me elame ausalt segases ühiskonnas

Issanda püha pele. Avan mina hommikul silmad ja mida ma näen: lausa uudistes kirjutatakse, et härra Sarv kinnitab, et peenisepaigutaja naine kavatseb kindlasti kohtusse edasi minna. Siinkohal tekib mul peas selline küsimus, et huvitav, kas see perekond ise on nii kindel enda võidus või utsitab hoopis jurist neid kohtusse minema? Mina olen üsna kindel, et mingit võitu neil seal oodata ei ole. St ega ma ei TEA, aga laias laastus peaksid nad aru saama, et kaotuse korral tasuvad nemad kõik kohtukulud. Ja lõppude lõpuks on see siiski raha nende perekonna rahakotist, mis minu meelest sellist pulli küll väärt pole.

Kuvatõmmist kasutatud Elu24 loal

Vabandage, aga kas ma saan õigesti aru, et kui mulle kirjutatakse nilbe kiri ja peale seda saadetakse mulle nõue 4000 eurile (tuhat eurot iga pereliikmele, kaasa arvatud onu “hea mu**i hoida” ise) siis see, et ma sellest ka avalikult kirjutan on skandaalitsemine? Ma ei tea, mis osas keegi arvab, et ma olen siia teemasse alaealisi lapsi tõmmanud, sest mul on neist hoopis siiralt kahju. Et nende vanemad avalikult sellist pulli teevad ja oma laste pilte kasutavad profiilidel, mille alt võõrastele naistele nilbeid kirju saata.

Ja kas ma olen ajuhälbega? Või tehke mulle selgeks, kust otsast olen ma selle mehe PERE alandanud? Kas väide, et “pere on raudselt issi üle uhke…” on alandus? Ma eeldasin, et see naine ei ole uhke ja pigem on tal mehe teo üle häbi. Aga tema leiab, et hoopis minult on vaja saada mingisugust kompensatsiooni oma mehe tegude eest. Kuidagi tobe ju? Ei? Et ma naudin avaliku tähelepanu all laste mõnitamist? Seletage mulle keegi, kuidas? Kas see mees mitte ise oma pere ei häbista ja selle tegemist kuidagi lõpetada ei taha?

Ma ei ole peale selle ühe story jagamist kuskil selle mehe nime maininud, kuigi mis mind takistaks? Kas keegi üldse teab selle mehe naise nime või nägu? Või laste? Mina isegi ei tea (okei, nime näen nõudest) aga teie ilmselt mitte? Kus see suur avalik häbi on, mida ma neile väidetavalt tuua tahan?

Ja no see lõpulõik, et varsti teevad akdvokaadid lausa kampaania, kus MIND on odavam kohtusse anda? Issand, kas see on see koht, kus ma veel võin naerda või peaks pillima, sest ma juba kujutan selle kampaania reklaamlauset ette! “Kas soovid kirjutada Mallukale, milliseid enda kehaosi sa sooviksid ta tisside vahel hoida? Anna tuld ja tee seda kohe täna, sest kui ta su nilbe kirja avalikustab, saate te anda ta kohtusse sooduskoodiga SARV10 lausa 10% soodsamalt! Ära maga oma võimalust maha. Kirjuta Mallule KOHE, et sa sooviks oma tillernipsu ta tisside vahele asetada! Sa ei kahetse!”

Ütlen päriselt, see trall on juba nii kaugele läinud, et ma tõesti hea meelega lähen kohtusse. Ma loodan ainult, et see tõesti on selle perekonna ENDA soov, mitte Sarve lubadused, et klge, lähme ikka, raudselt võidame! Tal ju seda hea öelda, ega tema kaotuse korral midagi maksma pea, eksole 😀 Aga tõepoolest ei ole mul kohtusse mineku ees mingit hirmu. Ma tõesti tahaks, et jääks kuskile maha pretsedent, et see ikka päris nii ei käi siin ilmas, et suvalised nilbed onud võivad naistele saata rõvedaid kirju ja siis jääb veel nii palju õigust üle, et teine ei tohi seda isegi avalikult taunida, vaid peab malbe naise kombel ehk ennast komplimenteerituna tundma? Peaks nii olema või?

Lihtsalt ainuke asi, mis mind närvi ajab on see, et ma pean selliste inimestega üldse kokku puutuma ja enda raha sellise debiilsuse jaoks välja käima. Kas see pole absurdne!?

Pill tõesti tuleb pika ilu peale. Aga ärge unustage kasutada sooduskoodi SARV10, kui leidsite siit postitusest midagi, mis teid, või teie alaealisi lapsi alandab!

Mida sina arvad?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

92 Comments
  • Kaidi
    August 13, 2021

    Sa vist riivasid härra advokaadi tundeid.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Kui ma seda tegin, siis täiesti kogemata ja üldse mitte vihjates sellele, et ta oma nõudes välja tõi kohtulahendi, kus inimene…kaotas 😀

  • Hmm
    August 13, 2021

    Mulle tundub, et see oleks nagu advokaadi isiklik viha sinu vastu.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Ah, võtku järjekorda, kellel siis minu vastu isiklikku viha poleks 😀 Aga õnneks saavad kõik vihkajad varsti mind soodsamalt kohtusse anda :D!

  • J
    August 13, 2021

    Idiootsus, sinu lastele peaks see sobima ja ei ole trauma, et üks võõras onu avalikult teavitab kuidas tahaks nende emale M…. tisside vahele pista? Jumal hakka juba aitama

    • Mallu
      August 13, 2021

      Tõesti jumal, ole meheks, aita korra! 😀

    • Liisi
      August 13, 2021

      Siiralt kahju, et ta emana ei saa aru.. Kas advodaadile on kohane nii rääkida? Minna isiklikuks ja rollidesse? Väga madal!

      • Mallu
        August 13, 2021

        Et ma emana peaksin olema õnnelik, et keegigi tahab mulle midagi tisside vahele sokutada? 😀 Õige kah samas, peaksin meelitatud olema!

  • Mirjam
    August 13, 2021

    Mul vererõhk tõusis 100 kraadi praegu. Mis kuradima õigusega tuleb mingi vend võõrale naisele selliseid sõnumeid saatma ja pärast annab kohtusse sind avaldamise eest. Täiesti ajuhälvikud. Mind ajab vihale, et seda tolereeritakse ja öeldakse, et see on okei. Et see on normaalne. Uff kui vihale ajab. Mehed võivad ükskõik mida naistele saata v teha? Naised peavad taluma kõike seda ja olema õnnelikud selle kõige juures. Kuradi sitapead ausalt.
    Sry Mallu ka ventileerisin pisut ?

    • Mallu
      August 13, 2021

      Tõesti, naised oleks nagu mingi alam rass 😀

  • Liisu
    August 13, 2021

    Hommikul seda lugedes esimene asi mis pähe kargas oli ” Mallu vist tabas kellegil hella kohta”. 😀 Sest antud juhul tundub asi tõesti olevat antud tegelase enda soov kohtusse edasi minna. Aga me ei teagi vb ta juba alustas kampaaniaga “Mallu kohtusse” ja esimese juhtumi teeb nulliga. Edasi saab 10 prossa alla 🙂

    • Mallu
      August 13, 2021

      Äkki teeb lausa 20%?

  • Liisu
    August 13, 2021

    No ja ta veel rõhub lastele. Aga mida sinu lapsed tunnevad kuigi mingi onu tahab oma suguorganeid nende ema kehaosadele laotada. Täielik trauma ju. Issand sa näed ja ei mürista. Peatage maakera ma tahan maha.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Kui ta peatub, ma tulen ka kaasa 😀

  • Heidi
    August 13, 2021

    Appi see lõpulause ? jõudu ja jaksu!

    • Mallu
      August 13, 2021

      plz ära koodi kasuta! 😀

  • Ebe
    August 13, 2021

    Uskumatu! Ma küll ei märganud selle mehe nime, ega nägu ega pereliikmeid sellest pisikesest udusest storyst =/ Kui sa oleks tahtnud neid alandada oleksid ju võinud seda hoopis silmatorkavamalt teha. Su point oli hoopis taunida sellist käitumist, mida see pereisa endale lubas.

    • Mallu
      August 13, 2021

      just!

  • Merka
    August 13, 2021

    Tundub et pead ise Sarve kohtusse andma, kuna jääbki tunne et tal omal kius su vastu ja pmst sõimab lolliks ka veel 😀

    • Mallu
      August 13, 2021

      Ei ta ütleb, et ma olen skandaalitsejast laste alandaja

      • Pille
        August 13, 2021

        Kõlab nagu alatu laim sinu pihta ju! Täitsa lõpp ikka…. Uskumatu, mis kõik võib alguse saada ühe puldi jagamisest. :/ Mallu, ma loodan, et sellistele näidatakse tõesti koht kätte.

  • Mina
    August 13, 2021

    Hea, et teist kohtukutset veel saanud pole. If you know what I mean…

    • Mallu
      August 13, 2021

      kus on, sinna tuleb juurde 😀

  • Ansa
    August 13, 2021

    See on vist tänapäeval selline normaalne nähe, et asjaosalised ise ei suuda aru saada, KUI piinlikku auku nad iseendale kaevavad. Aehhhh. See naine oleks võinud siis vähemalt omaks võtta, et jah mu mees on veits siga, annan talle andeks.. aga niimoodi?! Tule taevas appi.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Ma olen ausalt nii närvis juba 😀

  • Anja
    August 13, 2021

    Kui absurdne ja ajuvaba see kõik on?‍♀️ et siis perverdid võivad süüdimatult inimesi ahistada?
    Mulle lihtsalt ei mahu pähe ja ma tõesti ei suuda ära imestada, milliste lollustega sa laste ja töö kõrvalt tegelema pead. Jumal andku kannatust sulle❤

    • Mallu
      August 13, 2021

      palume koos :D!

  • Christyn
    August 13, 2021

    See on pesuehtne raha valja lupsmine 🙂 Ma ei tea , aga ilmselt arvatakse et sul rahakott puuga seljas- blogija ju. Joudu sulle sellel teel !

  • Carmen
    August 13, 2021

    Appi, kui haige. Praegu tundub küll, et tabasid lihtsalt härra Suure Advokaadi hella kohta ja ta lihtsalt sulle kättemaksuks pushib perekonda su vastu kohtusse minema.

  • Britta
    August 13, 2021

    Tundub juba, et see sarviline ehmatas/solvus su teksti peale, kus sa avalikult ta eksimuse välja tõid – ei olegi nii perfektne härra enam ju…
    Ja mine tea, kui nüüd tuli see ilmselge eksimus välja, kus ta ISE pani enda vastu käiva kohtukeissi sulle kirja, et äkki see pennuhärra proua nõudis sarvikult ka paar tonni välja salamisi või teeb nüüd juba keissi soodukaga.

    • Pille
      August 13, 2021

      Jaja. Nüüd Sarv esitab ka nõude, et Mallu kasutas oma positsiooni, et tema positsiooni kahjustada ja alavääristada. Vasatasel juhul ei teaks avalikkus ju nii väga, millise juhtumi ta kaotanud on. Ma pole küll Mallu, aga endalgi lööb vererõhu üles kogu see absurdsus.

      • Maasikas.
        August 13, 2021

        Ega ma ei imestaks, kui tuleb uus kahjunõue, et avaliku elu tegelane Mallukas on tema karjääri kahjustanud. Googeldades seda nime, ei saa ma aru, kuidas veel lastakse tal edasi töötada?

  • Kristiina
    August 13, 2021

    Issanda loomaaed on kirju?‍♀️
    Ma olen kindel, et hr.Sarv utsitab neid kohtusse minema, sest see iba, mida ta suust välja ajab on puhas pask. Loodan tõesti, et pere nii loll pole ja jätavad kohtusse mineku ära, sest jah- kindel tsirkus?‍♀️?‍♀️?‍♀️

  • Liisu
    August 13, 2021

    Go girl! ?
    Kood SARV10 kõlab juba ise pisut “valesti” ?

  • Väike Myy
    August 13, 2021

    Seltsimees Sarv, kas Teie rahanälg on nii suur, et ei lase oma hullunud kliendile öelda, et selline soov ja tahtmine on pentsik. Vastuolus nõude sisuga.
    Viimane kommentaar Malluka kohta kõlas kui ähvardus. Mis sul inimene viga on ? Millega sa tegeled? mida arvab sellisest käitumisest Juristide Aukohus või mis organisatsioon nende üle omab õigust midagi arvata?

    • Maasikas.
      August 13, 2021

      Ma tahaks ka parem seda teada, kuidas saab selliseid kirju kirjutav advokaat veel rahumeeli töötada? See kiri on laimav, solvav ja ähvardav. Täiesti eetika vastane ja näha, et tegemist on emotsioonidega kirjutada kirjaga, mida jurist ei tohiks teha.

      • Maasikas.
        August 13, 2021

        Kirjutatud*, Mallukale soovin palju jõudu ja küll ta ka sellest üle saab, nagu igast kaikast mida teele loobitakse.

  • Miah
    August 13, 2021

    Ma saan aru, et see pole nüüd soositud arvamusavaldus, aga Mallu, mida sa taotlesid seda rindade pilti üles pannes? Naiste õigustest ja tütardele eeskujuks olemisest rääkides tasuks mõelda, kas üldse on mõtet nii provotseerivaid pilte munnipaigutajatele kommenteerimiseks üles panna? Praegune keiss ei ole päris nii must-valge, et täiesti neutraalse pildi all tuli nilbik kommenteerima. Loomulikult oli see kommentaar äärmiselt nõme, aga seda, mida endast netis avaldada, võiksid mõelda kõik, nii mehed kui naised, eriti aga nii suure jälgijaskonnaga inimesed nagu sina.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Kas see ei ole veidi nagu victim shaming? Et kui naine saab vägistatud, siis miks ta üldse lühikest seelikut kandis, provotseeris vägistajaid?

      • Liivi
        August 13, 2021

        See on vägagi victim shaming! Ühtegi normaalset meest ei provotseeri avara dekolteega pilt oma peenist rindade vahele pakkuma, aga ebanormaalne mees on ebanormaalne ka siis, kui naine kannab kõrge kaelusega kampsunit (milles on hea emmi soojas hoida).

        Mitte naised ei pea hakkama burkasid kandma (nagu islamimaades burkades naisi ei vägistataks), vaid ahistavad mehed peavad saama rohkem avalikult häbistatud, eelkõige normaalsete meeste poolt, et kasvav põlvkond saaks nendest eeskuju võtta, mitte nilbitsejatest.

        Seda ma ei mõista, miks Sarv tahab antud loos kaudselt peenisepakkujat esindada, sest pärast seda on teda eriti raske tõsiseltvõetava advokaadina võtta. Kui mingi ime läbi peaks ta kohtus võitma (olen 99,99% kindel, et ei võida – ainuüksi sellise asja kohtusse viimine on kohtu solvamine), siis näeme meeleavaldusel, sest see riivaks väga paljude õiglustunnet.

      • Rita
        August 13, 2021

        No kohe üldse ei ole nõus esimese kommentaariga. See ongi victim shaming. Ütlen ausalt, et rinnaoperatsiooni teema oli minu jaoks väga haarav ja olen veendunud, et ma pole ainus, keda see teema kõnetas. Ise kaalun ka rinnaoperatsiooni ja mind väga huvitas kogu protsess – alates kirurgi konsultatsioonist ja narkoosist väljumisest kuni lõpptulemuseni. Tahtsin lugeda mitte kellegi anonymuse kogemust netiavaruses, kus nägu on kaetud ja ei tea kas see inimenegi olemas.
        Suur aitäh, Mallukas, selle eest, et sain niiöelda “lives” vastuseid oma küsimustele. Mitte, et sel vahet oleks, aga pilt polnud provotseeriv. Postitus puudutaski rinnaoperatsiooni lõpptulemust ja seda kui väga super tulemus on. Imelik oleks kui dekoltee pildi asemel (pluusis! Isegi mitte rannas, bikiinides) asemel oleks jänese pilt diivanil.

      • Toktor vassiljev
        August 14, 2021

        Pöörame asja teistpidi.
        Oletame hetkeks, et mõni suht suure järgijaskonnaga meespoolne isik teeks loo sellest, kuidas ta oma suguelundeid on suurendanud ja lisaks ka pildi, millel nimetatud objekt oleks pooleldi paljastatud ja pooleldi selgelt pungitamas õhukese riide all?

        Millised oleks kommentaarid sel juhul?

        • Morgie
          August 14, 2021

          Rinnad ei ole primaarsed sugueldundid. Vana nali. Üsna rumal on võrrelda peenisepilti rindade pildiga, peensepilti saaks võrrelda siiski ainult vulva pildiga ehk siis poolenisti palja peenise pilti peaks saama võrrelda poolenisti näidatud häbememokkade pildiga. Näiteks. Mitte kummagi näitamist ei peeta viisakaks.
          Meeskulturistide pilte, kus torso ja hästivormitud rinnalihased on palju rohkem näha, kui Malluka tolle pildi peal, on instagram täis ja eriti keegi ei kipu sinna alla kirjutama, mida ta nende rinnalihaste vahel hoida tahaks. Samuti võib mitmesugustest sotsiaalmeedia kanalitest leida tugeva õllekõhu ja ripptissidega tüsedate meeste pilte, kusjuures need pole isegi poolenisti kaetud. Siinkohal lõpeb minu fantaasia otsa, ma lihtsalt rõhutan veel kord, et rindade ja peenise võrdlus EI PÄDE. Soovitan googeldada, mis asjad on primaarsed sugutunnused.

          • Toktor vassiljev
            August 14, 2021

            Mõlemad on sugutunnused. Punkt.
            Mõlemate avalikult lehvitamine ei ole sünnis.

            Aga jah, naistele tundub, et neile on rohkem lubatud .

    • Helle
      August 13, 2021

      Kõik inimesed võivad riietuda ja postitada endast just selliseid pilte nagu tahavad (seaduse piirides). See ei tähenda et neid ahistada või rünnata võib! Ma ei suuda uskuda et tänapäeval on veel selliseid naisi kes nilbe käitumise ja ahistamise ohvreid süüdistavad, selle asemel et rõvedate kommentaaride saatjaid häbistada! Sellise loogika järgi kui ma lühikese seeliku selga panen ja siis keegi mind vägistab, on enda süü või?

      • Miah
        August 13, 2021

        Arvasingi, et vastatakse ainult sedasi lahmides. Ma kirjutasin selgelt, et selle mehe kommentaar oli väga nõme. Ohvrisüüdistamine on väga lai ja tõsine teema ja seda siin adekvaatselt lahata ei saa, sest üldistada ei ole võimalik. Mind lihtsalt pani mõtlema, et kui Mallu juba IG laivis läks naiste õiguste ja eeskuju teemale, siis siin on nagu väike vasturääkivus. Muidugi on õigus riietuda kuidas tahes ja postitada mida tahes, aga kui see riietus või postitus ei ole kuigi väärikas, ei maksa ka eeldada kuigi väärikaid reaktsioone. Eriti kui tegemist on sotsiaalmeedias väga kogenud inimesega, kes peaks teadma, kui kirju on issanda loomaaed. Iga naine peaks oma väärikuse eest ennekõike ise hea seisma, et teda polekski võimalik alandada. Ja me räägime praegu internetis endast piltide postitamisest, mitte kogu seksuaalse ahistamise teemast. Minu küsimus ju oligi, et mida sa pilti postitades taotlesid?

        • Mallu
          August 13, 2021

          Väärikas ei ole siis ka nt rannas endast pilti teha?

        • Ka
          August 13, 2021

          Et kui kedagi lühikese seeliku või purjus oleku tõttu ära kasutatakse, siis paras – sai, mida küsis, oligi vist vääritu lits? Vau, kui piinlik sõnavõtt.

        • Rita
          August 13, 2021

          Olgem ausad, suurem lugejaskond on siiski naised. Mina sain aru, et taotlus oli rinnaoperatsioonist rääkida ja ka lõpptulemust postitada, mis on täiesti loomulik osa sellest protsessist. Seda ootasid lugeda ja näha need naised, kes ise on kordki elus mõelnud teha või vähemalt kaalunud rinnaopi. Pealegi, mis mõte on postitada “tegin rinnaoperatsiooni, tulemusega rahul” ja kõrval illustratiivne pilt “naine suusajopes”. Pilt igati korrektne ja läbimõeldud.
          Arvan, et rinnaoperatsiooni teema oli ka koostöö kirurgiga, kus eelnevalt oli kokkulepitud teema kajastuse ulatus.
          Kui postituse alla tulevad nõmedad ja labased kommentaarid/kirjad postkasti, siis tuleb enda eest seista, mitte “väärikalt” lubada ennast solgiga üle kallata.

          • Miah
            August 13, 2021

            Nagu ikka, võib kommentaariumis teiste sõnu väänata nagu pähe tuleb ja teema kuhugi täiesti rappa keerata. Ma loodan, et see asi laheneb Mallu jaoks hästi ja peenisepaigutaja saab õppetunni. Ja et ka siinne seltskond tegelikult mõistab, et kõik, mida sa netti postitad, kaob su kontrolli alt ja seda tasub õpetada ka oma lastele.

          • Liisa
            August 13, 2021

            Miah, mitte keegi ei vääna sinu sõnu. Sinu esimese kommentaari sisu on väga konkreetselt ühene: naine kontrolligu eelkõige ennast, et ei annaks põhjust enda kohta midagi öelda või arvata. Ja selline suhtumine ei ole mingist küljest normaalne. Me peame liikuma ikka selle poole, et me saame endast teha pilte nagu soovime, panna neid üles, kuhu soovime, kanda riideid, mida soovime ja meestele EI ANNA see õigust naiste kallal nilbitseda. Mitte pidama meeles, et aa, ma naine, ma järelikult ei või anda mehele võimalust enda kohta midagi öelda.

    • Pille
      August 13, 2021

      Mis selles pildis oli sündsusetu vms? 😀 Bikiinipilt rannas oleks samas ok olnud? 😀 😀

      • Ka
        August 13, 2021

        Tõenäoliselt mitte, väärikad naised siiski rannas paljad olemas ei käi.

  • Stella
    August 13, 2021

    See naine teeb ju teemat yleval hoides oma lastele veel suuremat kahju???? See teema oleks vastasel korra ammu unustatud ju…

  • Kristina
    August 13, 2021

    Püha Jeesus küll 😀 Tugevat närvi sulle! Aga see 10 000 eurone nõue, mis sinu advokaat neile vastu esitas, võiks nüüd küll käiku minna. Siis on sul tulevikus hea kohtuuksi kulutada selle rahaga ja ehk mõni õpib ka sellest, kui rahakott lolluste tõttu õhemaks jääb. 😉

  • Annika
    August 13, 2021

    Kas see pere aru ei saa, et kogu see asi on nüüd tervele Eestile näha ja teada? Enne piirdus asi selle blogiga. Vaesed lapsed siin keskel… Sarv leidis lihtsalt hea juhtumi, millega endale nime teha ja pildis püsida. Rahvas ju armastab skandaali.

  • Maasikas.
    August 13, 2021

    Oh jah, see igivana “solvang”, kui minnakse inimese intelligentsuse kallale ja no muidugi see koht, kuna sa ka ema, peaksid aru saama, väga madalad lause. Ähvardus? Varsti hakkavad advokaadid kambaga sind kohtusse kaebama, et lihtsat raha taga ajada? See skandaalitsemine algas siiski selle toreda mehe veel toredamat naisest, kes ennast siin kuulsaks teeb terve Eesti ees, poleks asja üles ajanud, ei teaks keegi, kes see naine on. See naine tahab raha, mingu oma mehe rahakoti kallale, kes ise enda lapse pildid avalikule platvormile üles pani ja selle alt nilbusi kirjutab. See kõik tundub lihtsalt nii ajuvaba, see on see lumehelbekeste generatsioon, üritatakse lahendada pseudoprobleeme kohtus ja oma rahakotti täita. Kogu selle advokaadi enda kirjad ja muud, tahes-tahtmata ajavad mõtted hoopis ta enda arukuse tasemele.

    • Pille
      August 13, 2021

      Keegi ei tea siiamaani, kes see naine on või mis nimelised või näolised lapsed jne. Täielik jaburus. Kullakaevajad noh… Aga meie haiges ühiskonnas ei imesta, kui sellised kohtus vee lvõidavad kah:/ Varemgi nähtud, et kohtus ei arutleta asja põhilist pointi, vaid keegi kuskil väidab midagi muud, et kannatab nüüd mainekahju, depressiooni, lastel hingetraumad, narrimisobjektid jne ja selle eest pannakse teine vastutama. Olgugi, et nad ise alustasid ja vb Mallu ise on see, kel nüüd depressioon, unetus, lapsi solvatud jne. Erinevalt tollest tillivennast, teavad mallukat mitukümmend tuhat inimest ja meõlda vaid, kui Mari läheb kooli ja kuulda saab, et keegi ta ema tisside vahele midagi surada tahtis, sest väga paljud lugesid selle uhke pereisa südamesoove. Täiega haige on see lugu ikka. NIi loodan, et Mallul on äge advokaat, kes selle Sarve suudab ka paika panna. Paras kehkadivei on. Ei tea, kas tal tööd väheks jäänud, et nüüd leidis lollikesed, kellelt aina tööraha välja nõuda?

      • Maasikas.
        August 13, 2021

        Ah küll siseringides liigub selle naise nimi ja teada nendele, kes mehe ära tundsid. Eesti liiga väike. Kahjuks avaliku elu tegelane peabki taluma tundmatute debiilsusi isegi, kui selle eest võidakse hakata kiusama pere, polegi muud, kui enda ümber ainult mõistlike inimesi lubada ja hoolikalt valida sõpru ja inimesi keda lased lähedale. Kasvatada tugevat iseloomu ja nahka nii endale, kui enda lastele. sellist tsirkust ainult toodavadki inimesed, kellel see puudub.

  • Tunkerbell
    August 13, 2021

    Peadki seisma naiste eest! Kas iga ülesriputatud pilt annab õiguse mingile kiimasele idioodile hakata sind ahistama? Vaevalt küll. See mida sa selle pildiga taotlesid või ei taodelnud ei puutu üldse siin asjasse. Igal inimesel on võimalus ja õigus mitte kirjutada sellist kirja ühelegi naisele/mehele/ lapsele jne. Pea püsti päriselt! Sa seisad õige asja eest.

    • Mari
      August 13, 2021

      +1

  • Liivi
    August 13, 2021

    Kui sa tolle emmipakkuja kommentaari üles panid, siis vaatasin ka üle, mis mees see selline on, kelle haige peenis hoidmist vajab. Tema naist vaatasin ka. Mõlemad nimed unustasin 5 minutit hiljem ja kedagi ma nähtud piltide järgi täna ära ei tunneks, aga tundub, et nemad ei taha, et neid unustataks, saamata aru, et kõige rohkem alandavad nad end praegu ise. Piinlik!

    Kahju, et sa nii ajuvabade asjadega tegelema pead, aga 10 000 eurot kuluvad lõpuks kindlasti ära. 🙂

  • LAW
    August 13, 2021

    No see Lp. Sm. Sarve ähvardus on ikka omaette tase. Kuidas selline madal ähvardamine soliidne ja tema mainele hea peaks olema. Uskumatu, et üks advokaat oma sõnavõtuga hakkab nagu poisike meedias vihakõne pidama ja ettekuulutusi tegema, kuidas tulevikus advokaadid võivad lausa kampaania teha, mille eesotsas ta ennast meeleldi näeb juba praegu. Ja seejuures nimetab end mitmuses, kus kirjeldab et Treimann on juba ADVOKAATE mõnitanud kontekstis välja rebitud tekstiga. Sarve vihakõne tuleb sul kohtusse kaasa haarata. See on hea tõestus, kuidas üks Ärra advokaat lubab endale liiga palju välja ütlemist.
    Aga ole selle tekstiga ettevaatlik, mul hakkas pisut kõhe, kuna see tekst on ju mitte avalik vaid selle eest peab maksma, et ei tuleks sama olukorda nagu oli Mangiga, et kopeerisid teksti siia, mis on makstes vaid nähtav.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Ma küsisin elu24’lt, kas tohin seda screeni kasutada, lubasid 🙂

  • Triin
    August 13, 2021

    Need lapsed peaks hoopis oma isa kohtusse andma, et ta nende loata nendega pilti kasutab ja lubab sotsiaalmeedia kanalitel kasutada.

    • Karin
      August 13, 2021

      Aamen!

    • Kaisa
      August 13, 2021

      Tahtsin ka sellele tähelepanu juhtida, et probleem algab seal, et liputaja esitleb end kogu oma perena. Selle vürtsika ettepaneku saanuna oleks Mallu võinud isegi arvata, et pakkumises osalevad kõik, kes profiilipildil näha. No minu aju ei võta, kuidas Mallu siin see süüdlane peaks olema ja hullu valuraha maksma. Mille eest?

  • Kairi
    August 13, 2021

    See teema oleks ju ammu unustatud , kui see naine poleks hakanud raha nõudma. Vaevalt , et Mallu oleks hakanud igapäevaselt seda meenutama , pigem võiks pere aru saada , et kui julged kirjutada julge ka vastutada. Nad annavad ju põhjuse , et peab jälle blogis sellest kirjutama. Loomulikult peab enda eest seisma , sellised kommentaarid pole ok.

  • Katrin
    August 13, 2021

    Aggghhhrrrr ??? tahaks nii mõndagi selle kohta öelda, aga ma igaks juhuks ei hakka! ? ?
    Inimestel (inimestel üldiselt, ei nimeta konkreetseid nimesid, eks? ?) võiks mingi eetilised põhimõtted ikka alles olla. Mulle tundub (mulle tundub! Ei ole väide! ☝️), et raha mõne jaoks justkui ei haise ?‍♀️
    Ja üldse, minu meelest (! minu meelest, st ei ole fakt) on siin tegemist juba isikliku heitimisega ?

  • Ene
    August 13, 2021

    Kas härrat ennast mingi seksuaalse ahistamise vms paragrahvi all ei õnnestuks kohtusse kaevata? Põhimõtteliselt ju virtuaalne liputamine. Põõsa tagant keegi helikopterit mängides välja hüppaks, oleks küll ju keiss olemas.

  • Maasikas.
    August 13, 2021

    Ise kaotas oma kohtukeisi eos. Tänu iseendale kiiremini, aga mida teeb inimene, kellel pole enam millestki kinni haarata, aga õigustust jääb üle? Ikka kinni haarata ükskõik millest, tema läks oma emotioonidega isiklikuks selles kirjas. Mainides su arukuse taset, su emaks olemist ja muidugi ka need ähvardused, mida peaks korda saatma tulevikus teised advokaadid. Lõpplause ikka totaalne kirss tordil. Pani su vist päris paika enda arust :D.

  • Siiri
    August 13, 2021

    Kas ma saan õigesti aru, et kohtusse kaebab su pervo naine, sest tema arvates sa alandasid, mõnitasid teda ja lapsi? Kui jah, siis see on üks keiss. Aga teine keiss peab olema ju sinu poolt, sina pead omakorda selle mehe kohtusse kaebama tema käitumise pärast ja tooma esile, mida kõike see sulle põhjustas. Et selles mõttes kaks erinevat probleemi. Jah, nad on seotud, aga vaata, mis juhtus “lindude asjaga”. Arutati su sõnu tolle naise vastu, mitte tema tegu. Sama siin..arutatakse selle naise kaebust, mitte tema mehe käitumist. Et siis jah, palun esita kaebus selle mehe kohta samuti.

  • Divikas
    August 13, 2021

    Liiga kaua ja liiga palju on kõiges naiste süüdistamist. Statistika räägib, kui palju naisi vägistatakse ja ahistatakse, mitte sellest, kui paljud mehed välistavad ja ahistavad, olgu vaimselt või füüsiliselt. Just selliste Sarve-tüüpide pärast, ja selliste inimeste pärast, kes ei näe probleemi, et a) täiskasvanud mees , pereisa jälgib Malluka storysid ja kirjutab haigeid seksuaalselt ahistavaid sõnumeid, ja b) kurdavad siis, et neid alandati, kui nende valgust jätavad teod ühtäkki valguse kätte satuvad. Kui selgub, et netikiusaja ja ahistaja ei saagi rahulikult edasi lasta.
    Minu jaoks täielik ulme ikka,et selliseid naisi eksisteerib, kes sellise inimesega koos elaks, lapsi teeks JA õigustaks ning kaitseks tema rõvedaid tegusid… Ma loodan, et üha vähem siiski.

  • Ka
    August 13, 2021

    Kui hale.
    PS! Tegemist isikliku arvamusega.

  • Doris
    August 13, 2021

    See reklaam “võta hoog maha, see on lihtsalt õli” on ikka kirss tordil, kui see tillernipsu konteksti panna, haha?.
    Aga edu sulle sellel teel ja hoian pöialt, et kõik laabuks ja tillernipsu onu peab ise oma rahakotti kergendama!! Tubli oled!!

  • Topaze
    August 13, 2021

    https://ekspress.delfi.ee/artikkel/93678311/advokaat-robert-sarve-kaitumine-viskas-kohtunikul-taiega-ule

    “Eesti kardetuim advokaat ­Robert Sarv sai erakordse kaotuse osaliseks. Pärnu kohtunik Indrek Nummert tegi talle lugupidamatuse, suure lohakuse või ebaaususe eest 1600 eurot trahvi. Lisaks kõrvaldas ta Sarve kohtumenetlusest. See on kohtu poolt väga haruldane samm, mis toob advokaadi suhtes automaatselt kaasa advokatuuri aukohtu menetluse.”

    Ütleb nii mõndagi 🙂

  • Hmm
    August 13, 2021

    Mu arust sarv ise ähvardab ja alandab sind elu24-s avaldatud tekstis…

  • Riina
    August 13, 2021

    See kõik on äärmiselt kahetsusväärne. Ma soovitaks sul enda sissetulekutest ja väljaminekutest vähem rääkida, sest tõesti inimestele jääb mulje, et sa päratu rikas oled ja sa muutudki neile sissetulekuallikaks. Nagu kunagi oli Kim Kardashiani puhul… näitas oma jõukust ja teda rööviti. Pole ime, kui see on üks kokkusepitsetud plaan. Teiseks tahtsin küsida, et kas sa ütlesid oma storys naise, laste nimed välja ise? Ma ise nägin kirja, et pere on kindlasti uhke ja oli profiilipilt, mis reeglite kohaselt on avalik materjal. Jõudu, loodan, et koht näidatakse sellele salakavalale perele kätte. Ja rahaasjad vaka alla.

    • Mallu
      August 13, 2021

      Ma sain just täna LHVst kirja, et mu konto on miinuses, niiet jah ? ma ei tea, millest see mulje jääb, et ma nii jõukas olen ??

      Nimesid pole mina kuskil välja öelnud

  • Evelin
    August 13, 2021

    Selline kiuslik mõte, et kui sa oma mingis järgmises postituses mainiks selle Peenisepaigutaja nime… nt et said sellenimeliselt kohtukutse 😀
    Jaksu, pean pöialt, et õiglus ja Mallukas võidaksid 🙂

  • Anna
    August 14, 2021

    Anna kohtusse ja nõua see 10 tuhhi neilt välja. Ja kui advokaatile pole raha maksta, siis tee korjandus. Ma olen nõus toetama. Sul on 100 % õigus. See puudutab kõiki naisi, kes sellistelt “tublidelt” pereisadelt nilbeid kommentaare saavad. Sarv teeb endale lihtsalt tasuta reklaami meedias. Katsu tema kommentaare mitte hinge võtta. Talle on see odav promo lihtsalt.

  • Kerli
    August 14, 2021

    Täielik absurd! Mõtlen, et kui ühiskonnas ei tohi selliseid tûûpe “häbiposti” panna, siis neil ei ole mingit hirmu oma rõvedaid fantaasiaid avaldada (ja ehk on julgem ka teostada!). Aga ma panen juba ammu tähele, et elame meestekeskses maailmas… kus mehed võivadki naistele mida iganes öelda ja naise koht on ju “pliidi ja rusika vahel.”

    Õnneks on normaalseid mehi ka siiski 😀

    • Mallu
      August 14, 2021

      Jah, normaalseid on õnneks ka 😀

  • H.
    August 14, 2021

    Ma natuke parandaks sind – seal peres on kolm last ja kui nad tahavad hüvitiseks 1000 iga n.ö kannatanu kohta, siis see 4000 on mõeldud naisele + lastele. Aga see summa on selline… noh, nad vist lootsid, et maksad lihtsalt kahjunõude peale ära kohtuväliselt. Sest sellise raha pärast kohtusse minna, koos kõige kaasnevaga, s.h advokaadikulud, veel suurem tähelepanu ja arvestades üldse kaasuse sisu, on täiesti arusaamatu. Kui ma tunneks, et mind ja mu lapsi on kuidagi avalikult häbistatud, siis nõuaks kas tunduvalt rohkem või siis ei paneks üldse oma väärikusele mingit hinnasilti külge.

    • Mallu
      August 14, 2021

      Neil 2 last

      • H.
        August 14, 2021

        Ma näen igatahes mehe insta pildil naist kolme lapsega ning selles nõudekirjas oli ka viidatud ainult abikaasale ja lastele kui kannatajatele.

        • Mallu
          August 14, 2021

          Mina näen pildil naist kahe lapsega 😀

          • H.
            August 14, 2021

            Kuidas 😀 Sa saad nüüd nime ära varjata aga räägime me ikka ***** profiilist? Seal on ju naine kolme lapsega.

          • Mallu
            August 15, 2021

            Issand, tead ma pidin lausa nõude uuesti lahti tegema, kus selle kirja screen olemas oli. Ja sisse zoomides tõepoolest on näha, et seal naise süles on veel üks laps, ta nii tumedas riides, et ma tõepoolest ei näinudki teda enne! Huvitav, meie vastulauses nõudele oli ka välja toodud see osa, et miks mehele raha nõutakse (sest me olime veendunud, et pildil on kaks last, mitte kolm), aga sellele osale ei reageeritud. No jah, my bad! Näitab selgelt, kui kvaliteetne foto see oli, et isegi aru saada pole, mitu inimest seal pisikesel pildil oli 😀

  • Morgie
    August 14, 2021

    Ma ei tea, mida mõni jurist selle peale arvaks, aga esimeseks ma ütleks küll, et see mees on ise oma peret alandanud ja avalikkuse ette vedanud, kui ta sellise profiilipildiga, kus on kujutatud tema peret ja lapsi, postitas Malluka pildi alla peenisepaigutamise ettepaneku. Tema ise – nagu Hinkus “Hukkunud Alpinisti hotellist” – üleüldse pani endale sellise profiilipildi ja tema ise alustas seda kampaaniat täiesti otsese seksuaalse ahistamisega.
    Aga see Sarve kiri siin rikub ka väga mitut head tava, muuhulgas sisaldab see nii alandavaid märkusi kui ka ÄHVARDUST. Mis advokaat see on, kes üritab avalike ähvardustega vastaspoolt tasalülitada?
    Nüüd ei jää tõesti muud üle, kui esitadki selle mehe vastu netikiusamise ja ahistamise tõttu omapoolse kahjutasunõude. Isegi kui Sarv peaks mingil ebatõenäolisel viisil võidu saama, saad sellest rahast kahjunõude ära maksta.

    • Mallu
      August 14, 2021

      Ma pean ka ütlema, et mullegi jättis Sarve kommentaar ähvarduse maigu suhu

  • Mai
    August 14, 2021

    Hei!

    Mina palkasin selle Sarve kunagi oma laste õiguste eest seisma. Reaalselt tagantjärele tarkusena – ilmselt oleks mõni teine jurist olnud soodsam ja töö tulemus ka tulemuslikum. Minu materjalidest ümber sõnastatud( kohati vigadega) saadetud kirjadele põrutas vastaspool vastuseks, et tema ei tunnista end süüdi milleski ega näe põhjust maksta…kokkuvõttes lõppes asi nii, et pärast mitmeid tarka kirja…tasun mina siiani mulle esitatud arveid aga töötulemus oli 0. Tunnen kaasa sellele perele, kes leiab et sina oled ses süüdi, et pereisa ebasündsaid kirju saadab? kujutan ette, et kui kohus toimub avalikustatakse ka selle perekonna pere nimi ja …. oi seda alandust üle eesti neile. Oleks see mees siis vabandanud…ja see naine…ausalt, mis maailm?