mis just juhtus?

Ma olen neljapäevast saadik olnud sellises seisus, et … ma ei oska seda isegi kirjeldada. Kes mind mujal kanalitel jälgib, siis teab kenasti, et ma kaotasin selle linnukeissi kohtuasja ja mult nõuti välja 1500€ Anne Nuudele + 4700€ kohtukulusid. Peale seda olen ma elanud läbi mingisuguseid imelikke faase.

Esiteks pidime me õhtul külla minema, ma polnud päev läbi söönud ja pudel veini niitis mind nii räigelt, et ilmselt ei suhtle see perekond enam meiesugustega mitte iial. Okei, Kardo oli kaine, vb temaga suhtlevad, ma igatahes ei mäleta koju tulemist. #aastaema. Samas aitas see sellega, et ma too õhtu isegi ei olnud eriti kurb.

Erinevalt järgmisest hommikust, mil ma olin VÄGA kurb ja sellele lisaks ka maksimaalselt pohmellis. Loomulikult läks Kardo just kuskile ära ka, nii et ma olin õhtuni lastega kolmekesti ja virelesin siin vedelikupuuduses ja enesehaletsuses. Kellegagi rääkida ei taha, kedagi näha ei taha, et saaks lihtsalt olla võimalikult suures … halalaines.

Nagu ma alati rõhutan: mu sees on kaks inimest. Ei,ma ei oota kaksikuid, lihtsalt saikar olen. Ehk siis üks osa minust on niii kurb ja löödud ja pettunud elus, et oot kas see on päriselt võimalik, et elu niiiii ebaaus on. Et okei, ma ütlesin halvasti, aga minu meelest oli tema tegu ka väga halb ja üldse see oli niiii ammu ja kuigi ma enam selliseid sõnu ei kasutaks, siis point on sama. Et ma astusin millegi kaitseks välja, et kedagi aidata ja nüüd olen mina see, kes maksab. Et kurjus võidab ja headus kaotab. Isegi kui headus kurjust munniks kutsus ?‍♀️?‍♀️ Ma olen nii vähe elus sellise ebaõiglusega kokku puutunud, et see tõesti mõjus šokeerivalt.

Teine osa minust on see, mis ütleb, et rahune maha. Kõik saab korda. Ise sa ju aina rõhutad, et kõik on pohhui, mis sa halad nüüd. Ise sa ei suutnud oma suud kinni hoida ja viisakaks jääda, et küllap see ongi ja peabki olema su õppetund. Et teinekord mõtle, enne kui teed. Ja kunagi pidin ma ju selle õppetunni saama, et oma suud kinni hoida. Eks? Et kannata ära, ela üle ja ära kassi.

Aga MA EI SAAAAAAA lõpetada.

Näiteks kui selle väikse suva kohtukeissi kulud olid 4700€, mõtle, mis need Ekspressil veel praeguseks olla võiksid. 20 000? 30 000? Et nagu kui ma isegi praegu selle summa ma ei tea kuida kokku kraabin, siis… siis suurem kass on alles ees. Ma juba tunnen ette, et kuidas see lajatab. Et kui mul enne oli kõige suhtes nii suur positiivsus ja ükskõiksus, siis nüüd ma olen nagu.. shit. Kõik läheb ikka väga persse ja mina siin laulan trillalala ja trullalaaa, mind ei huvita miski, be cool ja muud asjad. Vot sulle lopsu. Elu keerab praegu nii mõnuga otse tagumenti, et pisar tuleb silma.

Mis seal ikka, vahet pole. Elan üle ja pean endaga vestlusi.

Ma: võta ennast kokku, see pole maailma lõpp, sa ei saa jääda surmani kassima.

Kõik need parastavad kirjad, et haha, paras, sa vana tont, lõpuks pani keegi sul suu kinni! Need on sellised veits mõnusad, et loen ja halan, et jaaaa, tal on õigus. See ongi elu karistus sellele, et ma nii värdjas olen olnd. Et see on karistus number üks ja Ekspressi kohtuasi on pärast karistus kaks. Eks?

Tõesti nüüd saan mina ka aru, miks inimesed ei sekku kunagi ja ei astu kellegi kaitseks välja ja ebaõiglust nähes keeravad sellele selja. Sest nii on lihtsam. Nii ei satu ise jamadesse. Sest mõnikord bad guys win ja siis oled sina see loll, kes aidata tahtis. Onju…

Aga positiivse külje pealt sain ma täna ootamatult Tallinna käest 160€ sünnitoetuse teist poolt ja kandsin 50€ kohe selle tillukese haige tüdruku jaoks kellest räägiti all over internet. Niikaua võib anda, kui veel on.

Ok, kassin nüüd täie rauaga edasi.

 

Mida sina arvad?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

58 Comments
  • Mari
    November 30, 2019

    Mul tegelt on ikkagi küsimus – miks sa edasi ei kaeba? Sa alati nagu rääkisid seda. Sest see ei ole tõesti aus

    • Mallu
      November 30, 2019

      mul ausalt pole enam usku, et ma võita võiks

      • Leah
        November 30, 2019

        Karm. Mõned elu õppetunnid ongi väga valusad. Vähem valusad vbl ei õpetaks midagi. Kohtukeiss oli netisolvangute asi? Kui jah, siis linnukesed ei puutu kahjuks asjasse. Alati tasub võtta ennast korduvalt tõestanud ja väga kogenud advokaat. Yldiselt on nii, et kaotaja maksab teise poole kohtukulud ja kui kohtus minnakse kompromissile siis jäävad enamasti igaühe kohtukulud enda kanda. Kas Sa kahetsesid kohtus ona tegu või olid max bravuur? Kõik sellised asjad loevad.

        • Leah
          November 30, 2019

          Oeh, ikka oma tegu kas kahetsesid ?

      • Mari
        November 30, 2019

        Ma arvan et konsulteeri enda advokaadiga ja lisaks kellegi kõrvalisega veel ja otsusta siis. Ma arvan et selle saaks ikkagi paremini lahendada ja võita. Sest see ei ole aus ..

  • A
    November 30, 2019

    Ma olen sinu blogipostitusi küll lugenud, aga kunagi pole viitsinud kommenteerida.Nüüd, aga tunnen, et pean ütlema”türa küll”. Mul on täiega kahju, et see tont sai kohtus võidu, väga ebaõiglane.Edasi kaebamine ei tuleks vist kõne allagi? Sulle aga ütlen, et erinevalt selles Annest, saad Sina vähemalt öösel rahuliku südamega magada, sest astusid õige asja eest välja ja kaitsesid neid kes ennast ise kaitsta ei saanud.Oled suure südamega ja elu ongi vahest täiega ebaõiglane. Kallid paid!

  • Sirly
    November 30, 2019

    Nüüd võiks keegi advokaat tahta koostööd teha reklasmi raames ja aidata edasi kaevata vms. Nii kurb on see värk. Minu õiglustunne on küll riivatud, et solvamine on suurem kuritegu (mõistan, et see pole ok ,aga võrdlust siiski ei kannata tema süüga,)kui lindude piinarikas sissemüürimine.
    Jaksu Sulle sellega toime tulla!

  • Heldi
    November 30, 2019

    No kuidas sul raha pole kui käid reisidel, remondid, saad kallist autot rentida jne?

    • Mallu
      November 30, 2019

      selle pärast polegi ?‍♀️

  • S.
    November 30, 2019

    Mallu, PALUN kaeba edasi see otsus! Ma usun, et sa ei taha, ei viitsi, ei jaksa sellega tegeleda ja et ehk hiljem on topeltkulud, aga selline ****** ****** (sry sõnakasutuse pärast) kes müürib vaesed linnukesed kinni, ei tohi sellist kahjurõõmu saada. Ma südamest loodan, et see tropp saab elus ringiga selle tagasi. Eesti kohtusüsteem on ikka nii ebaõiglane. 🙁 Pea vastu!

    • Mallu
      November 30, 2019

      mai tea, pärast maksangi topelt, niigi sitt juba 😀

      • S.
        November 30, 2019

        Sul on nii suur fänniklubi, kes 1000000% on sind nõus aitama, kui vaid see mutt ei saaks oma võitu! Mingi hea advokaat võiks sinuga ise ühendust võtta ja kasvõi koostöö raames sellele õudsele inimesele tuule alla teha! Advokaadid, ae? Teie võimalus…

  • Katriin
    November 30, 2019

    Kuule, aga kas tol korral see “nuudi” mingi karistuse ka sai? Mingi trahvi vms? Ma saan aru, et see konkreetne kohtukeiss oli su sõimu pärast tema kohta ja kuna see tõesti aset leidis, siis juhtus nii, et tema sai nö võidu. Aga kas mingi asi tema nn väärteo suhtes pandi ka käima tol ajal? Miks sellest pole juttu kuskil? Või jäigi, nii et kama nendest lindudest, vaadake kuidas Mallukas sõimleb?..
    Ok, praegu on juba 100 a möödas, eks keegi ei hakkagi enam nii ammust asja kohtusse andma vast, aga kas tol ajal sai midagi tehtud/teha?
    Muidugu see üldist pointi ei muuda tõesti, läksid appi, nats emotsioonid keesid üle ja jäid veel süüdi ka.. aga ma tõesti usun, et väga suur osa inimestest ikkagi jälestab sellist tegu, nagu loomade/lindude tapmine ja eks igal oinal on oma mihklipäev onju. Ole tugev ka kaeba edasi. Ära nõustu sellise kohtuotsusega!

    • Mallu
      November 30, 2019

      Ei, kohus ei leidnud tõestatud süüd temal.

    • Katrin
      November 30, 2019

      Ei nuta ega haletse. Elu ongi üks suur õppetund mis on täis ka paraku ebaõiglust. Aga…. Sa oled ilus ja tubli naine ning ema. Juba oma tibude pärast võtad end kokku, lased mõned päevad asjal olla seal kus on. Ja usu, et peagi näed asja teise pilguga ja leidub ka lahendus. Seega pea püsti ja veetlevalt edasi.

  • A
    November 30, 2019

    Palun kaeba edasi. Kas sul on piisavalt hea esindaja? Äkki mõtled vahetamisele, nagu ausalt see teema on nii jabur. Olen õiguse baka lõpetanud niiet ma VEIDI tean kuidas need asjad kohtus käivad, olen sääraseid kaasuseid koolipingis lahendanud ju sadu, küll aga tõesti, praktikat eriti saanud mitte, sest otsustasin juristina mitte jätkata. Aga tõesti, teises astmes vaadatakse asjad kriitilisema pilguga üle, see ei tööta nii nagu esimene aste. Emotsionaalsus on mingi piirini seadusega lubatud ehk siis see kuidas prouat sõimasid läheks hästi põhjendatult vägagi selle paragrahvi alla.. mina kaebaks edasi.

  • teet
    November 30, 2019

    rahaga ei oska sa tont vabsjee ümber käia

  • Ty
    November 30, 2019

    Palun anna konto nr – meil kõigil on raske, aga kui sinust ja lindudest hoolivad lugejad kasvõi 1-2 euriga toetada tahavad, siis saame selle summa nagu naksti kokku. Ma kandsin ka Dilara toetuseks viimased eurid, mis kontol olid. Niimoodi üksteisele olemas olles saame kõigest jagu. Haters gonna hate, aga mina toetaks küll, kuna respektin, et julgesid tegutseda. Pea vastu!

    • Ty
      November 30, 2019

      Never mind, juba sain! Kes saab, see aitab. Mallukas on kõiki aidanud, kes seda vajanud on.
      Loodan, et sa ei pahanda jagamast…
      EE272200221029834243

  • Getter
    November 30, 2019

    Soovitan sul enda ettevõttele vastutuskindlustuse sellisteks puhkudeks võtta. Vanade case’de puhul see ei aita, aga tulevikus.

  • Kats
    November 30, 2019

    Naine stop complaining, tule mõistusele ja kaeba edasi! Isegi puruloll inimene saab siinkohal aru, et see on ülekohtune. Loomulikult võib juhtuda, et Eesti riik keerab sulle siinkohal jälle ja lõpuks peadki topelt maksma (loodame, et siiski mitte), aga kohe kindlasti ära lepi sellega. Kui ühe inimese munniks sõimamine toob kaasa sellise karistuse ja linnukeste väärkohtlemine mitte mingit, siis ilmselgelt on Eestis asjad väga, väga halvad.

    Ja ära kuula parastajaid. Sa seisid hea eesmärgi nimel ja seda on arvatavasti rohkem, kui keskmine Maiu kuskilt Järva-Jaanist elu sees teinud on.

    • marta
      December 2, 2019

      Kats, jah kõik saavad aru, aga point ongi, et Mallukat ei kaevatud kohtusse sellepärast, et ta linde kaitses. See on täiesti eraldi keiss kohtu mõistes ja nad ei võta arvesse teisi asjaolusid seal hetkel. Tädi vist ei olnud süüdi mõistetud lindude väärkohtlemise eest. Seni kuni pole süüdi mõistetud ei tohi keegi niisama kohut pidada või laimata.

      Suur risk võib olla, et kaotad ka teise tasandi ja siis on kohtukulud hoopis kõrgemad. Ma usun, et Malluka advokaat oskab nõu anda: kas tasub edasi kaevata või mitte. Kohus ei arvesta emotsionaalsete aspektidega vaid faktidega.

  • R.
    November 30, 2019

    Ma üldse ei parasta, krdi kallis õppetund tõesti.
    Aga mõtle, kui terve eeter – raadio, telekas, internet oleks täis artikleid ja saateid sellise verbaalse kõhulahtisusega. See tegelt ei ole ikka okei..

  • Pisi
    November 30, 2019

    Ma loen ja imestan. Kuidas saab nii, et sina pead maksma, kuigi sina ei alustanud seda? Sinu ainus võit oli see, et 20 000 asemel pead maksa 1500 aga miks? Miks ta kaebas sinu kohtusse, kuigi kogu jama sai alguse delfis? Seal kommentaarides jagati tema andmeid esimesena. Delfi jagas seda uudist esimesena. Sina said info alles siis, kui delfi oli seda juba kajastanud.
    Mina soovitan edasi kaevata ja palu enda esindajal rõhuda seda, et kuna see info ei lekkinud sinu blogist, siis ei ole sina kogu selle jama eest vastutav. Sellisel juhul peaks võitma ka need kommentaatorid vastutusele, kes selle info lekitasid. Kui nõuda sinult, siis tuleb nõuda ka nendelt, kes sellele asjale alguse tegid. Ei saa nii, et karistatakse ainult ühte osapoolt kogu selle jama juures. Soovitan suhelda ka loomakaitsega ja paluda nendelt abi. Nemad oskavad rõhutada just nendele punktidele, mis sulle kasuks tuleks.

    • maisa
      November 30, 2019

      Delfis ei jagatud selle naise numbrit,siin blogis Mallu ise aga jagas numbrit kõigile.

      • Mallu
        December 1, 2019

        Ma ei tea kas delfis, aga kuskil seda jagati. Lisaks oli seda lihtne netist leida, avalik info

    • maisa
      December 1, 2019

      Delfis ei jagatud selle naise telefoni numbrit. Seda tegi Mallu. Pani oma blogisse tema numbri jne. Sõimas teda igasuguste sõnadega jne.
      Mallu lihtsalt eksis ja oli emotsionaalne! Tegi head aga ei suutnud oma emotsioone kontrollida.

      • Mallu
        December 1, 2019

        Kohtus oli tõestatud, et tema hakkas kõnesid ja smse saama tunde enne mu postituse ilmumist.

        • Pisi
          December 2, 2019

          Kui ma õieti mäletan, siis just nii oligi, et esmalt seda jagati kas delfi või õhtulehe kommentaarides, siis postitati see alles Malluka facbooki ja alles siis tuli blogisse. Kui inimene hakkas saama sõimavaid kõnesid ja sms-sse enne, kui postitus üleval oli, siis see on ehe näide sellest, et inimne ise ka ei tea, kes selle algatuse taga oli. Saan aru, et maksad selle hingelise kahju eest selle 1500 eur aga kohtulukud maksku ise. Ja kui nii palju haiget sai, siis kaevaku ka express media kohtusse, kuna nad valadasid selliseid vihaseid kommentaare enda lehel. Ja ka need kohtusse, kes facbookis vihaselt kommenteerisid. On ju andmebaasis info olemas ja ka telefonis telefoninumbrid ja sõnumid, mille alusel saab teada, kes selle taga oli. Arvan, et sind võeti ette just sellepärast, et hakkasid taga ajama looma õiguseid. Ju siis keegi leidis ka, et kaeba Mallukas kohtusse, kuna sealt saad palju raha, kuna blogijad on ju rikkad ja neil piisab ainult silma pilgutada, kui raha lendab.

    • H
      December 1, 2019

      Aga trahv ei ole ju põhimõtteliselt mitte lindude kaitsmise eest vaid netiviha õhutamise eest. Mallukat ei antud ju kohtusse, kuna ta linde kaitses. Ning netisõimamine ja viha õhutamine on Eestis probleem. Ja see ei ole mitte kunagi õigustatud. Ehk kohtu arvates võib linde kaitsta ka viisakalt suheldes.
      Kallis õppetund kindlasti. Ja kahju muidugi. Aga ehk loodetavasti on see õppetund teistelegi kes enese teadmata netiviha õhutavad. Võib kõigiga juhtuda ja tegu on hea meeldetuletusega.

  • Merli
    November 30, 2019

    Ma su laivi kuulates, kui ütlesid, et enam ei aitagi, sest tuleb jama, siis muutis kurvaks küll. Ma arvan, et sa ei pea loobuma aitamisest, sa saad seda teha ka halvasti ütlemata. Või noh, ütle asju, mis faktiliselt tõsi. Ma igatahes sinu poolt, aga kohtus praegu tahetaksegi näidata, kuidas netis halvasti öeldes saad karistada. Ma loodan, et sul läheb varsti paremaks ja kahju, et nii läks, see on ebaaus.

  • norm
    November 30, 2019

    Vaheta advokaati ja kaeba edasi.

  • Lily
    November 30, 2019

    Kas muidu on kindel, et see naine, keda sa sõimasid, oli selles lindude müürimises TEADLIKULT süüdi üldse? St kas ta teadis, et seal on linnupojad, enne kui müürimiskäsu andis? (Kui ma üldse olen õigesti aru saanud, et sa ja teised süüdistasid teda selle käsu andmises?) Sest kuni see kindel ei ole, oleks ma küll ettevaatlik “heast” ja “kurjast” rääkides, sest kui inimene teeb midagi teadmatusest, siis võib teda ju vastutusele võtta, aga “kurjuseks” on teda v tema tegu nagu natuke liig nimetada. Ju.

  • Lila
    November 30, 2019

    See mutt tegi muidugi valesti. Aga see, mida tema tegi ei mōjuta sinu kohtukeissi. Kihtukeiss ikka sellest, et sina teda laimasid. Linnukseste teema on eraldi. Loodan, et ta on ikka oma karistuse saanud.
    Pea vastu!

  • R
    November 30, 2019

    No meie pere sai Soomes vero trahvi 10 000. Pluss siis, kui kaotame, kohtukulud+ advokaat, kelle tunnihind on 160-220 eur.
    Seega jah, tean mida tunned!

  • Kristel
    December 1, 2019

    Edasi kaevata ei anna???
    pohmakas tekitab stressi-peale juues pikendad pohmelli ja leevendad tagajärgi 😉

  • Sille
    December 1, 2019

    Ei soovi parastada, aga vot minu pähe ei mahu, kui paljude inimeste vastu sa oledki kiuslik, lõpuks saad ise vastu pükse, siis nutt lahti, kui keegi teine nutab, siis võib jälle mõnitada oma blogis, kõik mida teised teevad, selle väänad oma tujude järgi, kõik mida sina teed on alati ainuõige, pole kordagi veel näinud, et sa millegi või kellegi ees vabandanud oleksid? Eks ma muidu mõistan, et enamus sinu asju käib suure tõenäosusega siiski klikkide nimel, tahad sa seda siis avalikult tunnistada või mitte, sinu ja su pere elu oleneb sellest, aga vahel on päris kurb vaadata ja mõelda, kuidas see kõik su perele lõpuks mõjuda võib, jama jama otsas. Enamasti täiesti tühja kohapealt, mis eeskuju sa näitad? Selliseid asju peaks lahendama vastavad ametid, mitte sina, oma blogis.

  • Kaisa
    December 1, 2019

    Miks C.Rohela loobus kohtuasjast? Mis kokkuleppe te saavutasite?

  • neiu
    December 1, 2019

    Ma nüüd ei saa aru, kas kohtucase oli selle kohta, et sa teda sõimasid või selle kohta, et ta lindudele appi ei tõtanud ? Ma sain nagu aru, et selle kohta et ta sõimu sai – see on ju teada asi ( eriti blogi maailmas ), et sõimaja võib kohtusse saata aga sa kassid ja alatasa jookseb läbi, et ”ei tohi appi minna ja keerame hädasolijatele edaspidi selja”, need on ju pm kaks eraldi teemat või ei ? Oleksid sa ta kohtusse kaevanud lindude müürimise pärast ja kaotanud, siis ma saaks sellest ”üleskutsest” ja šokist aru.

    • Maili
      December 2, 2019

      Kui sa muus osas ei taha edasi kaevata siis kohtukulude sinu kraesse kirjutamise osas võiks küll edasi kaevata. Kui moor nõudis summa x aga välja mõisteti nt 10% nõutud summast siis kohtukulude peaks ka vaid proportsionaalselt välja mõistetud summana sinu kraesse jääma mitte 100 ulatuses ja 4 tonni tundub nagu täis summa. Mina kaebaks edasi ja täies ülatuses. Esimese astme kohtunikud on parajad amööbid teevad otsuseid mis tihti teised astmed ümber otsustatakse.

  • Malli
    December 1, 2019

    Igal juhul soovitaksin otsus edasi kaevata.
    Mul mehel oli nii, et üks teine tüüp oli talle mitmeid tuhandeid võlgu. Mees kaebas kohtusse, jäi maakonnakohtus kaotajaks, polnud piisavalt tõendeid jne. Kaebas edasi ringkonnakohtusse ja seal jäi võitjaks. Tasub proovida ☺️

  • Henry
    December 1, 2019

    On olemas selline vanasõna – Kus näed viga laita, saada perse, ära aita!

    • T
      December 2, 2019

      Ega Mallukas aitamise pärast kohtusse ei kaevanud, ikka valimatu sõimlemise pärast. Ei tea küll, kuidas kellegi sõimamine saab linde aidata.

  • K.
    December 1, 2019

    Kirjutad firma ja jutud kardo nimele, ise kuulutad eraisiku pankroti.
    Kuna te aga abielus olete, ei tea ma kas nad siis elukaaslase kallale löhevad?

    • Mallu
      December 1, 2019

      Kuue tonni pärast vast pankrotti küll ei lähe ju

      • Vaike
        December 1, 2019

        Jep, nii lihtne see ongi, et KUULUTAD ise välja eraisiku pankroti. 😀 Selle kuulutab välja kohus pärast menetlust, kui on esitatud pankrotiavaldus.
        https://credme.eu/ee/kuidas-mojutab-eraisiku-pankrot-su-rahalist-seisu/

      • K.
        December 2, 2019

        Eiei,
        Kui sa ekspressile kaotama peaks. Ja seal natuke suuremad summad esinevad.
        Jah, armas Vaike! Mul paar tuttavat seda teinud. Esialgu kogu vara pruutide nimele kirjutatud ja siis rikkalt edasi elatud. Võlgu tagasi maksmata. Seal olid muidugi ka suuremad summad mängus.

  • Kassiomanik
    December 1, 2019

    Ma arvan, et sul on vilets advokaat. Kuigi advokaadid on kallid, siis nad on ka põhjusega kallid. Suvaline jurist võib kasu asemel kahju tuua.

    • Mallu
      December 1, 2019

      Ei ole

  • Kkkkk
    December 1, 2019

    Inimliku koha pealt on see ebaõiglne! Aga olen sinu endise jälgiana siiani vihane, kuidas sa meid paljusi lampi sõimasid ( poliitika teemal) ja ma kohe ei teagi mida õelda.Kahju on mul lindudest…

    • Mallu
      December 1, 2019

      Mis seal ikka, ega ma sind keelata saa vihane olla.

    • Kerli
      December 2, 2019

      Kui sa seda ekre teemat mõtled, siis ta ju ei sõimanud lapmi vaid asja eest.

    • Külli
      December 3, 2019

      Kui oled arvestades selle solgierakonna “saavutusi” ja seda erakonda esindavate inimeste avalikku käitumist ja väljaütlemisi kuulates-lugedes ja neist reaalselt aru saades endiselt EKRE valija, siis oled sina ja kõik teised 1000% selle sõimu ära teeninud.

  • nimetu
    December 1, 2019

    See on sulle õppetunniks, et netis ei öelda kõike mida sülg suhu toob. Jah, see inimene tegi vea, aga sul polnud põhjust teda selle eest sõimata. Nüüd tead, et igale teole võib järgneda karistus. Sa ei kuula kunagi teisi. Kuidas sulle nüüd endale meeldiks, kui kõik sind netis avalikult parastama hakkaksid, et sa selle kohtuvärgi kaotasid. Kaotama tuleb ka õppida. Ei saa kogu aeg laia lehte mängida. Nüüd tuleb sul rohkem tööd teha ja vähem reisida.

    • Sanna
      December 2, 2019

      Mallukat on sada korda hullemini netis sõimatud ja ta pole kohtusse läinud. See teine inimolend tegi vea?!?! Ta TAPPIS linnud eriti julmal moel, nii tühine viga, OMG!!! Kõiki linde ei päästetud ju. Miks Mallukal polnud põhjust teda sõimata? Oli ju! Talle ei meeldi elusolendite mõrv, see on piisav põhjus. Ja neid sõimajaid oli too kord oma 50 tk kui mitte rohkem. Lihtsalt mallukas saab karistada ainukesena ja kõik! Eks paljud võtavad nüüd sellest loost õppust ja ei lähe enam nõrgemate eest seisma, kurb.
      Ja ainult samasuguste väärtustega ebard saab astuda välja selle linnutapja kaitseks.

      • Layra
        December 3, 2019

        Nõrgemate eest saab seista ka nii, et ei sõimata ja materdata teist inimest. Viisakalt saab ka asju ajada. Selline peaks hoopis õppetund olema.

  • Liisa
    December 2, 2019

    Kuigi minu arvates on see ebaõiglane, sest kogu aeg igal pool sõitmatakse inimesi – poliitikutele tehakse reaalselt tapmisähvardusi (ja mitte ainult neile, vaid mainitakse ka peret) ja selle eest “politsei vestleb” ähvarduste tegijatega ja midagi ei juhtu. Pätikamp peksab surnuks inimese, aga kuna tegemist on sellise tundmatu alkoholijoojaga, ei järgne muud kui tingimisi karistus. Just, surnuks peksmise eest. Samamoodi mingi Farmi Gabriel sai vägistamise eest tingimisi.

    Ja nüüd kui mingi noor inimene tõttas esimeses raevuhoos kaitsma linde, aga ehk ei mõelnud asja läbi, siis niimoodi..vedas, et veel vangi ei pandud.

    Minu arust väga ebaõiglane. Aga sellegipoolest ma ise enam edasi ei kaebaks, vaid lihtsalt maksaks ära selle asja ja unustaks ära. Kuigi ma mõistan, et sellega luuakse pretsedent ka tulevikuks, et samasuguseid otsuseid teha, aga noh mis seal siis ikka. Lihtsalt see närvi- ja ajakulu maksab ju ka midagi. Õnneks vist nende asjade maksmiseks on mingi tähtaeg ka, et ei pea kohe kõike korraga maksma.

  • Maria
    December 2, 2019

    Kuna tegelikult on asjal tekinud 2 otsa:
    1. Täiesti ebaõiglane oli need linnud kinni müürida, see ei saa normaalne isend olla kes üldse suudab nii teha! Nõus!
    2. Praegu tglt see keiss polegi enam lindudes – see “proua” kaebas ju tema solvamise eest – ma ka ütleks ikka väga-väga halvasti sellisele.
    AGA fakt on ju see, et kohus, ei arutanud linnu keissi – vaid seal veerema läinud palli tulemust. ”Proua” on hirrrrmus solvunud, et keegi julges kõva häälega öelda kes ta on!
    Kuhu ma jõuda tahab?
    Selle asemel, et siin Malluka kontot jagada parem olge inimesed ja annetage see raha kellegile kes seda KOHE vajab! Praegu Eestimaa Loomakaitse Liidu lehel on üleskutse kus väike Mister X võitleb oma elu eest! Aidake parem ühte väikest elu! Või kedagi teist Teile sümpaatset kes vajab seda, et ELADA!