/abielus tuleks üksteist keelata ja piirata? Iga inimene ju siiski vastutab enda eest ise ja langetab enda otsuseid ning tervetes suhetes ei dikteeri keegi kellelegi ette, mis on lubatud ja mis mitte.
    2) Kui sul on viha Triinu-Liisi vastu, siis miks sa seda Justini peal välja elad? Kell 15:10 päeval, enda sõpradega Hiiumaal olles. Mul tekib küsimus, kui igav sinul seal siis oli?
    3) Kogu see teema on äärmiselt solvav LGBT kogukonda kuuluvate inimeste suhtes. Sa kasutad sõna “pede”, justkui see oleks sõimusõna. Eelnevalt on sinust jäänud mulje kui vähemuste toetajast, kuid sellega sa näitasid küll, et ei ole sa eriti tolereeriv inimene. Avalikult musta pesu pesemist ma õigeks ei pea, kuid samas sellised asjad tuleks küll avalikustada, sest see ei olnud mitte solvang vaid Justini suunas, vaid kõikidele gei kogukonda kuuluvate inimeste suunas. Sa lood stereotüüpi, justkui huule hammustamine ning edevam olek oleksid need, mis teevad inimesest homoseksuaali. Loodan, et need asjad panid sind veidi mõtlema, sest ma loen neid kommentaare siin all ning ma olen shokeeritud, kui paljud inimesed kutsuvad sind enda eeskujuks nende sõnade peale.

    • Mallu
      July 8, 2021

      1. No Jussu eesti keelt ei oska ju, seega pidi Triinu talle neid tõlkima. Ilmselt teades, et Juss need kuskile üles paneb. Aga jah, ega teist keelata ei saa tõesti.
      2. Ma ausalt ei tea, miks ma seda tegin 😀
      3. Pede EI olegi sõimusõna, mul pole midagi homode vastu absull ja see oligi super nõme ütlemine minu poolt, ei vaidle vastu!

      • K
        July 8, 2021

        See “pede” on sama, kui meestel on sõimukas “lits” Vahet ei ole, kes see lits tegelikult on, kuid noh lits a la ajasid närvid mind noh. Sama on selle pede-ga, lambi sõna ? millel puudub otsene tähendus, kasutatakse erinevates kohtades ?

    • Ivar see vana homonaut
      July 8, 2021

      Ma ikka jumala homo ja ei tundund kyll, et Mallu mind kuidagi solvanud oleks. Puhka jalga ja ära sina ka lase sellel ennast solvata. Never pole ma ka tundud, et ma Mallu mind ever never ei tolereeriks.

      • Mallu
        July 8, 2021

        Ivar, nali sinu kulul, ma ei tolereerigi sind… PS! Su sünnal näeme! 😀

        • Ivaruska
          July 8, 2021

          Selge! Siis on see vähemalt nüüd selgeks räägitud ja kohtusse ei pöördu!

          • Mallu
            July 8, 2021

            Kohtusse võime ikka minna ???

          • Valdar
            July 8, 2021

            Ega sa midagi valesti ka ei öelnud. Kogu see asi on kõik nii oksele ajav juba. Varem ma veel kannatasin vaadata Triinu-Liisi kontot ja tema tegemis. Nüüd on see nii kohutavalt lapsik kõik kokku
            Kas tõesti täiskasvanud inimesed peavad nii ennast üleval pidama?
            Ma just copy & pastisin kellegi kom. Aga mallukas tegi kõik õigesti

  • Berti
    July 8, 2021

    Ilmselt enamus inimesi on salamisi sinuga nõus. Inetu muidugi, aga siiski.
    Aga mulle tundub, et TL puhul tekitabki jubedat vastuolu see, et ta justkui näitab end mega mega hea inimesena, aga aina enam ja enam tuleb välja asju, mis näitavad, et ta on valelik, ebaaus ja väga väga suur eneseimetleja. Omad vitsad tunduvad siin peksvat.

    • Inks
      July 8, 2021

      Ei ole nii? Räägid ehk enda eest?

  • Krethel
    July 8, 2021

    Kassid
    Väärt lugemine!
    Oskad ehk Sina öelda, mis nendest kassikestest sai ? Jutt käib siis sellesamusest Sinu eks sõbrannast.

    • Mallu
      July 8, 2021

      Ära andis nad minu teada lihtsalt, muud midagi.

  • Liina
    July 8, 2021

    See laste isaga suhete torkimise mõte on küll Triinust natuke kohtlane, arvestades, et ta ise jagab samuti eksiga last ja emana võiks natuke empaatia võimet olla. Ise staarpaari ei jälgi, liiga nilbed. Täis peaga sõnumid/kõned pole küll kunagi hea mõte, aga sinu helid olid üsna tagasihoidlikud, kindlasti oleks saanud hullemini ?

  • Merru
    July 8, 2021

    Loe ja imesta, nagu lasteaed 🙂 Mallu respect igaljuhul, et vähemasti niipalju täiskasvanulikkust, et vigasid tunnistada. Inimene ikka eksib aga minuarust ei peaks siin hakkama kohe ****** loopima mõne teise tuntud suunamudija poolt. Jälgin ka TL aga tundub, et parem vist edaspidi mitte jälgida. Ma väga vähe kommenteerin tavaliselt teemat, kuna loodan igal kümnel juhul ikka terve inimese mõistuse peale 🙂
    Go Mallu!

  • Maska
    July 8, 2021

    Ma ei võta kunagi kuskil kommentaariumites peaaegu sõna, kuid täna kui ma seda J storyt nägin, siis mul oli ausalt piinlik kuulata neid voicmesse. Lugesin selle “selgituse/vabanduse” läbi ja mulle jääb küll mulje, et mingit siirast nooti siin ei ole, pigem sorry but no sorry.
    Ei ole ma fänn Neil, ega ka Sul.. puhtalt tavaliseslt eestlastlikut huvist käin ja loen ikka Teie poste või jälgin storysid, kuid praegune teema oleks võinud olemata olla. Olgugi kui palju mulle seal joodud oli, kiusamine on kiusamine, sildistamine on sildistamine. Sõnadel on jõud, usun, et enamus inimesi on omal nahal elus sellist asja kogenud. Lisaks veel avaliku elu tegelsena, peaks ikka valima ükskõik ,mis seisundis olla.. et ikka iga mõte , mis ku*se survega pähe lööb, on ika õige mõte mida välja öelda.
    Lisaks mainisid , et TL on sinu kohta mingeid tõendeid kogutud (mida kuulsid ka kolmanda inimese käest) sinu vastu kasutamiseks. Kui usaldusväärne on see infoallikas ? See sama sõbranna käib ja istub TL ja klatsib sind taga ja siis saab Sinuga kokku ja klatsib sinuga TL. Väike mõttekoht ma leian.
    Aga noh mis siis ikka.. edu tegemistes! Vast saate suurete inimestena sõjakirve ka kunagi maha matta 🙂

    • Mallu
      July 8, 2021

      Nõustun sinuga, mul ka piinlik

    • Sama sõbranna
      July 8, 2021

      Ma kirjutasin Triinule siis, kui kogu Perekooli asi toimus. Tahtsin öelda, et olgugi, et olen osa nö. põhikambast, ei leia, et see kõik õige on, mis toimub. Kogu saladuste paljastamine ja kõik muu. Minu eesmärk ei olnud kedagi taga rääkida, lihtsalt öelda, et naised panevad omavahel hullu ja nii on, kurb, et see kõik nii avalik peab olema. Tema tõi Mallu teemaks ja kuna mina olen Mallu sõbranna olnud pool oma elu, siis ei näe, et ma peaks kuidagi varjama, kui keegi tema heaolu ähvardama tuleb, olgugi, kui ta seda päris tõsiselt ei mõtle – juba selline sõnakõlks on piisav, miks üldse. Ma ütlesin seda ka Triinule, et Mallu ei ole asjas osaline ja see, mis tema kunagi teinud on, ei tohiks mingit rolli mängida, ühtlasi, ma olen ju kõigega kursis. Ma olen natuke butthurt, tunnen end ise ka kahepalgelisena, kuid see ei olnd minu eesmärk. Ma tahtsin lihtsalt, et ta teaks, et keegi meist suudab neutraalselt seda kõike võtta, aga enam vist ei suuda ka. Triinu ei ole olnud kunagi mu lähedane sõbranna, ma ei leia, et ma kuidagi valesti käitusin.

  • Grete
    July 8, 2021

    Igal pool protageeritakse kiusamise vastaseid reklaame ja kampaaniaid, sh ka netikiusamine, mis on väga aktuaalne ja suur probleem. Ja siis tuleb Eesti kuulus blogija Mallukas, kelle jälgijatest pooled ongi noored tüdrukud ja selline eeskuju? Sul on lapsed, sa oled avaliku elu tegelane, täiskasvanud naine, “suunamudija”, ausalt häbi ja kurb lihtsalt!

    • Mallu
      July 8, 2021

      Mul ka häbi

    • Liina
      July 8, 2021

      Kuule Grete. No vabandust, aga kas see on siis okei, et need noored tüdrukud seda nilbet stripparit jälgivad?? Inimene avaldas teisele inimesele arvamust, see on lubatud muide! Miks sa strippari kallal ei ilgu, et ta need netti noortele tüdrukutele kuulata pani?? Järjekordne lõvimummu ?

    • S
      July 8, 2021

      Ja see, kui Justin teisi naisi cuntideks kutsub, on okei? Teadagi, et see sõna on Aussis üks räigemaid sõimusõnu.
      See ammu teada, et “eks sõbrannadel” kõrvade vahel viliseb, kuuldes kogu aeg, kui süüdi nemad on jne jne. Väike õnnetu Triinu-Liis on ainuke kannataja.

  • Vahet pole
    July 8, 2021

    Ega sa midagi valesti ka ei öelnud. Kogu see asi on kõik nii oksele ajav juba. Varem ma veel kannatasin vaadata Triinu-Liisi kontot ja tema tegemis. Nüüd on see nii kohutavalt lapsik kõik kokku
    Kas tõesti täiskasvanud inimesed peavad nii ennast üleval pidama?

  • Tt
    July 8, 2021

    Su tegu polnud just maailma kõige ilusam aga olgem ausad, juba vanarahvas ütles, et mis meelel see keelel. Sai ehk veidi vulgaarselt väljendatud aga esitatud küsimused olid sul ausad ju.

    Igaüks teeb vahel vigu, ikka juhtub! Sa vabandasid ja respekt, las elu minna edasi!

    Triinu tegelik pale on hakanud tasapisi ilmnema ja sinule tehtud ( a la kitun Kardole ära) asi on ikka madal, madal….Ise teeb peenise kommi nalju lapsega aga teisele inimesele sedasi lendab peale laste teemal? Mark…
    Hetkel sa ei saagi midagi enam teha sest oled vabandanud ja viga tunnistanud, ilmselt saad lihtsalt veel kaua kuulda nende storidest kui pahad kõik need sõbrannad on ja kui toredad on kõik uued mummid või mis nende eluarmastuste nimed tal parasjagu on.

    Tobe tegu aga kõik see mida nad ise teevad on kordades hullem! Ei õigusta ühtegi kiusamist aga … Nagu küla koerale nõnda koer külale…

  • Kadi
    July 8, 2021

    Tehtut ei saa teha tegematuks. Oli lame olukord jah ja muud ei saagi teha kui vabandada. Tra kellel poleks juhtunud et mälleris peaga öelnud/teinud midagi vaos hoitud emtsioonide ajendil. Sa oled köigest inimene.

    Ärgem unustagem, et sotsiaalmeedia on teie köigi töökoht ja noh, kõik tahavad ju rohkem palka saada. Ehk siis ka sitt reklaam on reklaam ?
    Natuke tahaks ju teada ka et mis värk siis ikkagi kaane all podisemas on, proua Lövil siis ? Väikesel tüdrukul suured sõnad, aga tegusi tahaks näha.

  • Kessu
    July 8, 2021

    Milleks oli üldse Justinile vaja neid häälsõnumeid tõlkida? Nad ise tekitasid Sinu purjus peaga tehtud lollusest draama, et jälle pildis olla!?

  • Grete
    July 8, 2021

    “Vaata see on see, kui enda elu ja suhe on nii igav, et pead välja kraapima mingisugused 2 nädalat vanad voiced, et kuidagi tähelepanu saada. Aga ega ma kade ei ole, võin nende väikse mänguga korra kaasa minna küll.”

    It’s almost like… Your actions have consequences? See pole küll sinu dikteerida, kunas see inimene sinu pasaga avalikkuse ette tuleb lol. Ja nüüd siis seda down playida ja victim blameda. Väga piinlik käitumine ?

    • Mallu
      July 8, 2021

      Ootan põnevusega

  • Ma
    July 8, 2021

    Ma olen nii palju mõelnud sellele, et kui minul terve sõprusringkond ümbert kaoks ja end minu vastu keeraks, siis ma hakkaks küll arvama, et asi on minus eneses, mitte kõigis teistes…

  • Madli
    July 8, 2021

    Lõvidest ma hetkel ei taha rääkida, nende fänn ma ei ole, aga sind olen küll aastaid jälginud, ostnud su raamatu jne. Ma ei tee isegi täis peaga selliseid lollusi, no tõesti nii ära pole mu katus küll veel sõitnud. Loodan, et sul on päriselt ka väga piinlik, sest nii casually kasutada sõna p*d* nagu see oleks sõimusõna, on häbiväärne. Tahaks, et praegune ühiskond areneks kuhugi sallivama tuleviku poole ja siis sina, kes peaks olema eeskujuks noorematele ja ka oma lastele, kasutad sellist sõna ja teised õigustavad takka ka veel, et “sa ei öelnud ju midagi valesti”. Niigi nii paljud kasutavad seda sõna negatiivses võtmes, see ei peaks sinu kui heteroseksuaalse naise sõnavaras üldse olemagi. Ja mis üldse teeb inimesest p*d* su arvates? Naiselik käitumine või olek või instagramis enda eksponeerimine? Miks sulle on see lubatud ja teistele mitte? Instagramis saab inimesi blokeerida ja mitte jälgida ka. Aga õnneks omad vitsad peksavad nüüd. Sul võib olla gei-sõpru ja sa võid olla tolerantne, aga see ei anna sulle õigust seda sõna alandavas võtmes kasutada.

    • Mallu
      July 8, 2021

      Sul on õigus!

  • Iti
    July 8, 2021

    Jube kurb milline allakäik TL on olnud, kui Justin ta kõrvalt kaoks siis ei kujuta ette, mis sellest inimesest alles jääb…

  • H.
    July 8, 2021

    Delfi muidugi ka uudise tootnud ja mumst nii naljakas, et nad viimasel ajal kasutavad alati seda fotot, kus sa püüdlikult naeratades kohtusaalis istud 😀 Jääb mulje nagu veedaksid pool ajast seal. Veel parem oleks pilt sinust mingi endise vangla põgenemistoas ja tunne oleks “vaene Mallu, istub jälle kinni” 😀

    • Mallu
      July 8, 2021

      Haha, Mallukas kinnimajas oleks hea content 😀

  • K
    July 8, 2021

    Ääretult piinlik ja madal käitumine sinu poolt. Ja see, et vabandad end sellega, et miks J siis on selline. Seda vabandust kasutavad reaalselt lapsed ja teismelised, kui kedagi ilma põhjuseta kiusavad. Ja selline sõnavara…ma ei kujuta ette, et ükski intelligente inimene ka oma sõprade seltskonnas p….. sõna aastal 2021 ikka veel kasutab.

    • Mallu
      July 8, 2021

      Mitu korda ma pean ütlema, et ongi piinlik jah 😀 Aga mis ma enam teha saan.

      • Hele
        July 9, 2021

        Näiteks vabandada? Tunnistasid viga, kuid ühtki vabandust sa küll ei öelnud… Sa said üle? Millest sul oli üle saada? Sind ei sõimanud ju keegi pedeks?

        • Mallu
          July 9, 2021

          Palun väga vabandust?

  • R
    July 8, 2021

    Normaaaalne vähemalt keegi julges õelda? pole põhjust küll mingit süüd või häbi tunda. Ise esinevad ja siis ei kannata kriitikat

  • Leedukas
    July 8, 2021

    Oi Mallu, tõesti kole lugu…
    …kuid tegelikult on mul purukainena täpselt samad mõtted nagu sinul kännuämblikuna.

  • E
    July 8, 2021

    Ma olen vähe jälginud sotsiaalmeedias toimuvat, aga räägin ühe toreda loo. Scrollin mina Facebookis niisama ja loen uudiseid, mees ka kõrval ja laps, järsku on poolpaljad mehed ees ja mina follown neid? ?? Mees oli kohe, et ahah, nii kui mina tiktokis kauemaks jään naistevideosid vaatama, siis sa kohe ütled midagi, aga ise vahid päise päeva ajal stripparit? Ja ega mul midagi õigustuseks polnud ka öelda, sest vana leht oli muutnud nime, pilte ja nii olengi enda teadmata hakanud jälgima musklites mehi ? Ilusat päeva jätku!

  • Irw
    July 8, 2021

    Tundub, et ainult selleks see kõik laivi paisati, et sult mingi uus ja äge reaktsioon välja meelitada. Kuidagi peab ju lehte saama 🙂

    • Tt
      July 9, 2021

      Ma arvan, et nad ootasid Mallukas ristilöömist, et neile hakataks kaasa tundma ja rahvas unustaks kogu sopa mida nad toodavad. Eks T teod on hakanud välja tulema ning nüüd vaja veidi muda üles keerutada, äkki siis lennatakse kellegi teise peale. Kahjuks nad iga sõnaga teevad endale maine aina maha. Pole väga enam midagi teha aga noh, alati saab hullemaks minna…
      Mallut ei õigusta selles teos aga minu arvates see pole võrreldavgi nende enda tegudega. Pede pole nii hull sõna kui cunt kelleks see sülekoer sõimas tüdrukuid. Ainult väga matslik mees teeb sellist asja ja sellest tulenevalt ei pane Mallukale pahaks tema väljaütlemist.

  • Katriin
    July 8, 2021

    Ma kahjuks neid storysid ega häälsõnumeid ei kuulnud ega väga otsima ka ei jooksnud ausalt öeldes ? P*de pole väga ilus asi mida 29? 30? (Sorri ei tea täpselt su vanust) aastaselt öelda, kui juba mõistus peas, aga valetaksin kui poleks seda sama omaette mõelnud kui ta videote peale sattunud olen. Üks asi on muidugi mõelda ja teine asi öelda.

    Võib-olla tekitaks see tegu minus negatiivseid emotsioone sinu suhtes, aga pärast seda kuidas käitus üks teatud inimene, kui otsiti uppunud poissi, filmides kiirabi kui laps leiti ja öeldes, et a la kahju et uppus, aga ARMAS, et inimesed otsisid, siis tuli iiveldus peale sellist juttu kuuldes ?

    Samuti, inimesest räägib palju ka see milline ta teenindava personali suhtes on (klienditeenindus, klienditugi) :))

    Minu suhtumine sinusse antud loo peale ei muutunud, v.a see, et loodetavasti järka kord su sõbrannad võtavad telo käest, kui kellegile häälsõnumeid saadad ? Kui sa seda muidugi salaja peltast ei teinud.

    Ähvardada, et rikud kahe lapsevanema, kes jagavad omavahel 3 last, suhted ära, on next level. Aga mummud on ikka ainult pühendunud jutu sellele osale, kus sa kellegile p*de ütlesid ✌?

    • Mallu
      July 8, 2021

      Tõele au andes ma tõesti olin see sekund üksi, muidu nad oleksid kindlasti keelanud 😀

  • L.
    July 8, 2021

    Kahju vaadata, et inimesed isegi õigustavad su käitumist ja naeravad. See kuidas sa ütlesid “miks sa nii pede välja tahad näha” lihtsalt hämmastab mind. Mis pededel siis viga on?? Kui purjus olekus arvad, et on ok nii öelda, siis ilmselt kainena ka. Homofoob.

    • Mallu
      July 8, 2021

      Ma võin sulle kinnitada, et ma ei ole homofoob.

  • Mannakas
    July 8, 2021

    Kuulasin nüüd Jussu lehelt need kõned ka ära ja ainus mis mul tekkis on ka ennest nii täpiks juua ja mõnemehe kolmandat jalga kirjeldada 🙂

  • Raili
    July 8, 2021

    Arvan, et nõme on kedagi pedeks kutsuda (või lihtsalt seda välja öelda, et nii mõtled?? 😀 ) aga jaaa! Nagu keegi siin juba ütles et nagu mingi fkn tobe seebikas, mille vaatamist ei suuda lõpetada ja minagi jälgin neid. Ja ütlen, et võltsimat asja pole mina elus näinud. Kehakeele ekspert minus ütleb, et see on kõik üks näitemäng. Et nad mõtlesid välja endale mingid ultraseksikad karakterid ja ei saa nüüd etendust lõpetada, sest mõlemad on pisarsilmil vandunud, et lõpuks leidsid nad oma true selfi. Okse. Päriselt. I am all for love ja vahetagu inimesed partnereid palju tahes, olgu või kümme last, aga see ilane näitemäng mulle ei istu.

  • L
    July 9, 2021

    Tahaks teada mis kassidest sai 🙂
    Tahaks teada miks Juss Triinut kõigiga tülli ajab??
    Tahaks teada mis lapsekodulapsest sai. T on endal margi nii täis teinud, et vastik hakkab.
    Oma last ka mõnitatakse?

  • KK.
    July 9, 2021

    Muidu suht savi nendest “lõvidest”, aga palun keegi TL sõpradest, keegi kes hoolib..palun palun öelge talle, et ta ei oska laulda. Aitäh 🙂

    • L
      July 9, 2021

      Ta ei kuula ju kedagi peale jussu.

  • K
    July 9, 2021

    No ja ma siis rääkisine oma mehele ka, mis drsaama on ja senikaua ta arvas, et ei tea, nii ikka on inetu öelda, kuni näitasin instas selle Justini pilte. Siis ta arvas, et ega Mallukas ei öelnud ju midagi valesti. No ja tegelikult tõesti ei öelnudki, tõde ei olegi alati kena, eksole…

  • Johhi
    July 9, 2021

    Ma poleks sinu asemel isegi nii pingsalt vabandanud. Iga mõistusega inimene saab siinkohal aru, et pede all on mõeldud siin lihtsalt tema käitumist, mitte seksuaalset orientatsiooni. Samamoodi nagu ma oma sõbrannaga olen naljaga öelnud, et lähme lööme litsi – siis ei tähenda, et läheme magatama, vaid lööme end üles ja läheme kuskile restorani chillima. Justin oma huulte hammustamisega ja käitumisega näebki suht suur naljanumber välja, sest karismat ja seksapiilsust on tal null, ja mina ei oska temas meest näha. Triinu Liis ka, ma ei tea miks ta selle teatriga kaasa läheb – oli normaalne plika, nüüd eksponeerib oma talenditust rohkem kui varem – no mis kuradi tantsuvideosid ta postitab kui ise on nagu puunukk.
    Ja ei ole nii, et kui ei meeldi ära vaata, koguaeg tuleb nende feedi millegi kaudu kas instas v fesaris, olgugi et ma ise ei jälgi, ja koguaeg on mul mega-cringe neid videosid vaadata. Sellepärast ka rant tuli praegu.
    Sina tegid kõik õigesti, katusel ongi vahel vaja ära sõita ja ma siin suurt probleemi ei näe.
    Jaksu Mariann <3