kodujutud: jeee, värvid vist valitud?

Tunnen, et olen olnud täna äärmiselt produktiivne, endal tuleb lausa heldimuspisar silma. Esiteks palusin ma Tikkurilal endale taksoga värvikaart saata, et lõpuks seinte toonid välja valida ja et tubade värvimine alata saaks. Kaua ma ikka ootan selle kiire asjaga. Kui ignoreerida fakti, et taksojuht oli väga vihane vene rahvusest mees, kes ei osanud eesti keelt (ja mina, vana loll, ei oska vene keelt) ja sõitis solvunult minema, sest ta ei leidnud mu maja üles, läks kõik ludinal. Lõpuks ta siiski leidus mu üles ja sain värvikaardi kätte.

Kuna üks sein tuleb väga tume siis mõtlesin, et ülejäänud seinad peavad loomulikult olema heledad, aga siiski veidi kerge värvivarjundiga. Seega valisin välja, et elutoa, esiku, köögi ja minu toa seinad saavad olema üli õrnalt mündikarva. Täpsemini siis G443 toonis. Mulle tundus, et see värv istub kenasti mu Smegi asjadega ka. Veidi kardan, et äkki jääb ikka “liiga mündine” äkki peaks toon heledama veel võtma? MA EI TEA!

Minu toas tuleb voodi tagune sein tumedam. Selle tooniks võtsin alguses L443, aga mida kauem ma seda vahtisin, seda vähem tundus ta istuvat. Seega läks käiku hoopis M366. Lastetuppa tulevad seinad heledamad roosad, toonis G419. See matchib suht täpselt Mari toa seintega ning lusti ja pulli toome seintele siis jänkukleepsudega, nagu lubatud.

Dreamfurn saatis mulle täna ägeda paki ka – kõik asjad sobivad mu uude kööki nagu valatult! Ma teeks pilti asjadest nende õigel koha, aga nagu te aru saate, siis enamikel mu asjadel pole veel õiget kohta. Ülemist kappi pidi keegi ehitatama ja paigaldama tulema, aga millal see juhtub, teab vaid vanajumal. Ühtlasi oli eile tore avastus see, et pliit ja kraan ühendati ära, aga vot nõudepesumasinat mitte. Et siis jah… Ma loodan, et seda annab teha ka ilma tasapinda üles kiskumata.

Lükkasime eile Andraga ka diivani teistpidi. Mega palju mugavam on nii ja mu uus diivan tuleb ka umbes sama paigutusega. Selle erinevusega, et seinapoolne osa on pikem ja telekapoolne osa on tegelikult tumba, mida saab siis ühendada diivaniga või lükata…kuhu iganes ma seda lükata soovin. Telekalaua, söögilaua ja toolid sain ka ära tellitud. Lisaks saatis keegi hea inimene mulle instasse ülihea idee, et seina asemel võiks mul olla hoopis esiku eraldamiseks ruumijagaja.

Panin siis Facebooki selle pildi üles, et kas keegi oskab niisugust asja teha. Ei möödunud liiga mitu minutit, kui juba soovitati Ku Puidutööd lehte. Saatsin neile päringu ja nad lubasid mega hea hinnaga selle lausa viiendaks septembriks valmis teha. Ma olen kindel, et see sobib sinna idekalt ja jätab ruumi avaruse alles. Kes iganes selle hea idee andis:

Kuna sain kirja, et mu voodi tuuakse hea meelega juba teisipäeval kohale, siis on nüüd tööd käed-jalad täis, sest magamistuba tuleb kuidagi elatavaks saada. Panin Hange.ee-sse üles tööpakkumise, lootuses, et ehk leian mõne hea inimese, kes mind sellega aitab!

Ülejäänud tubade osas loodan ise hakkama saada värvimisega, või noh, loodan, et Aphrodited ajavad endale tunked selga ja abistavad mind veits. Tapeedi paigaldamiseks pean ilmselt jälle hanke üles panema. Või teate teie kedagi, kes tahaks lähiajal seitse meetrit tapeeti paigaldada?

Aa, üks küss on mul teile veel. Kuna mul kapiruumiga on nagu on, siis tuli mul idee, et mis oleks kui võtaks selle külmiku üldse välja. Ehitaks külmiku kappi riiulid, kuhu saaks siis panna kõiksugused kodumasinad ja kraami. Külmkapi paeks aga hoopis sinna:

Muuseas, plaani kohaselt oligi siin korteris sinna külmkapp ette nähtud. llmselt sellest ka see imelik pistik seal suvakoha peal. Ma ise arvan, et see võiks päris äge olla. Sõbrannad arvavad, et jube tüütu oleks köögist “nii kaugel” külmiku kallal käia. Samas diivanilt oleks just mugav nosimist endale tuua, hehe. Ja noh, näiteks see Smegi külmik sobiks siia küll nagu valatult… Aga võib-olla ei sobiks ka. Krt ma ei tea, üritan lihtsalt wingida seda kodu värki siin kuidagi 😀

Köögi kiletamise mõtte matsin praegu maha. Ainult pliidi ja kubu tahan mustaks kiletada lasta. Pistikud ja lülitid ka mustad. Ostsin täna magamistuppa uued mustad pistikud ja lülitid ära. Mul on 9 pistikut ja ÜHE HIND ON 20 EURI! Ausalt ma saan südamerabanduse selliste hindade peale. Seda enam, et mul elutuppa ka veel vaja. Palun öelge, kust neid odavamalt saab, ma anun teid!

Vot, tänased remondijutud jälle puhutud, ilmselt homme taas uued! Baiii!

Mida sina arvad?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

68 Comments
  • Evelin
    August 26, 2021

    Hei, ma vahetasin kah enda nelja toaga majas kõik pistikud ja lülitid mustade vastu välja.. Eestis olid hinnad ulmelised ja kaupa napilt ei olnudki poes. Kuna sattusime Riiga, siis kahe DEPO peale saime ilusti vajamineva kauba kokku. No ja ikka kordades odavamalt 😉

  • K
    August 26, 2021

    Pistikupesasid tasub uurida Megaluumenist ja Onninenist 😉

  • B
    August 26, 2021

    See mündiroheline vârv on minu arust ikkagi liiga roheline, eriti kui sul ka smeg tooted on rohelised. Pigem siis teha ûlejäänud seinad valged või vâgaväga helerohelised, siis ei ole seda rohelist liiga palju.

    • I
      August 26, 2021

      Nõustun 100-ga. See mündiroheline pigem häiriks seal effektseina kõrval. Hele toon peaks pigem täitsa neutraalne olema.

      • Mallu
        August 26, 2021

        No siis läheb toon heledam, tänks!

  • Gerly
    August 26, 2021

    Pistikuid ja lüliteid saab spreitada. Mul mingi aasta möödas pmt ja on sama ilusad kui poest. Sprei peab olema hea. Nt auto oma 😀 teised kuluvad maha. 3kihti ja voilaaaaa. Mul kodus mingi 20+ pistikut ja lülitit, niiet rahakokkuid well done.
    Saadan instasse sulle pildid.

  • K P
    August 26, 2021

    Heii, sa kirjutasid ühes blogis, et plaanid kardinad välja vahetada, mis on vanadega plaanis? Paned müüki? Need tunduvad head suured, olen ammu otsinud aga pole kusagilt leidnud :/

    • Mallu
      August 26, 2021

      No siis on need sinu 😀

      • K P
        August 27, 2021

        Mis hinnaga müüd neid?

  • Kristine
    August 26, 2021

    Tere, sinna kuhu mõtlesid külmiku panna , laseks mina teha korraliku gargo kapi ,kuhu saad tehnika ka sisse panna, sest köök ikka mega väike ja kappe nagu polekski. Teie teete ju ka koostööd Ikeaga, miks sealt kõõki ei küsi? See kõõk ikka väike ja minu arust ka natsa vales järjekorras asjad, Mõtlen tehnikat . Külmik, vaba pind, kraanikauss,vaba pind ,pliit, oleks loogilisem. Värvide osas soovitan osta proovipurgid ja kodus kas siis otse seina või parem suuremale kipsiplaadile teha proov ja vaadata oma valguses, sest väike näidis ei anna õiget ettekujutust. Enne värvimist kindlasti seinad pesta , seda ilmselt soovitas ka Tikkurila juba, spets vahendiga.

  • Marite
    August 26, 2021

    Mulle tundub, et külmik oleks seal ukse juures imelik ja üsna ebapraktiline ka. Saare kohale seina peale paneksin ise riiulid ja vb annaks isegi saare küljele mingi riiulid lisada, et oleks rohkem rohkem panipaikasid. Nt: https://semistories.semihandmade.com/kitchen-island-storage-ideas/

  • Mann
    August 26, 2021

    Ma ei soovitaks kõiki seinu mündiroheliseks teha, kuna värv seintel paistab tumedam kui esialgu tundub. Võib lõpuks välja näha nagu nullindate korter, mil kõik seinad roheliseks või lillaks värviti. Kui päris valget ei taha, siis soovitaks mündi asemel kaaluda hallikama tooniga helerohelist.

    • Mallu
      August 26, 2021

      Jaa, valisin ikka heledama, tänks!

  • Britta
    August 26, 2021

    Aga miks mitte sinna uude kohta hoopis kapid panna ning sellised vähem kasutatavad asjad ja masinad ka hoopis sinna panna, mitte külmkappi liigutada (siis saaks masinaid kasutada variandina ka söögilaua juures).
    Sinna saaks sorteerida ka niiöelda elutoa snäkid.
    Külmkapi nihutamisega jah, saaks elatud, aga igal inimesel erinev- kellel saab kõrini, ja keda otseselt see pidev pliidi-külmkapi vahet käik ei häiri.

    • Mallu
      August 26, 2021

      Mul see thing, et see külmik nii väike mis siin sees on ja pooled sahtlid puudu ja katki 😀

  • Kelly
    August 26, 2021

    Mündiroheline võta kindlasti toon kui mitte lausa kaks heledam. Oleme oma kodus selle vea teinud sama tooniga. Seinal jääb toon mitu korda tumedam kui värvi kaardil.

    • Mallu
      August 26, 2021

      tavai, võtsin kõige heledama tooni värvikaardilt F443!

  • Kristiina
    August 26, 2021

    Me ostsime pistikud ja lülitid depost tallinnas. Need kus sisu ja raam eraldi. Ala 4 eur sisu ja 3 euri raam. Vaata et maandusega oleksid. K-rautas ka sama odavad 🙂

  • Stella
    August 26, 2021

    Ei külmkapi uuele asukohale. Kindlasti hakkab jubedalt pinda käima see ümber saare siiberdamine

  • H.
    August 26, 2021

    Selle efektseinaga ma mündirohelist kindlasti kokku ei paneks – pildilt on ka ilusti näha, et sobib hästi helehalli või valgete seintega. Münt on nagu veits ninnunännu, paneks enne lastetuppa 🙂 Külmkapp teiselpool saart tundub tõesti ebamugav, kui tõstaks, siis ehk praeguse vannitoaukse kohale, kui on plaanis see uks mingil ajal ümber tõsta. Ja minu meelest on hetkel köögis suurimaks miinuseks, et kraanikausi ja pliidi ümbruses on väga vähe tööpinda – külmkapi äratõstmisel teeks sinna pinda juurde lisaks kapile või riiulitele.

    • Mallu
      August 26, 2021

      Töötasapinnaks on mul õnneks saar 😀

  • oehh
    August 26, 2021

    palun kutsu omale mõni sisekujundaja külla, kes oskab nõu anda. praegu tundub küll jube kaootiline sisustamine ja värvitoonid, mis ei pruugi üldse sobida. säästad lõppkokkuvõttes ehk aega ja närve ja isegi raha.

    • Mallu
      August 26, 2021

      Ah ma usub, et küll lõpuks sobib:D

  • L.
    August 26, 2021

    Mündiroheline vist võiks pigem veel heledam olla, a see smegi külmkapp on meganunnu ja minu arust sobiks küll eraldi seisma sinna kohta, mis pildil, aga samas vb tõesti veits ebamugaval kaugusel ?

    • Mallu
      August 26, 2021

      Samas asi see paar sammu teha ?‍♀️

      • Mina
        August 26, 2021

        Minu meelest kah. Tulebki samme rohkem. ☺️

  • A
    August 26, 2021

    Külmikut ma ei paneks ka nii kaugele. Koguaeg pmber laua liikuda. Mul oli nii ja see tõmbas mu olematu kokakire ikka täitsa miinusesse.
    Selle mindi asemel valiks miskit heledamat või täitsa valge. Asjadega tuleb värvi küll ja kui ära tüdined (mis sinu puhul tõenäoline :D) siis lihtne vaid 1 seina korrigeerida 😉

    ja loodan et plikade tuba ka liiga roosa paistma ei hakka. Valgus hakkab ka seal peegeldama. Olen näinud paari vb nõks tumedamat roosat ja kõik omanikud on tahtnud värvi uuesti vahetada. Pigem midagi rahustavat, et peale kooli või lasteaeda meelt rahustada 🙂
    Aga noh mis sisekujundaja mina olen ??

    Sa saad kindlasti hästi hakkama !

    • Mallu
      August 26, 2021

      Ma võtsin jah ikka toon heledama, pmst täitsa valge mündi varjundiga

  • Kaia
    August 26, 2021

    Kui Ali pakkide järele kannatab oodata, siis:
    https://a.aliexpress.com/_mrOeWSL
    ja
    https://a.aliexpress.com/_mN1DLJt

    Ära proovitud, seina paigaldatud-toimivad kenasti.

    • Liis
      August 26, 2021

      Mul elukaaslane pani enda ema korterisse samasugused kuskil 3 aastat tagasi ja siiani töötavad probleemideta. Kui keegi on juhtunud külla tulema, siis alati vaadatakse imestusega neid ?

  • Sirly
    August 26, 2021

    Tapeedimees.ee , keda kunagi ise kasutasid, tegi aastakese tagasi ka meie tubades tapeetimist (ja värvimist) ning iga sent oli seda väärt.
    Fb leht olemas, kodulehte enam pole nagu ma vaatan, ehk ikka töötab veel.

    • Mallu
      August 26, 2021

      Ma just üritasin teda enne googeldada, aga ei leidnud. Aitäh!

  • E
    August 26, 2021

    Vähemalt sul on värvikaart kodus ja saad koduvalguses vaadata neid värve. Ma vaatasin poes ja ostsin kohe värvid ära. Kodus kui värvisin wc seinu, siis ei olnud need värvid absull samad enam ? Nüüd mul üks sein wc siuke vana jube peldiku roosa ja teine kollane (see kollane isegi meeldib mulle). Poes vaadates olid need värvid hele-hele pruun (pm nagu valge, pruuni varjundiga) ja hele-hele rohekas ?

    • Mallu
      August 26, 2021

      jaa, seina peal vaadata mega vajalik. niisama toas vaadates üks, aga seina peal valguse käes hoopis teine 😀

  • K
    August 26, 2021

    Arvan, et külmkapile halb koht. Lisaks ümber saare käimisele hakkab ka magamistoauks segama ja pinda käima? keegi mainis vannitoaukse kohta, tõesti, kui on plaan uks mujale tõsta, siis oleks see väga hea koht külmikule, eriti, kui saaks sinna täpselt õiges suuruses tasku jätta sellele

  • Ann1
    August 26, 2021

    Mulle see Smeg komplektis ja õrna münt seinaga meeldiks küll. Ma ise täitsa paneks külmiku sinna, kuna tasapinnana kasutaksid ilmselt saart. Vajalikud asjad enne välja ja olemas. Kapiruumi on kööki kindlasti juurde vaja, mulle tundub?

  • E.
    August 26, 2021

    Kui sul diivan tuleb Teal värvi sinakas, aktsentsein tuleb tumeroheline, siis tõmbaks teised seinad valgeks või neutraalseks. Üldse rohkem rohelist seintesse ei paneks. Kui päris valget ei taha, siis omast kogemusest soovitan Tikkurila Valkoinen ( sellel koodi polegi, ongi selline värvi nimi). Võid googeldada tulemusi.
    Mündiroheline võib jääda koduses elamises nagu seitsmekümnendate polikliinik, vabandust.
    Lastetoas teeksin sama- üks aktsentsein kas tapeedi alla või heleroosaks, ülejäänud neutraalsed.

  • pr
    August 26, 2021

    parem liiguta siis juba kogu see kapisysteem sinna tyhja seina ja smegi kylmiku paned sinna kus hetkel on kulmik, lased lihtsalt yhe samasuguse ylemise kapi kylmiku pea kóhale ehitada ja samuti vbl ka kapiääred, st et külmik jääks nagu kapi sisse ainult uks näha.

  • Mar
    August 26, 2021

    Vabandan, et täiesti vale teema, aga mõtlesin, et ehk märkad siin paremini kui e-kirjakastist.
    Kas sa saad öelda mis oli see seriaalide veebiaadress, mida kasutasid? Ma ei oska seda enam leida, aga tahaks vaadata ühte konkreetset seriaali. 🙂

  • Tyy
    August 26, 2021

    Ribiseina EHK ruumi eraldus seina pakkusin sulle kohe, kui esimesed kodu pildid saabusid. Eile veel aga tundus et see mõte ei läinud loosi ja nii ma neid esiku lahendid treisin, saatsin, kus oli juba täis-sein sest vajasid kappi riietele. samas üks meetrine kapp võib sul vabalt olla ka teistpidi, ukseni jääb veel ruumi jalanõudekapilegi. Sel juhul ei pruugi see läbi paistev alata kohe otsaseinast vaid veidi kaugemalt. Et siis ikkagi jupike “pärisseina ” + ribi. 0.60 +1m näiteks
    Mündiroheline tundub piisavalt lahja, aga tegelikkuses määrab värvi tugevuse valguse langemine. Nii on ta pimedamas osas tugevam kui akna ligi. Pluss milliseid kardinaid kasutad.
    Külmiku osas kuula Aphroditesid. Külmik kr kauss ja pliit moodustavad köögi kuld reegli, ehk need olgu alati üksteise suhtes mugavalt. See nurk mida näitad saad kasutada köögiga sobituva vitriinkapi jaoks. Ei pea olema sügav. Piisab 30 cm et hoida seal bokaale, kausikesi jne. Pool ust kinnine, pool klaas, valgus sisse. Alkot hea hoida all.
    Mina oleks küll selle laua-leti kest ruumi paigutanud, köögi saarena ja nii on sul tööpind ka kohe rohkem. Pole veel hilja kui mõte meeldib. Sinna saarele telliksin leti alla musta seina. et ta poleks läbipaistev ja saaksid juurde köögipoolele riiuleid pottidele pannidele. Mängi veidi selle mõttega. Jõudu ka.

  • Tyy
    August 26, 2021

    Jeesus kas mu km-ne kom läks kosmosesse . Urrr
    Muidu on tekst et ootab modereerimist….
    oeh

  • Kertu
    August 26, 2021

    Hei. Kui teed ühe seina efektiks tumeda rohelisega, siis hele-mündiroheline on liig. Pigem tuuagi lisaefekti sisustuselementidega. Seintel jääb see paraku liiga haiglalik, olen selle läbi teinud.

  • Mairi
    August 26, 2021

    Külmikut ma sinna ei paneks, ennem teeks sinna kapi kuhu saab vajalikud asjad panna ja kui praegune külmik seest jama, siis vahetaks pigem selle välja.. kapi sisse saab uue külmiku ju osta, tänapäeval on need sisseehitatud külmikuid igasuguseid ja tehnika areneb koguaeg edasi…ehk on ka praktilisemaid külmikuid ?
    Rääkides värvist, siis ma olen tänu sellele oma esikut mitu korda värvinud, et tundus..poes õige ? oli sammuti hele mündine toon..aga kui seinda sai siis oli mega roheline ? mõnda aega sai nii elatud ja siis krunt peale. Ja uus toon seina. Nüüd olin juba targem.. valisin peaaegu olematu tooniga virsiku karva värvi..ja seinas on ikka tumedam.. kui värvikaardil.
    Mina pigem muud seinad teeks valged v elevandiluu karva valged. Igasugu kardinate, patjade, pleedide jne asjadega saad alati värve juurde tuua. Lisaks tulevad ju mingid pildid ka seinale?

  • K
    August 26, 2021

    Kindlasti ma soovitan valida mündikas heledam! Mu ema valis ka Tikkurila värvikaartidest vist ja pidi olema “mõnna õrn mündine” ja holy ff, ma ikka veel, aasta ja peale hiljem vaatan seda veits silma tõmblemisega, sest no ikka liiga intensiivne ja mitte “mõnna õrn mündine”. Mina võtan sellest alates kõik värvid toonivõrra heledama ja olen väga õiged värvid nii saanud! Mari roosaga soovitan sama, sisekujunduse grupis näitas keegi, kuidas ta tütreke pehme roosa asemel erksa Barbie roosa sai.

  • Marju
    August 26, 2021

    Kõik koduomanikud influencerid be like: davai roheline

  • Lila
    August 26, 2021

    Ma võtaks elutuppa kindlasti tooni heledama. Magamistoa värv mega ilus. Lastetoa oma ka äkki heledam/beezikam?
    Külmkapp oleks seal nurgas lahe. Saadki sammud täis ?
    Hullult tubli oled!

  • Külaline
    August 26, 2021

    Tapeedi paigalduseks soovitan soojalt https://www.tapeedispets.com/, ei tea muidugi, kui kiiresti löögile saab. Endal mitmes toas nende pandud tapeet ja väga rahul. Instagramis on ka olemas, saab tehtud töid vaadata.

  • Liis
    August 26, 2021

    Ei paneks sinna külmikut, tundub liiga lamp. Pigem paneks sis jah sinna mingi saare tooni lisakapikese. kuhu seda köögimudru panna saaks.
    Mündirohelised seinu ka ei teeks. See köögi puit ja see mündiroheline ei tundu väga hea kombo olevat + siis see eelnevalt mainitud haigla koridori efekt. Tundub liiga suur pind ka, mida ümber värvida, kui üle viskab.

  • Helery
    August 26, 2021

    Ma ei saa aru, kuhu sa selle uue söögilaua paned? Kas siis see “köögisaar” läheb minekut? Kas nii ei anna teha, et kui külmiku paigutad sinna “uude kohta” siis külmiku kõrvale, sinna seina, kui praegu toetab köögisaar, tuleks kapirida ja näiteks pliit ja ahi sinna kappi? Ja söögilaud hoopis pikkupidi kööki.
    (okei, saan aru, et tõid köögi magamistoast ära ta õige koha peale aga ma ei saa aru, kuidas sul vee sissevool ja äravool ja pliidi kubu toimima hakkavad. Kuidas need ümber toodi?)
    Värvist, siis ma ei paneks kindlalt nii tumeda elutoa seina kõrvale seda mündi värvi. Diivan ka roheline. Pärast on seda rohelist liiga palju. Helehall või valge oleks mu silmis idekas?.

    • Mallu
      August 27, 2021

      ma ühes postis rääkisin sellest, aga no eks sa näed siis 😀

  • Kata
    August 27, 2021

    Bauhausis ka musti lüliteid ja pistikuid, täitsa süsimustad muidugi pole. Aga tunduvad pigem mustad.
    4-5 euro ringis maksavad.
    Värvi suhtes, vaata värvikaardist 2 tooni heledam
    Minu viimased kogemused näitavad, et kaardi toon kuivab seinas 2 tooni tumedamaks. Poes ütlevad küll, et umbes üks, aga reaalsus teine. Jõudu.

  • Mõte
    August 27, 2021

    Külmik sinu näidatud kohta oleks küll üsna kummaline. Nimelt see köögisaar on nö mõtteline piir toa ja köögi vahel ja kui külmik panna sinna, kuhu plaanid, siis visuaalselt üle silmadega lastes on külmik nagu tuppa pandud, mitte kööki. Selle koha jätaks siiski vabaks ja ei paneks sinna midagi, kuna nagu näha, siis misiganes sinna panna – lastetoa uks hakkab selle pihta pidevalt minema ja samuti võtab seal nurgas tehnika/mööbel visuaalselt aknast tulevat valgust köögi suunas vähemaks. Pigem ehitaks kinni selle vannitoa ukse ja paneks sinna nurka külmiku.

  • Mõte
    August 27, 2021

    Seinavärvist – ükskõik, kui heleda rohelise sa võtad – üldmulje jääb ikka vääääga roheline ja mitte kõige kodusem (pigem nagu haiglas oleks). Kui sul on väga tugev aktsentsein ja vastas seinas tugevat värvi diivan, siis ülejäänud seinad peaksid olema väga tagasihoidlikud. Naturaalvalge, hästi helehall… Vaata kasvõi sealt lehelt, kust sa plaanid oma aktsentseina saada, millised on seal piltidel kõrvalseinad.
    Lastetoas muidugi ei ole vahet, mis värvi seinad on – laste tujud ja soovid muutuvad kiiresti 🙂

  • Heili
    August 27, 2021

    Nõustun ka eelmistega, et mündiroheline hakkab sind kindlasti häirima. Kui sul juba efektsein on, siis teised seinad tee ikka heledad, valgelähedad/elevandiluukarva ning tõesti saad efekti anda ju detailidega nagu su diivan, smegi asjad, külmkapp jne. Kui mõelda suurt pilti, siis see ei matchiks ülejäänud mööbli ja toaga väga. Please dont do it!! ??

  • Anna
    August 27, 2021

    Enne lõpliku valiku tegemist soovitan osta suuremad värvikaardid ja need seintele kleepida või teha lausa proovivärvimised. Värvitoon jääb seintel sõltuvalt valgusest ja muudest faktoritest ikkagi teistsugune kui neil pisikestel trükitud värvinäidistel.

    • Mallu
      August 27, 2021

      literally never ei viitsiks 😀

      • Anna
        August 27, 2021

        No Tikkurila võib ju need suuremad kaardid toonidega, mis välja valitud, sulle saata. Pane teibiga seinale, astu vedi eemale ja saad päriselt paremini aru, kas on ok värv. Tooniga puusse panna ja pärast üle värvida on palju tüütum.

  • Tyy
    August 27, 2021

    Aa , veel üks küsimus, ostsid mustad lülitid ja pistikupesasd magamistuppa? Eeldan et sein tuleb hele, siis need mustad on nagu plekid seinal. Tavaliselt võetakse nad võimalikult seina tooni.
    Teine küsimus, kas köögi seina tuleb pinnaga sama tooni pritsmekaitse? Kui valid musta siis on valik arusaadav. Muul juhul sügan kukalt ega mõista hästi seda valikut.

    • Mallu
      August 27, 2021

      Tead ma lihtsalt tahtsin nii – mul magamistoamööblil palju musti detaile ja köögis ka.

  • Geidi
    August 27, 2021

    KAs ma olen vähemuses kui ma ei usu, et liiga mündine jääb? ma samas kartuses tõmbasin köögimööbli ülemises osas tooni heledamaks ja nüüd mind häirib, et see on liiiiiga hele.
    Mina isiklikult prooviks ära, sisustus muudab ju ka palju.
    Ma väitsin kunagi, et meie kollane esik-köök on liiga kollane, peale mööbli ja piltide lisamist mõtlen, et oleks võinud veel kollasem olla.

  • JJ
    August 27, 2021

    Ei paneks külmikut uude kohta, sest tõesti – toitu valmistades on ebamugav nurga taga käia ning see jääb ka saarele/saare taga istudes ette. Nii istujale kui ka külmikust võtjale 😉 Riiulid pole aga köögis sugugi nii mugavad kui sahtlid. Ja kui, siis pigem olgu nad vähesügavad nagunii – kes see viitsib sealt tagant mingit koli koukida. Äkki teed hoopis sellesse orvakesse vähesügava laeni riiulkapi, millel ka uks(ed) ees – rösterid jm mahub sinna kenasti “ühes kihis” ära, nii et ei pea kuskil sügavuses tuustima, nii ei jää ka kellelegi istudes miskit ette ning külmikust on endiselt mugav asju ikkagi köögis välja võtta.

  • Merle
    August 27, 2021

    Hei-hei Mallu, soovitan sul võtta lähemal asuvast ehituskaplusest samade toonide suuremad värvikaardid, saad kasvõi kleepsuga panna seinale ja ja toone vaadata hommikul lõunaajal ja õhtul tulevalgel. Tead need toonid muutuvad erineva valgusega, et see mis hommikuvalguses ilus ei pruugi olla õhtuvalguses või tulevalgel ilus. Samas saad muidugi ka lapata suurt värvikaarti – ma ka tiba kodus nendes asjades ja ise ja lapsed on ka nii teinud. Veel soovitan, et soeta endale see suur värvikaart, tead kui hea sisustuspoes siis teisi asju nt patju või vaipa seinavärvi tooniga kokku sobitada.

  • Kati
    August 27, 2021

    Depos on mustad pistikud ja lülitid hea hinnaga.

  • Käty
    August 28, 2021

    decora.ee vaatasid?? Või depoost vms.?
    Kõige lihtsam pane google otsingusse must pistikupesa, saab vastuseid hulgim 🙂

  • kats
    August 29, 2021

    otsi pistikuid ja lüliteid mitte udupeentest valgustuspoodidest, vaid suurtest ehituspoodidest, nt minu lemmikud on Depo ja Espak, mõlemas pärishea valik odavama otsa elektrividinaid.
    Lisaks on olemas veel paar ehituspoodide ketti Bauhof ,K-rauta, ehitus ABC…

    • Mallu
      August 29, 2021

      ehituspoest ostsingi 😀

  • Siret
    September 6, 2021

    Pistikuid ja lüliteid saab odavamalt tellida Hinnast. Eestis tõesti ulme hinnad.

    • Mallu
      September 7, 2021

      aga nii kaua peab ootama 😀